Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.03.09, 16:34   #1 (linkki)
lyhytjalka
(Vierailija)

Jalan pituus ?

Mistä kohtaa mitataan jalan pituus? Millainen kroppa on sopusuhtainen? Pituus/ jalan pituus suhteessa?
  Vastaa viestiin

29.03.09, 18:01   #2 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Lonkkanivelestä maahan. Sopusuhtainen kroppa kun jalkoja on puolet pituudesta.
  Vastaa viestiin
29.03.09, 18:11   #3 (linkki)
sasae ei kirj.
(Vierailija)

Siis jalan sisäpuolelta lonkkanivelestä? Minulta tulee siitä kohtaa mitattuna tasan puolet koko pituudestani.
  Vastaa viestiin
29.03.09, 18:27   #4 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/620104?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit Sivun puolessa välissä on hyvä hahmotus lyhyistä ja pitkistä jaloista. Keskimmäinen on sopusuhtainen 50/50.
  Vastaa viestiin
29.03.09, 18:56   #5 (linkki)
sasae ei kirj.
(Vierailija)

Linkissä ei kerrota, mistä kohtaa tarkalleen mitataan, mutta siinä sanotaan, että ihanne on hivenen pidemmät jalat kuin yläkroppa eli 5. piirros.
  Vastaa viestiin
29.03.09, 18:59   #6 (linkki)
ei minulla vaan!
(Vierailija)

Kuvaamataidon opettaja aikoinaan sanoi, että vartalon keskikohta pituussuunnassa on häpyluun kohdalla.
  Vastaa viestiin
30.03.09, 04:18   #7 (linkki)
sasae ei kirj.
(Vierailija)

Vai niin. Minulla kyllä häpyluu ja lonkkanivel ovat suunnilleen samalla korkeudella, mutta voihan tässä olla yksilöllisiä vaihteluja...
  Vastaa viestiin
31.03.09, 09:12   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ziva
Sopusuhtainen kroppa kun jalkoja on puolet pituudesta.
Sain noista kuvista sellaisen käsityksen, etteivät sopusuhtaiset jalat ole puolet koko pituudesta, vaan puolet vartalon pituudesta, eli päätä ei lasketa mukaan. Jalat, jotka ovat puolet koko pituudesta pää mukaan lukien, taitavat mennä jo noiden ylipitkien sarjaan, eikö? Ainakin siinä oikeanpuoleisimmassa kuvassa jalkojen pituus on sama kuin yläkropan+pään pituus.

Vastaa viestiin
31.03.09, 15:31   #9 (linkki)
sasae ei kirj.
(Vierailija)

Joo, mulla jalat on puolet koko pituudesta, pää mukaanluettuna.
  Vastaa viestiin
31.03.09, 20:50   #10 (linkki)
Vache*
(Vierailija)

itse olen 170cm ja jalan pituus lonkkaluusta maahan on 101 cm... Pitkä koipi :D
  Vastaa viestiin
01.04.09, 03:47   #11 (linkki)
sasae ei kirj.
(Vierailija)

Lonkkanivel ja lonkkakuu ovat eri korkeudella, eli arvelen, että on mitattava sieltä lonkkanivelen/häpyluun hujakoilta.
  Vastaa viestiin
01.04.09, 07:48   #12 (linkki)
vache*
(Vierailija)

Lonkkaniveltä tarkoitinkin :) tuli vain ajatuskatkos.

Metrikoipi. Ja on ylipitkät jalat, not so hot anymore.
  Vastaa viestiin
01.04.09, 10:23   #13 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
Ohhoh, kuulostaa aika vaikuttavan pitkiltä tuollaiset metrikoivet! Oma kokonaispituuteni on 175 cm ja jalat vaivaiset 82 cm. Ihan sopusuhtaiset siis ilmeisesti (jos vertaa pituuteeni ilman päänmittaa), mutta vachen kilometrisäärten rinnalla aikamoiset pätkät. :D
  Vastaa viestiin
01.04.09, 10:31   #14 (linkki)
vache*
(Vierailija)

No ei, aprillipila :) Lonkkaluusta 101, lonkkanivelestä 95cm :) Melkein metrikoivet näinkin kyllä ja hieman ylipitkät. Hemmetin hankala ostaa housuja ja jos pistät korkkarit jalkaan (rakastan korkkareita) niin näytän ihan hämähäkiltä. :/ Mutta enpä välitä. Käytän korkkareita ja näytän hämähäkiltä :D
  Vastaa viestiin
03.04.09, 05:07   #15 (linkki)
photshop on monen julkkiksen ystävä
(Vierailija)

Britneynkin jalat näyttävät oheisissa 2ssa ekassa kuvassa paljon oikeaa pidemmiltä ja hoikemmilta - oikeastihan hän on melko persjalkainen.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1671061
  Vastaa viestiin
06.05.09, 01:39   #16 (linkki)
jayde
(Vierailija)

lonkkaluusta maahan 109..miettikääs sitä
  Vastaa viestiin
06.05.09, 16:12   #17 (linkki)
vai ollaanko
(Vierailija)

No ei Britney nyt persjalkainen ole. Sopusuhtainen kun mikä. Me suomalaisethan ollaan tunnetusti persjalkaisia, soomeksi lyhyet jalat ja pitkähkö kroppa.
  Vastaa viestiin
06.05.09, 18:07   #18 (linkki)
pippi långstrump
(Vierailija)

No ei olla. En minä ainakaan, ja supisuomalainen olen. Ja kyllä se Britney hitusen persjalka on.
  Vastaa viestiin
08.05.09, 23:06   #19 (linkki)
niin no
(Vierailija)

Britney kun on kauniskasvoinen -vartaloinen ja lahjakas, niin sitten pitää etsiä ihan "suurennuslasilla" jotain vikaa hänen kropastaan. Olen nähnyt hänen monia video-esityksiään, enkä ikinä ole ajatellut, että olisi yhtikäs persjalkainen. Ja näköni on mitä parhain.
  Vastaa viestiin
16.01.10, 17:11   #20 (linkki)
ezoni
(Vierailija)

jalkojen pituus

kuinka pitkiä jalkoja muilla on, jos mitataan lattiasta nivusiin? itselläni on n 87 cm ja olen 181 cm pitkä. olen poika. onkohan minulla aika pitkät jalat?
  Vastaa viestiin
16.01.10, 18:13   #21 (linkki)
ei-persjalka
(Vierailija)

Sulla on pitkät jalat, farkkujen mitoissa se olisi 36 tuumaa.
Itse olen 178 cm, jalan sisämitta 84 cm ainakin. Löydän housuja kaupasta, kun jaksan etsiä, monissa on lahkeen sisämitta 82 cm, eli ei käy korkkareiden kanssa ainakaan. Sopivat olis tuo 84 cm, ja erikseen erikoispitkät 86 cm.
  Vastaa viestiin
17.01.10, 01:45   #22 (linkki)
Pieni muttei pj
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei-persjalka Näytä viesti
Sulla on pitkät jalat, farkkujen mitoissa se olisi 36 tuumaa.
Itse olen 178 cm, jalan sisämitta 84 cm ainakin. Löydän housuja kaupasta, kun jaksan etsiä, monissa on lahkeen sisämitta 82 cm, eli ei käy korkkareiden kanssa ainakaan. Sopivat olis tuo 84 cm, ja erikseen erikoispitkät 86 cm.

Mutta etkös sä ole juuri persjalkainen??? Sullahan jalat ovat suhteessa vähän lyhyemmät kuin muu kroppa.

Mulla säären sisämitta on 82 cm, mutta olen vain 163 cm, elikkä sääret just hitusen yli puolet kropasta.

Enkä oikein ymmärtänyt mitä tekemistä korkokengillä on säärten varsinaiseen pituuteen... housut ovat asia erikseen.
  Vastaa viestiin
16.02.10, 21:40   #23 (linkki)
Löppönen
(Vierailija)

onko sitte pitkät...

Onko mulla sitte pitkät jalat vai mite, ku niinko oon 168cm pitkä, jalat on sisäpuolelta mitattuna 81cm??? Joo ja sitte pittuutta tullee vielä lissää ku vasta 14v >-< Mutta ainaki kavereihin verrattuna aikasta pitkät.
  Vastaa viestiin
17.02.10, 03:19   #24 (linkki)
peppipitkätossu
(Vierailija)

Ei erityisemmin, koska jotta sinulla olisi pitkät jalat, ne olisi oltava ainakin puolet pituudesta eli 84 cm. Muta olet kasvuiässä, joten jos syöt oikein etkä tupakoi, vielä ne jalat siitä kasvaa jokusen sentin.
  Vastaa viestiin
21.02.10, 21:48   #25 (linkki)
seppo
(Vierailija)

minä olen 181cm ja jalan sisämittä lattiasta häpyluuhun on n. 90cm. Ja mulla on varmasti pitkät jalat. Ehkä ylipitkät on just sellaset että lattiasta häpyluuhun on puolet pituudesta. Sitä lyhyemmät eivät kyllä ole ylipitkät.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku