| |  | |
28.12.09, 20:21
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Geelikynnet Espoossa
Olen juuri muuttanut Espooseen ja pitäisi löytää geelikynsille huolto, mitä paikkaa suosittelette? Ei mielellään ihan kalleinta, sillä muuttaminen ei ollut ihan halpaa..
| |
| | |
28.12.09, 20:45
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Paras hinta-laatusuhde on geishankynsissä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Annamanna Olen juuri muuttanut Espooseen ja pitäisi löytää geelikynsille huolto, mitä paikkaa suosittelette? Ei mielellään ihan kalleinta, sillä muuttaminen ei ollut ihan halpaa.. | Tervetuloa Espooseen :)
Minä olen käyttänyt rakenne- ja geelikynsiä vuosia ja minusta paras paikka on Geishan kynnet Leppävaarassa, sen kauppakeskus Sellon vieressä. Leppävaaraan pääsee ihan kätevästi ympäri Espoota ja kaverini käy Pasilasta käsin Geishankynsissä, sillä siellä saa suht edullisesti tosi kestävät kynnet. Harvoissa paikoissa saa kynsille takuun, mutta täällä se oli muistaakseni jotain pari viikkoa. Kynnet on hyvin tehdyt ja laittaja tosi mukava tyttö. Suosittelen kokeilemaan tätä.
| |
| | |
28.12.09, 20:46
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | linkki unohtui
Tämä unohtui laittaa, eli täältä saat lisätietoa Geishan kynnet | |
| | |
28.12.09, 23:30
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Espoolainen minäkin [viesti moderoitu] |
Onpas sinulla asenne ^
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 30.06.11 15:29.
| |
| | |
29.12.09, 12:32
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | huh huh Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Espoolainen minäkin [viesti moderoitu] | Minusta tuo on rasistista asennetta. Minulle on tärkeää saada hyvää palvelua ja tiedän että tuolta paikasta sitä saa, sillä olen käynyt siellä jo useamman kuukauden ajan. Hinta-laatusuhde on hyvä ja kuitin saa aina. YEL- on yrittäjän omaa verotusta varten, joten sillä ei ole merkitystä asiakkaalle. Myös maahanmuuttajataustaiset yrittäjät voivat olla kunnollisia yrittäjiä, joten tervetuloa tähän päivään, sinä asennevammainen.
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 30.06.11 15:30.
| |
| | |
29.12.09, 12:58
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
YEL on yrittäjän oma pakollinen eläkevakuutus. Sitä makssa siis yrittäjä itselleen kuukausittain vakuutusyhtiöön tulevaa eläkettään varten. Sen suuruuden voi yrittäjä itse päättää, minimi on 8520 euroa vuodessa työtulo. Se ei siis olem ikään vero. ALV on se vero joka nousee tulevana vuonna ja näinollen ehkä nostaa monenkin palveluntarjoajan hintoja, koska valtio vie entistä enemmän.
| |
| | |
30.12.09, 19:12
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos vinkistä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sheila Tervetuloa Espooseen :)
Minä olen käyttänyt rakenne- ja geelikynsiä vuosia ja minusta paras paikka on Geishan kynnet Leppävaarassa, sen kauppakeskus Sellon vieressä. Leppävaaraan pääsee ihan kätevästi ympäri Espoota ja kaverini käy Pasilasta käsin Geishankynsissä, sillä siellä saa suht edullisesti tosi kestävät kynnet. Harvoissa paikoissa saa kynsille takuun, mutta täällä se oli muistaakseni jotain pari viikkoa. Kynnet on hyvin tehdyt ja laittaja tosi mukava tyttö. Suosittelen kokeilemaan tätä. |
Kiitos asiallisesta viestistä. Tätä paikkaa on muuallakin paljon kehuttu, joten varasin sinne ajan. Vaikutti oikein mukavalta, kun kävin siellä paikan päällä.
| |
| | |
06.01.10, 16:08
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiitos hyvästä vinkistä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sheila Tervetuloa Espooseen :)
Minä olen käyttänyt rakenne- ja geelikynsiä vuosia ja minusta paras paikka on Geishan kynnet Leppävaarassa, sen kauppakeskus Sellon vieressä. Leppävaaraan pääsee ihan kätevästi ympäri Espoota ja kaverini käy Pasilasta käsin Geishankynsissä, sillä siellä saa suht edullisesti tosi kestävät kynnet. Harvoissa paikoissa saa kynsille takuun, mutta täällä se oli muistaakseni jotain pari viikkoa. Kynnet on hyvin tehdyt ja laittaja tosi mukava tyttö. Suosittelen kokeilemaan tätä. |
Kävin täällä ja sain tosi hyvät kynnet kohtuuhintaan. Kiitos hyvästä neuvosta Sheila.
t. Annamanna
| |
| | |
09.02.10, 11:04
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pohjois-Espoossa Kynsiloiste tekee nätit kynnet ja hintakin on sopiva
| |
| | |
30.06.11, 09:46
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Geishankynnet on paras
Nillä on nykyää toimipiste myös Keravalla. Tekevät tosi kestävät ja kauniit kynnet.
| |
| | |
13.09.11, 23:14
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Geishankynnet mainostaa itse itseään
Kynsiketjuja olen tässä selannut ja vakuuttunut että tuo geishankynnet käy mainostamassa itse itseään. Lukekaa myös muita palstoja niin voi saada mahdollisimman realistisen kuvan eri kynsien tekijöistä. Itse en ole vielä löytänyt espoosta kynsientekijää johon olisin täysin tyytyväinen mutta jatkan etsimistä :)
| |
| | |
05.11.11, 16:10
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ite oon käynyt akryylit laittamassa ja huoltamassa Espoon keskuksen Vany's Nailsissä. Voin suositella. Edullinen on, ainoa miinus on se, että huollossa omaa kynttä kun viilataan, itellä jää punaisempi kohta tyveen ja jos tarkkaan kynsiä kattoo, nää rajat kyllä näkyy kynsissä.
| |
| | |
18.12.11, 20:07
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hahhaaa Kynsiketjuja olen tässä selannut ja vakuuttunut että tuo geishankynnet käy mainostamassa itse itseään. Lukekaa myös muita palstoja niin voi saada mahdollisimman realistisen kuvan eri kynsien tekijöistä. Itse en ole vielä löytänyt espoosta kynsientekijää johon olisin täysin tyytyväinen mutta jatkan etsimistä :) |
Keskustelupalstat ovat nykyään loanheitto ja mainospaikkoja
| |
| | |
11.01.12, 10:58
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja seen it all Keskustelupalstat ovat nykyään loanheitto ja mainospaikkoja | VMiten joku ulkomaalainen voisi mainostaa itseään puhtaalla suomen kielellä. Jos ei edes puhu täydellisesti niin ei kirjoitakaan. Usein virolaiset, aasialaiset jne ovat huolellisempia ja nöyrempiä ja siksi laatu usein parempaa kuin suomalaisilla.
| |
| | |
11.01.12, 12:22
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | HUOH Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Layla VMiten joku ulkomaalainen voisi mainostaa itseään puhtaalla suomen kielellä. Jos ei edes puhu täydellisesti niin ei kirjoitakaan. Usein virolaiset, aasialaiset jne ovat huolellisempia ja nöyrempiä ja siksi laatu usein parempaa kuin suomalaisilla. |
No voisiko olla että ko. ulkomaalaisilla voisi olla vaikka suomenkielisiä kavereita jotka auttaa?
Ja kummasti loppui tuo Geishankysien kehuminen kun huomautettiin mainonnasta...
| |
| | | | |