| |  | | |
21.12.10, 21:17
|
#76 (linkki)
| | (Vierailija) |
"Repii hiuksia
Kuivat, elottomat ja huonokuntoiset hiukset
Litteä, piikkisuora, entistä ohuempi tukka ilman tuuheutta
En koskaan enää!"
ammattilaisena sanoisin tuohon,että rautaa täytyy osata käyttää ja alla aina suoja-aineita!!
Jos hankkii sen kampaamosta Suomesta ,niin yleensä annamme siihen käyttö koulutusta ja näin hiukset saadaan näyttämään hyviltä ja saadaan kohoamaan.
Kaikki mitä tilataan muuta kautta on teidän omalla vastuulla ja oppirahat joutuu maksaan.
Olen itse käyttänyt monia rautoja 25 v ajan ja ghd on ollut paras. Rauta on on ollut nyt 4 v ja sitä käytetään joka päivä ja monelle asiakkaalle ja se ei ole miksikään mennyt.
Joten olkaa tarkkana ja ostakaa se Suomesta ja kampaamosta. Ei se niin paljoon maksa kun saat aidon ja asiantuntijan avun siihen :)
| |
| | |
25.12.10, 23:02
|
#77 (linkki)
| | (Vierailija) |
En kyllä missään nimessä ostaisi GHDtä täältä Suomesta (kampaamosta/nettikaupasta), ellei sitten sen saisi alle 100 eurolla.
Nimittäin noista muutamista edellä mainituista ulkomaisista nettikaupoista saa todellakin aidon raudan tuohon hintaan (alle 100 eur, postikuluineen). Ja Suomessa samasta tavarasta saat helposti pulittaa jopa kaksinkertaisen hinnan.
Järkevä ostaja/raudan käyttäjä perehtyy tuotteeseen ennen (ja jälkeen) ostohetken, jotta saa siitä kaiken mahdollisen hyödyn irti.
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa olen siitä, että GHDtä haukkunut on luultavimmin käyttänyt sitä "väärin". Itselläni rauta on kyllä toiminut juuri niinkuin on tarkoituskin.
Ja sen verran tarkkasilmäinen osaan kyllä olla, että seuraan kampaajalla käydessäni hänen tekniikkaansa suoristusrautaa käytettäessä.. Lopusta otan itse selvää - ei se sentään mitään avaruustiedettä ole, ja siksi en olisi valmis missään nimessä maksamaan useita kymppejä - satasta pelkistä kampaajan antamista hyvistä vinkeistä ;)
GHD:llä on valikoimissa myös hiusten muotoilutuotteita, joita voi tietysti käyttää raudan kanssa, jotta saisi parhaimman tuloksen aikaan. Muidenkin merkkien lämpösuojat (ja muut raudan kanssa käytettävät tuotteet) varmaan käyvät myös oikein hyvin :)
| |
| | |
18.01.11, 19:56
|
#79 (linkki)
| | (Vierailija) | Olen tilannut Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pepper Onko tuo Beautybay siis luotettava paikka vai kannattaako tilata lookfantasticista vai mistä? :/ |
monta kertaa Beautybaysta ja ihan luotettava firma. Kerran tilaukseeni tuli vahingossa kaksi samaa meikituotetta ja meilasin sinne ja pyysin poistamaan. Sekin onnistui. Lähettävät sähköpostia ahkerasti, jos joku osa tilauksesta viivästyy. Parasta on se, että toimittavat Suomessa postiin. Ei tarvitse roikkua kotona odottamassa jotain toimitusta niin kuin joissakin muissa nettikaupoissa. Minäkin sain viime viikolla ghd-raudan bb:stä. Hyvin toimii, huomattavasti parempaa jälkeä kuin entisellä romuraudallani. Clas Ohlsonilta ostin 4.5 eurolla adapterin. En ole pistoketta edes yrittänyt ruuvata irti, mutta voishan sitä katsoa, mitä alta löytyy.
| |
| | |
19.01.11, 10:29
|
#80 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Salt Minäkin sain viime viikolla ghd-raudan bb:stä. Hyvin toimii, huomattavasti parempaa jälkeä kuin entisellä romuraudallani. Clas Ohlsonilta ostin 4.5 eurolla adapterin. En ole pistoketta edes yrittänyt ruuvata irti, mutta voishan sitä katsoa, mitä alta löytyy. | Kun sen yhden ruuvin avaa, alta löytyy ihan suomalaiseen pistorasiaan sopiva pää ja adapteria ei tarvitse käyttää ollenkaan :)
| |
| | |
24.03.11, 22:27
|
#81 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2007
|
Onko kellään vielä tätä ilmeisesti uutta mallia? Ilmeisesti keskikokoinen? GHD GOLD CLASSIC STYLER | |
| | |
26.03.11, 18:20
|
#82 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -mila | On samankokoinen kuin perinteinen keskikokoinen IV mallinen on ollut, muotoilultaan ehkä vähän erilainen mutta muuten tosiaan aivan vastaava.
| |
| | |
27.03.11, 19:31
|
#83 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ghd On samankokoinen kuin perinteinen keskikokoinen IV mallinen on ollut, muotoilultaan ehkä vähän erilainen mutta muuten tosiaan aivan vastaava. | Kiitos :) En ole omistanut minkäänlaista ghd:n suoristusrautaa aikaisemmin, joten kiinnostaa kannattaisiko ostaa tuo uusi malli, vai säästää vähän ja ostaa se aikaisempi perusmalli. Mainostavat tuota uutta että siinä ovat paremmat levyt ja se kuumenisi hitaammin, mutta onkohan tuo pelkkää uutta mainospuhetta ilman selkeää eroavaisuutta entiseen?
| |
| | |
28.03.11, 11:27
|
#84 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -mila Kiitos :) En ole omistanut minkäänlaista ghd:n suoristusrautaa aikaisemmin, joten kiinnostaa kannattaisiko ostaa tuo uusi malli, vai säästää vähän ja ostaa se aikaisempi perusmalli. Mainostavat tuota uutta että siinä ovat paremmat levyt ja se kuumenisi hitaammin, mutta onkohan tuo pelkkää uutta mainospuhetta ilman selkeää eroavaisuutta entiseen? | Mietin myös tuota ihan samaa kun joulun alla hankin rautani. Minullakaan ei aiemmin ole ollut GHD:tä ja siinä vaiheessa uudemman mallista rautaa sai ainoastaan Midnight Collection ns. erikoispakkauksena, joka oli toki tyyriimpi kuin vanhemman mallinen rauta. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että vaikka uusi malli onkin kalliimpi, ei se ainakaan huonompi voi olla ja jossain vaiheessa itseäni kuitenkin alkaisi harmittamaan se ettei tullutkaan ostettua sitä uudempaa.
Jotain osviittaa rautojen eroista bongasin itse tälläisestä blogista: The Glamorous Life: GHD old VS new | |
| | |
30.03.11, 12:18
|
#85 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ghd Mietin myös tuota ihan samaa kun joulun alla hankin rautani. Minullakaan ei aiemmin ole ollut GHD:tä ja siinä vaiheessa uudemman mallista rautaa sai ainoastaan Midnight Collection ns. erikoispakkauksena, joka oli toki tyyriimpi kuin vanhemman mallinen rauta. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että vaikka uusi malli onkin kalliimpi, ei se ainakaan huonompi voi olla ja jossain vaiheessa itseäni kuitenkin alkaisi harmittamaan se ettei tullutkaan ostettua sitä uudempaa.
Jotain osviittaa rautojen eroista bongasin itse tälläisestä blogista: The Glamorous Life: GHD old VS new | Se on totta että eipä jää sitten ainakaan harmittamaan jälkeenpäin että on ostanut jo valmiiksi vanhentuneen mallin, varsinkin kun tuskimpa tuokaan viimeiseksi jää. Kiitos myös tuosta linkistä. Katsoin senkin ja laitoin sen jälkeen eilen tilaukseen sen linkittämäni raudan. Kunpa se tulisi nopeasti.. ;)
| |
| | |
29.04.11, 10:07
|
#87 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras |
Kannattaa hieman perehtyä sivuihin ennen kuin tilaa mitään. :) Sivut on niin kökösti suomennettu, että se herättää jo epäilyksiä koko yrityksestä.
"Tarvittavat tiedot merenkulun kokonimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi.Huomioithan, että voimme vain lähettäätilauksesi postinumeron osoite ja postilokero tai vastaava osoitteet eivät olekäytettävissä merenkulun."
Ei juuri herätä luottamusta. :)
| |
| | |
11.06.11, 15:32
|
#88 (linkki)
| | (Vierailija) | ghd
noei kuule mikään ihme ettei tullut suoristusrautaa kotiin , lookfantastic on paras sivusto jossa on oikeita ghd-rautoja faija ajatteli tilaa mulle sieltä täs lähiaikoin eikun vain odottelemaan :))). GHD ICONIC ERAS LIMITED EDITION GLAMOUR SET tämä sivusto josta aijon tilaa on oikea sivusto, mutta tämä sivusto Ghd suoristusrauta,ghd rauta,ghd iv styler,ghd curls,ghd hair <-- ON HUIJAUSSIVUSTO VAROTAN ÄLKÄÄ TILATKO TÄÄLTÄ !! :) ihana lukee tälläsii keskustelui et tulee kaikenlaisii neuvoi nyt oon 100% vrm mun ghd et se on oikea ja sen tilaan joko tänä iltana tai myöhm :). odotellaaaa.... ps. hyvää kesää !
| |
| | |
19.08.11, 10:22
|
#89 (linkki)
| | (Vierailija) |
Heippa!
Ajattelin tilata tällaisen setin LF:sta GHD IV STYLER PLUS FREE LOOKFANTASTIC HEAT MAT - BLACK
Ghd iv styler ja lämpömatto 89 puntaa eli 102 euroa, eikä postikuluja, lisäks mulla on 5 punnan alennuskoodi sinne ;)
Elikkä se ghd iv styler, niin onko se ihan peruskokonen suoristin ei mini?
Ja tuosta adapteriasiasta kysyisin minäkin, onko edelleenkin niin, että brittipistokkkeen alla on "suomi-versio"? :)
| |
| | |
22.10.11, 17:35
|
#90 (linkki)
| | (Vierailija) | GHD suoristusrauta
Pitääkö lookfantastic.com:sta tilattu rauta olla vastaanottamassa kotona klo 9-17? Mitenkä tuotteen vastaaottaminen käytännössä menee?
| |
| | |
24.10.11, 16:27
|
#91 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Minämyös Minä myös tilasin lookfantasticista ja tosiaan kun sen möhkyläboxin ruuvasi irti, niin sisältä löytyi ihan kotimainen pistoke. Tuli silloin mieleeni, että liekö alunperin rauta tehty meikäläisiin pistokkeisiin sopivaksi, mutta siihen ois vaan laitettu päälle se brittiadapteri heidän käyttöönsä sopivaksi? | Onneksi luin tämän viestin ! Tilasin just ghd-raudan lookfantastic.comista ja meinasin lähettää sen suoraan takaisin ku siinä oli kolmipiikkinen britti-pistoke. Varsinaista ohjekirjaa ei ollut, jossa olis neuvottu ruuvaamaan möhkyläboxi irti. Menin ihan paniikkiin ja meinasin lähettää valituspostia yritykselle mutta onneks tajusin googlettaa ongleman ensin :D Pääsin kokeilee rautaa, ihan hyvin toimii. Kuumuu nopeesti ja suoristaa tosi tehokkaasti. Saan nakata vanhan palaneen raudan roskiin :)
| |
| | |
24.10.11, 16:28
|
#92 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja karva Pitääkö lookfantastic.com:sta tilattu rauta olla vastaanottamassa kotona klo 9-17? Mitenkä tuotteen vastaaottaminen käytännössä menee? | Ihan samalla lailla kuin netistä tilaaminen yleensä: tuote saapuu postiin ja saat postista nouto-ilmoituksen, mä hain just ghd-rautani lähimmältä ärrältä.
| |
| | |
15.11.11, 19:28
|
#93 (linkki)
| | (Vierailija) | gdh
Onko kukaan tilannut ghd-suoristusrautaa osoitteesta Ghd suoristusrauta,ghd rauta,ghd hinta,ghd suomi,ghd suoristin,ghd outlet tai ghd suoristusrauta,suoristusrauta kiharat,remington suoristusrauta ? Hinnat ovat melko alhaisia, joten tuli mieleen, että kai nuo ovat aitoja? Jos ovat, niin tilaan saman tien! Minulla on pitkät ja paksut, luonnostaan lainehtivat hiukset, ja haluaisin hyvän suoristusrarudan, josta hiukset eivät kärsi. Ennen minulla oli OBH nordican perusrauta, mutta se hajosi. Toivoisin löytäväni kestävän raudan. (:
| |
| | |
15.11.11, 19:31
|
#94 (linkki)
| | (Vierailija) | *
^eli siis gdhsuoristusrautasuomi.com ja gdhsuoristusrautahelsinki.com
| |
| | |
18.11.11, 15:00
|
#95 (linkki)
| | (Vierailija) | CD & kotelo?
Olen aikeissa ostaa lookfantasticilta gdh:n raudan, mutta minua mietityttää eräs asia: tuleeko perus IV stylerin mukana CD:tä ja koteloa raudalle??
| |
| | |
23.11.11, 00:24
|
#96 (linkki)
| | (Vierailija) | GHD CLOUD 9
Kyselisin et onko kellään vielä kokemusta GHD Cloud 9 - raudasta? Kertokaa ihmeessä jos on!! =)
| |
| | |
23.11.11, 15:10
|
#97 (linkki)
| | (Vierailija) | kuumottaa
Tilasin oman rautani 15.10 lookfantasticilta ja 17 pv tuli vasta vahvistus että tilaus on lähetetty. Mutta rautaa ei ole vielä kuulunut.Kun on lukenut näitä tuntuu et kaikki ovat saaneet rautansa parissa päivässä tilattuaan lookfantasticilta. No toivottavasti munkin rauta pian ilmestyy postissa.
| |
| | |
23.11.11, 15:13
|
#98 (linkki)
| | (Vierailija) |
ja vielä semmonen kysymys että mahtaako lookfantastic.comilta tulla sähköpostiin ilmoitus kun rauta on noudettavissa vai tuleeko vaan se vanhanaikainen paperinen saapumisilmoitus?
| |
| | | | |