| |  | | |
14.07.10, 21:32
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | hampaiden valkaisu kotona
mikä olisi paras? näyttää olevan kaiken maailman valkaisujuttuja mitä voi kotona tehdä?? onko rahan haaskausta nuo 60-90 euron kotona tehtävät jutut?
| |
| | |
18.07.10, 18:27
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eikö kukaan ole tehnyt valkaisua kotona?? kokemuksia??
| |
| | |
18.07.10, 19:33
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2010 Sijainti: Pirkanmaa
| Crestit toimivat. Itselläni aiheuttavat tosin vihlontaa, joten ei ole käytössä. Mieluusti myisin jäljellä olevat liuskat eteenpäin.
| |
| | |
18.07.10, 20:57
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mäkin liputan Crestin puolesta! Mulla ainakin valkaisi huomattavasti, ainakin nuo "kulmatorahampaat" joihin yleensä se keltaisuus tarttuu... Vihloi kyllä jonkin verran, mutta olli ihan siedettävissä rajoissa.
| |
| | |
18.07.10, 20:59
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hammaskeiju Mäkin liputan Crestin puolesta! Mulla ainakin valkaisi huomattavasti, ainakin nuo "kulmatorahampaat" joihin yleensä se keltaisuus tarttuu... Vihloi kyllä jonkin verran, mutta olli ihan siedettävissä rajoissa. | juu, olli oli siedettävissä rajoissa...! ;) Siis vihlonta OLI siedettävää! :)
| |
| | |
18.07.10, 21:06
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2010 Sijainti: Pirkanmaa
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hammaskeiju juu, olli oli siedettävissä rajoissa...! ;) Siis vihlonta OLI siedettävää! :) | Minulla vihlonta oli aika pahaa, eikä se jäänyt vain siihen kun liuskat olivat suussa; hampaita vihloi jatkuvasti. =/
| |
| | |
18.07.10, 21:48
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä teetätin hammaslääkärillä muotit ja ostan tarpeen mukaan 10 prosenttista Opalesence-geeliä. Toimii hyvin, vihlonta kohtuullista. Valkaisen noin kahdesti vuodessa.
| |
| | |
19.07.10, 07:51
|
#8 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2010 Sijainti: Vantaa
|
Mullakin on Crestit, taitaa olla Advancedit vanhassa pakkauksessa. Alkuun käytin muutamana päivänä putkeen mutta tuli vihlontaa, nykyään käyttelen silloin tällöin yhden tai kaksi päivää. Poistaa hyvin kahvista tulleet värjäytymät. :)
| |
| | |
20.07.10, 23:52
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja toimiva mikä olisi paras? näyttää olevan kaiken maailman valkaisujuttuja mitä voi kotona tehdä?? onko rahan haaskausta nuo 60-90 euron kotona tehtävät jutut? |
Moi!
Mulla on parikin kokemusta kotivalkaisuista. Tein vähän tutkimusta asiasta ja samaa ainettahan suurin osa noista käyttää kun hammaslääkäritkin (paitsi jos laser). Tilattiin siskon kanssa ensin dentwayltä.. pakettia ei tullut, mutta lasku kyllä tuli :D Hirveen härdellin jälkeen joka kesti 3kk saatiin hoidettua homma ennen kuin meni perintään... autto kun isä on lakimies :P ... tilasin ite sitten smilefresh.netistä koska se on ainoo kotimainen jonka löysin, mutta onhan noita muitakin firmoja jos jaksaa ettiä. Paketti tuli seuraavana päivänä. En huomannu ensimmäisen kerran jälkeen melkeen mitään, mutta nyt kun oon viikon käyttänyt niin on kyllä SELVÄSTI valkosemmat hampaat.... toivottavasti oli apua! :)
| |
| | |
22.07.10, 23:01
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja janina90 Moi!
Mulla on parikin kokemusta kotivalkaisuista. Tein vähän tutkimusta asiasta ja samaa ainettahan suurin osa noista käyttää kun hammaslääkäritkin (paitsi jos laser). Tilattiin siskon kanssa ensin dentwayltä.. pakettia ei tullut, mutta lasku kyllä tuli :D Hirveen härdellin jälkeen joka kesti 3kk saatiin hoidettua homma ennen kuin meni perintään... autto kun isä on lakimies :P ... tilasin ite sitten smilefresh.netistä koska se on ainoo kotimainen jonka löysin, mutta onhan noita muitakin firmoja jos jaksaa ettiä. Paketti tuli seuraavana päivänä. En huomannu ensimmäisen kerran jälkeen melkeen mitään, mutta nyt kun oon viikon käyttänyt niin on kyllä SELVÄSTI valkosemmat hampaat.... toivottavasti oli apua! :) |
Itekin oon meinannu tuolta smilefreshistä tilata, mutta arvon vielä noiden vahvuuksien välillä.. Kumpaa vahvuutta tilasit? Riittäsköhän se miedompi..
| |
| | |
24.07.10, 16:58
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja öö Itekin oon meinannu tuolta smilefreshistä tilata, mutta arvon vielä noiden vahvuuksien välillä.. Kumpaa vahvuutta tilasit? Riittäsköhän se miedompi.. | Mulla on smilefreshistä 22%. Toimii ihan hyvin. Muista leikata niistä muoteista se ikenien päälle jäävä osa pois niin ei kirvele!
| |
| | |
03.08.10, 10:23
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyviä kokemuksia!
Heippa,
Mä oon tilannut kaksi kertaa viime vuosien aikana hampaiden valkaisu paketin tämmöisestä paikasta ku Parhaat tuotteet. Edullisimmat hinnat. Nopeimmat toimitukset.
Tuote tuli nopeasti ja asiakaspalvelu on vastannut kaikkiin kysymyksiini todella nopasti niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin. Ja mikä tärkeintä tuote todellakin toimii!! Olen käyttänyt 35% geeliä ja siitä riitti niin hyvin että jäi vielä osa käyttämättäkin. Tämän putiikin sivut ovat mielestäni vakuuttavimmat mitä olen aiheeseen liittyen löytänyt netistä. Ja antavat vielä 100% rahat takaisin takuun kaikille tuotteilleen. Hinnat ovat myös aika edulliset 49€ 35% valkaisupaketti. Suosittelen kaikkia kokeilemaan, jos haluatte todella saada hampaanne valkoisiksi!
Ainiin ja mikä parasta niin nämä myyvät laskulla eli käytännössä ehtii testata tuotteen toimivuuden ennen kuin tarvii edes maksaa mitään! Mulla oli laskussa 14 päivää maksuaikaa ja siinä ajassa olin jo helposti ehtinyt valkaista hampaani =)
Kokeilkaa ihmeessä ja kertokaa kokemuksianne! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minna2 Mulla on smilefreshistä 22%. Toimii ihan hyvin. Muista leikata niistä muoteista se ikenien päälle jäävä osa pois niin ei kirvele! | | |
| | |
14.05.11, 21:33
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Hampaiden valkaisukynä
On sitten mainostamista tai ei, mutta itse ostin Ideapuoti.fi-Verkkokauppa. Hyviä ideoita. verkkokaupasta valkaisukynän (Karbamidiperoksidi 35 %) ja toimii hyvin. kolmen päivän jälkeen (aamuin/illoin) muut jo huomaavat valkoisemmat hampaat. Jopa 9 vuotias tyttöni kysyi että mitä sun hampaille on tehty : )
Olen kyllä tyytyväinen.
Maksoi alle 20 €
| |
| | |
14.05.11, 22:52
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Hampaiden valkaisu kotona
Hampaiden valkaisu kotona on kyllä helpointa tehdä tuollaisella valkaisukynällä. Ei eroa paljon kynsien lakkaamisesta vaikeustasoltaan. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Taisku On sitten mainostamista tai ei, mutta itse ostin Ideapuoti.fi-Verkkokauppa. Hyviä ideoita. verkkokaupasta valkaisukynän (Karbamidiperoksidi 35 %) ja toimii hyvin. kolmen päivän jälkeen (aamuin/illoin) muut jo huomaavat valkoisemmat hampaat. Jopa 9 vuotias tyttöni kysyi että mitä sun hampaille on tehty : )
Olen kyllä tyytyväinen.
Maksoi alle 20 € | | |
| | |
20.05.11, 14:30
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Riitta v Hampaiden valkaisu kotona on kyllä helpointa tehdä tuollaisella valkaisukynällä. Ei eroa paljon kynsien lakkaamisesta vaikeustasoltaan. |
Tollanen kynä oisi kyllä edullinen...onko tietoa, että eihän siitä ole mitään haittaa hampaille? :)
| |
| | |
22.05.11, 11:57
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Valkaisukynä
Tehoaineena tuossa kynässä näkyi olevan 35 % karbamidiperoksidi. Aivan sama hammaslääkäreiden käyttämäkin aine mitä mitä on näissä kotona tehtävissä muottivalkaisuseteissä.
Se ero on tuolla kynällä valkaisussa verrattuna muotteihin on se että valkaisun tulos muoteilla on vaikea itse määrätä. Koska valkaisun teho on yksilöllistä sieltä muottien alta tulee sitten se mikä tulee. Joskus on hyvä sävy joskus on pimeässä loistavat "neonhampaat" taas joskus liian vähän valkaistuneet. Sen vuoksi olen kynän kannalla koska siinä voi itse katsoa itselleen sopivan sävyn.
Alkutilanteessa suussa on tummempia ja vaaleampia hampaita ja kynällä voit valkaista ennemmän niitä hampaita, jotka sitä enemmän tarvitsee ilman että naapurista tulee liian valkoinen. Mun mielestä paras vaihtoehto ehdottomasti.
Näitä kyniä on useita eri vahvuuksia 22% 35% ja 44% karbamidiperoksidi. Tämä 35% vaihtoehto on ihan hyvä. Hinnat on sitten vaan joillain myyjillä ihan pilvissä. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ...th Tollanen kynä oisi kyllä edullinen...onko tietoa, että eihän siitä ole mitään haittaa hampaille? :) | | |
| | |
27.05.11, 21:26
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Taisku On sitten mainostamista tai ei, mutta itse ostin Ideapuoti.fi-Verkkokauppa. Hyviä ideoita. verkkokaupasta valkaisukynän (Karbamidiperoksidi 35 %) ja toimii hyvin. kolmen päivän jälkeen (aamuin/illoin) muut jo huomaavat valkoisemmat hampaat. Jopa 9 vuotias tyttöni kysyi että mitä sun hampaille on tehty : )
Olen kyllä tyytyväinen.
Maksoi alle 20 € |
onko tulokset olleet pysyviä?
| |
| | |
01.06.11, 23:10
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei millään valkaisusysteemillä ole. Paitsi jos lakkaat laittamasta suuhusi mitään mikä on hyvin epätodennäköistä.. Tein pienen kierroksen netissä hintahaarukka 35 % kynällä
19,90 Ideapuoti.fi-Verkkokauppa. Hyviä ideoita. (sisälti postikulut)
29,90 www.beautoutlet.fi
69,90ja fi.dentaworks.com Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kk onko tulokset olleet pysyviä? | | |
| | |
22.07.11, 17:06
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Valkaisuliuskat
Kokeilein valkaisuliuskoja Parhaat tuotteet. Edullisimmat hinnat. Nopeimmat toimitukset. ja toimivat mainiosti. Nyt on kiva taas hymyillä! :) Hintakin oli vaan 59€ mikä on milestäni hyvin kohtuullinen, kun katselen valkoista hammasrivistöäni pelistä! :) Mahtavaa, olen onnellinen!!! Pieni asia mutta niin suuri merkitys ainakin minulle ulkonäössäni :)
| |
| | |
19.10.11, 19:11
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei enää edullisin... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MariJoukahainen Kokeilein valkaisuliuskoja Parhaat tuotteet. Edullisimmat hinnat. Nopeimmat toimitukset. ja toimivat mainiosti. Nyt on kiva taas hymyillä! :) Hintakin oli vaan 59€ mikä on milestäni hyvin kohtuullinen, kun katselen valkoista hammasrivistöäni pelistä! :) Mahtavaa, olen onnellinen!!! Pieni asia mutta niin suuri merkitys ainakin minulle ulkonäössäni :) | Tämä ei muuten ole enää nykyään edullinen eikä nettisivuilla mainita edes kuinka paljon kynissä on millejä, kysyin sitä asiakaspalvelusta ja sain kysyä monta plus vastaus kesti melkein kuukauden ja millejä on vaivaiset 2 ml kaikissa näissä niiden kynissä.
Ostin joku aika sitten tuplapakkauksen kehuttua jenkkikynää nimeltään IdolWhite, maksoi 39 € ja niissä on 2,5 ml per kynä eli yht. 5 ml ainetta. Oli kyllä superkynä, bongasin sen yhdestä blogista Fashion.. my Obsession: IdolWhite hampaidenvalkaisukynä / kauneudeksi.fi ja kannatti kokeilla. Suosittelen lämpimästi ja se nettikauppa on se sama Kauneudeksi.fi | |
| | |
06.11.11, 09:23
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ebaysta saa halvalla tehokkaita valkaisuja.Ei vaan jaksa tehdä sitä tarpeeksi usein.Joten kävin Cityklinikan valkaisussa ja hyvä tuli kerralla.
| |
| | |
08.11.11, 15:52
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
kotivalkaisussa menee hermot...liikaa aikaavievää ja hidasta touhua
| |
| | |
10.11.11, 07:29
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | No riippuu aineen pitoisuudesta... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa kotivalkaisussa menee hermot...liikaa aikaavievää ja hidasta touhua | Hammaslääkärilta ostettavissa kotivalkaisupaketeissa joo menee hermot, koska aineessa on niin pieni pitoisuus ja sitten jos siihen pitää tehdä vielä se muotti, jolla sitä laitetaan ym pitää sitä muottia suussa jne. Nuo valkaisukynät ovat oikeasti helppoja ja tehokkaita ja täyttä tavaraa eli niillä kyllä vaalenee ja nopeasti ja helposti kunhan siis on riittävän vahvaa nestettä siellä kynässä eli esim. 35 % eikä mitään hammaslääkäreiden kotivalkaisu 10%. Ja kyllä ne hammaslääkäreiden valkaisuhinnat saa mut mielummin tekemään aivan saman kotona...toisaalta jos on liikaa ylimääräistä rahaa eikä mitään käyttöä sille, niin voihan sen palvelun ostaa sieltä hammaslääkäristäkin aivan hyvin.
| |
| | |
11.11.11, 16:17
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Crestit rulettavat. Jenkeissä hammaslääkäritkin suosittelee niitä potilailleen.
| |
| | |
15.11.11, 19:57
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | | |
| | | | |