Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.11.11, 06:18   #101 (linkki)
ulkosuom.
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Parempaa mieltä Näytä viesti
Netissä saa aina varautua siihen, että kuka tahansa murkku Keravalta kirjoittaa "Ruma, lauta, läski" /" "Hyi-miten-laiha" ja sorkkii samalla finnejään.
Ruotsissahan yksi tällainen joka ketjuun "hyi kun ruma" ym. kaikkia trollannut teini paljastui vahingossa, kun IP-osoite vuosi. Ihmiset saivat teiniskän henkilöllisyyden selville ja postasivat kuvan nettiin: tavis finninaama siellä tosiaan oli ollut arvostelemassa muita.

Oikeasti upeilla ja kauniilla/komeilla ihmisillä ei ole mitään syytä selata yökausia nettipalstoja ja postata ihmisten kyselyihin "hyi mikä läski" -kommentteja.

Ap. on ihan sopivassa painossa. Laihduttaa ei tarvitse. Jos tuntuu, että joku paikka roikkuu, ei kun liikuntaa vaan kehiin.
  Vastaa viestiin
21.11.11, 17:04   #102 (linkki)
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ulkosuom. Näytä viesti
Ruotsissahan yksi tällainen joka ketjuun "hyi kun ruma" ym. kaikkia trollannut teini paljastui vahingossa, kun IP-osoite vuosi. Ihmiset saivat teiniskän henkilöllisyyden selville ja postasivat kuvan nettiin: tavis finninaama siellä tosiaan oli ollut arvostelemassa muita.

Oikeasti upeilla ja kauniilla/komeilla ihmisillä ei ole mitään syytä selata yökausia nettipalstoja ja postata ihmisten kyselyihin "hyi mikä läski" -kommentteja.

Ap. on ihan sopivassa painossa. Laihduttaa ei tarvitse. Jos tuntuu, että joku paikka roikkuu, ei kun liikuntaa vaan kehiin.

Hyvin kirjoitettu
  Vastaa viestiin
21.11.11, 17:42   #103 (linkki)
Normaalilta tuntuu
(Vierailija)

Paino ja pituus

Minusta sinä olet vielä normaalipainoinen nainen, oletan, että olet nainen. Ennenvanhaan sanottiin,
että ihminen alkaa olla ylipainoinen, kun painoa on yhtä paljon kuin pituutta. Eli 170 cm ei saisi painaa 70 kg, eikä ainakaan enempää.
Minä ise olen 172 cm pitkä nainen ja painan 68 kg, jonka olen painanut melkein koko aikuisikäni.
Nuorena olin kokoa 36 ja olin lantiostani paljon pienmpi kuin rinojen kohdalta. Onneksi lantio on kehittynyt aikuisen naisen lantioksi ja rintojen ja lantion ymärysmitta on nyt suunnilleen tasoissa. Nyt olen kokoa 40 ja vyötärökin löytyy ja vartaloni on sopusuhtainen ja olen ihan tyytyväinen tähän
aikuisen naisen vartalooni.
Kyllä sen painoindeksi voi käydä aina mittauttamassa välillä, sillä siitä näkee parhaiten, onko tullut
vaarallista rasvaa kehoon ja niiden sisäelimien ympärille. Minulla ei ole yhtään vaarallista rasvaa.
  Vastaa viestiin
27.11.11, 16:23   #104 (linkki)
Rehellinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap,.,. Näytä viesti
Kiitos vaan! Ei olisi pitanyt kysella talla palstalla, tuli entista pahempi mieli. No itsehan kyselin, ja sain vastauksen.

Äläs nyt. Olet normaalipainoinen!
  Vastaa viestiin
07.12.11, 23:05   #105 (linkki)
Elli
(Vierailija)

Ooon hirvee !!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 170/63 Näytä viesti
Tietysti tiedan, etten ole lihava, mutta olen vuoden aikana saanut painoa enemman kuin koskaan, nyt se on 63kg, ja pituutta minulla on 170cm. Jotenkin tuhti ja "iso" olo... Kuvittelenko vain vai onko tuo teistakin jo "hoikan" ulkopuolella?
Joo tota mä oon 12.v täytän nyt jossain vaiheessa toukokuussa 13v, mutta mua pilkataan koulussa painon vuoksi..
Noo mä oon noin 170cm pitkä ja noin 70 kg.. en ole kyllä hirveä pallo mutta 63kg on parempi kuin 70kg :))
  Vastaa viestiin
12.12.11, 19:10   #106 (linkki)
heips!
(Vierailija)

mooi

musta tuntuu että olen vähän lihava painan n.57kg ja olen pitkä n.150cm... haluisin laihduttaa. mutta en tiedä miten suhtautuisin tähän, koska kaveritkin haukkuvat minua... mutta onneksi minulla on kuitenkin kavereita... mutta saisinko vastauksen teiltä joltain?(:
  Vastaa viestiin
30.12.11, 06:39   #107 (linkki)
treenaaja
(Vierailija)

Olen 180/98 ja kaikki sanovat hoikaksi/lihaksikkaaksi. Jotain toista sanottaisiin jo läskiksi.
  Vastaa viestiin
18.02.12, 18:32   #108 (linkki)
alyvapaapalokunta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja saatanan läski mies Näytä viesti
[viesti moderoitu]

Oletko koskaan kuullut lihaksista?

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 26.02.12 01:31.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku