| Kannattaa!!
Minut leikattiin julkisella puolella reilu viikko sitten ja toipuminen meneillään. Sairaslomaa sain viisi viikkoa... hoitoalalla olen. Minulle vatsanpeitteiden pienennys tuli extrana, kun tyräleikkaukseen olin hakeutumassa. Todettiin, että järkevää tehdä pienennys samalla. Onni potkaisi :)) Toki kipuja on leikkauksen jälkeen, ensimmäinen vuorokausi etenkin ja liikkeelle lähtö tuskallista. Mulla tosin kipukynnys korkealla enkä valita pienistä. Kunnon kipulääkitys paikallaan. Mulle sitä tarjottiin todella hyvin. Vuorokauden kuluttua leikkauksesta olin jo kotona. Jälkihoitona kunnon kipulääkitys, Tram-vyö viikkojen ajan tukemassa vatsaa, haavanhoito (mulla haavateippi pysynyt paikallaan hyvin ja tikinpoistoon asti saa olla), navan hoito (mulla tosi siistinä pysynyt), rasitus- ja ponnistelukielto. Tulos näyttäisi olevan huippuhyvä entiseen roikkuvatsaan verrattuna. Olen tyytyväinen. Älä mieti hetkeäkään päätöstäsi... mene ihmeessä. En kadu hetkeäkään päätöstäni. Mulla syy leikkaukseen oli ennaltaehkäisevääkin vaan kyllä naiseuteni sai ihan uudet mittasuhteet leikkauksen myötä... stringikauppaan jatkossa :))) Ja asialla on varmaan merkitystä myös kumppanilleni, koska itsetuntoni ja rohkeuteni kasvaa. Ja ikää minulla jo 45v. Tee päätös ja etene sen mukaan!! Tsemppiä.
|