Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.03.09, 13:03   #26 (linkki)
nienke
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja gsh
..luin kateellisena noita teidän listoja mitä olette päivän aikaan syöneet...

Itse en pysty kunnolla syömään, mulla on krooninen sairaus johon määrätyt lääkkeet aiheuttavat pahoinvointia ja ruokahalun menetystä(muunmuassa, on myös muita ikäviä sivuvaikutuksia).

Painoni on sen takia pudonnut alle vuodessa melkein 20 kg, ja kylkiluut paistaa jo aika pahasti. Painan vähän yli 50 kg ja olen 165 cm pitkä.

Antaisin aika paljon että pystyisin nauttimaan ruoasta ja syömään kerralla reilusti eikä vain napostelemaan. Ongelma on se, että ei tule nälkä. Ja nyt joku kohta jo sanoo että ei voi olla totta miten muka ei tule nälkä- niin se vain on.

Joskus viiden kuuden maissa saatan huomata että en ole syönyt mitään muuta kuin vaikkapa jugurtin aamupäivällä sekä pari kuppia kahvia. Sitten pitäisi äkkiä syödä jotain mahdollisimman kaloripitoista, ettei päivän kalorivaje jäisi kovin suureksi, sillä menen usein jo yhdeksältä nukkumaan eli ei ole pitkää iltaa aikaa syödä-ja kerralla ei saa paljoa menemään alas. Ja pakkosyöminen se vasta ilotonta puuhaa onkin.

Syön mm nutrijuomia joita saa ostaa apteekista, mutta silti paino vain jatkaa laskuaan. Lääkettä en ole saanut yrittämisestä huolimatta vaihdettua, ja samalla kun painin näiden ongelmien kanssa( esim rintaliivit meni koosta 85DD kokoon 70B) ihmiset joita tapaan pitkästä aikaa KEHUVAT miten hyvältä näytän ja ai että olenkin saanut raskauskilot pois voi miten ihanaa! Tekisi mieli huutaa jotain rumaa....mutta niin se näyttää tuokin sen että tässä yhteiskunnassa normi on olla laiha ja se olisi muka jotain tavoiteltavan arvoista. En ole itse tätä laihuutta valinnut ja ottaisin mielelläni vaikka 20 kiloa lisää jos vain saisin...

Ole pahoillani puolestasi :(( Ainoa lohtu saattaisi voida olla se, etta ajattelisit etta ainakaan et kamppaile ylipainon kanssa, sekin olisi epaterveellista.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku