Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.10.08, 20:05   #1 (linkki)
rautaa haluava
(Vierailija)

GHD suoristusraudan tilaus netistä

Jos olet tilannut nettikaupasta nimeltä: lookfantastic.com sivustolta ghd-suoristusraudan, niin kerrotko minulle millainen töpseli siinä on? Onko se sellainen jonka voi tunkea suomessa pistokkeeseen ilman lisälaitetta? Kiitos vastauksista!
  Vastaa viestiin

19.10.08, 20:47   #2 (linkki)
nettishoppailija
(Vierailija)

Jos laite tulee Briteistä niin siinä on ihan varmasti sellainen kolmepiikkinen töpseli eli tarvitset adapterin. Itse tilasin GHD raudan hqhair.com sivulta, heillä taisi olla myös myynnissa n.4 eurolla adaptereita..
  Vastaa viestiin
19.10.08, 21:01   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Ostin lookfantastic.comista suoristusraudan jossa oli irrotettava adapteri ja sen kun poistaa niin tulee esiin se Suomen töpseliin menevä. Laitteessa oli myös kahdelle eri virtapiirille "kytkin" joka piti vaihtaa Suomessa töpselistä tulevaan sopivaksi.

Varmaan jossain siellä lukee tuonkin suoristusraudan kohdalla sopiiko se myös tänne.
  Vastaa viestiin
19.10.08, 21:08   #4 (linkki)

Näköjään noissa GHD:n laitteissa pystyy vaihtamaan joka maahan sopivalle virtapiirille.

Mutta jos et ole varma sopiiko juuri se laite myös Suomeen niin ei ne adapterit paljon maksa kuitenkaan.
  Vastaa viestiin
20.10.08, 15:25   #5 (linkki)
Mulla myös
(Vierailija)

Itse tilasin Place-verkkokaupasta.
  Vastaa viestiin
20.10.08, 17:50   #6 (linkki)
Minämyös
(Vierailija)

Minä myös tilasin lookfantasticista ja tosiaan kun sen möhkyläboxin ruuvasi irti, niin sisältä löytyi ihan kotimainen pistoke. Tuli silloin mieleeni, että liekö alunperin rauta tehty meikäläisiin pistokkeisiin sopivaksi, mutta siihen ois vaan laitettu päälle se brittiadapteri heidän käyttöönsä sopivaksi?
  Vastaa viestiin
27.10.08, 01:05   #7 (linkki)
girly
(Vierailija)

Eli siis jos tilaan GHD:n raudan lookfantastic.com:sta niin paljonko postikulut olivat teillä jotka sieltä tilasivat??Ja enkö siis tarvitse sitä adapteria lisäksi vaan sopii myös suomen pistokkeisiin?=)
  Vastaa viestiin
27.10.08, 16:05   #8 (linkki)

Kyllä noi tiedot näkyy siellä lookfantastic.comin sivuilla. Ennen lopullista tilausvahvistusta vähintäänkin näkyy kokonaissumma. Ja jos ei näy kunnolla mikä pistoke käy niin kysyy sieltä lookfantastic.comista eikä täältä.

Itse kun tilasin niin mukana oli irrotettava brittein saarten adapteri ja alta ilmestyi se normaali meidän tuntemamme pistoke. Mutta kuka tietää onko näin kaikissa laitteissa.
  Vastaa viestiin
28.10.08, 12:42   #9 (linkki)
rautaa haluava
(Vierailija)

Anteeksi

kun kyselen täältä. En saisi onhan se hirveetä kun häiritään tämmöisellä kysymyksellä. Ajattelin vain, että täältä sen vastauksen saa nopeammin ja vielä selvällä suomen kielellä, niinkuin sainkin. Vaikka englantia nyt osaankin...anteeksi vielä jos vaivasin, ei tule toistumaan.
  Vastaa viestiin
24.11.08, 20:49   #10 (linkki)
Adapteri piilossa?
(Vierailija)

Mistä alta te olette sen euro-adapterin kaivaneet????? :-DDD
  Vastaa viestiin
26.11.08, 13:13   #11 (linkki)
hihi
(Vierailija)

Rauta tuli

eilen. Piti heti kokeilla. Olin pettynyt miten vaikeaa sillä onkaan tehdä niitä kiharoita mitä siinä levyllä opetettiin. Ei mulla ainakaan tullut niin kivoja kiharoita, hieman vaan taipui, plääh. Taidan käyttää sitä vain suoristukseen..
  Vastaa viestiin
11.12.08, 12:26   #12 (linkki)
Tyytyväinen asiakas
(Vierailija)

Suosittelen

Minä ainakin tilasin GHD-Kiss Pinkin HQHair.comista ja tilaus tuli 4 pvässä..maksoi n.130€ kuluineen kaikkineen. Raudassa jo yllä mainittu irti ruuvattava britti pistoke, eli mitään erillisiä adaptereita ei tarvita. Nyt olen katsellut josko tilailisi joululahjoja samaisesta kaupasta..Olen TODELLA tyytyväinen!!
  Vastaa viestiin
11.12.08, 19:05   #13 (linkki)
kyselee
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen asiakas
Minä ainakin tilasin GHD-Kiss Pinkin HQHair.comista ja tilaus tuli 4 pvässä..maksoi n.130€ kuluineen kaikkineen. Raudassa jo yllä mainittu irti ruuvattava britti pistoke, eli mitään erillisiä adaptereita ei tarvita. Nyt olen katsellut josko tilailisi joululahjoja samaisesta kaupasta..Olen TODELLA tyytyväinen!!
Voiko tuolla HQHair.comissa maksaa Paypalilla vai pitääkö antaa luottokortin tiedot sinne?
  Vastaa viestiin
31.12.08, 13:58   #14 (linkki)
sashaa
(Vierailija)

Töttöröö..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nettishoppailija
Jos laite tulee Briteistä niin siinä on ihan varmasti sellainen kolmepiikkinen töpseli eli tarvitset adapterin. Itse tilasin GHD raudan hqhair.com sivulta, heillä taisi olla myös myynnissa n.4 eurolla adaptereita..
Hehe, just tuli rauta hqhairilta. Siinä ON valmiina englantilainen ADAPTERI, joka pitää SISÄLLÄÄN eu-pistokkeen.
Eli ruuvi auki siitä englantilaiskotelosta ja oikea töpseli ulos! :D
  Vastaa viestiin
03.01.09, 18:13   #15 (linkki)
Apua! Onneksi en saanut sähköiskua!
(Vierailija)

Minun uusi pinkki rautani kärähti, johto vaan paukkui ja kipinöitä tuli!
Meinasin juuri tarttua rautaan kun tämä tapahtui.
Toista kertaa vasta käytössä.

Tilasin Englannista!
Onko takuu voimassa? Onko tuo pinkki joku viallinen erä?

Ystävän saman merkkinen kiiltävän valkoinen rauta on kestänyt monta kuukautta ja hänellä on se päällä joka päivä, ainakin puolesta tunnista tuntiin.
  Vastaa viestiin
03.01.09, 20:09   #16 (linkki)
suoristelija
(Vierailija)

Mulla on ollu pinkki rauta 1,5v. Hyvin on toiminu ja käytössä on 3 kertaa viikossa ja vartin verran kerrallaan.
  Vastaa viestiin
16.01.09, 18:31   #17 (linkki)
Mariya
(Vierailija)

110 eur postikuluineen

Juuri tilasin, ja sisältä tosiaan löytyy meikäläisiin oloihin sopiva pistoke. Punta on nyt niin halpa, että postikuluineen hintaa tuli vain 110 euroa. Ja toimitus kotiovelle!!
  Vastaa viestiin
18.01.09, 13:21   #18 (linkki)
Valmistusviallisia-ko?
(Vierailija)

Minä olen myös kuullut että joissakin noissa värillisissä sulavampi se pinta ja siksi saattaa kärähtää ja minun kaverin rintasyöpäversio-raudan toisen reunan maalipinta meni sellaiseksi röpelöiseksi, se perusmallinen ja perusvärinen (joku musta tai harmaa?) on kai kestävin?
  Vastaa viestiin
22.01.09, 11:45   #19 (linkki)
:(
(Vierailija)

niinpä niin

voi voi..tiedättekö miksi ne "värilliset" kärähtelee?? niitä FEIKATAAN kaikista eniten. Olen tilannut 3 ghd rautaa ja ensimmäisen kohdalla en ollut tarpeeksi tarkka : tuli väärennetty. niissä ei ole juuri mitään eroa. Esim tämän kohdalla feikiksi paljastui siksi, että johdon yhdistymiskohdassa oli pieni "kolo" /pyöreä kynänkärjen kokoinen reikä jonka ei kuulu siinä olla.

olkaahan tarkkoja kun ulkomailta tilailette.
  Vastaa viestiin
22.01.09, 19:59   #20 (linkki)
ttoooomuch
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja :(
voi voi..tiedättekö miksi ne "värilliset" kärähtelee?? niitä FEIKATAAN kaikista eniten. Olen tilannut 3 ghd rautaa ja ensimmäisen kohdalla en ollut tarpeeksi tarkka : tuli väärennetty. niissä ei ole juuri mitään eroa. Esim tämän kohdalla feikiksi paljastui siksi, että johdon yhdistymiskohdassa oli pieni "kolo" /pyöreä kynänkärjen kokoinen reikä jonka ei kuulu siinä olla.

olkaahan tarkkoja kun ulkomailta tilailette.
No mistä ne feikit oikein tunnistaa? Mistä tuosta kolojutustakin saa tietoa??

Vastaa viestiin
25.01.09, 20:43   #21 (linkki)
Mariya
(Vierailija)

tsekatkaa...

Jos/kun netistä tilaatte, niin katsokaa, että firma on ghd:n authorised dealer. Jos yhtään epäilyttää ... niin vaihda sivustoa. Aidossa raudassa on hologrammi, ja numerosarjan perusteella voi tarkastaa, onko aito rauta. Jos ei, niin sitten on myöhäistä, tosin Luottokunnalle viestiä niin maksuliikenne firmaan loppuu!!
  Vastaa viestiin
27.01.09, 14:08   #22 (linkki)
:(
(Vierailija)

kyllä väärennetyissäkin on hologrammit. esimerkiksi ebayssä on TODELLA hyviä "guideja" eli oppaita tunnistamaan väärennökset. käy guide kuva kuvalta, kohta kohdalta läpi ja vertaa omaan rautaan. yleensä nettisivujen kuvat on aidoista mutta tuote tullessaan onkin väärennös. jos 100 eurolla tai vähemmällä ostaa pinkin ghd:n, niin kyllä pitäisi jo siinä vaiheessa epäilyttää.. varovaisuutta, naiset :)
  Vastaa viestiin
28.01.09, 09:03   #23 (linkki)
mikä vialla?
(Vierailija)

tilaus lookfantasticista ei meinaa onnistua

Mä tilasin lookfantasticista ja vahvistuksen piti tulla sähköpostiin, mutta ei ole vielä kolmenkaan päivän jälkeen tullut. Myöskään tiliä ei ole veloitettu. Silti "order historyssa" lukee että "order placed".

Sivuston ohjeissa lukee, että tiliä veloitetaan välittömästi kun sen tilauksen lähettää ja samoin vahvistuksen piti lähteä automaattisesti.

Voiko tuohon nyt luottaa että sieltä tulee ihan aito gdh? Usealta keskustelupalstalta olen lukenut, että voi luottaa, mutta nyt vähän epäilyttää..
  Vastaa viestiin
28.01.09, 10:54   #24 (linkki)
lmn--
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja :(
kyllä väärennetyissäkin on hologrammit. esimerkiksi ebayssä on TODELLA hyviä "guideja" eli oppaita tunnistamaan väärennökset. käy guide kuva kuvalta, kohta kohdalta läpi ja vertaa omaan rautaan. yleensä nettisivujen kuvat on aidoista mutta tuote tullessaan onkin väärennös. jos 100 eurolla tai vähemmällä ostaa pinkin ghd:n, niin kyllä pitäisi jo siinä vaiheessa epäilyttää.. varovaisuutta, naiset :)
Just eilen katselin Ebayssa kyseisiä rautoja.
Lähtöhinta jopa alle dollarin... Noin sataa dollaria niistä oli maksettu, aitoina ainakin myytiin.
Lopussa kyllä luki, ettei palautus tai vaihto-oikeutta, joten saa jäädä.

Mitä mieltä olette, kannattaako edes hankkia kallista rautaa, jos käyttö on hyvin satunnaista?
Mitä rautaa suosittelisitte?
Hiukseni ulottuvat harteille, normaali paksuiset ja käyttö noin kerran-pari kuussa.
  Vastaa viestiin
03.02.09, 20:13   #25 (linkki)
Mariya
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikä vialla?
Mä tilasin lookfantasticista ja vahvistuksen piti tulla sähköpostiin, mutta ei ole vielä kolmenkaan päivän jälkeen tullut. Myöskään tiliä ei ole veloitettu. Silti "order historyssa" lukee että "order placed".

Sivuston ohjeissa lukee, että tiliä veloitetaan välittömästi kun sen tilauksen lähettää ja samoin vahvistuksen piti lähteä automaattisesti.

Voiko tuohon nyt luottaa että sieltä tulee ihan aito gdh? Usealta keskustelupalstalta olen lukenut, että voi luottaa, mutta nyt vähän epäilyttää..
No minulle vahvistus tuli n. 5 minuutissa sähköpostiini. Ota yhteyttä lookfantasticiin (nettisivuilta löytyy yhteystiedot).

Kyllä lookfantastic.com aitoja ghd:eita myy, omani rekisteröin netissä :)

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku