Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.05.09, 13:28   #1 (linkki)
Suskii
(Vierailija)

Rypyt pois

Minulla on alkanut tulemaan ryppyjä ja haluaisin niistä eroon. Mitä menetelmiä olette kokeilleet, minkä hintaisia ja mitkä ovat olleet vaikutukset? Kiitos
  Vastaa viestiin

30.05.09, 16:56   #2 (linkki)
MrsLena
(Vierailija)

Tämä toimii

Olen tutustunut pariin ihanaan tuotteeseen, jotka ovat tomineet. Niitä voi kokeilla ennen ostoa ja sitten tehdä ostopäätös eli näkee toimivatko vai eivät. Saavat rypyt pois, allitkin jopa lähtemään parissa kuukaudessa! Olen ainakin itse ollut tosi tyytyväinen näihin tuotteisiin.

Koska täällä ei saa mainostaa, niin lisätietoja voit kysyä minulta tarvittaessa sähköpostitse: tervekeho@gmail.com
  Vastaa viestiin
30.05.09, 22:35   #3 (linkki)
nimim.kokemusta on.
(Vierailija)

Allit eivät lähde pelkällä voiteella/tuotteella. Kuntoilua siihen tarvitaan ja kovaa sellaista, se on varmaa. Ja rypytkin voivat hetkeksi siistiytyä voiteilla, mutta häviä ne eivät minnekkään.
  Vastaa viestiin
31.05.09, 15:22   #4 (linkki)
hille2
(Vierailija)

Jo tulleisiin ryppyhin ei auta kuin kirurgin veitsi. Keskity siis tästä lähtien ehkäisemää lisäryppyjen tuloa.
  Vastaa viestiin
01.06.09, 13:33   #5 (linkki)
Marita63
(Vierailija)

Sain avun

Minä sain avun ilman kirurgin veistä. En olisi uskonut, että jo muutaman kerran hoitokerran jälkeen tuttavani huomasivat selvän eron. Kannattaa olla avoin mielin ja etsiä kunnon vaihtoehtoja. Rypytöntä kesää kaikille! ;=)
  Vastaa viestiin
04.06.09, 22:18   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2009
Laserhoito auttaa ryppyihin!

En kyllä usko, että mitkään voiteet poistavat ryppyjä, korkeintaan ennaltaehkäisevät niitä.
Jos et halua vielä kauneusleikkaukseen, niin suosittelen sulle laserhoitoa. Lääkäriasemilla on tehokkaat laserit, mutta saa hyvää ryppyhoitoa myös joistakin kauneushoitoloista. Itse olen käynyt Nlite-laserhoidossa yhdessä Helsingin keskustan kauneushoitolassa. Sarjahoito tasoitti ylähuulen ryppyjä tosi paljon. Laserhoitaja ei edes luvannut, että rypyt lähtisivät kokonaan pois. Pääasia, että huulipuna ei enää karkaa ryppyihin -se oli ärsyttävää. Olen tosi tyytyväinen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku