Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.05.09, 14:52   #1 (linkki)
Nipsuliini
(Vierailija)

Mikä hiusväri minulle?

Sanottakoon, että olen ollut lähes viimeisten viiden kuuden vuoden tummaverikkö, jopa täysin mustahiuksinen. Välillä olen kokeillut punaisen sävyjä hiuksiini.

Tällä hetkellä minulla latvat ovat tummat ja tyvestä vaaleampaa, en ole jaksanut panostaa nyt värjäämiseen. Nyt kuitenkin tahtoisin jotakin kesäisempää. Minulla on siniset silmät, punakka iho. Slmälasieni kehykset ovat sävyltään vaaleahkot, ehkä lilan ja vaaleanpunaiset yhdistelmät. Sävyväri on kuitenkin todella neutraali.

Minkähänlainen sävy minulle sopisi? Haluaisin vaaleammat kuin nyt, kenties jotakin ruskeanpunaista? Mitä ihmettä tekisin. Valitettavasti rahatilanne on sen verran heikko, että kampaamoon minulla ei ole varaa. Värinpoisto kotona on myös yksi vaihtoehto, mutta samalla riski?

Pyydän asiallisia kommentteja :)
  Vastaa viestiin

29.05.09, 08:05   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Jos sulla on punertava iho niin sulle sopivat todennäköisesti parhaiten viileät, tuhkaan taittavat sävyt paremmin kuin lämpimät, kellertävät. Ainakin mulla näin (itselläni on tummanvaaleat, tuhkaan taittavat hiukset, lähes omanväriset).
  Vastaa viestiin
29.05.09, 09:28   #3 (linkki)

Käyttäjän äippä66 avatari

Rekisteröitynyt: 09/2007
Sijainti: Pk-seutu
Minä ajattelin aika samaa, viileät sävyt voisivat sopia paremmin. Todennäköisesti punakkuus korostuisi lämpimillä sävyillä.
  Vastaa viestiin
29.05.09, 14:35   #4 (linkki)
Nipsuliini
(Vierailija)

Mitä värejä/sävyjä tarkoitetta kylmillä sävyillä?
  Vastaa viestiin
31.05.09, 11:03   #5 (linkki)
juu....
(Vierailija)

no, vaikka tuhkanruskea, tummanvaalea, vaaleanruskea.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku