Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.01.09, 11:37   #1 (linkki)
SatuP
(Vierailija)

Mitä mieltä olette, kun Suomessa niin monet miehet on kaljuja?

Tuli mieleeni kysyä tuota kun hiustenpidennyskeskustelussa tätä sivuttiin. Mielestäni Suomessa on ihan tolkuttomasti kaljuja miehiä. Mistähän johtunee tuo muoti... Se on jatkunut jo tosi pitkään. Tuli varmaan Briteistä alunperin, mutta siellä tainnut mennä ohi jo kauan sitten. Osittain tähän on tietty syynä se että tukka ei oikein kasva, ja miekkonen saattaa ajatella että on paremman näköinen kaljuna. Minä en kyllä oikein tykkää. Monesti ohuehkokin tukka olisi parempi kuin kalju tai millin sänki. Työpaikallani on paljon myös ulkomaalaisia miehiä, mutta yleensä vain suomalaiset on kaljuja.
  Vastaa viestiin

29.01.09, 12:18   #2 (linkki)
Ihanok
(Vierailija)

En osaa kommentoida kysymystäsi miksi, mutta ilmeisestikin haluat mielipiteitä kaljusta :). Mä olen kyllä täysin on-off -tyyppi eli huomioni saa miehet, joilla on joko pitkät hiukset (tyyliin Kotiteollisuuden Hynynen) tai sitten täysin kalju. Välimuodoista en piittaa. Tosin miehen tyylin on oltava muutenkin tietynlainen, pelkä kalju ei siihen riitä. Ja laiha kaljupää on kamala;). Mutta mun mielipiteeni on siis, että juu, kalju on jees. Mun makuuni kaljutyyli on esim. Veetillä.
  Vastaa viestiin
29.01.09, 12:35   #3 (linkki)
SatuP
(Vierailija)

Jep

No okei.. kun vedit Veetin tähän, niin pakko sanoa, hänen kaljunsa on ihan jees, mutta hänessä on myös jotain muutakin joka vaikuttaa kokonaispakettiin, parta, viikset, maskuliinen olemus.
  Vastaa viestiin
29.01.09, 12:57   #4 (linkki)
Ihanok
(Vierailija)

Joo, just se :) eli pelkkä karvojen laatu tai karvattomuus ei vielä tee miehestä kiinnostavaa/luotaan työntävää vaan kokonaisuus.
  Vastaa viestiin
29.01.09, 18:43   #5 (linkki)
h...
(Vierailija)

joo tykkään kyllä ei oliskaan hiuksia niin paljon..se viestii älykkyydestä..no okei ei ihan aina mut usein...)
  Vastaa viestiin
29.01.09, 19:18   #6 (linkki)
samaa mieltä kuin edelliset
(Vierailija)

Ei miehen viehätysvoimaa voi määritellä (mun mielestä) kaljullisuuden tai tukallisuuden perusteella. Sehän olis sama, jos sanoisi blondeja naisia kamaliksi tms. Jokainen mies kantaa kaljunsa/tukkansa eri lailla...
  Vastaa viestiin
29.01.09, 21:36   #7 (linkki)
en tykkää
(Vierailija)

En pidä lainkaan kaljuista miehistä. Vielä kammottavampaa on nämä kaljut, joilla on tämä viiksi-parta yhdistelmä. Näitä tuntuu riittävän, ovat aivan toistensa klooneja. En pidä myöskään pitkähiuksisista miehistä. Molemmat tyyli yhtä juntteja.
  Vastaa viestiin
30.01.09, 08:13   #8 (linkki)
Kit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja en tykkää
En pidä lainkaan kaljuista miehistä. Vielä kammottavampaa on nämä kaljut, joilla on tämä viiksi-parta yhdistelmä. Näitä tuntuu riittävän, ovat aivan toistensa klooneja. En pidä myöskään pitkähiuksisista miehistä. Molemmat tyyli yhtä juntteja.
Minä taasen tykkään sellaisista :)
  Vastaa viestiin
30.01.09, 08:14   #9 (linkki)
Kit
(Vierailija)

[quote="Kit"]
Lainaus:
Minä taas tykkään sellaisista :)

Vastaa viestiin
30.01.09, 08:24   #10 (linkki)
pupu tupuna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kit
Lainaus:
Minä taasen tykkään sellaisista :)
Minäkin tykkään :)
  Vastaa viestiin
30.01.09, 09:10   #11 (linkki)
vovkis
(Vierailija)

Minulla taas ei mikään viisari värähdä kaljujen tai lyhyiden tukkien kohdalla, ellei miehellä ole muuten todella kauniit piirteet. Tykkään, kun miehellä on puolipitkät tai pitkät hiukset - liiallisuuksiin menemättä. Makuja on monia :)
  Vastaa viestiin
31.01.09, 04:53   #12 (linkki)
en minäkään
(Vierailija)

Lainaus:
Täysin samaa mieltä. Miehellä pitää olla siistit, lyhyet hiukset. Luonnonblondiudesta saa vielä plussaa :-)
  Vastaa viestiin
31.01.09, 18:54   #13 (linkki)
;)))
(Vierailija)

Tosiasiassahan kaljuus johtuu hormooneista, eli mitä vähemmän tukkaa sitä enemmän hormooneja.
  Vastaa viestiin
03.02.09, 15:50   #14 (linkki)
Takatukka kaljun päälle
(Vierailija)

Semmoinen mies on paras jolla on pitkä tukka takana, sillä se peittää sitä kaljuaan jollakin geelillä. Enää ei onneksi ole paljon tällaisia miehiä. Parempi ajaa kaljuksi kun peitellä typerästi alkavaa kaljua. Miehet ovat erittäin turhamaisia tukastaan ja onnettomia sen ohenemisesta ja kaljuuntumisesta
  Vastaa viestiin
05.02.09, 08:44   #15 (linkki)
vanhuskaljuus
(Vierailija)

Monilla miehillä on "oikeaa" kaljua laikkuna päälaella ja/tai otsalla, ja he sitten ajavat koko päänsä kaljuksi. Silloin "vanhuuden kaljuus" ei (muka) näy. Siinä syy. Jotkut peittävät (peittivät) päälakikaljunsa huivilla, lakilla tms.: Juice Leskinen, Veltto Virtanen, Mark Knopfler...

Ei se sen kummempaa. Kalju on siis aina ajankohtaista!
  Vastaa viestiin
05.02.09, 13:56   #16 (linkki)
edcrfv
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ;)))
Tosiasiassahan kaljuus johtuu hormooneista, eli mitä vähemmän tukkaa sitä enemmän hormooneja.
So? Ei muuta sitä tosiasiaa, että kalju on ruma.
  Vastaa viestiin
05.02.09, 16:44   #17 (linkki)
Kaljun kanssa
(Vierailija)

Mun miehellä ei enää tukka oikein enää kasva niin pakko vetää kokonaan kaljuksi. Onhan se sääli, tukka on kiva asia. Turha verrata ulkomaalaisiin miehiin,niillähän kasvaa karvat hiukan eri tahtiin kuin suomalaisilla.
  Vastaa viestiin
17.09.10, 08:34   #18 (linkki)
RaikuliTarja
(Vierailija)

Kalju vanhentaa.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja en tykkää Näytä viesti
Olet oikeassa. Nämä liian nuorena kaljuuntuneet miehet ovat ihan toistensa kopioita, heitä ei vaan erota toisistaan. Mikä sairaus Suomessa vie miehiltä hiukset jo noin nuorina miehiltä ? Suomessa on asukaslukuunsa nähden eniten kaljuja maailmassa. Kalju lisäksi vanhentaa miestä ainakin 20 vuotta ja sitäkö nämä kaljut haluavat. Itse tykkään miehistä joilla on siistit ihanat hiukset ja se tuo mieheen tyylikkyyttä. Ymmärrän, että rumat naiset tykkäävät kaljuista vanhenevan näköisistä miehistä joiden rinnalla he näyttävät jotenkin siedettäviltä. Joku Veeti Kallio näyttää 60 vuotiaalta skiniltä, vaikka on vasta 40 vuotias. Kalju vanhentaa ihan älyttömästi miestä.
  Vastaa viestiin
17.09.10, 08:43   #19 (linkki)
kaljusta asiaa
(Vierailija)

Helena1965

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ;))) Näytä viesti
Höpö höpö. Miehen vanheneminen ja kaljuuntuminen liittyy olennaiseti yhteen ja sillä ei ole pystyvyyden suhteen mitään tekemistä. Olen kokeillut itsekkin kaljuja miehiä ja voin sanoa, että monella heillä ei ole seksuaallisuutta pätkääkään. Uskomuksia voi toki olla miten paljon vain, mutta todellisuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Monet pienellä varustetut miehet ajavat itsensä kaljuksi näyttääkseen äijiltä, mutta sängykammarin puolella sitten itsetunto ei riitä mihinkään. Juuri tällaisia Veeti Kallio kopioita alkaa Suomi olla pullollaan ikävä kyllä ja ne eivät ainakaan itseäni saa lämpenemään kokemukseni perusteella. Kaljuksi ajettu pää ja tatuointeja. Voi eiiiii !
  Vastaa viestiin
17.09.10, 09:14   #20 (linkki)
perinnöllistä
(Vierailija)

Uskokoon ken näkee

[QUOTE=kaljusta asiaa;10660263]Höpö höpö. Miehen vanheneminen ja kaljuuntuminen liittyy olennaiseti yhteen .QUOTE]

Isäni alkoi kaljuuntua kolmikymppisenä, veljelläni alkoi hiusraja nousta jo 17-vuotiaana niin korkealle että siirsi jakauksen paikkaa vähän sivummalle. Veli on jo kaljumpi kuin isäni, isä on nyt 82 ja veli 44. Osa isän veljistä ja mun poikaserkuista on samanlaisia nahkakuulia mutta ei kaikki.

Onko tämä yksi vitsaus, joka johtuu suomalaisten sisäsiittoisuudesta?

Mieheni hiukset ovat alkaneet uhkaavasti ohentua, alle 50 v, ja myös harmaantua, äitinsä oli valkopäinen jo nelikymppisenä. Valitettavasti hän ei harmaannu kerralla teräksenharmaaksi kuin esim. välimerenmaissa usein tapahtuu. Hän haluaisi kovasti, että hiukset olisivat kuin Tom Wenzelillä.
  Vastaa viestiin
17.09.10, 18:23   #21 (linkki)
Ympäriämpäri
(Vierailija)

Eurooppaa näkee kaljuja miehiä, kaikenmaalaisia. Samoin muuallakin maapallolla.

Mistähän miestä rangaistaan hiustenlähdöllä?

Naiset senkun porskuttaa.

Katteeks käy!
  Vastaa viestiin
19.09.10, 19:59   #22 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Kalju sopii tosi harvoille. Pitkät hiukset ne miehellä olla pitää!
Tässä tarkoitan pitkillä nyt niitä vähintään puoleenselkään ja sitä pidempiä.
  Vastaa viestiin
30.09.10, 22:09   #23 (linkki)
Peoppppe
(Vierailija)

Naiset

Minä pidän vain kaljuista naisista
  Vastaa viestiin
02.10.10, 15:02   #24 (linkki)
Nainen Hämeestä
(Vierailija)

Väittäisin, että briteillä on kaljuutta jopa enemmän kuin suomalaisilla. Sen huomaa, jos vaikka katsoo jalkapalloa ja englantilaisia tv-sarjoja. Monilla nuorillakin miehillä on hyvin korkea hiusraja ja harvat hiukset. Katsokaapa jalkapalloilija Wayne Rooneyta, vasta 24 v. ja hyvää vauhtia kaljuuntumassa. Prinssi Williamilta myös hiukset ovat jo nuorena harventuneet.

Mutta en ymmärrä, miksi monet nuoret miehet ajavat itsensä kaljuiksi, koska vanhemmiten ne harvenevat Hiuksia voisi pitää niin kauan kuin niitä riittää.
  Vastaa viestiin
02.10.10, 15:59   #25 (linkki)
Jospasittenkin
(Vierailija)

Ei kasva niin ei

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SatuP Näytä viesti
Tuli mieleeni kysyä tuota kun hiustenpidennyskeskustelussa tätä sivuttiin. Mielestäni Suomessa on ihan tolkuttomasti kaljuja miehiä. Mistähän johtunee tuo muoti... Se on jatkunut jo tosi pitkään. Tuli varmaan Briteistä alunperin, mutta siellä tainnut mennä ohi jo kauan sitten. Osittain tähän on tietty syynä se että tukka ei oikein kasva, ja miekkonen saattaa ajatella että on paremman näköinen kaljuna. Minä en kyllä oikein tykkää. Monesti ohuehkokin tukka olisi parempi kuin kalju tai millin sänki. Työpaikallani on paljon myös ulkomaalaisia miehiä, mutta yleensä vain suomalaiset on kaljuja.
On aivan varmaa, että miehet kärsivät yhtä paljon kaljusta kuin naiset kärsisivät. Jokainen mies haluaisi itselleen kunnon hiukset, mutta kun ei kasva niin ei kasva ja siihen karmeaan olotilaan vain tulee tottua. Tottakai kaljuus ja kaljuuntuminen nakertaa itsetuntoa. Itse maksaisin vaikka mitä, jos saisin hiukseni takaisin. Ei ole enää samaa kysyntää naismaailmassa kuin oli nuorena kun hiukset vielä kasvoivat.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku