| |  | | |
19.05.10, 13:27
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja etanapa Tässä taas toi nettimyyjä, joka myy 50 ml:n purkkIA YHTÄ KALLIILLA Kuin LUONTAISTUOTEKUPASTA SAA 100 ML j yrittää ratsastaa toisen tuotteen kustannuksella! |
ehkäpä siksi että se 50ml puteli on tehokkaampaa, siksi joissain paikoissa jopa kalliimpaa kuin se 100 ml, siinä 50ml etanageelissä on 35% sitä etana seerumia ja 1 ml sitä itse etana maitoa maksaa suunnilleen sen euron ku ei se 1 etana sitä maitoa litratolkulla anna, alkuperämaa on chile ja kolumpia ja vasta vuonna 2002 jälkeen sitä on saatu euroopasta, se on siis ollu olemassa jo 15 vuotta....
| |
| | |
19.05.10, 13:36
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) |
se 50ml puteli on tehokkaampaa, siksi joissain paikoissa jopa kalliimpaa kuin se 100 ml, siinä 50ml etanageelissä on 35% sitä etana seerumia ja 1 ml sitä itse etana maitoa maksaa suunnilleen sen euron ku ei se 1 etana sitä maitoa litratolkulla anna,nimen omaan maitoa/maitomaista eritettä ei sitä limaa, niitä ei siis tapeta tän voiteen takia et kaikki viherpiipertäjät pää kiinni, alkuperämaa on chile ja vasta vuonna 2002 jälkeen sitä on saanu ostettua euroopasta, se on siis ollu olemassa jo 15 vuotta tuolla jenkkilän puolel mut raaka-ainetta ei ole riittänyt eurooppaan ennen vuotta 2002.... tutkikaa hyvät ihmiset ennen ku alatte urputtaa.... -.-
| |
| | |
14.08.10, 23:30
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | netistä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja etänä näytä sarves Mistä tuota etana voidetta voi ostaa? | Hintavertailua aidosta ja alkuperäisestä naturamedian baba de caracol voiteesta:
terveyskaupat.net 44,26e
hyvinvoinnin.fi 42,90e
terveystuotteet.com 39,90e
naturanetti.fi 39,90e
kauneudenmaailma.fi 35,90e
| |
| | |
05.09.10, 16:25
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) | Selkeyttä viestiin Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kyynel ehkäpä siksi että se 50ml puteli on tehokkaampaa, siksi joissain paikoissa jopa kalliimpaa kuin se 100 ml, siinä 50ml etanageelissä on 35% sitä etana seerumia ja 1 ml sitä itse etana maitoa maksaa suunnilleen sen euron ku ei se 1 etana sitä maitoa litratolkulla anna, alkuperämaa on chile ja kolumpia ja vasta vuonna 2002 jälkeen sitä on saatu euroopasta, se on siis ollu olemassa jo 15 vuotta.... |
Tällaista viestiä on mahdoton lukea ja ymmärtää. En ymmärrä kun sanoja sieltä ja täältä, kun ei tiedetä pilkkusääntöjä taas ollenkaan. Lauseet on tarkoitus aloittaa isolla alkukirjaimella. Ja tuota kolmen pisteen "ajatusjatkumoa" käytetään vain ala-asteella. He tuskin tätäkään ketjua lukevat.
Ja itse asiaan. Turhaan vouhkataan täällä toisen voiteen olevan tehokkaampaa kuin toisen. En usko sen olevan aineen määrästä kiinni, kun merkki on sama. Ainahan siitä isommasta putelista voi levittää reippaammalla kädellä. Itse olen saanut ison leikkausarven vaalenemaan runsaalla ko. voiteen hieronnalla. Suosittelen. Ja ostin nettikaupasta, jossa sai 20 e lahjakortin kaupan päälle. En aio mainostaa palstalla, se on yksinkertaisesti tökeröä. Itse voidetta suosittelen kyllä. Käytössä body lotion, jossa koostumus ihanan kevyt ja imeytyy hyvin ihoon.
| |
| | |
13.12.10, 21:24
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | etanavoide
Kirveltää, naama punoittaa, turpoaa, kiitos etanavoiteen.
Sisältää aloe veraa, joka ehkä aiheuttaa tuon em.
| |
| | |
13.12.10, 23:34
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | En suosittele Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilosilo Hei
onko kenelläkään kokemuksia?
Ystävättäreni käytti sitä purkillisen ja sai arvet ja pienet jäljet pois mutta iho kuivui kamalasti.
Vastaa... | Olen käyttänyt viime keväänä purkillisen. Olin skeptinen voidetta kohtaan jo sitä ostaessani, vaikka kaksi tuttuani voidetta suositteli. Toista en osta, sillä voide oli mielestäni epämiellyttävän tuoksuista. Vaikutus oli lähinnä kosteuttava. Kasvoissani olleisiin arpiin tai suupielen ja otsan juonteisiin voiteella ei ollut vaikutusta.
Voihan olla, että voide auttaa jollekin. Minulle vain vahvisti ennakkokäsitystäni, että kun jotain tuotetta mainostetaan kaikkeen tepsivänä ihmeaineena, on lupauksissa aika paljon ilmaa.
| |
| | |
20.02.11, 12:58
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | kokemusta etanavoiteen käytöstä on. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilosilo Hei
onko kenelläkään kokemuksia?
Ystävättäreni käytti sitä purkillisen ja sai arvet ja pienet jäljet pois mutta iho kuivui kamalasti.
Vastaa... |
Minulla etanavoide on tehonnut Psoriasis ihottumaan.
Vuosikymmenien ajan ihotautilääkäreiltä Psoriasis ihottumaani turhaan apua haettuani, uteliaisuuttani päätin kokeilla, tuon sairauteni hoitoon etanavoidetta ja suureksi hämmästyksekseni molemmista kyynerpäistäni on psoriasis ihottuma täysin kadonnut.
Mutta tämänkin aineen kokeilijoiden on kuitenkin otettava huomioon, että aine kun aine, joka sopii toiselle, ei aina välttämättä sovi kaikille.
Minun ihoani etanavoide ei ole kuivaksi tehnyt.
Voidetta olen ostanut, Life nimisestä kaupasta.
Käytän etanavoidetta edelleen, voidellen sitä aina heti peseytymisen jälkeen kosteaan ihoon, sellaisiin kohtiin missä Psoriasisihottumaa esiintyy, Ja hoidan sillä myöskin hiuspohjassani olevaa, elämänikäistä Psoriasta, ja pakko myöntää, että hiuspohjassani oleva ihottumani osoittaa rauhoittumisen merkkejä.
Minun psoriasihottumaani on etanavoiteella ollut niin suuri merkitys, että tuon voiteen vaikutus Psoriaksen hoitoon tulisi tieteellisesti tutkia.
| |
| | |
23.02.11, 14:30
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kokeilin yhden purkin ja toimi epäpuhtauksiin hyvin. En ostanut kuitenkaan toista purkkia, koska voide kuivatti jopa liikaa ihoani.
| |
| | |
04.04.11, 11:30
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) | Kerro tarinasi
Etsimme psoriasiksesta kärsiviä henkilöitä haastateltaviksi erilaisiin artikkeleihin. Kerro, miten psoriasis on haitannut Sinun elämääsi ja oletko saanut siihen apua?
Tarinat julkaistaan nimellä. Korvaamme haastattelusta 50 euron lahjakortin.
Jätä yhteystietosi ja kerro hieman itsestäsi:
Projektipäällikkö Marika Hiltunen, Kaufmann Agency Helsinki Oy, marika.hiltunen@kaufmann.fi tai puh. 050 34 97 405.
| |
| | |
25.07.11, 12:38
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) | D'elixine etanavoide
Mulla toimii tosi hyvin! Olen kärsinyt finneistä monta vuotta ja kokeillut kaikkea. Nyt vajaa kaksi viikkoa käyttänyt tuota D'elixine rasvaa ja iho on paljon paremmassa kunnossa! Tuntuu kostealta ja pehmeältä. Voiteen tuoksu on mielestäni mielyttävä. Rasva imeytyy todella hyvin eikä jää ihon pinnalle niin kuin useimmat voiteet.
| |
| | |
28.07.11, 14:24
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) | ei tapeta.. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja etana. Elävät kuin ruhtinaat sen hetken ennen kuin ne tapetaan sun voiteesees. |
..vaam etanat pidetään elossa ja hyvinvoivina, koska ovat niin arvokkaita eläimiä. Niiden erittämää "maitoa" vain lypsetään pipetillä talteen.
| |
| | |
03.10.11, 15:02
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | Etanavoide kokemukset
Ostin Elicina merkkistä etanavoidetta, nyt ollut käytössä pari kuukautta ja miehelle ostin after shave voidetta. Jos olette yhtään tutkineet tätä aihetta niin nuo tällä palstalla mainitut 35% pitoisuudet on aika laihoja, tässä elicinassa on meinaan 80% etanaseerumia.
On totta että pelkkä etanaseerumi voide alkaa kuivattamaan koska se uusii ihoa niin äkkiä,mutta kannattaa käyttää sellaista jossa on kosteusvoide mukana tai erikseen kosteusvoidetta lisänä.
Siis muuten olen oikein tyytyväinen Elicinaan, olen kokeillut näitä kaikkia tällä palstalla mainittuja, ja tämä suomalainenkin voide tuntui ensin ihan hyvältä. Mutta vasta kun kokeilin tätä todella vahvan oloista voidetta aloin huomaamaan että ainakin rpyt ja juonteet loiveni.
Myydäänkö jossain ihan pelkkää etanaseerumia? Jos sivelisi vain sitä ja päälle hyviä kosteusvoiteita.Toi elicina löytyi ihan muistaakseni etanavoide.fi näppäilyillä.
| |
| | |
18.10.11, 00:09
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) | etanoiden kohtelusta
Eka purkki menossa yli puolenvälin, oon käyttäny kasvoihin ja sekä uusiin että vanhoihin leikkaus- ja raskausarpiin. Vaikutus tähän mennessä se, että kasvojen väri ehkä hiukan tasoittunu. Toivottavasti rypytki vähän oikenis.
TUOSTA ETANOIDEN KOHTELUSTA
Niitä ei tapeta tuon seerumin vuoksi. Ja kuinkahan moni näistä kauhistelijoista syö kalaa, lihaa...
Ja hei, maito lypsetään navetassa lehmistä. Tiesittekö ;)
| |
| | |
23.10.11, 12:23
|
#42 (linkki)
| | (Vierailija) | etanavoide
Olen käyttänyt kyseistä etanavoidetta kaksi purkkia. Kauneushoitolassa ihmeteltiin sitä, miten ihoni oli niin hyvässä kunnossa. Aikaisemmin mitattiin ihoni kosteus ja se oli mahdottoman kuiva. Nyt mitattiin ja ihoni oli tosi hyvässä kunnossa. Kosteusmittaus tapahtui apteekissa. Mittaaja ei ensin uskonut, vaan täytyi ottaa uusiksi. Uskon, että tämä on etanavoiteen ansiota. En luovu tuotteesta ja suosittelen muillekin.
| |
| | |
22.11.11, 14:05
|
#43 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ostin D-elixinen (olive leafilta) etanavoiteen.
Aiemmin käytin Baba de Caracolia, mutta sen loppuessa ajattelin testata toistakin valmistajaa.
Tässä pieni vertaileva tutkimus VAIN oman kokemukseni pohjalta, mutta sitä ennen manittakoon, että ihoni on sekaiho. Syksystä kevääseen todella kuiva ja kiristävä, mutta rasvaa löytyy pinnan alta. Sen myötä tietysti myös epäpuhtauksia. Ihoni on todella heikko parantamaan itse itseään. Esimerkiksi finneistä/mustapäistä/naarmuista/mitä ikinä iholle voi tullakaan, jää yleensä aina joku jälki. Aiheellista olisi tietysti saada hoidettua tällainen ongelma pois asap, koska arvet ovat myöhemmin hankalia. Tutkiessani (ties kuinka monetta kertaa) taas sopivaa voidetta itselle, päätin kokeilla etanavoidetta, koska sillä voisi olla ties mitä hyviä vaikutuksia ihooni.
Baba de Caracol-voide sisältää vähemmän etanaseerumia kuin D'elixine. Kasvopesun jälkeen voide tuntuu hetken todella pehmeältä ja ihanalta kasvoilla. Haju ei haittaa ollenkaan, tuskin edes haistan sitä. Voiteen päälle on kohtalaisen helppo meikata. Kuitenkaan kosteuspitoisuus ei ilmeisesti itselleni ole sopiva, koska tuntuu, että voidetta pitäisi lisätä päivän aikana. Omalle iholleni ko. voide ei tehnyt mitään ihmeitä. Tuntui ihan kivalta, mutta en huomannu lainkaan epäpuhtauksia ennaltaehkäisevää vaikutusta. Arpiin voin sanoa sen verran, että ehkä ihan pikkiriikkisen vaaleni ja tasoittui laajentuneet ihohuokoset mm.
Parempaakin kosteusvoidetta olen käyttänyt, mutta tämä ihan ok.
Ystäväni, jolla on erittäin kaunis, suorastaan täydellinen iho, kokeili tuotettani yhden yön ajan ja aamulla odotti monta pikkufinniä otsassa. Erittäin harvinaista hänelle, joten meni suoraan tuotteen piikkiin.
D'elixinen ostin korkeamman etanaseerumipitoisuuden takia -tulosten toivossa. Nyt parin viikon käytön jälkeen voin sanoa, että olen vielä pettyneempi kuin edellämainittuun voiteeseen. Tämä Olive Leafin voide ei kosteuta ihoani todellakaan tarpeeksi. Muun muassa suuni ympärystä, nenä ja leukapielet hilseilevät kuivuudesta! Ei missään nimessä mannaa epäpuhtauksista kärsivälle iholleni. (Tosin ihoni on tällä hetkellä hyvässä kunnossa Skinoren&Tetrasykliinin avulla). Pesu jälkeen kun laitan voidetta kasvoilleni, muutun punertavaksi ravuksi. Kihelmöinti ja punoitus ei tunnu hyvältä. Hankala levittää meikki ja yrittää tehdä ihosta tasainen, kun pohja näyttää hullulta. Joissakin tuotteissa kihelmöinti on merkki siitä, että tuote tehoaa -ei kuitenkaan minulla. Joduun laittamaan päälle toista kosteusvoidetta. Ja mitä arpiin tulee, ei vaikutusta ainakaan tähän mennessä. Tosin ymmärrän, ettei niitä muutenkaan hoideta yhdessä yössä.
Itse en ainakaan kasvoilleni enää näitä tuotteita osta. Vartalovoide voisi olla kiva Baba de Caracolilla :)
| |
| | |
01.01.12, 14:21
|
#44 (linkki)
| | (Vierailija) | Etanavoiteesta
Naisten voiteille ja litkuille naureskelevana skeptikkona jouduin myöntämään, että minulla (55v) keski-ikäisellä, kuivaihoisella miehellä, Baba de Caracol-voide tuntui toimivan. Se paransi atooppisen ihottumani nopeasti ja samalla huomasin ihoni kirkastuvan ja nuorentuvan. Vaimoni protesteista huolimatta (kallista tököttiä) olen sivellyt ko voidetta myös jo rypistyvälle kaulalleni jota se onkin hoitanut hyvin.
Laitoin voidetta kaksi kertaa päivässä. Rikki mennyt iho alkoi parantua viikon jälkeen. Nyt olen käyttänyt voidetta n kolme viikkoa. Arvet haluan pitää :).
Varsinkin talviaikana polttavan kuivaan ihooni eivät ole normaalit perusvoiteeni tehonneet, vaan talvi on ollut yhtä helvettiä. Tänä talvena kokeilen etanatököttiä myös vartalovoiteeksi (säärien iho).
Pahan hajuista se voide kyllä on. Haisee "vanhukselle" (mikä tietysti kohta olenkin).
| |
| | |
01.01.12, 16:01
|
#45 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies
Pahan hajuista se voide kyllä on. Haisee "vanhukselle" (mikä tietysti kohta olenkin). | Kuvaava ilmaisu, vaikka omasta etanavoiteen kokeilusta aikaa onkin. Kävin jopa jossain toisessa luontaistuotekaupassa nuuhkimassa heidän etanavoidepurkkeja, kun luulin oman purkkini olleen pilaantunut.
Hyvä, että voide on muuten sinulla auttanut! Se kai kuitenkin on tärkeintä.
| |
| | |
05.01.12, 22:59
|
#46 (linkki)
| | (Vierailija) | etanaseerumi
Lempivoiteeni, en vaihtaisi toiseen! Se paransi akneni muutamassa kuukaudessa, muutin kyllä myös ruokavaliotani vähentämällä tärkkelyksen ja keinotekoisten aineiden syömistä.
| |
| | | | |