| |  | |
20.05.09, 09:29
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Hoitolahenkilökunnan ulkonäkö
Kävinpä tässä muutama päivä sitten kauneushoitolassa laitattamassa rakennekynnet.
Tämä oli ensimmäinen käyntini kyseisessä paikassa ja kokemukseni oli hieman ristiriitainen.
Minua palvellut henkilö osasi kyllä hommansa kynsien laiton suhteen, vaikka hänen ulkoinen olemuksensa pistikin "epäilyttämään"... Kyseisellä asiakaspalvelijalla oli epäsiisti rasvainen ja juurikasvun täyttämä tukka ja muutenkin hieman homssuinen olemus (+kamalat pureskellun näköiset kynnet itsellä). Olen kyllä sitä mieltä, että varsinkin kauneushoitolan henkilökunnan tulisi näyttää huolitellulta. Tällä en tarkoita mitään armotonta pakkelikerrosta vaan perussiistiä olemusta. Kyllä se vaan on niin, että asiakkaana kiinnitän huomiota myös ulkoisiin seikkoihin, ja mikäli tietäisin saavani jostain toisesta kauneushoitolasta hoidon samaan hintaan ja samalla taidolla, mutta jossa olisi huolitellun näköinen asiakaspalvelija, valitisin ehdottomasti sen.
Mitä mieltä muut ovat?
| |
| | |
20.05.09, 11:32
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppanokka Kävinpä tässä muutama päivä sitten kauneushoitolassa laitattamassa rakennekynnet.
Tämä oli ensimmäinen käyntini kyseisessä paikassa ja kokemukseni oli hieman ristiriitainen.
Minua palvellut henkilö osasi kyllä hommansa kynsien laiton suhteen, vaikka hänen ulkoinen olemuksensa pistikin "epäilyttämään"... Kyseisellä asiakaspalvelijalla oli epäsiisti rasvainen ja juurikasvun täyttämä tukka ja muutenkin hieman homssuinen olemus (+kamalat pureskellun näköiset kynnet itsellä). Olen kyllä sitä mieltä, että varsinkin kauneushoitolan henkilökunnan tulisi näyttää huolitellulta. Tällä en tarkoita mitään armotonta pakkelikerrosta vaan perussiistiä olemusta. Kyllä se vaan on niin, että asiakkaana kiinnitän huomiota myös ulkoisiin seikkoihin, ja mikäli tietäisin saavani jostain toisesta kauneushoitolasta hoidon samaan hintaan ja samalla taidolla, mutta jossa olisi huolitellun näköinen asiakaspalvelija, valitisin ehdottomasti sen.
Mitä mieltä muut ovat? |
Joo, kylla huolteltu pitaa olla jos tyokseen muitakin ihmisia huolittelee. Ei tarvitse olla mikaan vimpanpaalle kaunotar, mutta sen nakoinen etta on edusttavan ja huolitellut nakoinen.
| |
| | |
20.05.09, 12:04
|
#3 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Aika ihme on, jos tolla alalla töissä, eikä omasta ulkonäöstä jaksa välittää...Näitä näkyy toisinaan..
| |
| | |
20.05.09, 12:17
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
kosmetologilla oli likainen mainosteeppaari päällä ja koira hoitotiloissa, yök
| |
| | |
20.05.09, 12:52
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tuolla Parisuhteessa-palstalla on vähän samasta aiheesta..., tai paremminkin samaan aiheeseen liukunut ketju (otsikolla Huoliteltu pukeutuminen ällöttää, tjs..).
Siellä yllättäen jotkut ovat sitä mieltä ettei edes palvelualalla toimivatn ammatti-ihmisen ulkonäön tarvitse olla huoliteltu, kunhan on puhdas eikä haise. Olen kyllä vähän eri mieltä.
| |
| | |
20.05.09, 13:20
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mua ällöttää jos kosmetologin henki haisee (hönkii lähellä naamaa) tai kädet haisevat tupakalle. Tai jos intoutuu puhumaan liikaa.
| |
| | |
21.05.09, 18:23
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
"Suutarin lapsella ei oo kenkiä" -periaatteen olen hyväksynyt sillä se on totta, toisaalta. Toki useat ovat huoliteltuja mutta esim. parhaimmat kampaajat ovat sattumoisin itse varsinaisia huonoja esimerkkejä.
Johtuneeko siitä että kysytyt ammattilaiset ovat ylityöllistettyjä, tai sitten osin samasta syystä ja pitkästä kokemuksesta eivät enää viitsi vaivautua omalla kohdalla =)
Sorruin osin samaan syntiin kauneudenhoitoalalla, sillä sain niin paljon ilmaisia tuotteita etten lopulta viitsinyt niitä sopivimpia erikseen hankkia. Lisäksi jatkuvasti piti olla jotakin uutuuksia kokeilemassa, ja siitähän ei naama eikä hiukset tykkää.
Eräässä tv-ohjelmassa kampaajalla on sininen ja/tai vaihtelevasti pinkki tukka. Ehkä hänkin jo on sokeutunut vaihtoehtojen paljouteen =)
| |
| | |
21.05.09, 22:02
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pari kertaa on törmännyt kosmetologiin ja hierojaan, jonka henki on haissut aika tunkkaiselle. Ehkä parit suun raikastussuihkeet asiakkaiden välillä olisi ollut paikallaan. No, olisi kai voinut kohteeliaasti huomauttaa, mutta mutta.
Tähän vain hieman liittyen. Olin jokunen vuosi sitten kosmetologilla meikattavana ja tämä alkoi tyrkyttää hoitolansa ryppyvoiteita- ja hoitoja siinä samalla. Itse kosmetologi oli ulkonäöltään hieman elähtänyt ja keinorusketus vielä korosti sitä. Mainosti, että kymmenen kerran kiinteytyshoitosarja tekee ihmeitä. Lähtiessäni rouva totesi, että on menossa kauneusleikkaukseen, kun naama alkaa valahtaa. Hehee.
| |
| | |
22.05.09, 14:09
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä halusin mennä raikastavaan kasvohoitoon jota olin odottanut (aika varattu puhelimitse) ja sitten kun hoitava henkilö oli itse jotenkin tunkkaisen näköinen eli raikkaan vastakohta valkastuine tukkineen ja solariumin ryppyynnyttämine överiksi rusketettuine kasvoineen niin teki mieli kääntyä takaisin ja sanoa että oksennus- tai vatsatauti iski! Olin vaan sanattomana siinä. Juuri kun oltiin arvosteltu työpaikalla jotain Tukiaisen nettikuvaa että miten kamalan näköistä kun ihmisellä liian vaaleaksi värjätty tukka ja iho kärvennetty! :D
| |
| | |
26.05.09, 03:16
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tulipa mieleen, asun maassa jossa on maansisäinen sikainfluenssaepidemia, ja luin jostain, että erilaiset kauneuspalvelut ovat joutuneet ottamaan tämän huomioon. Mitä toimenpiteitä suomalaiset alan ihmiset ovat ottaneet sekä suojellaakseen asiakkaitaan että itseään virus-tartunnalta?
| |
| | |
26.05.09, 10:37
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ulko.suom. Tulipa mieleen, asun maassa jossa on maansisäinen sikainfluenssaepidemia, ja luin jostain, että erilaiset kauneuspalvelut ovat joutuneet ottamaan tämän huomioon. Mitä toimenpiteitä suomalaiset alan ihmiset ovat ottaneet sekä suojellaakseen asiakkaitaan että itseään virus-tartunnalta? | Ei mitään, koska suomessa ei ole maan sisäistä sikainfluenssaepidemiaa. Onhan se kuitenkin normaalille ihmiselle selvää, ettei kipeänä mennä hoitoon eikä hoitamaan, eiks je? Kun epidemiaa ei ole, niin ylihygienialla vain tilataan suurempia ongelmia, kuten resistenttejä virus- ja bakteerikantoja.
Alkuperäiseen kirjoitukseen, syy miksi kynsien laittajilla on monesti itsellään huonokuntoiset kynnet on se, etteivät ne omat kynnet kestä jatkuvaa altistusta kynsikemikaaleille, muulle kosmetiikalle, vedelle, voiteille jne. | |
| | |
26.05.09, 14:27
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Niin, sen joutuu miettimään varmaan uusiksi sitten syksyllä kun se varsinaisesti rantautuu Suomeen.
| |
| | |
26.05.09, 20:08
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Mexicossa? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ulko.suom. Tulipa mieleen, asun maassa jossa on maansisäinen sikainfluenssaepidemia, ja luin jostain, että erilaiset kauneuspalvelut ovat joutuneet ottamaan tämän huomioon. Mitä toimenpiteitä suomalaiset alan ihmiset ovat ottaneet sekä suojellaakseen asiakkaitaan että itseään virus-tartunnalta? | Oletko Meksikossa?
| |
| | |
27.05.09, 17:43
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
En, vaan vaikkapa siinä maassa, missä on maailman eniten sikainfluenssaa.
| |
| | | | |