Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.04.09, 15:00   #1 (linkki)
tynkäripsi
(Vierailija)

Ripsien kasvattaja?

Tietääköhän kukaan saako Suomesta Talikan tai Revitalashin ripsigeeliä? On kehitetty aikanaan syöpäpotilaiden "karvojen" kasvua edistämään ja napattu sieltä kosmetiikkatarjontaan. Yritysten nettisivustoilla sitä on tarjolla mutten löytänyt mansikkapaikasta enkä muistakaan tutuista nettikaupoista, ainakaan vielä.
  Vastaa viestiin
22.04.09, 16:38   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2009
tilaa

internetistä saa tilaamalla, jenkeistä siis. En ole kuullut että suomessa myytäisiin
  Vastaa viestiin
22.04.09, 16:58   #3 (linkki)
-``-
(Vierailija)

Stockmann

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tynkäripsi
Tietääköhän kukaan saako Suomesta Talikan tai Revitalashin ripsigeeliä? On kehitetty aikanaan syöpäpotilaiden "karvojen" kasvua edistämään ja napattu sieltä kosmetiikkatarjontaan. Yritysten nettisivustoilla sitä on tarjolla mutten löytänyt mansikkapaikasta enkä muistakaan tutuista nettikaupoista, ainakaan vielä.
Stockmann taitaa ainakin myydä - olen nähnyt siellä Talikan tuotteita

http://www.stockmann.fi/portal/fi/kosmetiikka/kosmetiikkaosaston_palvelut/kosmetiikan_merkkivalikoima/
  Vastaa viestiin
01.07.09, 22:34   #4 (linkki)
ripsienkasvattaja
(Vierailija)

Stockmannilla myydään varmasti, olen omani ostanut sieltä:)
  Vastaa viestiin
02.07.09, 13:04   #5 (linkki)
hmmps
(Vierailija)

autaako ko. aine muka jotain?
  Vastaa viestiin
02.07.09, 14:00   #6 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Musta tuntuu, että Nivean eräs ripsari on kasvattanut ripsiäni muutaman millin...
  Vastaa viestiin
04.07.09, 23:06   #7 (linkki)
massive lash
(Vierailija)

On tullut markkinoille uusi seerumi nimeltään Enormous Lash, jonka vaikuttava aine on sama, jonka on huomattu kasvattavan glaukoomapotilaiden ripsiä. Ainetta saa ainakin Sokokselta. Hinta on suolainen noin 99 euroa, mutta aine on kuulemma hyvin riittoisaa.

Tässä linkki: http://enormouslash.com/

Myös mm. Youtubesta löytyy myös enormous lash hakusanalla lisää tietoa käyttämisestä ja tuloksista.
  Vastaa viestiin
04.07.09, 23:30   #8 (linkki)
Höpönlöpö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tynkäripsi
Yli neljäkymmentä vuotta sitten oli myynnisä Talikaa, silloin ei ollut sytostaatteja vielä keksitty, eli Talika ei voi olla keksitty syöpäsairaiden ripsien kasvattamisesta. Sitä paitsi ripsi kasvaa juuresta ei kärjestä, mitä se Talika ripsiin siveltynä muka auttaa.
  Vastaa viestiin
09.07.09, 09:43   #9 (linkki)
toimii ei toimi
(Vierailija)

Talikasta en tiedä

toimiiko mutta Revitalashin geeli tekee mitä lupaa. Sitä EI levitetä ripsiin vaan ripsien tyveen kuten rajaukset. Kymmenisen päivää olen käyttänyt ja eron huomaa selvästi, kasvun lisäksi ripseni ovat alkaneet taipua, eivät ole enää tikkusuorat.
  Vastaa viestiin
09.07.09, 12:57   #10 (linkki)
roskakuski2
(Vierailija)

roskaa

"uusi seerumi nimeltään Enormous Lash, jonka vaikuttava aine on sama, jonka on huomattu kasvattavan glaukoomapotilaiden ripsiä"

Sitä ainetta ei ole tuossa Enormous Lashissa vaan se on poistettu. Euroopassa ei ole myynnissä glaukoomalääkitysripsaria ollenkaan.
  Vastaa viestiin

13.07.09, 11:40   #11 (linkki)
BBBB
(Vierailija)

Höpönlöpölle

Luepa huolellisemmin tekstit, ennen kuin kommentoit muita.
Eipä ap. väittänytkään, että Talika olisi merkkinä olemassa vain lääketieteellisen tutkimuksen takia.
Vaan, että valmistajat hyödyntävät kokemuksia.
  Vastaa viestiin
02.08.09, 14:28   #12 (linkki)
oikeasti toimiva
(Vierailija)

Käyttäkää eläinbiotiinia esim Biotin Forte, maksaa apteekissa 13e. Karvojen kasvua voi kiihdyttää vain sisäisesti, mikään ulkoinen aine ei niihin vaikuta sillä kaikki näkyvä karva on vain kuollutta ainesta.
  Vastaa viestiin
26.08.09, 21:57   #13 (linkki)
räpsyripsi
(Vierailija)

RevitaLash Suomessa!

RevitaLashiä saa nykyään Suomesta. Olen itse käyttänyt tuotetta ensin jenkeistä tilaamalla ja nyt viimeisimmän putilon onnistuin ostamaan Suomesta.

Käsittämätön tuote. Toimii, vaikka ei ikinä uskoisi, että tällaisen tuotteen kehitteleminen olisi ylipäänsä mahdollista. Ystäväni ovat luulleet minun hankkineen ripsienpidennyksen ja osa on kuvitellut minun ottaneen ripsipermiksen. Onpa ollut ihana todeta, että omat ovat ripset ja aidot ja vieläpä vailla mitään käsittelyjä. Eipä ole ennen meikäläisen ripsentynkiä ihasteltu, mutta nyt on toinen ääni kellossa! Suosittelen kokeilemaan ehdottomasti!

Omani sain hakemalla Kauneuskeskus Fenixistä, www.kauneuskeskufenix.fi

RevitaLashillä näytti olevan nykyään myös omat kotisivut, www.revitalash.fi

Vastaa viestiin
27.08.09, 01:49   #14 (linkki)
jollamonna
(Vierailija)

Miten olisi reseptilla saatava Latisse? En ole varma saako sita Suomesta viela, mutta varmaan kohta saa. En ole itse kokeillut, mutta ystavani ripset ovat kylla tuuheutuneet huimasti.
  Vastaa viestiin
27.08.09, 21:50   #15 (linkki)
räpsyripsi
(Vierailija)

Latisse on lääke, muut ovat kosmetiikkaa

Varmaankin toimii tuo Latisse. Se on reseptilääke, joka sisältää glaukooman hoidossa käytettävää lääkeainetta. Sen lääke aineen sivuvaikutuksena tuo ripsien kasvu tulee.

Sikäli kun olen ymmärtänyt, Latisse maksaa noin 140 USD kuukaudessa. RevitaLash oli jenkeissä 150 USD puolen vuoden satsi. Ja Suomessa RevitaLashin hinta oli 120€. Aika tyyristä siis tyo Latisse!

Vastaa viestiin
30.08.09, 18:20   #16 (linkki)
räpsytin
(Vierailija)

[quote="tynkäripsi"]Tietääköhän kukaan saako Suomesta Talikan tai Revitalashin ripsigeeliä? On kehitetty aikanaan syöpäpotilaiden "karvojen" kasvua edistämään ja napattu sieltä kosmetiikkatarjontaan. Yritysten nettisivustoilla sitä on tarjolla mutten löytänyt mansikkapaikasta enkä muistakaan tutuista nettikaupoista, ainakaan vielä.

Mavalalla on ripsien kasvattaja ostin sitä lauantaina kouvolan cittarista ja maksoi jotain 10€
siinä lukee,että vahvistaa,pidentää ja tuuheuttaa ripsiä harjataan iltaisin ripsiin
saa sitten nähdä minkäläiset räpsyttimet sitä meikulla on joskus ;)))
  Vastaa viestiin
31.08.09, 06:40   #17 (linkki)
hih ;)
(Vierailija)

Ja me kaikkihan uskomme että toisessa on käytetty VAIN ko ihmeainetta...

Vastaa viestiin
31.08.09, 10:12   #18 (linkki)
Ka Me
(Vierailija)

Räpsytin:
Takaan ja alleviivaan, ettei ne ripset sen kummosemmat ole,
vaikka kolme purkkia vetäisit tota mavalaa.
koitettu on.
Nyt käytän viimosta törppöä, enkä osta enää.
Aikoinaan sikoni sanoi,että ihan on yleisesti tiedossa kampaajilla ja kosmetologeilla,
että risiiniöljyllä saa parhaat ripset....
onko näin, sitä en tiedä.
  Vastaa viestiin
31.08.09, 11:32   #19 (linkki)
räpsytin
(Vierailija)

moikka KA ME

mutta eikös se ole niin,että vahva usko siirtää jopa vuoria ;)))
ja tosta risiiniöljystä ole itsekki kuullut,mutta omiin silmiin ei oikein käy mikään rasvanen ne turpoaa heti
  Vastaa viestiin
21.09.09, 18:26   #20 (linkki)
ripsirapsi
(Vierailija)

Mullakin Revitalash kyllä toimi!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hih ;)
Ja me kaikkihan uskomme että toisessa on käytetty VAIN ko ihmeainetta...

Sinusta en tiedä, mutta mulla ainakin tulos oli just noin dramaattinen. Eli ensin oli harvat tyngät ja nyt on ihanat kauniit ripset. Käytin kyllä ainetta todellakin molempiin silmiin;) Taidat olla vähän jäävi sanomaan, kun et ole ilmeisestikään ko ainetta koskaan kokeillut?!?

Vastaa viestiin

10.05.10, 00:08   #21 (linkki)
huom!
(Vierailija)

Sillä kerrotaan olevan myös sivuvaikutuksia kuten iiriksen värin tummuminen Suomen Lääkärilehti - Finlands Läkartidning
  Vastaa viestiin
10.05.10, 09:24   #22 (linkki)
darlene
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tynkäripsi Näytä viesti
Talikan ja Revitalashin toimintaperiaatehan on ihan eri. Talika hoitaa ripsiä, revitalash puolestaan boostaa niiden kasvua.

Itselläni on käytössä revitalashia halvempi mutta vähintäänkin yhtä kehuttu rapidlash. Myös enormous lashia olen koittanut, samoin Talikaa ja Mavalaa. Selviä tuloksia on tullut ainoastaan tuolla rapidlashilla, sillä olen saanut ripseni todellakin kasvamaan aiempaa pidemmiksi ja tuuheammiksi. Ripsivärin kanssa näyttävät ihan tekoripsiltä ja aurinkolasienkin käytöstä on tullut hankalaa, kun ripset hakkaavat laseihin silmiä räpytellessä.

Rapidlashia ei valitettavasti saa suomesta, mutta ebaysta saa postikuluineen parin kuukauden satsin noin 45 dollarilla.

Ja mitä latisseen tulee, niin jenkkinaisethan ostavat nykyään aika paljon sitä sen geneeristä versiota careprostia. Ostavat intialaisesta nettiapteekista, mutta ilmeisesti se toimii siinä missä Latissekin, koska olen lukenut todella paljon kehuja ko. aineesta. Olen itsekin himoinnut kys. tuotetta (saa Prescription Medicines - Prescription Drugs & Medicines, Indian online pharmacy for all type of generic drugs hintaan 10 $ satsi), mutta en uskalla tilata, koska tuotteen maahantuonti on laitonta.

Mutta tosiaan, minä suosittelen rapidlashia.
  Vastaa viestiin
11.05.10, 22:17   #23 (linkki)
Latissea
(Vierailija)

Täältä näyttäisi saavan:

https://groweyelashes.com/order_latisse.html

Onko kukaan tilannut?
Hieman on tyyristä aine, mutta vähänkö himottaisi!!
  Vastaa viestiin
12.05.10, 21:06   #24 (linkki)
tadaa
(Vierailija)

Kirjoittakaapa "Latisse" You Tubeen...siellä on monia videoita, joissa näkyy uskomattomia tuloksia! Minua epäilyttää aina kaikenlaiset nettipuljut, mutta tätä ainetta olisi mahtava saada kokeilla. Kallistahan se on, mutta...
  Vastaa viestiin
14.05.10, 17:13   #25 (linkki)
Alaston apina
(Vierailija)

Ihmisen karvoitus

Minun mielestäni ei kenenkään ihmisen tarvitsisi poistaa kaikkia karvojaan, sillä karvoitus on luonnolista ja joskus jopa seksikästä. Jos lähdetään ihan ylävartalosta, niin ihmisellä on kulmakarvat ja ripset, sillä ne suojelevat silmiä. Naiset ovat kautta aikojen korostaneet kauniita silmiään moutoilemalla kulmakarvojaan ja tummentamalla ripsiään.
Joillekkin ihmisille voi kasvaa pitkät karvat nenän sieraimiin ja joillekkin korvanlehtiin ja näin näkyviltä paikoilta kasvoilta on esteettistä poistaa tällaiset häiritsevät karvat roikkumasta.
Kainalokarvat on tietenkin hyvä poistaa sekä miesten että naisten ihan hygieniasyistä.
Miehillä saisi minun puolestani olla kyllä karvoitusta käsivarsissa ja jaloissa ja rintakehässä.
Mielestäni ne tekevät miehekkään näköiseksi ja joskus jopa seksikkääksi. Ennen vanhaan nuoret miehet laskivat, kuinka monta karvaa on rintakehään kasvanut.
Naisten on tietenkin hyvä poistaa säärikarvat, jos sellaisia on päässyt kasvamaan, sillä kyllä naisella pitää olla sileät sääret, miehillähän on vain jalat. Mitä tulee molempien sukupuolten
alapään karvoitukseen, niin se on jokaisen oma henkilökohtainen asia, pitääkö sen vai poistaako sen. Ennen uimarantakautta pitää olla ainakin bikinirajaukset kunnossa, eihän sitä muuten ainakaan naiset voisi mennä uimarannalle ottamaan aurinkoa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku