Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.05.09, 09:22   #1 (linkki)
näppykinttu
(Vierailija)

karvatupentulehdusko?

säärikarvojen ajelusta,mitenkä ne punaset pisteet saa kintuista pois höylällä sheivauksen jälkeen?ja herkkähipiäiset,millä aineella te ajatte jalkanne ky käytätte höylää?mun jalat kutiaa ihan kaikesta,toimiikohan esim apteekin perusvoiteet tässä hommassa?eli jos ei käyttäiskään mitään gillettevaahtoa,vaan perusvoidetta siinä höyläystilanteessa?:)
  Vastaa viestiin

14.05.09, 10:02   #2 (linkki)
mirri ei kirj.
(Vierailija)

Mullakin noi vaahdot ärsyttää ihoa mutta johtuu kai siitä että ne on niin voimakkaasti hajustettuja. Itse käytän nykyään ajelussa normaalia vartalosaippuaa. Paras tulos tulee teepuu-saippualla (bodyshopissa on ainakin) koska se on vähän antiseptistä muttei kuivata ihoa.

Jälkihoitoon parasta on aloe vera-geeli. Nyt käytössä on YR:n karvankasvua hidastava (hahhah) aloe-voide joka rauhoittaa ihoa mutta ihotuntuma on minusta liian rasvainen.
  Vastaa viestiin
14.05.09, 10:02   #3 (linkki)
mirri ei kirj.
(Vierailija)

Niin piti vielä sanoa että perusvoidetta en ole kokeillut mutta kuulostaa ihan hyvältä idealta.
  Vastaa viestiin
14.05.09, 10:50   #4 (linkki)
näppykinttu
(Vierailija)

ehkä kokeilen tosiaan sitä perusvoidetta,mulla kun kutittaa vartalonpesusaippuatki niin että raavin verille:(tuo aloe vera vois olla hyvä jälkihoidoksi.auttaakohan se siihen,ettei tuu niitä rumia näppyjä?
  Vastaa viestiin
14.05.09, 20:27   #5 (linkki)
Tuia
(Vierailija)

Mä ajan kinttuni hiustenhoitoaineen avulla, jostain naistenlehdestä joskus vinkin bongasin ja se toimii.
  Vastaa viestiin
14.05.09, 20:54   #6 (linkki)
näppykinttu
(Vierailija)

noniin,ajoin sit kintut höylällä ja agualan+ rasvalla,sileet tuli eikä syyhyä:)mutta noi näpyt mua ärsyttää suunnattomasti.
  Vastaa viestiin
16.05.09, 16:40   #7 (linkki)
Samassa venheessä
(Vierailija)

Mullakin noita näppyjä säärissä, samoin käsivarsissa. Kyseessä on keratosis pilaris (googlaa niin saat lisätietoa). Pitäisi pysyä kurissa ahkerasti kuorimalla ja kosteuttamalla (ainakin käsivarsien suhteen toimii), lisäksi kesä ja rusketus auttavat :) Muista aurinkovoiteen käyttö ! Tsemiä!
  Vastaa viestiin
17.05.09, 09:48   #8 (linkki)
näppykinttu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samassa venheessä
Mullakin noita näppyjä säärissä, samoin käsivarsissa. Kyseessä on keratosis pilaris (googlaa niin saat lisätietoa). Pitäisi pysyä kurissa ahkerasti kuorimalla ja kosteuttamalla (ainakin käsivarsien suhteen toimii), lisäksi kesä ja rusketus auttavat :) Muista aurinkovoiteen käyttö ! Tsemiä!
mutta mulle tulee noita näppyjä jalkoihin vaan sillon,ku höylään niitä?hm,voiskohan silti joku "urea"hommeli auttaa?:)niin siis tuolla yhellä lääkärisivulla sanottiin,että sellaset voiteet,missä on ureaa(mitälie sekin on),vois auttaa.mikäs rasva sulla on auttanu jalkoihin?oisko toi apteekin helosan hyvää,ei ainakaan ois kallista kokeilla?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku