Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.12.08, 20:40   #1 (linkki)
apuakaipailen13
(Vierailija)

Luonnonkiharat-leikkaus

Mullakin on luonnonkiharat, ja ollu tää hiusmalli läpi elämän, joten vaihtelua kaipais. Hiukset ovat aika paksut, tummat ja karheet, ponnarilla pidän arkisin, ulottuvat tohon rinnan alapuolelle, suoristusrautaa käytän harvoin, laiska oon siinä, otsarikin ois haaveissa, mut sehan ois kauheeta säkkärää? Minkälainen hiusmalli sopis luonnonkihariin hiuksiin, pitkä/lyhyt? Mitenkä se otsari? Kannattaako suoristus? Mikä auttas ettei ois niin kauheet käkkärät? Entäs käviskö lyhyt hiusmalli?
  Vastaa viestiin

28.12.08, 01:26   #2 (linkki)
jeoiksf
(Vierailija)

Mulla on otsis vaikka onkin luonnonkiharat hiukset,aina suihkun jälkeen harjaan aktiivisesti etuhiuksiani niin pysyvät suht.koht suorina myös seuraavana päivänä!!
  Vastaa viestiin
28.12.08, 10:27   #3 (linkki)
...
(Vierailija)

Mulla on kans luonnonkihara ja ollut aiemmin kokeilussa kaikenlaista pituutta ja mallia. Pidin muutaman vuoden pitkää tukkaa, mutta viime syksynä uskaltauduin leikkaamaan polkkatukan. Pituus on leukaan asti. Edestä hiukset ovat tasapitkät (hieman kevennetyt), mutta takaa reilusti kerrostetut. Pesun jälkeen vaan muotovaahtoa tms. ja pöyhimistä (ei kampaaamista), niin asettuu aloilleen. Toimii suoristettunakin, mutta itse olen laiska suoristelija.
  Vastaa viestiin
28.12.08, 14:28   #4 (linkki)
apuakaipailen13
(Vierailija)

Entäs tietääks joku mis ois hiumalleja jotka sopis luonnonkiharille, mä en oikein oo löytäny, vaik oon jo aika monta paikkaa selannu läpi?

Ton tylistä otsaria haluisin, mut toimiskohan kiharissa?

http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=10363&month1=1&pg=1&styl1=Royston%20 Blythe
  Vastaa viestiin
28.12.08, 18:10   #5 (linkki)
ngjhssh
(Vierailija)

Toi otsis minkä mallin laitoitkin linkkiin niin kyllä sen saat hiuksiisi jos haluat mutta toi otsis on sellainen että jos haluat että pysyy koko päivän samalla tavalla niin saat aikalailla nähdä vaivaa (tupeerata,lakata,suoristaa yms)
  Vastaa viestiin
28.12.08, 20:59   #6 (linkki)
apuakaipailen13
(Vierailija)

ok, kiitti:)

Mut entäs niitä hiusmalleja kiharille?
  Vastaa viestiin
17.02.09, 13:01   #7 (linkki)
suklaa.fani
(Vierailija)

kiharat

kiva kun löysin vihdoin palstan mun hiuksil! mulla on kaks senttii yli lapaluun pitkät luonnon kiharat kaikki sanoo niil aina haluavansa ne, ite haluaisin suoristus perma nentin jonka mun kummisedän vaimo vois tehä.
*huippu hyvä suoristus rauta on: Braunin
satin hair colour.
*selvitys suikeena suosittelen Wellan lifetexiä

P.s en suosittele etu hiuksia jos on tosi kiharat itelläni oli reilu kolme vuotta kunnes kasvatin pois se saa pään näyttämään tylyltä ja on vaikee hoitonen.

pp.s jos haluutte suunnitella hiuksianna ja teillä on webkamera menkää osotteesee
www.hollywood hair.com lähettäkää kuvanne nii voitte suunnitella oman tyylin (kuva ei jää)
värikartan ja tyylit löydätte osotteesta www.villikihara.fi
ppp.s jos haluutte jutella enemmä meilatkaa: Jennimari.s@luukku.fi
  Vastaa viestiin
17.02.09, 13:08   #8 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Mulla on vaa ihan normi pitkä, ei otsista ja keskijakauksella. En tykkää lyhyistä ja leikkaaminen kihartaisi niitä entisestään.
  Vastaa viestiin
18.02.09, 15:53   #9 (linkki)
shakiraaa
(Vierailija)

mulla on lapaluihin asti (pisimmillään) ja tosi kiharat (riippuen päivästä) talvisin kuivuu ihan mielettömästi, ja se harmittaa.vihasin omia hiuksia varmaanki lukion ekalle saakka, ku ne ei millonkaan totellu ja vaikea laittaa, ko en tajunnu miten niitä voi leikata..... mut nykyään pidän tosi paljon pitkistä ja villeistä kiharoista. joten olen leikannu ne pyöristetyiksi ja tosi paljon kerroksittain.. siten ne laskeutuu nätisti ilman mitään suuria laitteluita näyttää ihan hyvältä ja ilmavilta. ja itseasiassa mulla on nyt etuhiukisetki. ja kyl ne toimii... niitä voi suoristaa pelkästää, tai muotovaahdolla tai jollain kiharavoiteella nostaa taakse. mun mielestä shakiralla on ehkä ihanimmat kiharat mitä on.. siis ne kiharat ei ne laineet vaan ne kiharat. mä kans kaipaisin hiusmalleja kiharille.. ei monetkaan parturit tajua mitään ja vielävähenmmän niillä on jotain malleja ehotettavana...
  Vastaa viestiin
27.10.11, 16:18   #10 (linkki)
Kikkura
(Vierailija)

Minulla on rintoihin asti olevat luonnonkiharat hiukset otsiksella. Otsiksessa on suoristuspermanentti laitettu jokunen vuosi sitte ja ei mun hiukset mitenkään mennyt huonoksi siitä:) Ja ainakin mulla oli sellanen otsis kun siinä ukhairdresser sivulla eikä mun mitään pitänyt sille tehdä että se pysy:)
Mun mielestä otsis sopii tosi hyvin kihariin hiuksiin!! Toki se riippuu myös ihmisestä ja siitä, et miten sitä jaksaa hoitaa:))
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku