| |  | | |
30.12.08, 23:52
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Laatukirurgia
Hei!
Olen menossa kohta rintojen suurennukseen Laatukirurgian kautta. Olen lukenut vanhoja keskusteluja, ja nyt toivoisin Laaturkirurgian palveluiden käyttäjiltä kokemuksia ja mielipiteitä. Asia on minulle uusi ja jännittävä, joten olisi mukava kuulla muilta ajatuksia.
Kiitos jo etukäteen kaikille asiallisille vastaajille :)
| |
| | |
03.01.09, 13:01
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mikset mene Ruotsiin? Tukholmassa on samat hinnat kuin Tallinnassa, mutta kirurgian taso puolet parempi kuin Suomessa. Itse suurennutin Tukholmassa ja päätös on ollut paras jonka eläissäni tein. Kävin Laatukirugian konsultaatiossa ja sen perusteella uskallan väittää, ettei Tallinnasta ja Tukholmasta voi puhua samana päivänäkään..
| |
| | |
03.01.09, 13:11
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä laitoin inplantit pyllyyn Paraguayssa. Kmpaamon takahuoneessa homma hoitui halvalla ja laatu mahtava. Silikonit tisseihin taas pantiin Portugalissa kerran reissulla. Toinen vähän isompi kuin toinen mutta ei se haittaa. Jännittävä kokemus. Tallinnaan menen nenäno leikkauttamaan. Laatu on erittäin hyvä. Ihmiset katsoo minua pitkään kadulla. Varmaan kateellisia kaikki.
| |
| | |
03.01.09, 13:25
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja minä.. Mikset mene Ruotsiin? Tukholmassa on samat hinnat kuin Tallinnassa, mutta kirurgian taso puolet parempi kuin Suomessa. Itse suurennutin Tukholmassa ja päätös on ollut paras jonka eläissäni tein. Kävin Laatukirugian konsultaatiossa ja sen perusteella uskallan väittää, ettei Tallinnasta ja Tukholmasta voi puhua samana päivänäkään.. | Millaiset implantit, ja mikä oli kokonaishinta? Siis siellä Ruotsissa?
| |
| | |
03.01.09, 14:28
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Implantit on anatomiset Allergan 510FX:ät eli siis korkeaprofiiliset ja pisaran muotoiset. Lensin Tukholmaan ja takaisin sekä konsultaatioon että leikkaukseen. Kaikkineen hintaa (siis lennot, mieheni hotelli leikkauksen ajaksi, lentokenttätaksi jne) tuli 5100€.
Kerron mielelläni lisää vaikka sähköpostitse.. Täällä ei oikein jaksa lueskella näitä ylläkin olevia asiallisia kommentteja ;)
MVH,
minä...
| |
| | |
03.01.09, 18:06
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
En uskaltaisi mennä mihinkään Tallinnaan. | |
| | |
03.01.09, 18:08
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eiks se joku vaalea entinen missi (Sari?) kertonut kokemuksiaan Tallinnasta hankituista silikoneista, eikä vaikuttanut olevan mikään tyytyväinen asiakas.
| |
| | |
06.01.09, 20:18
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyseessä on kuitenkin suomalainen yritys, joten kaikki Suomen lait turvaavat palvelun käyttäjiä. En ymmärrä miksi Viro aiheuttaa niin suurta ennakkoluuloa kapeakatseisissa suomalaisissa. Laatukirurgian johtava kirurgi kuuluu euroopan parhaimpiin kirurgeihin, mutta hänen Viron kansallisuutensa tietenkin pyyhkii sen kaiken pois. Kunhan itse tiedän mitä teen, niin se on ainoa millä on väliä.
| |
| | |
07.01.09, 00:29
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eihän Virossa tartte olla samoja lääketieteen lisenssejä noilla kirurgeilla mitä esim Suomessa, Jenkeissä ja Ruotsissa?
| |
| | |
07.01.09, 00:30
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Katsokaa muuten noita Dolls-Tukiaisia, siinä niiden silikoneissa näkee oikeaa virolaista laatutyötä.....
| |
| | |
07.01.09, 16:01
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja "Silmäniloa" Katsokaa muuten noita Dolls-Tukiaisia, siinä niiden silikoneissa näkee oikeaa virolaista laatutyötä..... | niin ku ne ite vielä mainosti oman sivuston päiväkirjassaan että kävivät laitattamassa ne tallinnassa :DDDDDD
| |
| | |
07.01.09, 16:08
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Dollsdancers.fi-päiväkirjasta
"Nimi: Julia
23.10.06 5:08 am
Moikka!!!!
Ajattelin kertoa tässä vähän kuulumisia, kun musta ei ole aikoihin kuulunut mitään. Nämä tietokoneet eivät taida olla oikein mun alaa....
Johanna palasi eilen silikoni-leikkauksesta Tallinasta, jossa hän kävi suurentamassa rintojaan. Näin kun showalalla työskennellään ja muutenkin olemme Johannan kanssa aika glamour-henkisiä tyyppejä, niin sopii hyvin tyyliimme että rinnoillakin on vähän kokoa"
| |
| | |
07.01.09, 21:13
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
No hei ette itse ole paljon kaksisempia, jos jaksatte kaivella kaiken maailman tukiaisten kahden vuoden takaisia arkistoja ja päivitellä niiden tissejä.
Kertoisko joku, miten se on teiltä kritisoijilta pois jos joku laittaa itselleen implantit? Niitä ei makseta kaiketi teidän pussista eikä siten pitäis hetkauttaa teitä mihinkään. kelatkaa vähän välillä omaakin elämäänne.
| |
| | |
09.01.09, 08:44
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja heihaloo No hei ette itse ole paljon kaksisempia, jos jaksatte kaivella kaiken maailman tukiaisten kahden vuoden takaisia arkistoja ja päivitellä niiden tissejä.
Kertoisko joku, miten se on teiltä kritisoijilta pois jos joku laittaa itselleen implantit? Niitä ei makseta kaiketi teidän pussista eikä siten pitäis hetkauttaa teitä mihinkään. kelatkaa vähän välillä omaakin elämäänne. | Eihän noita päiväkirjoja tarvitse pahemmin kaivella :DDDD Siellä se on kaikkien nähtävissä. Samoin se leikkauksen lopputulos.
Ei rahat ole meiltä kritisoijilta pois, paitsi että näköhermoja raastaa niin hitosti ja kurkunpäätä painaa ja yököttää kun vastaan tulee toistaan rumempia ja halvemman näköisiä 90-luvun stripparisilikoneja Helsingin kadulla vielä kesällä 2008 ja ehkä vielä ensi kesänäkin (koska suomalaiset maailman muodista monta vuotta jäljessä, huom) niin onhan se terveysriski myös meille kritisoijille.
| |
| | |
09.01.09, 17:51
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Hanki apua itsellesi
[quote="Muovitissikritisoija2"] Lainaus:
Ei rahat ole meiltä kritisoijilta pois, paitsi että näköhermoja raastaa niin hitosti ja kurkunpäätä painaa ja yököttää kun vastaan tulee toistaan rumempia ja halvemman näköisiä 90-luvun stripparisilikoneja Helsingin kadulla vielä kesällä 2008 ja ehkä vielä ensi kesänäkin (koska suomalaiset maailman muodista monta vuotta jäljessä, huom) niin onhan se terveysriski myös meille kritisoijille.
| Laita oma kuvas tänne niin katsotaan miten muiden terveys kestää sen :D ja mielellään niin että rinnat näkyy.
Miten silikonit voi sua nyt ihan oikeesti v*tuttaa noin paljon? eihän toi ole enää ihan täysjärkisen ihmisen tekstiä. Kertoo vähän elämän sisällöstä jos ylipäätään mihinkään aiheeseen on aikaa laittaa tollasia resursseja. Ja tietenkin kirjoittajan iästä myös.
| |
| | |
10.01.09, 00:00
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Omalta kohdaltani en pidä feikki-merkkilaukuista tai feikki-merkkikoruista, on aika luonnollista etten pidä feikki-rinnoista tai mielellä mistään feikki-kiveksistä, olisi varmaan aika kamalan näköiset miehellä ja tuntoiset myös enkä haluaisi koskea sellaisiin, hyhh!
| |
| | |
11.01.09, 10:41
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä olen käynyt kaks kertaa ko paikassa rintoja suurennuttamassa (itseasiassa toisella kerralla vaihdoin ainoastaan implantit kapselin vuoksi) ja voin sanoa että toimii homma niin Suomen päässä kuin Tallinnassakin.
Ihan silkkaa hulluutta maksaa se Suomen 7500e kun Tallinnassa selviää 3500e ja toimenpide täysin sama!
| |
| | |
12.01.09, 16:18
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä maksaisin ainakin 10 000 euroa ja voisin sanoa että mun rinnat on arvokkaammat kuin monen muun :))))
| |
| | |
13.01.09, 17:46
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
pistäppäs se kymppitonnis terapiaan,saatpahan hiukkapikkasen erveemmän pään ja hiton kalliit aivot
| |
| | |
14.01.09, 15:00
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tekevätkö mitään maailmalla IN olevia kosmeettisia leikkauksia kuten peppu-implantteja ja rasvaimua reisistä ja jotka siirretään kasvoihin ja joka nuorentaa noin 10 vuotta? Vai onko tuo pelkkä rinta-silikoni leikkaamo?
| |
| | |
13.08.09, 11:58
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja svensktalande A-kopp:lle Implantit on anatomiset Allergan 510FX:ät eli siis korkeaprofiiliset ja pisaran muotoiset. Lensin Tukholmaan ja takaisin sekä konsultaatioon että leikkaukseen. Kaikkineen hintaa (siis lennot, mieheni hotelli leikkauksen ajaksi, lentokenttätaksi jne) tuli 5100€.
Kerron mielelläni lisää vaikka sähköpostitse.. Täällä ei oikein jaksa lueskella näitä ylläkin olevia asiallisia kommentteja ;)
MVH,
minä... | Hei, kiinnostaisi tietää enemmän tästä sun leikkauksesta ja kaikesta siihen liittyvästä. Olisiko se sähköpostikeskustelu vielä mahdollista? :)
| |
| | |
13.08.09, 12:00
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja uryfihj Minä olen käynyt kaks kertaa ko paikassa rintoja suurennuttamassa (itseasiassa toisella kerralla vaihdoin ainoastaan implantit kapselin vuoksi) ja voin sanoa että toimii homma niin Suomen päässä kuin Tallinnassakin.
Ihan silkkaa hulluutta maksaa se Suomen 7500e kun Tallinnassa selviää 3500e ja toimenpide täysin sama! | Hei, oisiko sulta ollut mahdollista saada lisätietoa tästä leikkauksesta Tallinnassa? :) | |
| | |
15.08.09, 00:28
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eikös se entinen Iltatyttömalli ja Seiskassa paljon esillä ollut bikinimalli Annemari-joku saanut todella huonot rintaimplantit Tallinnassa? Ainakin jossain Seiskassa tästä kertoi, ja muistan lukeneeni että ne piti korjausleikata aika pikaisesti Suomessa kun olivat menneet niin huonoon kuntoon.
| |
| | |
24.08.09, 17:49
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Ruotsissa paras kirurgia
hei kaikki!
Lueskelin täällä näitä silikonijuttuja kun itse kävin juuri Tukholmassa suurennottamassa rintani ja uskon että niistä tulee tosi upeat kun ovat asettuneet paikalleen :) Ruotsissa yksityisklinikoiden taso aivan huippua ja hinta suht sama kuin Tallinnassa joten suosittelen länsinaapurin ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua lämpimästi! Mitään mulla ei Tallinnaa vastaan ole mutta rintoja en itse sieltä uskaltaisi ostaa. Kukin tietty tekee miten parhaaksi näkee, aattelin vaan tuoda esiin sen faktan että Tukholman ja Tallinnan hinnat suht samat mut laatu ehkä toises parempi.
| |
| | |
29.08.09, 23:35
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | niinpäniin
mullekin on uusittu kapseloitumisen vuoksi. kapseli tuli imetyksen jälkeen, eli olis kai kannattunu odottaa pari vuotta ja laitta vasta sitten. Kävin Tallinnassa Kullamaan operoitavana molemmilla kerroilla ja olen ollut tosi tyytyväinen hänen jälkeensä. Ihmetytti myös se, että suomalainen lääkäri (nainen) jonka luona kävin gynetarkastuksessa, kehui kuinka kaunista jälkeä ja että ommel on tehty toisellatapaa kuin täällä Suomessa. Muutama vuosi myöhemmin toinen lääkäri oli idiootti, eikä ilmeisesti tykännyt että implantit laitetaan esteettisyyden vuoksi. Oli aiak inhottava (tämää vaan sivuseikkana). Olen jo nyt päätttänyt että seuraava kohennus, minkä varmasti haluan (suurennos nykyisiin) tehdään Tallinnassa. en tule hyväksymään kuin Kullamaan operaation. Älkää kiltit sitten kertoko kuinka paljon on virheita kirjoituksessa, en kuluta täällä netissä aikaa oikolukuihin.
| |
| | | | |