Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.12.09, 20:21   #1 (linkki)
Annamanna
(Vierailija)

Geelikynnet Espoossa

Olen juuri muuttanut Espooseen ja pitäisi löytää geelikynsille huolto, mitä paikkaa suosittelette? Ei mielellään ihan kalleinta, sillä muuttaminen ei ollut ihan halpaa..
  Vastaa viestiin

28.12.09, 20:45   #2 (linkki)
Sheila
(Vierailija)

Paras hinta-laatusuhde on geishankynsissä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Annamanna Näytä viesti
Olen juuri muuttanut Espooseen ja pitäisi löytää geelikynsille huolto, mitä paikkaa suosittelette? Ei mielellään ihan kalleinta, sillä muuttaminen ei ollut ihan halpaa..
Tervetuloa Espooseen :)

Minä olen käyttänyt rakenne- ja geelikynsiä vuosia ja minusta paras paikka on Geishan kynnet Leppävaarassa, sen kauppakeskus Sellon vieressä. Leppävaaraan pääsee ihan kätevästi ympäri Espoota ja kaverini käy Pasilasta käsin Geishankynsissä, sillä siellä saa suht edullisesti tosi kestävät kynnet. Harvoissa paikoissa saa kynsille takuun, mutta täällä se oli muistaakseni jotain pari viikkoa. Kynnet on hyvin tehdyt ja laittaja tosi mukava tyttö. Suosittelen kokeilemaan tätä.
  Vastaa viestiin
28.12.09, 20:46   #3 (linkki)
Sheila
(Vierailija)

linkki unohtui

Tämä unohtui laittaa, eli täältä saat lisätietoa Geishan kynnet
  Vastaa viestiin
28.12.09, 23:30   #4 (linkki)
YLLÄPITO HUOM!!!
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Espoolainen minäkin Näytä viesti
[viesti moderoitu]

Onpas sinulla asenne ^

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 30.06.11 15:29.
  Vastaa viestiin
29.12.09, 12:32   #5 (linkki)
Marianne
(Vierailija)

huh huh

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Espoolainen minäkin Näytä viesti
[viesti moderoitu]
Minusta tuo on rasistista asennetta. Minulle on tärkeää saada hyvää palvelua ja tiedän että tuolta paikasta sitä saa, sillä olen käynyt siellä jo useamman kuukauden ajan. Hinta-laatusuhde on hyvä ja kuitin saa aina. YEL- on yrittäjän omaa verotusta varten, joten sillä ei ole merkitystä asiakkaalle. Myös maahanmuuttajataustaiset yrittäjät voivat olla kunnollisia yrittäjiä, joten tervetuloa tähän päivään, sinä asennevammainen.

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 30.06.11 15:30.
  Vastaa viestiin
29.12.09, 12:58   #6 (linkki)
Yrittäjä
(Vierailija)

YEL on yrittäjän oma pakollinen eläkevakuutus. Sitä makssa siis yrittäjä itselleen kuukausittain vakuutusyhtiöön tulevaa eläkettään varten. Sen suuruuden voi yrittäjä itse päättää, minimi on 8520 euroa vuodessa työtulo. Se ei siis olem ikään vero. ALV on se vero joka nousee tulevana vuonna ja näinollen ehkä nostaa monenkin palveluntarjoajan hintoja, koska valtio vie entistä enemmän.
  Vastaa viestiin
30.12.09, 19:12   #7 (linkki)
Annamanna
(Vierailija)

Kiitos vinkistä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sheila Näytä viesti

Minä olen käyttänyt rakenne- ja geelikynsiä vuosia ja minusta paras paikka on Geishan kynnet Leppävaarassa, sen kauppakeskus Sellon vieressä. Leppävaaraan pääsee ihan kätevästi ympäri Espoota ja kaverini käy Pasilasta käsin Geishankynsissä, sillä siellä saa suht edullisesti tosi kestävät kynnet. Harvoissa paikoissa saa kynsille takuun, mutta täällä se oli muistaakseni jotain pari viikkoa. Kynnet on hyvin tehdyt ja laittaja tosi mukava tyttö. Suosittelen kokeilemaan tätä.

Kiitos asiallisesta viestistä. Tätä paikkaa on muuallakin paljon kehuttu, joten varasin sinne ajan. Vaikutti oikein mukavalta, kun kävin siellä paikan päällä.
  Vastaa viestiin
06.01.10, 16:08   #8 (linkki)
AnnaManna
(Vierailija)

Kiitos hyvästä vinkistä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sheila Näytä viesti

Kävin täällä ja sain tosi hyvät kynnet kohtuuhintaan. Kiitos hyvästä neuvosta Sheila.
t. Annamanna
  Vastaa viestiin
09.02.10, 11:04   #9 (linkki)
nailqueen
(Vierailija)

Pohjois-Espoossa Kynsiloiste tekee nätit kynnet ja hintakin on sopiva
  Vastaa viestiin
30.06.11, 09:46   #10 (linkki)
Pipsa 76
(Vierailija)

Geishankynnet on paras

Nillä on nykyää toimipiste myös Keravalla. Tekevät tosi kestävät ja kauniit kynnet.
  Vastaa viestiin
13.09.11, 23:14   #11 (linkki)
Hahhaaa
(Vierailija)

Geishankynnet mainostaa itse itseään

Kynsiketjuja olen tässä selannut ja vakuuttunut että tuo geishankynnet käy mainostamassa itse itseään. Lukekaa myös muita palstoja niin voi saada mahdollisimman realistisen kuvan eri kynsien tekijöistä. Itse en ole vielä löytänyt espoosta kynsientekijää johon olisin täysin tyytyväinen mutta jatkan etsimistä :)
  Vastaa viestiin
05.11.11, 16:10   #12 (linkki)
Mea83
(Vierailija)

Ite oon käynyt akryylit laittamassa ja huoltamassa Espoon keskuksen Vany's Nailsissä. Voin suositella. Edullinen on, ainoa miinus on se, että huollossa omaa kynttä kun viilataan, itellä jää punaisempi kohta tyveen ja jos tarkkaan kynsiä kattoo, nää rajat kyllä näkyy kynsissä.
  Vastaa viestiin
18.12.11, 20:07   #13 (linkki)
seen it all
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hahhaaa Näytä viesti
Kynsiketjuja olen tässä selannut ja vakuuttunut että tuo geishankynnet käy mainostamassa itse itseään. Lukekaa myös muita palstoja niin voi saada mahdollisimman realistisen kuvan eri kynsien tekijöistä. Itse en ole vielä löytänyt espoosta kynsientekijää johon olisin täysin tyytyväinen mutta jatkan etsimistä :)

Keskustelupalstat ovat nykyään loanheitto ja mainospaikkoja
  Vastaa viestiin
11.01.12, 10:58   #14 (linkki)
Layla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja seen it all Näytä viesti
Keskustelupalstat ovat nykyään loanheitto ja mainospaikkoja
VMiten joku ulkomaalainen voisi mainostaa itseään puhtaalla suomen kielellä. Jos ei edes puhu täydellisesti niin ei kirjoitakaan. Usein virolaiset, aasialaiset jne ovat huolellisempia ja nöyrempiä ja siksi laatu usein parempaa kuin suomalaisilla.
  Vastaa viestiin
11.01.12, 12:22   #15 (linkki)
aöksfd
(Vierailija)

HUOH

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Layla Näytä viesti
VMiten joku ulkomaalainen voisi mainostaa itseään puhtaalla suomen kielellä. Jos ei edes puhu täydellisesti niin ei kirjoitakaan. Usein virolaiset, aasialaiset jne ovat huolellisempia ja nöyrempiä ja siksi laatu usein parempaa kuin suomalaisilla.

No voisiko olla että ko. ulkomaalaisilla voisi olla vaikka suomenkielisiä kavereita jotka auttaa?
Ja kummasti loppui tuo Geishankysien kehuminen kun huomautettiin mainonnasta...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku