| |  | | |
09.03.10, 16:18
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyvät nettikaupat tänne!
Elikkä ketjun ideana olisi koota nettikauppoja, mistä voi ostaa hyviä & laadukkaita vaatteita sekä kosmetiikkaa ym muuta sälää.
| |
| | |
09.03.10, 19:16
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | No aloitetaan itse sitten. | |
| | |
09.03.10, 21:32
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lush - Fresh Handmade Cosmetics on edullinen "nettikioski" ostaa Lushin tuorekosmetiikkaa. Tavara on puolet halvempaa kuin Suomessa ja toimitukset ovat olleet täsmällisiä ja tuotteet hyvin pakattuja ja ehjiä perille tullessaan. Tuo ylärivin boldattu linkki toimii suoraan (ja nettisivun osoite on lush.co.uk).
| |
| | |
13.03.10, 23:27
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | lush
Ai että olen etsinyt tota kauppaa, en vaan muistanut nimeä. Virossa joskus kävin ja rakastuin ihan täysin! kiitos linkistä.
| |
| | |
04.11.10, 18:35
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sumi Elikkä ketjun ideana olisi koota nettikauppoja, mistä voi ostaa hyviä & laadukkaita vaatteita sekä kosmetiikkaa ym muuta sälää. |
tämä on aika hyvä Mojos | |
| | |
15.11.10, 12:46
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | tää on aika hyvä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sumi Elikkä ketjun ideana olisi koota nettikauppoja, mistä voi ostaa hyviä & laadukkaita vaatteita sekä kosmetiikkaa ym muuta sälää. |
mä ostin juuri kosmetiikkaa tyttöystävälleni täältä, jouluksi :) www.ostostaivas.com | |
| | |
17.11.10, 16:55
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | täältä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sumi Elikkä ketjun ideana olisi koota nettikauppoja, mistä voi ostaa hyviä & laadukkaita vaatteita sekä kosmetiikkaa ym muuta sälää. | Nettikauppoja | |
| | |
23.11.10, 09:41
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Korukauppa | |
| | |
07.03.11, 15:33
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Rakennustarvikkeet | |
| | |
07.03.11, 16:28
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Tässä pari ASOS | Shop women's fashion & men's clothing | Free Delivery & Returns New Look | Women's Clothing, Men's Clothing and Teen's Fashion Topshop - Womens Clothing - Womens Fashion - Topshop The White Company - Seller of luxury bed linen, bedding and quality home accessories Retro lingerie, corsets, designer luxury lingerie, girdles, stockings and womens underwear from Pandoraschoice PerfectlyBasics | Fashion basicsFilippa K, Velvet, Day, Paul&Joe, Twenty8Twelve& Calvin Klein | Perfectly Basics Pashminas and Cashmere from Mypashmina.co.uk Shower Caps - Shower Cap Showcase (hauska) dress-for-less | Online designer fashion and branded clothing outlet (isot alet) Dorothy Perkins - Womens Clothing - Womens Fashion: Dresses, Maternity Clothes and Womens Shoes to buy online Anusha | |
| | |
07.03.11, 16:34
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ja vielä muutama meikki, kosmetiikka ja parfyymipaikka.. NYX cosmetics: Milani: LA Colors: Red Cherry: Elf Cosmetics: Wet n Wild: Jesse's Girl: Cosmetics: Makeup: Online: Swatches: Discount: Buy Online ?? - ??????????? - ??????????????? Brigette's Boutique - Wholesale Cosmetics and Makeup for the reseller and consumer Cherry Culture Makeup Cosmetics : Bloom, Eyeko, Juice Beauty, MOR, NYX, Playboy, Splash, Sugar, Tinte and more Dermalogica - Jersey Beauty Company (muista tulliraja, sijaitsee jerseysaarilla. halvalla dermalogicaa!) Cosmetics and Makeup – ELF Cosmetics UK – Eyes Lips Face (MIELETTÖMÄN halpa mut hyvä) feelunique.com - Clarins, Bare Escentuals, ghd stylers, Xen-Tan, TIGI, Decleor and more Hair Extensions - Clip in Hair Extensions - Hair Care: Hairtrade Konad Nails - Nail Stamping and Nail Art for Beautiful Hands and Manicure Mineral Makeup | Mineral Cosmetics • Buy Online Now At Lily Lolo lookfantastic.com - Home of luxury brands such as ghd, Redken, Aveda, Clarins, Decleor and many more LuckyScent: shop for hard to find perfumes, fragrances and candles. Mini perfumes Miniature perfumes Perfume miniatures All brands Pieni tuoksukauppa (SUOMALAINEN) Hair Care, Skin Care, Make Up, Fragrances & Male Grooming www.adambeauty.com Coastal Scents: Pharmazon.gr ????????? Online - ?????????? (apteekkikosmista halvalla Kreikasta, mm. vichy, LRP, avene) YESSTYLE: Asian Fashion (Korean Fashion, Japanese Fashion, Taiwanese Fashion) ? Buy Online with Free International Shipping on orders over $150 | |
| | |
10.03.11, 11:30
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyvät nettikaupat tänne! Lainaus:
Tuolla Kimppa | Lisää tilaus on välillä tosi hyviä tarjouksia, olen ostanut hieronnan ja kampauslahjakortin.
| |
| | |
10.03.11, 18:45
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | | |
| | |
17.03.11, 11:02
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Osoite siis
http://www.annibella.fi
| |
| | |
01.06.11, 12:17
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Kauniita koruja | |
| | |
03.06.11, 11:47
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | Itse tilaan täältä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaakkurinna | Itse tilaan korut ja asusteet täältä: www.annibella.fi
Ärsyttävä muuten tuo mainos tuossa ylhäällä!
| |
| | |
12.07.11, 13:24
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Asuja & Alusasuja
Olen shoppailija luonne ja usein ostan netin kautta. Kuukausi sitten tilasin uudesta verkkokaupasta Consuelo Collection muutaman alusasun itselleni. Oli todella hyvä palvelu ja sain sähköpostitse neuvoa koko asioissa. Nyt olen menossa parin viikon päästä kutsuille, joita samainen yritys esittelee ... odotan innolla :)) On kuulemma kovasti tykätty.
| |
| | |
16.07.11, 19:49
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | kodinapila uusi kauppa avattu netissä.
käykää katsomassa ja antakaa palautetta.
| |
| | |
26.07.11, 09:44
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Homma toimi Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kodin Apila kodinapila uusi kauppa avattu netissä.
käykää katsomassa ja antakaa palautetta. | Homma toimi hyvin. Paketti suoraan ovelle. Varmaan sen ansiosta kun asuu viereisellä paikkakunnalla?
| |
| | |
05.09.11, 23:06
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | nettikauppa | |
| | | | |