Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.01.10, 11:12   #26 (linkki)
mimmi_01
(Vierailija)

Käytin ripsien lisäkkeitä noin parin vuoden ajan, mutta sitten kyllästyin siihen hirvittävään työmäärään. Laitoin ne siis itse, kun täällä missä asun voi ei-ammattilaiset ostaa ne tarvikkeet ja tehdä siis kotona halvalla. Ripset olivat kauniit noin pari viikkoa, mutta sitten alkoivat putoamaan ja ripsiin väistämättä kertyy kaikenlaista töhnää meikeistä ja rasvoista. Omat ripset katosivat melkein olemattomiksi, kun pidennykset irrottivat omia ripsiä. Kyllästyin kun tuntui, että ripset rajottivat elämää esim. saunomisen suhteen.
  Vastaa viestiin
03.03.10, 23:23   #27 (linkki)
Heidi
(Vierailija)

Kyllä on jokin mennyt vikaan jos pidennykset on omia ripsiä katkonut, tai sitten omat ripset on tosi hauraat. Useimmilla ihmisillä omat ripset tuuhenee pidennyksien kanssa, koska pidennyksien kanssa ripsiä käsittelee paljon vähemmän, ja tällöin ne eivät kulu. Tottakai ne omat ripset näyttää tyngiltä puoltoistasenttisten pidennyksien jälkeen!
  Vastaa viestiin
05.03.10, 20:03   #28 (linkki)
babygirl
(Vierailija)

Jep, kaikki ripset tulee samalta jenkki valmistajalta. Ittelläni on nyt LashBeLong-ripsien pidennykset ollu nyt 1,5viikkoo vasta ja on irronnu muutama. Ihan mielettömän kauniit ja uskomattoman luonnolliset ei näi mitää liima kökköjä. Se että näitä ei saa taivuttaa ei haittaa yhtään on uskomattoman kaarevat ja näyttää upeilta. Suosittelen ehdottomasti. Laitoin Vantaalla Caritan kauneuspisteessä. Mielettömän kiva ja edullinen paikka.
  Vastaa viestiin
10.05.10, 13:51   #29 (linkki)
kfjdk
(Vierailija)

Silmätulehdus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AP Näytä viesti
Oli aluksi todella kiitollinen, kunnes huomasin yhden silkkiripsen olleen liimatun jopa 3-4 omaan ripseen. Se olikin inhottavaa, kun ne irtoilivat ja lahti niin paljon ripsia tupsuissa! Muuten Beauty Drop on todella kiitettavan arvoinen paikka ja hyvia kasvohoitoja seka tuotteita!

Mulle tuli silmätulehdus kun kävin tuolla ripset laitattamassa. Ensin ripset vaikutti kyllä ihan ok:lta mutta lähtivät pian pois ja sitten tosiaan tuo silmätulehdys.
  Vastaa viestiin
16.05.10, 03:09   #30 (linkki)
Kitty Cat
(Vierailija)

Suosittelen Kitty Cat Beauty Centeriä Espoon Tapiolassa. Ripset kestivät hyvännäköisinä seuraavaan huoltoon (joka oli 4 viikon päästä ensimmäisestä kerrasta), toki ovat aina parhaimmillaan ensimmäisinä viikkoina. Maksoi 160e ja huolto 60e, ihan hintansa arvoinen. Kosmetologi, joka laittoi ripset minulle, on Xtreme Lashes -kouluttaja ja työn laatu on ollut kummallakin kerralla erittäin hyvää ja ammattitaitoista.
  Vastaa viestiin
18.05.10, 05:19   #31 (linkki)
???????8
(Vierailija)

Vain idiootit ovat noin hölmöjä! Mutta niitä riittää. Ripsiasentajalla on hauskaa, kun liimailee noille tolloille kalliita karvoja, jotka sitten valittavat, kun ei ole toivotun mukainen tulos, ja tulee kaikenlaista häikkää.
  Vastaa viestiin
12.07.10, 19:08   #32 (linkki)
vierailija
(Vierailija)

Kävin juuri laittamassa Novat ja tulos on kyllä kaikkea muuta kuin luonnollinen.
Aikamoinen kökkökasa ja hintakin kirpaisi kivasti. Seuraavaksi taidan kokeilla jotain toista paikkaa sillä pidennykset ovat muutoin tosi kivat.
  Vastaa viestiin
26.07.10, 21:44   #33 (linkki)
Räps
(Vierailija)

Mulla on ollut Xtreme Lashes -ripset jo yli kaks vuotta ilman taukoja. Oon ollut niihin erittäin tyytyväinen. Eivät vaikeuta elämää mitenkään; se on alitajunnassa ettei hiero silmiä eikä nuku turpa tyynyssä. Ripsimuotoilijani tekee erittäin huolellista työtä. Huollatan ne kolmen viikon välein ja aika vähän niitä tippuu. Toisinaan menevät vähän ristiin, mut sit kummasti oikenevat taas.
  Vastaa viestiin
03.09.10, 12:15   #34 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2010
Itse kävin ottamassa Tikkurilassa Salon Vival nimisessä kampaamossa.
Tekijä oli nuori nainen,joka oli juuri aloittanut kyseisessä liikkeessä. Aikaisemmin oli tehnyt kotona töitä. Oli erittäin ammattitaitoinen ja myös hyvä asiakaspalvelija. Muutenkin sain kyseisessä liikkeessä hyvää palvelua.
Hintaa aloitusripsille tuli 110€ ja aikaa meni n.1,5h.
Huoltojen hinnat vaihtelivat "huoltovälin" mukaan. Eikä nekään kalliita olleet.

Jäin siihen vielä katselemaan kun seuraavalle asiakkaalle tehtiin rakennekynsiä, eikä nekään yhtään hassummilta näyttäneet.

Voin lämpimästi suositella ko. liikettä jo pelkästään hyvä palvelun vuoksi!
  Vastaa viestiin
30.11.10, 12:21   #35 (linkki)
Nani
(Vierailija)

Ripsienpidennykset Tikkurilassa :)

Itselläni on ollut aiemminkin pidennykset, jolloin olin niihin tyytyväinen..tekijä vaan vaihtoi paikkakuntaa.
Nyt olen löytänyt Vantaalta Tikkurilasta uuden paikan, jonka hinta-laatusuhde on kunnossa. Samassa paikassa laitetaan myös rakennekynsiä ja ommellaan jne. Tekijä on erittäin tarkka ja hellävarainen. Ripset ovat pysyneet hyvin ja ovat aina erittäin luonnollisen näköiset :) Paikka sijaitsee ravintola Pormestarin talossa ja nimeltään Hidden Ambition feat Glowing Flow. Uudet ripset maksoivat 120 € ja huolto hinta on aina (huolto välistä riippumatta) 55 €/1 h tai olisiko ollut 75 €/1,5 h. Itsellä aina mennyt vain tuo 1 h.
Suosittelen lämpimästi!
  Vastaa viestiin
01.12.10, 22:03   #36 (linkki)
päivi
(Vierailija)

ripsipidennys

Mun ripset pysyivät hyvinä n.3vk.a ja sitten alkoivat sojottaa mihin sattui.Jotkut pidennykset oli liimattu 2-3 omaan ripseen.Hermostuin ja kävin otattamassa kaikki pidennykset pois 1 1/2.n päästä.Nyt omat ripseni ovat todella lyhyet mulla kun ne normaalisti ovat pitkät ja suorat.Jos haluaa kokeilla pidennyksiä niin ihan jees mut en suosittele kokeilijaksi pitkäripsistä nim tulos on kuin mulla nyt,karmee
  Vastaa viestiin
21.02.11, 10:57   #37 (linkki)
PÄIVI
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Toistaiseksi onnellinen käyttäjä Näytä viesti
Hei ! Itselläni on nyt ollut ripsipidennykset koko ajan 1/2 v.
Aluksi olivat liian tuuheat mutta nyt laitetaan niin että on osa yksittäisiä ripsiä ja osa
ns. tupsuja joten nyt on luonnolliset ja kauniit. Mutta nyt tuli kauhu ajatus mieleen
JOS joskus lopetan näiden käyttämisen niin onko itsellä jäljellä muutakuin tynkäripset.
Miten tuo liima-aine vaikuttaa kasvavaan ripsentyveen pitkällä aikavälillä ?
Onko kellään kokemusta tai tietoa asiasta ??

Mulla oli pidennykset,kestivät kyllä pitkään, mutta kun kaikki pidennykset oli poissa oli omat ripseni todella tyngät.Kesti n.3kk.aennen kuin palautuivat normi mittaansa(minulla kun luonnostaankin pitkät ripset,mutta suorat).N.30-90 pvää menee kunnes ripsesi tulevat normi mittaansa,mutta ripsien rasvaus auttaa uusiutumisessa.
  Vastaa viestiin
21.02.11, 11:01   #38 (linkki)
päivi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut Näytä viesti
Itse kokeilin Xtreme Lashes -pidennyksiä ja vieläkin on muutamia ripsiä jäljellä, vaikka ne laitettiin n. 2,5 kuukautta sitten. Hirmuisen kauniit olivat ja jos olisivat halvemmat, voisin ottaa jatkossakin vaikka kesäksi. Ripsiväriä aloin käyttämään vasta noin viikko sitten, joten minulla ripset kestivät harvinaisen hyvin, johtui ilmeisesti valmiiksi tuuheista ripsistäni.

En kuitenkaan kokeilun jälkeen ottanut ripsiä uudelleen, sillä ripsiä piti varoa aika paljon. Yöllä ei voinut nukkua normaalisti massullaan ja kasvot piti pestä öljyttömillä pesuaineilla, eikä silmien lähellä saanut käyttää topseja tai pumpulia. Mahdollisen silmämeikin puhdistaminen olikin aika rasittavaa. Ripsien koskettelua piti myös varoa.

Mutta, ripset näyttivät kyllä hyvin aidoilta ja keräsivät ihasteluja :). Nyt omat alta kasvaneet ripset ovat aika lyhkäisiä, mutta eivätköhän ne tästä normalisoidu :).

Aika työläältä kuulosti.Pidennystenhän ei pitäisi tuntua miltään silmissä joten nukkuminenkin pitäisi sujua mutkitta eikä siis tuntua silmissä miltään(kuten mulla kyllä tuntui jakuulinkin jälkikäteen, että näin ei saisi olla)
  Vastaa viestiin
21.02.11, 11:03   #39 (linkki)
Päivi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma-70 Näytä viesti
Itse laitatin pidennyksen n. kuukausi sitten. Pettymys oli....Olen joutunut ottamaan pinseteillä pois sojottavia, toisiinsa kiinni menevät ripset =(. Alta löytyvät omat tyngät... Mitenköhän kasvavat taikaisin? Onko kellään kokemuksia? Luulen myös että noilla liimoilla on eroa sillä minulle tuli semmosia" liimapalloja" näkyviin kun alta kasvoi omat ripset.

Rasvaileripsiä ihan vaikka perusrasvalla niin auttaa!
  Vastaa viestiin
21.06.11, 10:15   #40 (linkki)
hanxkii
(Vierailija)

Verenpurkaumat silmissä

Otin eilen ekaa kertaa pidennykset ripsiin. Tänään kun heräsin, on muodostunut suuret verenpurkaumat molempien silmien "alapuolelle" eli vähän niikuin iiriksen alle. Onko normaalia? :/ Kovasti silmät vuoti eilen laiton jälkeen....jos vaan on rasittuneet tms. Onko tietoa?
  Vastaa viestiin
01.07.11, 09:19   #41 (linkki)
Ripsiteknikko
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hanxkii Näytä viesti
Otin eilen ekaa kertaa pidennykset ripsiin. Tänään kun heräsin, on muodostunut suuret verenpurkaumat molempien silmien "alapuolelle" eli vähän niikuin iiriksen alle. Onko normaalia? :/ Kovasti silmät vuoti eilen laiton jälkeen....jos vaan on rasittuneet tms. Onko tietoa?
Luultavasti liimassa on jotakin, mikä on ärsyttänyt silmiäsi. Huoltoaikaa varatessasi kysy, onko liikkeell käytössä hajutonta liimaa, ne eivät ärsytä silmiä :)
  Vastaa viestiin
04.07.11, 22:12   #42 (linkki)
Rahat hukkaan
(Vierailija)

Sain allergisen reaktion siitä ripsiliimasta! En ole muuten allerginen millekään.
Silmät olivat turvonneet ja muurautuneet umpeen parina aamuna, ja toinen silmäluomi oli kuin olisi hiekkapaperilla hiestetty. Eli ei muuta kuin irrottamaan niitä pari päivää laittamisen jälkeen, ja minulle sanottiin että tämä ei ole yleistä mutta että niin voi käydä ja joku oli kuulemma käynyt poistattamassa omansa juuri ennen minua samasta syystä.

Niitä irtoripsiä ja -liimoja irrottaessa omia ripsiä irtosi niin että parissa kohtaa ei ole tällä hetkellä omia ripsiä ollenkaan.
  Vastaa viestiin
05.07.11, 06:35   #43 (linkki)
Rimpula
(Vierailija)

Itse kävin ottamassa ripset kesän alussa ja olen todella tyytyväinen! Mulla oli ripset myös jokunen vuosi takaperin, eikä silloinkaan ollut mitään ongelmaa. Alussa mulle laitettiin liian pitkiä ripsiä (13 mm) ja ne putoilivat turhan nopeasti, joten vaihdettiin 11 mm ja nyt pysyy! Varsinkin näin kesällä todella ihanat, kun ei tarvitse välttämättä laittaa meikkiä ollenkaan tai pelkkä pohjustus riittää. Katsoo nyt miten kauan näitä jaksaa pitää, ainakin nyt kesän meinasin näin alustavasti. En muista viime kerralla, että omat ripseni olisivat kärsineet noista pidennyksistä, joten en usko, että niin tapahtuu nytkään. Huolto maksaa 48 € siellä missä käyn, joten ei nyt vararikkoon aja.
  Vastaa viestiin
11.08.11, 00:20   #44 (linkki)
mimm
(Vierailija)

räpsräps

Mulla nyt ollut 3kk ripset, ja huomenna menossa tokaan huoltoon.
Oon tykänny tosi paljon, laittaja käyttää pehmeita minkki ja silkkiripsiä, ja näyttävät tosi luonnollisilta ja samalla näyttävät. kyseessä JB-lashes merkki. Muutenkin mukava mimmi ja rentoutunutta meninikiä
Tekee helsingin keskustan vieressä

Ekat oli 85 euroa ja huollot 40 e 50 e ja 60 e
tyttö kirjoittaa ripsiblogia jossa saat yhteystiedot yms. jos joku kiinnostuu, täällä ei varmaan saa mainostaa, mutta tuolta blogista löytyy yhteystiedot yms =)

Holger
  Vastaa viestiin
01.09.11, 13:03   #45 (linkki)
ripsientekijä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hanxkii Näytä viesti
Jos silmän alla käytettiin geelilappuja niin tod näk johtui niistä. Monesti ne voivat hankaa silmää koko laiton ajan ja sit seur. pvänä silmät punottaa ja on arat. Tosi tärkeetä katsoo ettei lapp uole liian lähellä silmää. Liimaa kuuluisi tulla niin vähän ettei siitä pitäsi mitään tulla. Ellei sitten osu luomeen tai liimasta tulee paljon höyryjä. JB-lashes on hyvät ja liima erittäin kestävää ja ei allergisoi....
  Vastaa viestiin
17.09.11, 15:13   #46 (linkki)
Marmis
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Unna_ Näytä viesti
Ovatko normalisoituneet? Entä muilla, joilla on ollut ripsienpidennykset/ kestoripset?

Täällä aletaan kohta vääntää itkua..

Pidin noin vuoden pidennyksiä ja kun annoin tippua kaikki pois, omat tuntuivat aluksi lyhkäsiltä mutta pian ne kasvoivat ja olivat mielestäni jopa pidemmät ja tuuheammat kuin ennen pidennyksiä.
Ei voi tietää etukäteen miten silmät reakoivat. Itselläni vuosi ihan hirveästi silmät kun eka kertaa laitettiin. Joka kerta vuosi vähän, vaikka muuten silmät eivät ole herkät. Suosittelen kokeiltavaksi mutta en jatkuvaan käyttöön.
  Vastaa viestiin
23.11.11, 08:37   #47 (linkki)
Lotta
(Vierailija)

SUOSITTELEN !

https://www.facebook.com/pages/Krist...92686547422789

Kristan Kauneusparatiisi
  Vastaa viestiin
01.05.12, 23:03   #48 (linkki)
Pia
(Vierailija)

Älä ota pidennyksiä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja päivi Näytä viesti
Mun ripset pysyivät hyvinä n.3vk.a ja sitten alkoivat sojottaa mihin sattui.Jotkut pidennykset oli liimattu 2-3 omaan ripseen.Hermostuin ja kävin otattamassa kaikki pidennykset pois 1 1/2.n päästä.Nyt omat ripseni ovat todella lyhyet mulla kun ne normaalisti ovat pitkät ja suorat.Jos haluaa kokeilla pidennyksiä niin ihan jees mut en suosittele kokeilijaksi pitkäripsistä nim tulos on kuin mulla nyt,karmee

Itselläni myös on luonnostaan pitkät ja tuuheat ripset ja innostuin kokeile san ripsipidennystä ja nyt kun poistatin ne niin omat ripset on reilusti huonokuntoisemmat ja lyhyemmät,vaikka monet väittää ettei ne pilaa omia ripsiä niin hölynpölyä ! Saa jäädä moinen juttu ekaksi ja vipaksi.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku