| |  | | |
09.04.11, 22:04
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | ikuinen kasvattaja
Mä leikkaan mun hiukset ite, joten ei oo koskaan ihan tasaset. V-muoto on tasasin hiusleikkaus, minkä saa ite leikkaamalla. Must tuntuu, et mun hiukset kasvaa hitaasti. En tiiä, paljon ne kasvaa kuussa, mut tuntuu siltä et kasvattamisprosessi seisoo. Latvoja joudun tasaamaan usein ku on erittäin paksut ja kiharat hiukset. Juuri ku oon saanu kasvatettuu tietyn määrän, niin on taas latvojen leikkausaika.
| |
| | |
19.10.11, 20:11
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | suoristaminen
omistan luonnonkiharat (korkkiruuvit) ja kasvatus prosessi ei edisty ! leikkaan lähes joka kuukausi kaksihaaraisia pois ja suoristan jokapäivä... Suoristamisen aikana mulla lähtee järkyttävästi hiuksia ja hiuksen pätkiä... pitäskö mun leikata useammin kaksihaaraisia ?
| |
| | |
19.10.11, 20:21
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt- omistan luonnonkiharat (korkkiruuvit) ja kasvatus prosessi ei edisty ! leikkaan lähes joka kuukausi kaksihaaraisia pois ja suoristan jokapäivä... Suoristamisen aikana mulla lähtee järkyttävästi hiuksia ja hiuksen pätkiä... pitäskö mun leikata useammin kaksihaaraisia ? |
Ei, vaan lopettaa se jatkuva kuumakäsittely, vaihtaa kevyempään shampooseen, käyttää silikonitonta hoitoainetta, pitää huolta vitamiineista ja hyvästä yönunesta.
| |
| | |
21.10.11, 06:40
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen monta kertaa kasvattanut pitkät hiukset. 2 ponnaria seinällä. Ihan tavan shampoota olen käyttänyt ja hoitoainetta. Ilmakiharrinta myös hoitoaineineen. Nykyistä pitkää hoidan helllemmin. Kiharra en, käytän nutturan kanssa hiusklipsejä. On muuten tosi kivannäköistä, ei nutturakampaus ole paha, kun se klipseillä tehdään. Hellii hiuksia muuten.
Leikkauta silloin tällöin, max 2 kertaa vuodessa. Muuten kasvu leikataan aina pois. Ja silloinkin vaus lievä tasaus, 1 - 2 cm.
Itselläni on ohut, mutta karkeahko hiustyyppi. Tilasin klip-pidennyksen Drem-Hairilta ja hiukset näyttää niiden kanssa oikein hyviltä. Hiusten paksuudesta riippuen ota 4 - 8. Näillä ainakin kasvatusaikaan on kiva kikkailla silloin tällöin.
| |
| | |
08.11.11, 20:09
|
#30 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Metriletti Olen leikkaamisesta pitkälti samaa mieltä kuin titte :)
Pituutta lähtee kampaajalla käydessä usein enemmän kuin haluaisi. Paljon vähempikin leikkaaminen riittäisi monesti.
Jos ei haluta kerroksia, leikkauksen voi hoitaa hyvin itsekin. Täältä löytyy suoran, U- ja V-muotoisen latvan leikkausohjeet: Feye's Hair Trimming Instructions
On vain tärkeää, että leikatessa käytetään ehdottomasti teräviä saksia. Kampaamokaupasta voi ostaa itselle hiustenleikkaussakset. Ne eivät maksa hirveästi. |
Olen täysin samaa mieltä sen asian kanssa, että pituutta lähtee kampaajalla l'ydessä usein enemmän kuin haluaisi. Mulla oli vuosia takaperin yli takapuolen pitkät hiukset, ja ajattelin jotain muotoa niihin saada joten kävin kampaajalla. Sanoin että jos on ns ''kuolleita'' latvoja, niin ne saa leikata, muttei enempää. Ja he leikkasivat niin paljon, että nyt on enää lapaluihin asti.
Harmittaa kovasti, nyt yritän vain saada ne kasvamaan!
| |
| | |
14.11.11, 00:18
|
#31 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja hannelex Tällä palstalla on aiemmin käyty keskustelua millä saa hiukset kasvamaan nopeammin pitkiksi. Olisko jollain uusia vinkkejä, käytän nyt biotiinia,sinkkiä ja hoitavia shampoota ja hoitoainetta.Pitäisi kasvattaa pitkät hiukset... |
Voi Kristus sentään, en edes vaivaudu lukemaan vastauksia kolmea ensimmäistä pidemmälle........ Itse syön Piimaxia, ja olen huomannut sen nopeuttavan kasvua jonkin verran. Kynnet kasvavat myös selkeästi aiempaa vauhdikkaammin. :) Zemppiä hiustenkasvatukseen, ja muista; Eniten painaa se kuinka ravitset hiusta (ja kroppaa muutenkin) sisäisesti; Tarpeeksi hyviä rasvoja, proteiinia (liha, kala, palkokasvit, maitotuotteet), vettä. Ja silloin tällöin herkkuja, koska ihminen tarvitsee muutakin kuin leipää ja sirkushuveja.
| |
| | |
23.11.11, 07:08
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ruokavalio on kaiken a ja o.Lisäravinteet auttavat
| |
| | |
23.11.11, 09:18
|
#33 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Viviscal toimi mulla, mutta aiheutti myös finnejä ihoon. Ja on helvetin kallista. Kannattaa kokeilla kuitenkin!
Jotkut luottavat apteekista saatavaan hevosille tarkoitettuun biotiiniin, mulle se ei tehnyt mitään.
| |
| | |
26.04.12, 19:02
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihmeshampoo(ko?)
Oon kuullu juttuja tuosta FAST-shampoosta, joka kuulemma nopeentaa hiusten kasvua, kanttii googlata. Netistä voi tilata esim. hiusapu-nimisestä paikasta... Ite en oo kokeillu, mutta monilla on nähtävästi positiivisia kokemuksia tästä tuotteesta.
| |
| | | | |