Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.10.09, 08:17   #1 (linkki)
nainen_50v
(Vierailija)

Ripsirajojen kestopigmentointi

Onko palstalaisilla kokemusta ripsirajojen kestopigmentoinnista? Miten onnistui, sattuiko, kuinka kauan pigmentointi kesti, oliko jälki luonnollinen? Hintahaitari taitaa olla 200-500 eruon välillä riippuen tekijästä?

Itse en muuten silmiä meikkaa paitsi ripsiväriä laitan. Rajausta en ole koskaan osannut kunnolla tehdä ja ajattelin että jos tämä pigmentointi toisi vähän paremmin silmiä esiin...
  Vastaa viestiin

10.10.09, 14:09   #2 (linkki)
kiinnostaa täälläkin
(Vierailija)

Itse olen menossa ottamaan parin viikon päästä. Kiinnostaisi tuo kesto ja kokemukset minuakin.
  Vastaa viestiin
13.10.09, 08:27   #3 (linkki)
nainen_50v
(Vierailija)

Eikö tosiaan kukaan ole teettänyt ripsirajojen pigmentointia???
  Vastaa viestiin
26.10.09, 21:10   #4 (linkki)
eyelinerit
(Vierailija)

minä kävin!

Kävin viikko sitten ottamassa kestopigmentoinnin ripsirajaan. HInta oli 200 euroa ja viikon päästä tehdään sama uudelleen jolloin hinta 100 euroa. Ensin levitettiin puudutusvoide, jonka annettiin vaikuttaa aika kauan. Itse tekeminen ei sattunut, mutta muuten tuntui vähän epämiellyttävältä kun mentiin ihan ripsien rajassa ja vähän pelotti, että jos kuitenkin osuu silmään tai jotain. Lopputulokseen olen ehdottoman tyytyväinen. Mukaan sai geeliä jota levitetään kolmesti päivässä rajauksen päälle. Kolmeen päivään ei saa kastella eikä hikoilla, eikä viikkoon meikata kyseistä aluetta, mut eipä oo haitannu, sen verran nämä kuitenkin ilmettä piristää.
  Vastaa viestiin
27.10.09, 09:10   #5 (linkki)
------------
(Vierailija)

Tehtiinkö sinullle vain yläpuoli vai myös osa/kokonaan alhaalle? Edullisesti olet saanut. Minä kuulin kyllä, että uusinta kannattaisi tehdä hieman myöhemmin, jotta siitä olisi jotain hyötyä, elin 1-3 kuukauden sisällä ensimmäisestä.
Mitä geeliä sinä olet nyt sitten levittänyt?
Kiitos vastauksistasi !
  Vastaa viestiin
08.11.09, 12:25   #6 (linkki)
tyytväinen työhön
(Vierailija)

Minulle tehtiin vuosi sitten eyelinerit ylä- ja alaluomeen Ruotsissa. Ovat vielä ihan samannäköiset kuin vuosi sitten. Ekaksi puudutettiin eikä toimenpide sattunut. Tuntui vain epämiellyttävälle kun oltiin lähellä silmää ripsien välissä. Seuraavan päivän oli silmänympärykset turvoksissa kuin olisi yön itkenyt. Uusi käsittely kuukauden päästä, jonka jälkeen silmät eivät turvonneet kuten ensi kerralla. Olen tosi tyytyväinen tulokseen ja olen jättänyt ripsivärin käytön pelkästä mukavuudenhalusta. Hintaa en enää muista.

Olen nähnyt pigmentointeja, joissa väri on vain ripsikarvojen seassa. Näyttävät tosi siisteiltä, mutta itselleni halusin paksummat rajat.
  Vastaa viestiin
08.11.09, 15:31   #7 (linkki)
mikkona
(Vierailija)

ontehty

Parisen vuotta sitten tehtiin ylärajaukset. 300e.
Vähän on jo alkanut haalistumaan, niin että tarttis uusia.
Ottaisin hieman paksummat kuin nykyiset.
Homma ei ole kauhean kivulias, epämukava kylläkin ja vedet valui silmistä solkenaan.
Apteekista hain Bepanthen-salvaa, jota töpöttelin muutaman kerran päivässä.
Kulmatkin laitatin samalla ja tuli hyvät.
  Vastaa viestiin
16.08.11, 13:01   #8 (linkki)
mutta missä?
(Vierailija)

Olen aikeissa ottaa kestopigmentoinnin ripsirajoihin, mutta ongelmana on, että missä. Asun Lahdessa ja olisin kiitollinen jos joku osaisi neuvoa pigmentoijan joka takuuvarmalla osaa asiansa täällä Lahdessa.
  Vastaa viestiin
19.09.11, 10:47   #9 (linkki)
Jelli
(Vierailija)

Lahden pigmentointipaikka

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mutta missä? Näytä viesti
Olen aikeissa ottaa kestopigmentoinnin ripsirajoihin, mutta ongelmana on, että missä. Asun Lahdessa ja olisin kiitollinen jos joku osaisi neuvoa pigmentoijan joka takuuvarmalla osaa asiansa täällä Lahdessa.

Täällä tehdään Lahdessa Kestopigmentointi -KAUNEUSPISTE ARMIIDA
  Vastaa viestiin
04.12.11, 18:50   #10 (linkki)
repaleena
(Vierailija)

pikmentointi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa täälläkin Näytä viesti
Itse olen menossa ottamaan parin viikon päästä. Kiinnostaisi tuo kesto ja kokemukset minuakin.

otin 3kk sitten ttoimitus oli niin epämiellyttävä, että en koskaan teetä sitä uudelleen. mutta hyvät tuli kuitenkin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku