Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.05.09, 19:46   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2009
Millä luomi pois kasvoista

Onko kellään kokemuksia radioaaltokirurgiasta luomenpoistossa (euromed mainostaa)? Entä laserista? Olen jo vuosia harkinnut luomenpoistoa kasvoista,mutt aarven pelossa en ole uskaltautunut. Voisiko joku suositella jotain tai vastaavasti varoittaa?
  Vastaa viestiin

20.05.09, 09:31   #2 (linkki)
Laserilla
(Vierailija)

Minulta on poistettu useita luomia laserilla kasvoista, kaulalta ja dekolteelta. Jäljellä on pienet muuta ihoa vaalemmat läntit, jotka meikkivoide peittää täysin.
  Vastaa viestiin
22.05.09, 21:49   #3 (linkki)
annabellah
(Vierailija)

Jollain radioaalto jutulla tms. omista kasvoistani ja kaulaltani poistettiin luomet. Paranivat nopeasti ja jälkiä EI ole. En tarvitse enää peitoksi edes meikkivoidetta! Toimenpiteestä on nyt noin puoli vuotta.

Myös veitsellä on kasvoistani yksi luomi poistettu. Siitä toki jäi piskuinen arpi, joka kyllä peittyy helposti tavallisella meikkivoiteella.

Suosittelen kyllä luomen poistoa erityisesti tuolla radioaalto jutulla, mutta mikäli luomi on jotenkin muuttunut, voi olla, että se pitää näytteen ottamisen saamiseksi poistaa veitsellä. Harvoin luomen poistossa varmaan "mokia" tulee, kun kyseessä on ammattitaitoinen ja käsistään kätevä plastiikkakirurgi! Niin pienestä operaatiosta kun kerta on kyse.

Lycka till! :)

Vastaa viestiin
08.06.09, 13:43   #4 (linkki)
MMjooooooo.
(Vierailija)

Olen menossa..

Mä olen menossa loppuviikosta euromediin poistattamaan koholla olevan luomen kasvoista.
Aiemmin (joskus ihan lapsena) poistettu selästä yksi leikkaamalla, jäänyt ihan hervoton arpi kun iho venynyt.

Mutta kasvoissahan ei iho veny, kovasti kehui puhelimessa juuri kasvojen luomien olevan helpoimpia, kun iho ei veny ja uusiutuu kaikkein nopeimmin.
Meikkiä sai kuulemma käyttää jo 1 vrk:n jälkeen (jolloinka "antiseptinen laastari" tjsp poistetaan), mikä myös on suuren suuri plussa! Ajan sai todella nopeasti.

Hmm.. Sais nähdä, millainen lopputulos, vähän kyllä jänskättää! :)
Mutta luomesta olen halunnut eroon jo vuosia, en vain ole uskaltanut poistaa arpien pelossa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku