Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.05.09, 11:10   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2009
Ihokarvojen poisto

Hei! Onko kukaan käynyt pysyvässä ihokarvojen poistossa (IPL SWOT-IV= Intensive Pulsed Light, iholle levitetään viielentävää geeliä ja valaistaan ihoa näkyvällä sekä infrapunaisella valolla, valo ulottuu hiustupelle asti ja lämmittää sitä noin 70 astetta) esim. Eiran sairaalassa tai jossain muualla?

Tekeekö kosmetologit myös tätä hoitoa?

Jos olette käyneet esim. sairaalassa tai kosmetologilla ihokarvojen laserhoidossa, niin kertoisitteko minulle hintatietoja ja hoitolan nimen, kiitos!
  Vastaa viestiin

21.05.09, 18:42   #2 (linkki)
ei kannate
(Vierailija)

Laserilla saattaisi, ehkä, saada tehokkaampaa tulosta, mutta kosmetologien valoimpulssihoidoista ei ole yhdelläkään kertoa hyvistä/pysyvistä tuloksista valitettavasti.
  Vastaa viestiin
22.05.09, 09:50   #3 (linkki)
Ihokarva kriisi
(Vierailija)

Eiko kenellakaan ole kokemuksia ihokarvojen pysyvasta poistosta ihan milla tahansa menetelmalla. Minua kiinnostaisi kun ei iho kunnolla kesta ihokarvojen ajelua.
  Vastaa viestiin
23.05.09, 18:50   #4 (linkki)
Laseri Hki
(Vierailija)

Heippa,kirjoitin toiseen ketjuun juuri samasta aiheesta. Eli itse olen käynyt diodilaseroinnissa ja viimeksi Laser Tilkassa. Pysyvä karvojenpoisto, hieman kivulias ja hintava. Tulos on todella hyvä.Joutuu useamman kerran käymään, koska karvat kasvavat sykleittäin eli kaikki eivät ole samaan aikaan kasvuvaiheessa.
  Vastaa viestiin
03.06.09, 14:12   #5 (linkki)
Voice
(Vierailija)

Ei toimi laserikaan

Moikka! Ite kävin diodi-laserilla poistattamassa bikinirajaa yhteensä 5 hoitokertaa ja ihan hukkaan meni kyllä rahat! Ei mitään muutosta =(
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku