Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.05.10, 08:57   #1 (linkki)
FanittajaElli
(Vierailija)

LPG-hoito

Huomenta päivää sensuEllit :)

Onko täällä muita, jotka ovat olleet LPG-hoidossa??? Mitä piditte ja millaisia vaikutuksia sillä oli?
Mä olin eilen ensimmäisen kerran selkäkipujen vuoksi, ja minusta tuli kyllä heti fani :D
Aivan ihana hoito, jossa jo hoidon aikana tuli tunne että se vaikuttaa. Ja miten älyttömän hyvä olo on ollut sen jälkeen! Ja saattaa kuulemma auttaa selluliitiinkin ;)
Ja hivenen on ehkä kivutkin jo helpottaneet, tosin selkäni on niin huonossa jamassa, että hoitokertoja tarvitaan useita.
Varmasti tulen jatkossakin käymään, vaikka varsinaisten kipujen takia ei tarvitsisikaan mennä.

Muiden kokemuksia?
  Vastaa viestiin

22.07.10, 08:59   #2 (linkki)
Kokemusta löytyy
(Vierailija)

LPG-HOIDOT

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FanittajaElli Näytä viesti

Onko täällä muita, jotka ovat olleet LPG-hoidossa??? Mitä piditte ja millaisia vaikutuksia sillä oli?
Mä olin eilen ensimmäisen kerran selkäkipujen vuoksi, ja minusta tuli kyllä heti fani :D
Aivan ihana hoito, jossa jo hoidon aikana tuli tunne että se vaikuttaa. Ja miten älyttömän hyvä olo on ollut sen jälkeen! Ja saattaa kuulemma auttaa selluliitiinkin ;)
Ja hivenen on ehkä kivutkin jo helpottaneet, tosin selkäni on niin huonossa jamassa, että hoitokertoja tarvitaan useita.
Varmasti tulen jatkossakin käymään, vaikka varsinaisten kipujen takia ei tarvitsisikaan mennä.

Muiden kokemuksia?
Kävin vuoden verran lpg-hoidoissa suhtkoht säännöllisesti. En voi sanoa etteikö siitä mitään apua olisi ollut mutta mainostus siitä saaduista tuloksista on kyllä yliampuvaa. En ole ylipainoinen eikä minulla ollut pahaa ongelmaa, pientä hienosäätöä vain, olin tiukalla ruokavaliolla, liikuin säännöllisesti viikoittain enkä kyllä saanut toivomiani tuloksia. Alkuun oli jonkinlaista edistymistä ja hoikistuin, painokin putosi jokusen kilon mutta heti kun hoitoihin tuli taukoa sen huomasi kyllä heti. Reisiä saatiin pienemmiksi ja hieman vatsanaluettakin mutta ei mitenkään järisyttävästi. Lupailevat liikoja mainoksissaan. Senttejä ei lähtenyt juuri lainkaan ja mainonnan mukaan niitä pitäisi lähteä heti esim.7 hoitokerran jälkeen, hah-haa, ei todellakaan pidä paikkaansa. Mietinkin vain, että kuinkahan monta hoitokertaa mäkin kävi läpi, ei taida riittää edes 70. Sitäpaitsi tämän päivän hienoilla kuvanmuokkausohjelmilla saadaan aikaan ihmeitä, ennen ja jälkeen-kuvia on aivan turha tuijottaa. Karmea totuus paljastuu siinä vaiheessa kun katselet omia kuviasi, hohhoijaa vaan. Yhteenvetona sanoisin, että jotakin pientä saadaan aikaiseksi tiukalla ruokavaliolla ja säännöllisellä liikunnalla mutta vaikutus on pikkuhiljaa katoavainen kun lopetat hoidot. Uskon kyllä, että 2-3 krt/vk hoidossa käynnillä terveellisiin ja liikunnallisiin elämäntapoihin yhdistettynä saa tuloksia aikaiseksi. Jokaisen omaan harkintaan tietysi jää kenellä siihen sitten on aikaa ja ennenkaikkea rahaa, ei ole nimittäin mitään halpaa touhua. Itse henkilökohtaisesti en ole valmis sitomaan itseäni jatkuvasti tuollaiseen eikä rahat ainakaan riitä. Näin minun kohdallani, muista en tiedä enkä edes väitä, että näin olisi kaikilla, jokainen on oma yksilönsä. Mutta omasta puolestani en ole tyytyväinen, sillä rahalla joka siihen uppoaa pitäisi saada parempia ja PYSYVÄMPIÄ tuloksia aikaan. Lupailevat kyllä aivan liikoja ja esittelevät muokattuja kuviaan, korostan vielä että ne eivät ole lainkaan todenmukaisia, älkää tuijottako niitä, tulee vaan paha mieli kun vertailee omia kuviaan. Että näin mulla...
  Vastaa viestiin
15.11.11, 13:20   #3 (linkki)
MinäVaan
(Vierailija)

Kokeiltu on

Lainaus:

Muiden kokemuksia?
Mun mielestä siitä ei ollu juuri mitään apua. Koko kroppa käsiteltiin ja selkäkipuihin halusin apua. Voihan se olla ettei se ihan heti auta, eilen kävin hoidossa.
  Vastaa viestiin
19.11.11, 12:38   #4 (linkki)
mari
(Vierailija)

LPG-HOITO

Lainaus:

Muiden kokemuksia?

Oli todella tehokas hoito että jalat turpos ihan palloiksi mutta se johtui siitä kun olin niin tukossa ettei hoitaja olisi minusta luullutkaan. Nyt on avattu imusolmukkeet ja nesteet pääsee "viemäriin". Toisella kerralla oli mieletön päänsärky 3 päivää. Jos se nyt alkaisi helpottaa, selkäkipu on ärtynyt aina hoidon jälkeen.
  Vastaa viestiin
27.11.11, 15:00   #5 (linkki)
Minä vaan
(Vierailija)

Apua oli

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MinäVaan Näytä viesti
Mun mielestä siitä ei ollu juuri mitään apua. Koko kroppa käsiteltiin ja selkäkipuihin halusin apua. Voihan se olla ettei se ihan heti auta, eilen kävin hoidossa.
Täytyy kyllä nytsanoa että hoidosta olikin apua. Parin päivän päästä alkoi helpottamaan selkäkipu ja turvotus väheni huomattavasti. Pitäis vaan käydä useemmin jos haluaisi kunnolla apua. Ja hoitohan ei ihan halvimmasta päästä ole.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku