Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.05.09, 20:43   #1 (linkki)
Elina77
(Vierailija)

Hyvä kosmetologi Tampereelta

Vinkatkaa Tampereelta hyvä kosmetologi! Haussa on fiksu, mukava ja asiaansa perehtynyt ammattilainen keskustasta. Olen käynyt Tampereella kolmella eri kosmetologilla, joista kaikki ovat olleet ihan ok, mutta yksikään ei ole tehnyt sellaista vaikutusta, että haluaisin ryhtyä kanta-asiakkaaksi. Kaikki vinkit otan mielelläni vastaan, kiitos!
  Vastaa viestiin

29.03.11, 14:36   #2 (linkki)
Tyytyväinen asiakas
(Vierailija)

Hyvä kosmetologi Tampereella

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elina77 Näytä viesti
Vinkatkaa Tampereelta hyvä kosmetologi! Haussa on fiksu, mukava ja asiaansa perehtynyt ammattilainen keskustasta. Olen käynyt Tampereella kolmella eri kosmetologilla, joista kaikki ovat olleet ihan ok, mutta yksikään ei ole tehnyt sellaista vaikutusta, että haluaisin ryhtyä kanta-asiakkaaksi. Kaikki vinkit otan mielelläni vastaan, kiitos!
Piipahdin eilen Tampereen Kauneushoitolassa Rautatienkadulla:monipuolinen perusteellinen ja huolellinen kasvohoito on mitä ainakin voin suositella lämpimästi. Sisälsi monenlaistaja suoritettiin tarpeen eikä kellon mukaan. Liikkeellä on pitkä historia joka näkyy palvelussa ja osaamisessa- minua hoitanut nuori nainen omasi tänäpäivänä poikkevan hyvin asiakaspalvelun jalon taidon.
Kätevästi keskustassa,auton saa näpäsästi parkkiin kulman taakse ja paikkaoli pieni,intiimi, siisti ja kodikas- hyvällä ja aurinkoisella palvelulla kuorrutettuna.Vierailuni oli siis ensikerta-ja suuntaan sinne kyllä uudestaankin.Sen lisäksi jalkani saatin hyvin ja huolellisesti uuteen uskoon-kesää odottelemaan.
Tekevät laajan valokoiman hoitoja näiden lisäksi.
  Vastaa viestiin
29.03.11, 15:19   #3 (linkki)
anna79
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elina77 Näytä viesti

Minuakin kiinnostaisi tietää! Joku joka osaa tehdä kunnolla perinteisen kasvojenpuhdistuksen mekaanisesti. Ilman pakkomyyntejä kiitos.

Mielellään kokeneempi konkari, ja sellainen joka olisi itse liikkeen omistajatar, on vähän eri elkeet kuin jollain vastav almistuneella viime syksynä palkatulla pissiksellä.
  Vastaa viestiin
18.07.11, 19:14   #4 (linkki)
luomusti
(Vierailija)

kosmetologi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja anna79 Näytä viesti
Minuakin kiinnostaisi tietää! Joku joka osaa tehdä kunnolla perinteisen kasvojenpuhdistuksen mekaanisesti. Ilman pakkomyyntejä kiitos.

Mielellään kokeneempi konkari, ja sellainen joka olisi itse liikkeen omistajatar, on vähän eri elkeet kuin jollain vastav almistuneella viime syksynä palkatulla pissiksellä.

Saattaisit tykätä käydä Bio Pur Ihokuntokeskuksessa. Mekaaninen puhdistus tehdään huolella ja ajan kanssa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku