Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.03.09, 17:58   #1 (linkki)
missX
(Vierailija)

mistä tietää mitä VÄRITYYPPIÄ edustaa?

esim. kevät, kesä, talvi tai syksytyyppinen, miten nuo eri tyypit oikein määritellään? Entä ihonväri, sopiiko punapohjaiselle iholle lämpöiset/kylmät sävyt?
  Vastaa viestiin

21.03.09, 23:40   #2 (linkki)
värittäjä
(Vierailija)

Itse olen aikoinaan lainannut kirjastosta aiheeseen liittyviä kirjoja ja tullut siihen tulokseen, että on tosi vaikeeta selvittää mihin tyyppiin itse kuuluu. Kannattaa käydä etsimässä sieltä aineistoa. Jotenkin karkeasti noi kait menee niin, että kesä ja talvi ovat viileitä vuoden aikoja, kevät ja syksy lämpimiä. Ja kesä ja kevät on jotenkin "kevyempiä" ja vähempi pigmenttisiä tyyppejä, kun syksy ja talvi ovat voimakkaampia. Voin olla toki väärässäkin. Niistä kirjoista yritin pähkäillä, onko ihoni lämmin vai viileä, mutta en saanut mitään tolkkua. Jos iholla on esim punaista, punoitus voi kuitenkin olla väriltään viileää jne.. Ja niitä ihon sävyjä oli monen monituista..
  Vastaa viestiin
22.03.09, 03:05   #3 (linkki)
sasae ei kirj.
(Vierailija)

Minä en ole koskaan tullut hulklua hurskaammaksi siitä, onko ihoni viileä vai lämmin, kelta- vai minkäsävyinen, koska eri valoissa kasvoiltani löytyy kyllä kaikki värit. Pinkki kai olisi lähinnä kasvojeni väriä, onko se sitten lämmin vai viileä?
  Vastaa viestiin
23.03.09, 16:01   #4 (linkki)
Rikud
(Vierailija)

Etsikää kirjastosta:

Christel Buscher: Värianalyysi - löydä omat värisi. Kirjan mukana tulee liitteenä A4 paperilla jokaisen värityypin värit pääpiirteittäin. Aika hyvin eroittaa mikä sopii ja mikä ei.
  Vastaa viestiin
24.03.09, 10:39   #5 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
http://science.howstuffworks.com/hair-coloring4.htm Tuolta löytyy tietoa englanniksi eri väreistä ja tyypeistä.-
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku