Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.07.09, 19:28   #1 (linkki)
Kotilosilo
(Vierailija)

Kotiloseerumi/etanavoide

Hei
onko kenelläkään kokemuksia?
Ystävättäreni käytti sitä purkillisen ja sai arvet ja pienet jäljet pois mutta iho kuivui kamalasti.
Vastaa...
  Vastaa viestiin

07.07.09, 20:29   #2 (linkki)
sallaseerumi
(Vierailija)

Kolmas purkki menossa

Olen käyttänyt kaksi purkkia, kolmas menossa. Yhden ostin Espanjasta ja puoleen hintaan. (sisältö suurinpiirtein sama, ainakin etanaa löytyi tietysti molemmista) Voide taitaa ollakin alkuaan muistaakseni espanjalainen.
Ei tuo iho ainakaan kuivunut ole, kivan tuntuista levitellä. En ole vielä huomannut arvissa muutoksia, tietenkin aika niitä vaalentaa. Pitäisiköhän sitä voidella useita kertoja päivässä, ? vai.
  Vastaa viestiin
07.07.09, 20:36   #3 (linkki)
sallaseerumi
(Vierailija)

juttu jatkuu...

jaa, ei tuossa uusimmassa purkissa mainita espanjaa näköjään,vain natura media, raisio. Vanhassa purkin päällisessä sanotaan D Herbos,Gandia, Espana jne. En tiedä, miksi muuttunut vai onko, kun tuon viimeisen purkin päällisen olen heittänyt pois.En kait muuten olisi sitä osannut mennä sieltä espanjasta ostamaan.
  Vastaa viestiin
07.07.09, 21:52   #4 (linkki)
kiinnostaa
(Vierailija)

Millaiselle iholle tarkoitettu? Mitä hintaluokkaa?
  Vastaa viestiin
08.07.09, 11:08   #5 (linkki)
-------------
(Vierailija)

-----------

http://www.naturamedia.fi/baba-de-caracol-etanaseerumi-ihoa-nuorentava-ihmeaine
noin neljäkymmentä euroa 100 ml.
  Vastaa viestiin
09.07.09, 17:37   #6 (linkki)
Osterikas
(Vierailija)

Etana/Silkkiäinen

-----------
tiedäkö jotain naturamedian sivuilla ilmoitetusta Crisalida G silkkiäisvoiteesta, onko joku käyttänyt ja onko mahdollisesti pitänyt lupauksensa ?
  Vastaa viestiin
14.07.09, 10:30   #7 (linkki)
kokeiltu on
(Vierailija)

Mulla menossa eka purkki, nyt reilu puolet käytetty. Ostin, kun lupaili, että aknearvet häviäisivät. Ekat viikot katsoin, että ei auta mitään, mutta nyt kun olen joka ilta laittanut vajaan kolmen kuukauden ajan, niin poskissa olevat arvet on todellakin vaalenneet ja pienimmät/vaaleimmat arvet hävinneet kokonaan. Iho ei ole kuivunut, vaan itse asiassa laitan sitä vain iltaisin sen takia, että se on mulle liian rasvainen päivävoiteeksi. Arpien vaalenemisen/häviämisen lisäksi iho on paljon kuulaampi ja nyt paremmassa kunnossa kuin koskaan. Finnejä tulee edelleen silloin tällöin (olen 26-v. ja kärsinyt niistä yli kymmenen vuotta) mutta pari finniä leuassa ei harmita enää niin paljon, kun otsan ja poskien iho on tasaisen kaunis:) Yksi purkki tuntuu riittävän noin puoleksi vuodeksi (kun käytän vain iltaisin) joten on kyllä hintansa arvoinen ostos.
  Vastaa viestiin
14.07.09, 16:36   #8 (linkki)
INCI kiinnostaa
(Vierailija)

Olisiko joku etanavoiteen omistaja niin kiltti, että viitsisi kirjoittaa tänne ainesosaluettelon purkin kyljestä? :)
  Vastaa viestiin
29.07.09, 21:15   #9 (linkki)
Missä kaikki eläinsuojelijat????
(Vierailija)

Mitääää???

Eikös etanakin ole eläin??? Kuinka nyt sitten eläinperäistä voidetta voidaan käyttää kauneudenhoidossa ilman suurempaa haloota??? Onko asenteet muuttuneet kun kyse on "vähäpähtöisestä limanuljaska-lajikkeesta" että niitä voidaan tarhata miljoonittain ja valmistaa voidetta tähän kauneusbuumin vastaamiseen????
  Vastaa viestiin
29.07.09, 22:35   #10 (linkki)
ilmeisesti niitä kohdellaan hyvin
(Vierailija)

Lainaus naturamedian sivuilta:

"Koska tarhakotilo on eritteensä ansiosta arvokkaampi elävänä kuin syötynä, niitä kohdellaan hyvin. Aikaisemmin niitä pidettiin tuholaisina, koska ne syövät puutarhakasveja. Nyt ne elävät kuin ruhtinaat ja saavat popsia entisten puutarhaviljelijöiden tuotteita mielin määrin."
  Vastaa viestiin
14.10.09, 14:39   #11 (linkki)
Äippä -74
(Vierailija)

On hyvää!

Olen tykännyt aivan valtavasti! Suosittelen!
  Vastaa viestiin
15.10.09, 19:31   #12 (linkki)
etana.
(Vierailija)

Elävät kuin ruhtinaat sen hetken ennen kuin ne tapetaan sun voiteesees.
  Vastaa viestiin
15.10.09, 20:42   #13 (linkki)
eläinsuojelia
(Vierailija)

kuulehan ETANA.!!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja etana.
Elävät kuin ruhtinaat sen hetken ennen kuin ne tapetaan sun voiteesees.

Otapa taas asioista selvää ennenkuin keuhkoat.

Vastaa viestiin
16.10.09, 00:21   #14 (linkki)
ElliEtana
(Vierailija)

Niistä etanoista

lypsetään sitä etanan eritettä, maidoksi sitä esitteeessä kutsutaan. Tämän etnanmaidon tehn oli huomannu joku etanatarhatyöl'nen, jonka käsistä oli alkanut arvet parantua hänen hoidellessaan etanoita etanafarmilla. Nyt niitä etanoita siis lypsetään ei kasvateta syötäväksi.
  Vastaa viestiin
27.10.09, 13:39   #15 (linkki)
ei kykene
(Vierailija)

Mikään voide

...hoitamaan, kirkastamaan tai uudistamaan kuin ihon pinnan eli epidermiksen.

Syvemmät akne-arvet vaativat todellakin pitkän prosessin tai järeämmät "aseet", joita palveluina tarjoavat alan ammattilaiset kosmetologit, sekä vielä järeämmät aseet tarjoavat näihin esteettisiin ongelmiin dermatologit sekä plastikkakirurgit, mutta heidän hintansa palvelulle on tietenkin täten ja kalliimpi.

Etana-voide (tuote-nimenä todella jo yäk) voi toimia mutta ei tasan muuta kuin epidermiksen tasolla ja silloinkin kannattaa todella varautua kuukausien käyttöön jotta toivottavia tuloksia odotettavissa.

Akne-arvet ovat fysiologisesti mitä ovat.... ja pintakerroksen uusiutumista stimuloivia tuotteita maailmassa pilvin pimein.

Mutta toivon että jos jollakin todellakin syviä akne-arpia... niin tajuaa että tämä tuote ei ole se apuna maailman 18 ihme kuin ei ole ollut mikään muukaan hoito-voide tähänkään asti.

Jos näin olisi... tuotetta ei olisi näin yleisesti markkinoilla saatavilla vaan lakien ja asetusten kautta tasan muita kanavia pitkin...

Vastaa viestiin
02.11.09, 18:21   #16 (linkki)
heeka
(Vierailija)

etanavoide ja -geeli

etanoita ei tapeta maidon saamiseksi, vaan ne vain lypsetään. tokihan ko. etanat ovat tarhakotiloita, joita ruokateollisuudessa käytetään, mutta maidon vuoksi niitä ei tapeta!

etanavoiteesta ja nyt uudesta geelistä (voiteessa vaikuttavaa ainetta 10%, geelissä puolet enemmän, eli 20%) on ollut huomattavaa apua poikaystäväni akneihoon, ja itsekin tykkään voidetta ja geeliä käyttää, kun ovat mukavia koostumukseltaan, ja itsellänikin näppyläinen iho.

niin siis tosiaan kun joku tuolla yllä kirjoitti että voide on liian rasvainen päivävoiteeksi, niin itse olen tykännyt käyttää tuota uutta geeliä päivisin kun on todella kevyt! geeli on aloe vera -geelipohjainen, että siksi tuo mukavan kevyt, mutta kuitenkin kosteuttava koostumus!:)
  Vastaa viestiin
03.11.09, 10:09   #17 (linkki)
minä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja heeka Näytä viesti
etanoita ei tapeta maidon saamiseksi, vaan ne vain lypsetään. tokihan ko. etanat ovat tarhakotiloita, joita ruokateollisuudessa käytetään, mutta maidon vuoksi niitä ei tapeta!

etanavoiteesta ja nyt uudesta geelistä (voiteessa vaikuttavaa ainetta 10%, geelissä puolet enemmän, eli 20%) on ollut huomattavaa apua poikaystäväni akneihoon, ja itsekin tykkään voidetta ja geeliä käyttää, kun ovat mukavia koostumukseltaan, ja itsellänikin näppyläinen iho.

niin siis tosiaan kun joku tuolla yllä kirjoitti että voide on liian rasvainen päivävoiteeksi, niin itse olen tykännyt käyttää tuota uutta geeliä päivisin kun on todella kevyt! geeli on aloe vera -geelipohjainen, että siksi tuo mukavan kevyt, mutta kuitenkin kosteuttava koostumus!:)

Mehiläisvoidekin auttaa akneihoon. Bi-salva.
  Vastaa viestiin
24.01.10, 17:39   #18 (linkki)
Anna-Emilia
(Vierailija)

Etanavoide toimii

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilosilo Näytä viesti
Hei
onko kenelläkään kokemuksia?
Ystävättäreni käytti sitä purkillisen ja sai arvet ja pienet jäljet pois mutta iho kuivui kamalasti.
Vastaa...

Ystävättäresi käytti varmaankin sitä tehokkaampaa versiota tuosta etanavoiteesta, se kuulema kuivattaa ihoa joten sen lisäksi on käytettävä kosteusvoidetta lisäksi. Tuo toinen voide jota minä käytän käy samalla kosteusvoiteesta ja kyllä se on toiminut minulla hyvin sekin, ihoni on puhdistunut ja punoituson todella vähentynyt. iho tuntuu kivalta ja näyttääkin jotenkin kirkastuneen, siitä ovat jo muutkin huomautelleet.
  Vastaa viestiin
25.02.10, 11:21   #19 (linkki)
etänä näytä sarves
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Emilia Näytä viesti
Ystävättäresi käytti varmaankin sitä tehokkaampaa versiota tuosta etanavoiteesta, se kuulema kuivattaa ihoa joten sen lisäksi on käytettävä kosteusvoidetta lisäksi. Tuo toinen voide jota minä käytän käy samalla kosteusvoiteesta ja kyllä se on toiminut minulla hyvin sekin, ihoni on puhdistunut ja punoituson todella vähentynyt. iho tuntuu kivalta ja näyttääkin jotenkin kirkastuneen, siitä ovat jo muutkin huomautelleet.

Mistä tuota etana voidetta voi ostaa?
  Vastaa viestiin
28.02.10, 11:19   #20 (linkki)
Anna-Emilia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja etänä näytä sarves Näytä viesti

Minä ostin luontaistuotekaupasta, mutta netin kauttakin voi tilata.
  Vastaa viestiin
28.02.10, 18:14   #21 (linkki)
Käärmeseerumi
(Vierailija)

Olen käärmeenmyrkkyseerumi-jonotuslistalla Jenkeissä, eli se on se julkkisten keskuudessa kokeiltu ja hehkutettu voide jolla botoksiefekti ja joka siis "jähmettää" rypyt, ja joka tulee yleiseen myyntiin maaliskuussa. Kerron sitten kokemuksia kun olen vihdoin saanut sen käsiini (lienee maalis-huhtikuussa).
  Vastaa viestiin
01.03.10, 16:00   #22 (linkki)
Päänsärky
(Vierailija)

Käärmemyrkky????
  Vastaa viestiin
07.03.10, 18:31   #23 (linkki)
Kiira82
(Vierailija)

löytyy ainakin

Lainaus:
Sinunapteekissa oli ainakin tarjouksessa...

Baba de Caracol - Sinunapteekki.fi - Sinunapteekki.fi
  Vastaa viestiin
08.03.10, 20:28   #24 (linkki)
etanisti
(Vierailija)

etanavoidetta www.nettex.fi

Lainaus:

Hyväksi havaittu kauppa on nettexin verkkokauppa. Hinnatkin kohdillaan.
  Vastaa viestiin
10.04.10, 10:41   #25 (linkki)
etanapa
(Vierailija)

toi nettex myy itteään täällä!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja etanisti Näytä viesti
Hyväksi havaittu kauppa on nettexin verkkokauppa. Hinnatkin kohdillaan.
Tässä taas toi nettimyyjä, joka myy 50 ml:n purkkIA YHTÄ KALLIILLA Kuin LUONTAISTUOTEKUPASTA SAA 100 ML j yrittää ratsastaa toisen tuotteen kustannuksella!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku