Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.08.11, 14:47   #76 (linkki)
niin makaa kuin petaa
(Vierailija)

Nykyisellä Laatukirurgian henkilökunnalla on erittäin kyseenalainen tyyli haukkua kilpailijoitaan.On näköjään tytöt "koulutettu" sitten Nordströmien päivien nykyiseen helppoheikkityyliin. Sama linja jatkuu sähköposteissa. Firmalla tuntuu menevän melko kehnosti kun ei näytä olevan rahaa mainontaan ja työntekijätkin joutuvat tekemään töitä kahdessa eri paikassa.Kannattaisi tyttöjen katsoa peiliin ja miettiä millaiset työnsaantimahdollisuudet Suomen kokoisessa maassa on tuon mustamaalaamisen jälkeen.Varsinkin kun nykyinen työnantaja todennäköisesti mustaa tyttöjen maineen näiden lopetettua. Hyvät tulevaisuudennäkymät siis....
  Vastaa viestiin
26.08.11, 16:56   #77 (linkki)
Laatukirurgian konsultit
(Vierailija)

Ihmettelemme suuresti kuka näitä tekstejä tänne kirjoittelee..
Tämä on ENSIMMÄINEN kerta ja VIIMEINEN kerta kun edes kirjoitamme tällaisille palstoille !
Yst.ter. Niina& Tuuli
  Vastaa viestiin
26.08.11, 17:01   #78 (linkki)
ekonomi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja liikevaihto sukeltaa Näytä viesti
"olet vertaillut" hahahahhahahahahahahhaha paras ja luksus hahahhahahahahhahahahaha
Jos henkilökunnalla olis vähänkään järkeä niin pakenisivat uppoavasta laivasta.
Aika epätoivoiseksi on touhu tosiaan mennyt. Hampaidenvalkaisuja kylkiäishoukuttimina. Suomalaisilla klinikoilla taas riittää asiakkaita niin, ettei kaikkia keritä edes ottaa vastaan, vaan ajat menevät kuukausien päähän. Ja ilman kylkiäisiä.
  Vastaa viestiin
26.08.11, 17:03   #79 (linkki)
ex asiakas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Laatukirurgian konsultit Näytä viesti
Tämä on ENSIMMÄINEN kerta ja VIIMEINEN kerta kun edes kirjoitamme tällaisille palstoille !
Yst.ter. Niina& Tuuli

Te haukuttekin siellä vastaanotolla. Turha valehdella ettei näin olisi.Kävin konsultaatiossa ja siinä teidän minivessasanne...aika vaatimattomat tilat kun vertaa nettisivujen paisutteluihin.
Lisäksi tutuillani on teiltä tulleita sähköposteja. Teitä varoitettiin etukäteen kenen kelkkaan olette lähdössä, mutta ette kuunnelleet...No omapahan on asianne..
  Vastaa viestiin
26.08.11, 17:17   #80 (linkki)
hupaisa fakta
(Vierailija)

N ja L luulavat olevansa zzzzkirurgian historian ensimmäiset työntekijät, joita työnantaja ei laita työsuhteen jälkeen kusikseen ja rosikseeen :)
  Vastaa viestiin

26.08.11, 22:58   #81 (linkki)
Eikiitos
(Vierailija)

Ihan ensimmäistä kertaa kirjoitatte? Sattumalta kommentoitte n. 80 min sen jälkeen, kun teidät on mainittu. Aika paljon sattumia tällä Laatukirurgialla... Kaverini oli kauhuissaan käytyään teillä konsultaatioissa, kun J oli heti saanut tietää asiasta ja halusi hänet väkisin leikkaukseen. Teillä on vaitiolovelvollisuus! Kamalaa, että joku viitsii piinata muita ihmisiä ja pitää pakollisena, että konsultaation jälkeen pitää tulla Laatukirurgiaan. Miten se mainos meneekään? Ei sido mihinkään? Miksi muuten pidätte konsultaation vaahtomuoviproteesista ja myöhemmin soitatte ettei kirurgi suostu käyttämään kyseistä proteesia?
  Vastaa viestiin
28.08.11, 18:48   #82 (linkki)
Erikoista toimintaa
(Vierailija)

Erehdyin konsultaatiossa mainitsemaan The Lookin ja huomasin, ettei kilpailijoista kannata sanoa mitään. Heti alkoivat puhumaan pahaa.
  Vastaa viestiin
30.08.11, 04:42   #83 (linkki)
vain raha merkitsee
(Vierailija)

Nostetaanpa ylös, kun firman aivot (hahahaha) käy täällä taas kirjoittelemassa propagandaansa.
  Vastaa viestiin
30.08.11, 13:50   #84 (linkki)
ahne
(Vierailija)

Husin rintaimplanttien hankinnasta syttyi sota | Lehtiyhtymä

Hyvä esimerkki siitä miten kukaan ei halua tehdä yhteistyötä noiden kanssa.Röyhkeys potkii takaisin
  Vastaa viestiin
31.08.11, 06:30   #85 (linkki)
pölijä ihiminen
(Vierailija)

Voihan Holy Shaisse!

Kauheata tekstiä täällä. Ja jotenkin tulee sellainen olo, että tämä ilmeisesti Laatukirurgian ihminen jaksaa tällaista. Eikö ole oikeasti muuta tekemistä? Yötä myöten kirjoittelee jonnin joutavaa shaissea! Ja sama levy päällä koko ajan.... paskaimplantit siellä ja huono hygienia täällä. Huh haukotus! Minkä ikäinen tyyppi viestien takana onkaan? Elämä vissiin jo ehtoopuolella??
  Vastaa viestiin
31.08.11, 14:04   #86 (linkki)
practicing law ?
(Vierailija)

http://www.ppshp.fi/instancedata/pri..._7_Biolase.pdf

Tyylinäyte miten itseoppinut EU law consulting uhkailee
  Vastaa viestiin
31.08.11, 14:40   #87 (linkki)
Läpinäkyvää
(Vierailija)

Selkeästi Laatukirurgian kilpailija asialla.
  Vastaa viestiin
31.08.11, 16:21   #88 (linkki)
niin makaa kuin petaa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Läpinäkyvää Näytä viesti
Selkeästi Laatukirurgian kilpailija asialla.

Kun kirjoittelee vuosikausia ja yötäpäivää propagandaansa keskustelupalstoille, niin jossain vaiheessa shit hits the fan :) Taitaa olla kaverit vähissä.
  Vastaa viestiin
06.09.11, 22:45   #89 (linkki)
tiedon kertoja
(Vierailija)

Yleisradion MOT käsitteli aihetta

Yle käsitteli laatukirurgiaa MOT-ohjelmassa joitakin vuosia sitten. Tässä ohjelman käsikirjoitus: Tv1/MOT 26
  Vastaa viestiin
06.09.11, 23:04   #90 (linkki)
deet
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedon kertoja Näytä viesti
Yle käsitteli laatukirurgiaa MOT-ohjelmassa joitakin vuosia sitten. Tässä ohjelman käsikirjoitus: Tv1/MOT 26

Palsta on nyt pari päivää pysynyt rauhallisena ja asiallisena kun häirikkö ei ole kirjoittelemassa.Mitäs jos ei ärsytettäisi häntä TAAS aloittamaan..
  Vastaa viestiin

17.09.11, 13:45   #91 (linkki)
sen edestään löytää...
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Laatukirurgian konsultit Näytä viesti
Yst.ter. Niina& Tuuli

..kas vain...vanha koulukiusaajanihan se siellä. Kiitos vaan niistä vuosista..
En kuulu siihen koulukuntaan joka uskoo ihmisen luonteen muuttuvan.
Teettääkö vaikeutta esiintyä maireasti asiakkaille????
  Vastaa viestiin
20.09.11, 15:56   #92 (linkki)
pienet piirit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sen edestään löytää... Näytä viesti
..kas vain...vanha koulukiusaajanihan se siellä. Kiitos vaan niistä vuosista..
En kuulu siihen koulukuntaan joka uskoo ihmisen luonteen muuttuvan.
Teettääkö vaikeutta esiintyä maireasti asiakkaille????

Löydät hänet myös Karhupuistosta...
  Vastaa viestiin
25.09.11, 15:42   #93 (linkki)
google
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja practicing law ? Näytä viesti
http://www.ppshp.fi/instancedata/pri..._7_Biolase.pdf

Tyylinäyte miten itseoppinut EU law consulting uhkailee

Palvelun tarjoaa Google-dokumentit
  Vastaa viestiin
16.10.11, 17:03   #94 (linkki)
hymy
(Vierailija)

Joko Niina ja Tuuli ovat perustaneet oman? Laittakaapa linkkiä.Kiitos
  Vastaa viestiin
26.10.11, 07:52   #95 (linkki)
omavastuu100
(Vierailija)

Kuka haluaa mennä asiakkaaksi firmaan jossa ongelmien koittaessa asiakas on aina väärässä ja saa kuulla että ei maitokaan sovi kaikille..
  Vastaa viestiin
04.11.11, 10:51   #96 (linkki)
Aina
(Vierailija)

Aivan loistavaa!!

Mä olen menossa laatukirurgialle laitattamaan rintani muutaman viikon päästä ja odotan ihan täpinöissäni :) Odotukset on korkeella!! Mä sain kaiken tarvitsemani tiedon jo konsultaatiossa ja eilisten verikokeiden ja mammografiasta saatujen "puhtaiden papereiden" jälkeen seuraavat viikot tuntuu tuhottoman pitkiltä. Kiitos osaavalle henkilökunnalle ja koitan saada aikaiseksi tulla kertomaan tuntemuksia kun olen saanut kaksoset kotiin ;)
  Vastaa viestiin
04.11.11, 16:55   #97 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Helsinki
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiedon kertoja Näytä viesti
Huh huh. Karmea tarina ja karmeaa leikkiä ihmisten hengellä ja terveydellä (ulkonäöstä puhumattakaan).
  Vastaa viestiin
04.11.11, 17:02   #98 (linkki)
jäitä hattuun
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aina Näytä viesti
Mä olen menossa laatukirurgialle laitattamaan rintani muutaman viikon päästä ja odotan ihan täpinöissäni :) Odotukset on korkeella!! Mä sain kaiken tarvitsemani tiedon jo konsultaatiossa ja eilisten verikokeiden ja mammografiasta saatujen "puhtaiden papereiden" jälkeen seuraavat viikot tuntuu tuhottoman pitkiltä. Kiitos osaavalle henkilökunnalle ja koitan saada aikaiseksi tulla kertomaan tuntemuksia kun olen saanut kaksoset kotiin ;)

No toivottavasti kaikki menee ongelmitta,muutoin teet tuttavuutta Laatukirurgian "takuiden" kanssa....ja huomaat olevasi juuri se jolle "silikonit nyt vaan ei sovi kun ei maitokaan katos sovi kaikille" ja tästä johtuen kukaan ei korvaa sinulle mitään. Lykkyä tykö,toivottavasti saat sitä luksusta ja maailman parasta mitä sinulle on luvattu.
  Vastaa viestiin
05.11.11, 16:19   #99 (linkki)
nimetön ohikulkija
(Vierailija)

korvaukset

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jäitä hattuun Näytä viesti
No toivottavasti kaikki menee ongelmitta,muutoin teet tuttavuutta Laatukirurgian "takuiden" kanssa....ja huomaat olevasi juuri se jolle "silikonit nyt vaan ei sovi kun ei maitokaan katos sovi kaikille" ja tästä johtuen kukaan ei korvaa sinulle mitään. Lykkyä tykö,toivottavasti saat sitä luksusta ja maailman parasta mitä sinulle on luvattu.
Tuohon korvauskysymykseen törmää usein kun puhutaan esim. ulko/kotimaan leikkaukset.
Täysin tarpeetonta!
Minua on itseäni leikelty usein ihan vaan Suomessa , välillä paremmalla ja toisinaan huonommalla menestyksellä. Kukaan ei vaan kyllä koskaan ole korvannut mitään, vaikka ei nappiin ole mennytkään. Itse olen haavani nuollut ja mennyt korjauksiin taas uuden rahatukun kanssa. Tämä ala nyt on vaan sellainen, että turha kuvitella mitään mistään saavansa. Kuka leikkiin ryhtyy jne.
Olen kyllä itsekin periaatteessa valmis menemään ns. ulkomaille hoitoihin, jos ajatellaan pelkkää laatua. Matkustaminen on vaan kurjaa. Tuosta laadusta sen verran vielä, että on lapsellista kuvitella, että Suomi olisi jotain kauneuskirurgian alalla. Tai ylipäättän millään alalla. Nokiakin meni jo. Haloo, herätkää!!
Suomi on itikan pissi meressä.
  Vastaa viestiin
06.11.11, 15:21   #100 (linkki)
Aina
(Vierailija)

Nimetön ohikulkija

Mä mietin ihan tota samaa mitä kirjoitikin. Oon ottanu asioista selvää ja asiahan on niin että maasta riippumatta missä toimenpide on tehty niin jos leikkauksessa on lääkäri tehnyt virheen niin silloin lääkäri korjaa sen virheen. Jos ongelmia on tullut jälkihoidossa kotona tai keho nyt ei vaan jostain syystä siedä implantteja tai on taipumus kapseloitumiseen niin kyllä asiakas ne korjaavat toimenpiteet itse maksaa omasta pussistaan. Ihan täällä Suomessakin!! Eihän se ole lääkärin vika jos itse laiminlyö jälkihoidon. Onks sitten niin et ihmiset ei vaan viitsi perehtyä asioihin ja sit kun tapahtuu jotain niin syy on aina jonkun muun kuin itsessä..Eli mun odotukset ainakin on realistisen korkeella :) enkä anna kateellisten nujertaa niitä :)
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku