Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jäitä hattuun No toivottavasti kaikki menee ongelmitta,muutoin teet tuttavuutta Laatukirurgian "takuiden" kanssa....ja huomaat olevasi juuri se jolle "silikonit nyt vaan ei sovi kun ei maitokaan katos sovi kaikille" ja tästä johtuen kukaan ei korvaa sinulle mitään. Lykkyä tykö,toivottavasti saat sitä luksusta ja maailman parasta mitä sinulle on luvattu. |
Tuohon korvauskysymykseen törmää usein kun puhutaan esim. ulko/kotimaan leikkaukset.
Täysin tarpeetonta!
Minua on itseäni leikelty usein ihan vaan Suomessa , välillä paremmalla ja toisinaan huonommalla menestyksellä. Kukaan ei vaan kyllä koskaan ole korvannut mitään, vaikka ei nappiin ole mennytkään. Itse olen haavani nuollut ja mennyt korjauksiin taas uuden rahatukun kanssa. Tämä ala nyt on vaan sellainen, että turha kuvitella mitään mistään saavansa. Kuka leikkiin ryhtyy jne.
Olen kyllä itsekin periaatteessa valmis menemään ns. ulkomaille hoitoihin, jos ajatellaan pelkkää laatua. Matkustaminen on vaan kurjaa. Tuosta laadusta sen verran vielä, että on lapsellista kuvitella, että Suomi olisi jotain kauneuskirurgian alalla. Tai ylipäättän millään alalla. Nokiakin meni jo. Haloo, herätkää!!
Suomi on itikan pissi meressä.