Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.02.09, 21:24   #1 (linkki)
marissam
(Vierailija)

Aurinkoblondeista suklaanruskeiksi- kotivärjäyksellä

Mulla on tosi lämpimän väriset blondit, melkein oranssit. Haluisin värjätä nämä kotona, mutta minkä värin valitsen kaupassa, ettei lopputuloksesta tule vihreä tai punaisen ruskea?

Millä väreillä te olette värjäänneet jotta olette saaaneet tasaisen ruskean lopputuloksen?
  Vastaa viestiin

04.03.09, 12:53   #2 (linkki)
utirw
(Vierailija)

Kannattaa mennä kampaajalle. Parempi lopputulos kuin iteväsätty. Kalliimpaa toki mutta maksaa itsensä takaisin.
  Vastaa viestiin
14.03.09, 23:05   #3 (linkki)
nyk. brunette
(Vierailija)

Blondista bruneteksi

Suosittelisin kyllä alkuun parturin käsittelyä, koska muutos on suuri! Itse piti ensin löytää parturi, joka suostui vetämään tuhkanvaalean pääni ruskeaksi.. Tulos oli kuitenkin niin hyvä, että nyt menee jo toinen vuosi brunettena! :)
Juurikasvu on pieni ongelma, mutta se hoituu näppärästi kotiväreillä. Silloin tällöin käyn parturilla tehokäsittelyssä, mutta pienet juurikasvut hoituu kotiväreillä, kunhan niissä on tarpeeksi punaisuutta!
Viimeksi kokeilin jotain tummaa Natural & Easyn väriä, mutta siitä ei tullut tarpeeksi punainen.. Kuukauden päivät katselin ja tänään vetäisin päähän Wellan Viva -sävytteen nro 67 suklaanruskea ja tuli aivan huippu!!! Sopivasti punaisuutta ja kivan lämmin sävy!
  Vastaa viestiin
15.03.09, 18:29   #4 (linkki)
varoitus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja marissam
Mulla on tosi lämpimän väriset blondit, melkein oranssit. Haluisin värjätä nämä kotona, mutta minkä värin valitsen kaupassa, ettei lopputuloksesta tule vihreä tai punaisen ruskea?

Millä väreillä te olette värjäänneet jotta olette saaaneet tasaisen ruskean lopputuloksen?

Mieti vielä haluatko kokonaan ruskeat hiukset, sillä se juurikasvu (jos sinulla siis on blondit hiukset) näyttää ihan kaljulta! Kokemusta on. Olisiko sittenkin esim. raidat parempi vaihtoehto?

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku