Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.12.08, 12:22   #1 (linkki)
eptoivoinen
(Vierailija)

raskausarvet rinnoissa

miten saisi pois? ne on todella ilkeän näköisiä, kirkkaanpunaisia. oon yritellyt rasvailla ym mutta ei toimi. vinkkejä?
  Vastaa viestiin

23.12.08, 13:19   #2 (linkki)
aika hoitaa hommat
(Vierailija)

Vaalenevat ajan kanssa, ihan kuten muutkin arvet. Tähän ei ole mitään poppakonsteja.
  Vastaa viestiin
23.12.08, 14:52   #3 (linkki)
tämä auttaa
(Vierailija)

jos ne sinua häiritsee, älä katsele, jos häpeet älä näytä muille, jos on oltava alasti sammuta valot.
  Vastaa viestiin
23.12.08, 16:40   #4 (linkki)
Laser ehkä auttaa
(Vierailija)

Laser

Luin jonkun naistenlehden artikkelista, että laserilla voi hoitaa raskaus/venymisarpia. Katsoppas netistä lähimpien paikkojen tietoja ja kysy! Pistä tänne tietoa hinnoista ym.

Nimimerkille 'tämä auttaa'

Raskausarvet rinnoissa saattavat ulottua melko ylöskin, jolloin ne näkyvät ihan tavallisten naistenpaitojen kaula-aukosta tai uima-asua käyttäessä. Huono ja vähättelevä neuvo sulla.
  Vastaa viestiin
26.12.08, 12:08   #5 (linkki)
arpinen
(Vierailija)

Mulle tuli nuorena (yläasteella ja lukiossa) todella paljon raskausarpia rintoihin, rinnat olivat aivan kauttaaltaan punaviolettien raitojen peitossa ja häpesin niiden näyttämistä kovasti. Raidat kuitenkin vaalenivat ihan muutamassa vuodessa lähinnä valkoisiksi, eikä niitä oikeasti huomaa vaaleassa ihossa ellei sitten todella läheltä satu tiiraamaan. En halua vähätellä vaivaasi, mutta olen ihan varma, että ajan kanssa arvet häviävät ja koko asia unohtuu sinulta. En ole sitä paitsi tavannut kovinkaan montaa naista, jolla ei olisi raskausarpia.
  Vastaa viestiin
26.12.08, 16:55   #6 (linkki)
laaserille
(Vierailija)

huono ja vähättelevä neuvo minulta, mutta käytännössä toimii, paitoja on saatavana poolokauluksellisia ja uimassa ei ole pakko käydä jos on menee yksinäiseen paikkaan niitäkin löytyy. Mutta asiaan ei ne arvet ketään ainakaan minua häiritse, päin vastoin ne ovat usein ihan nättejä ja jokainen jonka silmiin ne pistää tietää että melkein joka naisella ainakin vähänkin tukevammalla niitä on.( osan ottoni)
  Vastaa viestiin
27.12.08, 17:53   #7 (linkki)
Julkimoillakin
(Vierailija)

Vaalenevat tällaisiksi

Melkein kaikilla naisilla on ja joillakin miehilläkin. En ole vielä tavannut ihmistä joka niitä minulla olisi kammoksunut.

Julkimoilla näitä on myös: http://photos.tmz.com/galleries/stretch_marks#19668
Lehtikuvista ne käsitellään pois, mutta paparazzikuvista näkyy.
  Vastaa viestiin
10.06.09, 13:57   #8 (linkki)
Silverlily
(Vierailija)

Sama täällä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja arpinen
Mulle tuli nuorena (yläasteella ja lukiossa) todella paljon raskausarpia rintoihin, rinnat olivat aivan kauttaaltaan punaviolettien raitojen peitossa ja häpesin niiden näyttämistä kovasti. Raidat kuitenkin vaalenivat ihan muutamassa vuodessa lähinnä valkoisiksi, eikä niitä oikeasti huomaa vaaleassa ihossa ellei sitten todella läheltä satu tiiraamaan. En halua vähätellä vaivaasi, mutta olen ihan varma, että ajan kanssa arvet häviävät ja koko asia unohtuu sinulta. En ole sitä paitsi tavannut kovinkaan montaa naista, jolla ei olisi raskausarpia.

Mulla on nyt yläaste ikäsenä JO tullu raskausarpia rintoihin vaikkakin olen ihan sopusuhtainen. Arvet ilmestyivät luultavasti kuudennen luokan lopulla eivätkä ne ole vielä minnekkään kadonneet. Välillä niitä ei näy mutta useasti "ulkona", kylmässä tai jos vaihdan vaatteet ne taas ilmestyvät. V*tuttaa vaan ku olis nii mukava joskuski käyttää bikineitä, vee aukkoista paitaa tai (nyt kun on ripari tulossa) vähän mekkoa.

Vastaa viestiin
10.06.09, 14:07   #9 (linkki)
lsjgoipsg
(Vierailija)

No voi hyvä isä nähköön, käyttäkää niitä mekkoja ja bikineitä ja luottakaa kerrankin itseenne! Venymisjäljet ovat todella yleisiä, ja niiden peitteleminen on yksi totaalisesti turhimmistä asioista ikinä! Omalla aviomiehelläni on peppu todella raitainen, koska hän harrasti urheilua kasvuiässä, eli arvet lienevät tulosta nopeasti kasvaneista lihaksista. Minusta se nyt vaan on ihan söpöä ja sanon häntä monesti tiikeripyllyksi, koska raidat ovat todella näkyviä. Se on osa häntä ja sillä siisti.
  Vastaa viestiin
11.06.09, 11:25   #10 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Tämä on sitä samaa luokkaa hullun nuorekkuuden ja rusketusten tavoittelussa. Ei hyväksytä itteensä, vaikka aivan normaalista asiasta on kyse... Kukaan ei ole täydellinen.
  Vastaa viestiin
23.06.09, 23:11   #11 (linkki)
Jelppiä
(Vierailija)

Ymmärsin että kyseessä ei oikeat "raskasus"arvet vaan nopean kasvun rinoihin aiheuttamat ihon repeämät. Eikähän vaalene ajan kanssa, mulla ainakin hävis kokonaan nuorena olleet, eikä ole aikuisena näkynyt uusia.

Ei kannata laittaa rahaa mihinkään laseriin, käytät vaan päivittäin vähintään kerran kunnolla E-vitamiinia sisältävää voidetta, kyllä pitäisi ajan kanssa häivyttää 'arpia'.

Terveellinen ruokavalio (hyvälaatuista rasvaa) on tärkeä, sekä veden juominen ja auringonpalvonnan välttäminen lisäksi.

Apteekissa on Vichyn raskausarpivoide, hinta n. 26 euroa.

Vastaa viestiin
24.06.09, 08:30   #12 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Voiteet tuskin auttavat. Minullakin on pahat raskausarvet rinnoissa teini-ikäisestä lähtien ja olen käyttänyt paljon rahaa siihen, että löytäisin toimivan keinon
. Kävin plastiikkakirurgin konsultaatiossakin ja hän sanoi, ettei niihin auta mikään.

Yksi kirurgi yritti tuputtaa minulle laserhiontaa, mutta siihen en ole vielä ryhtynyt.

Bellavita-voidetta olen käyttänyt rintoihin kuuriluontoisesti ja se tuntuu pehmittävän ja siloittavan ihon pintaa vähän. Vaikutus kestää niin kauan kun tuotetta käyttää. Ne "urat" tuntuvat olevan vähän vähemmän syviä, kun käytän Bellavitaa.
Hyvä rasva muutenkin, käytän sitä myös naamalle.

Jotkut ovat mainostaneet sinkkivoiteen auttavan raskausarpiin. En tiedä, onko se totta. Onko tietoa kellään?

Jenkkilässä postimyynnissä oleva paljon hypetetty tuote, Strivectin, on todettu riippumattomissa tutkimuksissa huuhaaksi. Jenkeissä myydään todella paljon raskausarpivoiteita, mutta ne ovat kaikki ihan fuulaa.
  Vastaa viestiin
24.06.09, 12:27   #13 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Raskausarvet ovat syviä repeytymiä ja niihin ei mitkään rasvat auta! Niitä voi ehkäistä pitämällä ihon joustavana, mutta ne tulee jos ovat tullakseen.
Mikä kammo ihmisillä on niihin?
  Vastaa viestiin
29.06.09, 13:37   #14 (linkki)
just niin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja laaserille
-- Mutta asiaan ei ne arvet ketään ainakaan minua häiritse, päin vastoin ne ovat usein ihan nättejä ja jokainen jonka silmiin ne pistää tietää että melkein joka naisella ainakin vähänkin tukevammalla niitä on.( osan ottoni)

vähänkin tukevammalla... ite oon 163 pitkä ja painan 48kg, eli en todellakaan ole tukeva, en lähelläkään, ja mullakin on raskausarpia rinnoissa. Eli ei se siitä painosta oo kiinni.
  Vastaa viestiin
06.03.11, 11:12   #15 (linkki)
moikkis
(Vierailija)

raskausarvet rinnoissa

Olen 14vuotias, ja minulla on rinnoissa raskausarpia! Miten ne saa pois???? Kesä on tulossa ja haluaisin käyttää bikinejä ja olla kuin muutkin!!!!
  Vastaa viestiin
11.05.11, 08:26   #16 (linkki)
masentunut
(Vierailija)

raskausarvet rinnoissa

ite oon 13 v tyttö,163cm pitkä ja painan n80kg!! mä oon aikas lailla tukeva.mun rinnat on mun mielestä täydelliset c/80 mut syvät tulipunaset raskausarvet pilaa ne.oon ny pyolivuotta käyttäny kaikenlaisia rasvoja ja mikää ei auta.haluaisin käyttää vähä iso aukkoisempia paitoja mut en voi.
ne on ollu mul ala-asteelta asti.
  Vastaa viestiin
11.05.11, 09:06   #17 (linkki)
mummo useammalle lapselle
(Vierailija)

dermarollaaminen arville

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja masentunut Näytä viesti
ite oon 13 v tyttö,163cm pitkä ja painan n80kg!! mä oon aikas lailla tukeva.mun rinnat on mun mielestä täydelliset c/80 mut syvät tulipunaset raskausarvet pilaa ne.oon ny pyolivuotta käyttäny kaikenlaisia rasvoja ja mikää ei auta.haluaisin käyttää vähä iso aukkoisempia paitoja mut en voi.
ne on ollu mul ala-asteelta asti.
Olet 13-vuotias. Haluaisit käyttää antavia puseroita. Jos raskausarvet, venymäjäljet sen estävät, niin hyvä. Tosi epämiellyttävän näköistä, kun täydet lapset vielä näyttelevät rintojaan.
Olet melkoisen tukevassa kunnossa. Miksi olet päästänyt itsesi lihomaan. Ei ole ihme, jos olet saanut rintoihisi arpia.

No, mennään asiaan. Mikroneulaus auttaa myös rintojen raskausarpiin. En suosittele sitäkään, jos et malta perehtyä asiaan ensin kunnolla. Neulaus on tehtävä harkiten, määrättyjen viikkojen välein määrätyillä neuloilla, ei sutimalla . Tuloksia voi odotella vasta puolen/vuoden kuluttua.
  Vastaa viestiin
27.12.11, 15:16   #18 (linkki)
(Vierailija)

oon itse 15 vuotias tyttö ja hoikassa kunnossa, mutta ylä asteen aikana rintani kasvoivat melko nopeasti A- kupista C-kuppiin ja niihin ilmestyi raskaus arpia. Tiedän ettei asiaa tarvitse häpeillä mutta esim. bikineissä rannalla olo tuntuu epämukavalta. En myöskään halua että poikaystäväni näkee niitä, jotenkin vaan ruman näköisiä.... rintani ovat omastamielestäni täydelliset tälläisinä mutta jos arpia saisi vaalennettua! Olen kyllä huomannut että jokapäiväinen kosteusvoiteella rasvaaminen hieman auttaa.
Olen muutaman kerran jo peittänyt arpia meikkivoiteella mikä on sinäänsä kurjaa
  Vastaa viestiin
30.12.11, 07:14   #19 (linkki)
gg
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eptoivoinen Näytä viesti
miten saisi pois? ne on todella ilkeän näköisiä, kirkkaanpunaisia. oon yritellyt rasvailla ym mutta ei toimi. vinkkejä?

jatka rasvailua.aika vaalentaa.käytä rintsikoita.
  Vastaa viestiin
08.01.12, 23:56   #20 (linkki)
works
(Vierailija)

Tummeli.Myös nuorekkaan hipiän salaisuus.
  Vastaa viestiin
27.02.12, 14:43   #21 (linkki)
arpitissi
(Vierailija)

Hei kaikki "raskaus"arvista "kärsivät" ystävät.

Minulla ensimmäisen kerran arpia tuli, kun lihoin suhteellisen nopeasti n. 10 kiloa siinä 18 vuoden iässä. En siis tullut raskaaksi, vaan lihoin koska olin aijemmin alipainoinen hyvin urheilullinen, mutta kun urheilu jäi, tuli kilot.
Sitten arvet vaalenivat, olin n 19 vuotias. Nyt olen 21 vuotias ja arvet ovat yhtäkkiä tulleet taas. Viimeksi ne eivät olleet näin punaisia. Ensin ajattelin, että uudet rintsikat hiertävät, vaikkei siltä tuntunut, mutta näyttävät hiertymiltä. Olen kyllä hitaaseen tahtiin saanut painoa lisää, en tarkoituksenmukaisesti, vaan huonoilla ruokavalinnoilla. Mutta nopeasta lihomisesta ei ole kyse.

Haluaisinkin kysyä, onko muilla samanlaisia kokemuksia, että tämän ikäisenä tai vanhempana, kun rinnat eivät enää kasva hormonaalisesti, mutta silti tulee arpia? Olisivatkohan arvet jotain hormoneihin liittyvää? Tietysti nopea lihominenkin niitä tekee, sen olen huomannut monella ystävälläni sekä miehelläni, joko nopeasta lihaskasvusta tai lihomisesta, tai tietysti raskaudesta.

Ne eivät ole vaarallisia, niitä on monilla ihmisillä. Ei niitä tarvitse hävetä. Ja varsinkin te alle 17 vuotiaat. Pitäkää vain kaula-aukot mahdollisimman ylhäällä, teidän ei tarvitse kenellekään näytellä mitään. (: Ja uimarannalla on sen verran erinäköistä porukkaa ettei kukaan katsele teidän arpianne.

Kiitos vastauksista!
  Vastaa viestiin
28.02.12, 10:46   #22 (linkki)
dd e f g h
(Vierailija)

Käyttäkää kunnon rintaliivejä jos teillä on isot rinnat.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku