Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.06.09, 15:27   #1 (linkki)
Tummatukkainen neitokainen
(Vierailija)

Onko mahdollista? Tummasta vaaleaksi värinpoistolla.

Minulla on siis suunnilleen leukaan ulottuva hyvin tumman ruskea tukka. Olen värjännyt hiuksiani tummaksi tosi pitkään, mutta latvoihin asti en ole väriä laittanut vaan lähinnä tyvivärin kerran kuussa. Ostin kaupasta jonkun värinpoiston jota kokeilin tuloksetta, mitään ei tapahtunut. Osaatteko sanoa saisiko kampaaja tumman värin hiuksistani pois, onko se käytännössä edes mahdollista kun kaupan väri ei tehonnut?
  Vastaa viestiin

20.06.09, 15:42   #2 (linkki)
Pikkuhiljaa .
(Vierailija)

Varmaan sitä voi saada myrkyillä hieman vaaleammaksi, mutta tuskin vaaleaksi. Suosittelen vähittäistä siirtymistä, eli ota vaikka vaaleita raitoja (jos siis edes kampaaja saa väriä pois), ja hiusten kasvaessa lisää raitojen määrää koko ajan niin, ettei selkeää rajaa värjäys-kohtaan tule. Minkävärinen on oma hiuksesi?
  Vastaa viestiin
20.06.09, 20:03   #3 (linkki)
pippari2009
(Vierailija)

värinpoisto

Mulla oli värjätyt keskiruskeat hiukset (omat maantien väriset) ja laitoin värinpoiston (vähän niinku raita-aineen levittäisi koko päähän), no tulos oli vaaleanpunainen, mutta ei mikään huono. Myöhemmin sitten laitoin vaalean kestovärin ja sillä vaaleni sitten "blondiksi". Kannattaa käydä kampaajan juttusilla, jos värinpoistoaine ei vaikuttanut mitenkään.
  Vastaa viestiin
21.06.09, 14:56   #4 (linkki)
Tummatukkainen neitokainen
(Vierailija)

Kiitoksia vastauksista!
Hiusteni oma väri on siis hyvin vaalea. Nuo raidat kuulostavat hyviltä, näyttääkö pahalta jos oma, vaalea väri, kasvaa tyvestä enkä sitä värjää mustalla enää vai kannattaisiko raitojen kanssa silti värjätä? Mietin että voi olla aika hankalaa jos jatkan silti tyven värjäämistä mustalla, mitä olette mieltä?

Kuinka kauan pippari2009 olit värjännyt hiuksiasi ruskeiksi ennen vaalennusta?
  Vastaa viestiin
22.06.09, 00:13   #5 (linkki)
Vaalentaja
(Vierailija)

Mulla oli ihan musta tukka 8 vuotta. Kaveri opiskeli parturiksi, kävin sen asiakkaana ja tukka vaaleni vaaleanruskeaksi. Kyllä parturit onnistuu, hius kärsii vähän. Raidoitusta usein suositellaan jos haluaa tummasta vaaleaksi, ei rasita hiuska kerralla paljoa.

Ja nuo kaupan vaalennusaineet ei oo vaalennusaineita :D Ei ainakaan sellasia ku parturissa, rasittaa hiusta kyllä paljon, muttei vaalenna tukkaa. Joissaki pakkauksissa lukee vaalentava tai jotaki semmosta, pakkaus sisältää pelkkää väriainetta ei vaalennusjauhetta. Ja tiiättehän väri ei vaalenna väriä...

Että mee parturiin ne (ainaki suurin osa) tietää mitä tekee :)
  Vastaa viestiin
22.06.09, 09:18   #6 (linkki)
Pikkuhiljaa .
(Vierailija)

Älä värjää tyveä enää mustalla. Jos värjäät koko tyven, niin sittenhän et ikinä pääse kokonaan vaaleaan lopputulokseen.

Jos kokovaalea tyvi näytää vaaleiden raitojen kanssa huonolta, niin ota mieluummin tummempia raitoja joukkoon "häivyttämään" rajaa. Eli ensin vaaleita raitoja tummaan (värjättyyn) tukkaan, sitten kun alkaa olla tyvikasvua, niin lisää vaaleita raitoja ja ehkä myös tummia jos raja jää liian selkeäksi.
  Vastaa viestiin
22.06.09, 19:23   #7 (linkki)
onnistuisiko tuo vaalentamaan hiukseni
(Vierailija)

Haluaisin myös vaalentaa hiuksia. Olen ostanut Schwarzkopf blonde L1+ vaalennusaineen. Pakkauksessa lukee, että vaalentaa 5-7astetta ja on kestoväri, joka pitäisi poistaa alkuperäisen värinkin tai ainakin jostain sen luin. Mulla on vaaleanruskeat hiukset, jotka olen kestovärjännyt. En tiedä sitten, lähteekö oma kestovärini pois tuolla aineella. Mulla on kuitenkin oma hiusten väri vaalea ja vaalentunut kesällä vielä lisää.
  Vastaa viestiin
27.06.09, 11:37   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Jos paketissa ei sanota aineen olevan nimenomaan värinpoisto, niin tuskin riittää vaalentamaan jo värjättyä hiusta. Väri EI VAALENNA VÄRIÄ, joten AINA kun halutaan tummaksi VÄRJÄtystä hiuksesta vaaleampi, täytyy keinotekoisesti aikaansaatu väri ensin poistaa, ts. tehdä värinpoisto.
  Vastaa viestiin
23.01.10, 19:01   #9 (linkki)
kyllä onnistuu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tummatukkainen neitokainen Näytä viesti
Minulla on siis suunnilleen leukaan ulottuva hyvin tumman ruskea tukka. Olen värjännyt hiuksiani tummaksi tosi pitkään, mutta latvoihin asti en ole väriä laittanut vaan lähinnä tyvivärin kerran kuussa. Ostin kaupasta jonkun värinpoiston jota kokeilin tuloksetta, mitään ei tapahtunut. Osaatteko sanoa saisiko kampaaja tumman värin hiuksistani pois, onko se käytännössä edes mahdollista kun kaupan väri ei tehonnut?

Miullaki on värjätty monta kertaa hiukset tummiksi, mutta värinpoistolla sain hiukseni hyvin vaaleiksi.
Kun kävin kampaajalla, siellä sanottiin, että mustiksi tai tummiksi värjätyt ei yleensä vaalene värjäyksellä. Eikä siellä se todellakaan onnistunutkaan. Niistä tuskin näkyi mitään värieroa.
Joten ostettiin värinpoistoa ja PAM! hiukset tuli vaaleiks!

kannattaa ostaa 2 pakkettia värinpoistoo jos on värjänny tosi usein tummiks tai mennä tosi hinnahtavaan kampaajaan ja värjätä hiuksensa sielä.

p.s: ole varovainen jos menet kampaajalle, koska siellä en takaa että niistä tulee haluamasi hiukset

:)
  Vastaa viestiin
12.07.10, 20:04   #10 (linkki)
Suvi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä onnistuu Näytä viesti
Miullaki on värjätty monta kertaa hiukset tummiksi, mutta värinpoistolla sain hiukseni hyvin vaaleiksi.
Kun kävin kampaajalla, siellä sanottiin, että mustiksi tai tummiksi värjätyt ei yleensä vaalene värjäyksellä. Eikä siellä se todellakaan onnistunutkaan. Niistä tuskin näkyi mitään värieroa.
Joten ostettiin värinpoistoa ja PAM! hiukset tuli vaaleiks!

kannattaa ostaa 2 pakkettia värinpoistoo jos on värjänny tosi usein tummiks tai mennä tosi hinnahtavaan kampaajaan ja värjätä hiuksensa sielä.

p.s: ole varovainen jos menet kampaajalle, koska siellä en takaa että niistä tulee haluamasi hiukset

:)
kiva kuulla että oot saanu hiukset vaaleiksi tummista! mulla on alta blondit, ja päältä aivan musta ja on ollu jo parisen vuotta. kaikki sanoo että " ei kannata laittaa värinpoistoa kotona ja eikä ees kerralla vaalentaa ymsyms" tiedän kyllä että ne hiukset jonku verran kärsii vaalennuksesta, mutta kauneuden eteen pitää kärsiä niihä se on :D eli varmaan kyllä laitan värin poiston kotona
  Vastaa viestiin
18.04.11, 21:34   #11 (linkki)
Tummasta vaaleaan
(Vierailija)

Mitä pitäis tehdä, kun haluaa tehdä värinpoiston?

Elikkäs. Mulla on nyt tummanruskeet hiukset, ja oon värjänny aika monta kertaa tummiksi, ja nyt olis hinku saada vaaleet hiukset. Mutta oon kuullu KAIKENLAISTA, että kannattaa värjätä kampaajalla, siellä ne saa hiuksista semmoset ku haluut. Ja sit oon taas kuullu, että kantsii vrjää kotona, koska siellä sä saat semoset mitkä itte haluut.. Että mihin sitä nyt sit luottaa? Pääasia: Saanko tummanruskeista vaaleiksi kampaajalla? :)
  Vastaa viestiin
19.04.11, 06:15   #12 (linkki)
Hmmm (eik.)
(Vierailija)

Nimenomaan kampaajalla saat. Itse tehtynä voi tulla mitä tahansa oranssinkukertavasta vihertävään.
  Vastaa viestiin
19.04.11, 19:48   #13 (linkki)
kirkkaanvaalea
(Vierailija)

Onnistuiko ainakin mulla vaalentaa hiukset kotona. Schwarzkophin kestoväriä käyttänyt ja joka kerta onnistunut. On helppo laittaa ja aika paksusti hiuksiin ja antaa olla tietyn ajan. Ja näkee peilistä, kun vaaleaväri on tarttunut hiuksiin. Tietenkin hiuslaadulla voi olla merkitystä, jotta saa hyvän lopputuloksen.
  Vastaa viestiin
19.04.11, 23:20   #14 (linkki)
Ole oma itsesi
(Vierailija)

Blondit

Minusta paras väri jokaisella on se oma väri, eli jos on luonnostaan vaaleaa sorttia (hiirenharmaa, vaaleahko, blondi) niin kannattaa pitää se blondi väri, tai ottaa lisäksi raitoja hiuksiin kirkastaakseen väriä. Mutta jos on luonnostaan tumma / tummahko, kannatan tumman värin syventämistä / tummaa punaruskeaa väriä. Se paistaa niin läpi jos tumma yrittää olla blondi ja kuitenkin omat värit ovat tummat. nauttikaa tummasta eksotiikasta, jos sellaista on. Ja samoin jos olette vaaleita, vaaleasilmäisiä, nauttikaa blondiudesta ja korostakaa sitä. Älkää silloin yrittäkö olla tummia, koska lopputulos on kalpea. Kaikista kaunein lopputulos on olla lähimpänä omaa väriä!
  Vastaa viestiin
10.12.11, 15:05   #15 (linkki)
pepppi
(Vierailija)

Oranssit hiukset värinpoistosta

Minullla on vaaleat hiukset luonnostaan, mutta olen blondannut niitä lisää. Sain kuitenkin päähänpiston kokeilla tummia hiuksia, jotka eivät sitten miellyttänytkään ja tein kotona värinpoiston. Hiuksistani tulivat oranssit. Mitä pitäisi seuraavaksi tehdä ja milloin, jotta saisin vaaleat hiukset takaisin?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku