Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.03.09, 12:09   #1 (linkki)
Dry desert
(Vierailija)

Allergisoimatonta kosteutta?

Olen juuri käynyt ihonhionnassa (laser) ja nyt iho kiljuu superhellää kosteutta. Onko kellään kokemuksia laadukkaista merkeistä (mm. Estee Lauder, Guerlain, Dior ym.) joilla allergisoimatonta superkosteuttajaa? Pelkät seerumit ei nyt riitä, tarttee olla oikein crememäistä voidetta. Apteekin sarjat samoin kuin eräät kosmetologien edustamat herkän ihon sarjat on läpikäyty, seurauksena ihoärsytystä eikä riittävää kosteutta. Kiitokset etukäteen avusta :)
  Vastaa viestiin

12.03.09, 13:42   #2 (linkki)
eikö
(Vierailija)

Eikö kosmetologi antanut kotihoito-ohjeita ja mahdollisia tuotesuosituksia laserhionnan jälkeen?
  Vastaa viestiin
12.03.09, 14:43   #3 (linkki)
Dry Desert
(Vierailija)

Eräällä tavalla kyllä..

mutta juuri hänen edustamansa tuotteet aiheuttivat tulenpalavan ihottumareaktion ihollani. Tällä kosmetologilla ei kyllä ole ollut aiemmin laserhionnassa käyneitä asiakkaita, joten siinä kohtaa taisi mennä jo valinta pieleen.. Olen käynyt useillakin kosmetologeilla, mutta yllättävän vähän heillä on ollut kokemusta tällaisista asioista, tai eivätkö heidän asiakkaat sitten kerro kosmetologille näistä hionnoista..?
  Vastaa viestiin
12.03.09, 14:46   #4 (linkki)
Dry desert
(Vierailija)

Jatkoa..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dry Desert
mutta juuri hänen edustamansa tuotteet aiheuttivat tulenpalavan ihottumareaktion ihollani. Tällä kosmetologilla ei kyllä ole ollut aiemmin laserhionnassa käyneitä asiakkaita, joten siinä kohtaa taisi mennä jo valinta pieleen.. Olen käynyt useillakin kosmetologeilla, mutta yllättävän vähän heillä on ollut kokemusta tällaisista asioista, tai eivätkö heidän asiakkaat sitten kerro kosmetologille näistä hionnoista..?
Siis tarkennuksena etten ole ottanut tuota hiontaa kosmetologilla vaan ihan lääkäri teki hionnan. Jälkihoitona oli vain vaseliinikuuri, mutta nyt kun sen olen voinut jättää taakse niin hyviä kosteuttavia voiteita kaipaisin.
  Vastaa viestiin
18.03.09, 18:07   #5 (linkki)
niska
(Vierailija)

aloe vera

Kaikista parasta ja allergisoimatonta on aloe vera rasvat. en siis tarkoita mitään kaupoista ostettua höpö höpö rasvaa mille on näytetty aloe vera kasvia ja purkkiin painettu teksti "sisältää aloe veraa". itsenäisiltä jälleenmyyjiltä saa ihanm kunnon aloe vera rasvaa.
  Vastaa viestiin
18.03.09, 18:07   #6 (linkki)
ninska
(Vierailija)

aloe vera

Kaikista parasta ja allergisoimatonta on aloe vera rasvat. en siis tarkoita mitään kaupoista ostettua höpö höpö rasvaa mille on näytetty aloe vera kasvia ja purkkiin painettu teksti "sisältää aloe veraa". itsenäisiltä jälleenmyyjiltä saa ihanm kunnon aloe vera rasvaa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku