Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.01.09, 11:59   #1 (linkki)
avun tarpeessa
(Vierailija)

Mikä kirurginen toimenpide...?

.. auttaisi minun, nuoren naisen ongelmaan. Pidän muuten itseäni kauniina, mutta minua on vuosia häirinnyt yksi asia. Kasvoni ovat todella pyöreät, muuten kauniin malliset (nenä ok, huulet ok, silmät, otsa, kaikki kauniit) mutta poskeni ovat todella paksut. Poskilla on niin paljon kokoa että en esimerkiksi edes pysty hymyilemään niin että suupieleni osoittaisivat ylöspäin. Kuin kasvoni ovat normaaliasennossa, posket painavat suupielet alaspäin ja nauraessa vaakatasoon.

Posket jatkuvat alas asti ja tietysti kun olen nuori eivät niin pahasti roiku mutta roikkuvat kuitenkin.

auttaako tähän keskikasvojen kohotus? voiko toimenpiteessä rasvaa poistaa/ihoa kiristää, vai mikä tähän auttaisi?

nimim. ei ne varjostuksetkaan ihmeitä tee..
  Vastaa viestiin

22.01.09, 21:00   #2 (linkki)
netissä nähnyt
(Vierailija)

Olen netissä joskus törmännyt semmoiseen kuin 'buccal fat removal'. Tossa linkissa kuvaillaan toimenpidettä: www.cosmeticsurgery.com/research/cosmetic-surgery/Buccal-Fat-Removal/
  Vastaa viestiin
27.01.09, 14:23   #3 (linkki)
kiitos!
(Vierailija)

KIITOS!

tämä on vastaus ongelmiin :) huojensi myös siinä mielessä, että todennäköisesti tämä periaatteessa rasvaimu on varmasti edullisempi ja kivuttomampi kuin kasvojenkohotus. mahtavaa. alankin kyselemään hintoja.. jes ! :)
  Vastaa viestiin
30.01.09, 08:21   #4 (linkki)
pupu tupuna
(Vierailija)

Tietääkseni Suomessa ei kyseistä toimenpidettä tehdä (siis poskien rasvaimua). En tietenkään halua latistaa ap:n toiveita, mutta tämä oli vain reality check. Suomi on plastiikkakirurgian takapajula.

Siitä en ole varma, mitä suomalaiset plastiikkakirurgit saavat keskikasvojen kohotuksella aikaan... se kai riippuu ihan kirurgin taidoista, osaamisesta, kokemuksesta.
  Vastaa viestiin
11.02.09, 10:48   #5 (linkki)
avun tarpeessa
(Vierailija)

Kyselin useammasta paikkaa, alettaisiin tekemään mutta kun olen niin nuori, pelkona on että iho jää roikkumaan ja varsinkin vanhempana siitä tulee ongelma. Tavallisella rasvaimulla myös voi jäädä epätasaisuuksia ja toipumisaika pitkä (ikävä olla naama mustana ja turvoksissa monta kuukautta) niimpä eri lääkäreiden avustuksella päädyin lipolyysityyppiseen ratkaisuun. Toipuminen ei vie niin kauaa ja koska ei ole isosta ongelmasta kyse, sitä kannattaa nyt ainakin kokeilla.
  Vastaa viestiin
02.04.09, 22:09   #6 (linkki)
buccal fat
(Vierailija)

Kerrohan

Hei! Kerrotko miten sinulla on hoidot toimineet? Itselläni kans samantyyppistä ongelmaa mutta ongelma on ainoastaan se toinen puoli kasvoista on pulleampi, siis toinen poski nimenomaan. Kysyin kerran verkkolääkäiltä tästä buccal fat removal toimenpiteestä ja hän kertoi että toimenpide yksinkertainen ja tehtävissä milloin vain. Sanoi myös että ei usein tehdä, juurikin siitä syystä että vanhempana rasva katoaa muutenkin tuolta alueelta. Itse haluaisin toimenpiteen, koska vaikka rasva katoaisi niin katoaisi ainakin tasaisesti molemmilta puolilta. Ja muutenkin haluaisin näyttää paremmalta nyt kun olen vielä nuori.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku