Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.11.11, 09:41   #26 (linkki)
Ööö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hampit Näytä viesti
Ja mikäköhän on tämän pitoisuus? Siitä ei sanota mitään missään...sitten voisi miettiä tarkemmin onko halpa vai kallis. Koska jos pitoisuus on esim. 10 % niin aika kallista niin löysäksi aineeksi postikuluineen tuo on. Ja mitkä ovat millit per kynä? Sekin olisi kiva tietää että saako tuolla hinnalla + postikuluilla Suomeen 1,5 ml vai 5 ml.
  Vastaa viestiin
11.01.12, 12:40   #27 (linkki)
jkl
(Vierailija)

hampaiden valkaisu kotona

Tilasin viimeviikolla ideapuodista hampaiden valkaisu kynän (35% karamidiperoksidia). Tuli postilaatikkoon jo seuraavana päivänä, ei postikuluja ja kynäkin oli alennuksessa vain 19.90 e. Olen käyttänyt kynää kohta viikon n.3 kertaa päivässä (paketissa luki että voi valkaista 2-4 kertaa päivässä).

Sen pitäis antaa kuivua 30 sekuntia ennen kuin antaa huulien koskea taas hampaisiin. Tuloksia ainakin minulla tuli tosi hitaasti, mutta mulla onkin luonnostaan tosi keltaiset hampaat + olen tupakoinut useemman vuoden. Eilen annoin sen geelin kuivua lähemmäs tunnin (en usko että on vaarallista koska muoteillakin sitä geeliä ilmeisesti pidetään hampaissa monta tuntia ja saman vahvuista) ja vaaleni kyllä huomattavasti paremmin. Tuntu tosin aika tylsältä makoilla sohvalla tunti pumpulitupot suussa ettei huulet koske hampaisiin, mutta on kai tuota ikävämpiäkin asioita ulkonäön eteen tullu tehtyä =D

Monet on sanonut että tuo aine vihloo hampaita, mulla ei oo tähän mennessä vihlonut kuin kahdesti ja silloinkin hyvin vähän. Ostin itselleni sensodynen vihloville hampaille tarkoitetun hammastahnan kun aloitin valkaisun, joten ehkä se on auttanut.

Suosittelen kyllä kaikille jotka ei halua maksaa itteensä kipeeks hampaiden valkaisun takia. Todella helppo käyttää, kynä on rakenteeltaan ihan samanlainen ku meikkauksessa käytetyt valokynät eikä tarvii välttämättä laittaa muualle ku etummaisten hampaiden ulkopinnoille.
  Vastaa viestiin
08.03.12, 06:03   #28 (linkki)
Valkoiset hampit
(Vierailija)

Vielä halvempi paikka

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jkl Näytä viesti
Tilasin viimeviikolla ideapuodista hampaiden valkaisu kynän (35% karamidiperoksidia). Tuli postilaatikkoon jo seuraavana päivänä, ei postikuluja ja kynäkin oli alennuksessa vain 19.90 e. Olen käyttänyt kynää kohta viikon n.3 kertaa päivässä (paketissa luki että voi valkaista 2-4 kertaa päivässä).

Sen pitäis antaa kuivua 30 sekuntia ennen kuin antaa huulien koskea taas hampaisiin. Tuloksia ainakin minulla tuli tosi hitaasti, mutta mulla onkin luonnostaan tosi keltaiset hampaat + olen tupakoinut useemman vuoden. Eilen annoin sen geelin kuivua lähemmäs tunnin (en usko että on vaarallista koska muoteillakin sitä geeliä ilmeisesti pidetään hampaissa monta tuntia ja saman vahvuista) ja vaaleni kyllä huomattavasti paremmin. Tuntu tosin aika tylsältä makoilla sohvalla tunti pumpulitupot suussa ettei huulet koske hampaisiin, mutta on kai tuota ikävämpiäkin asioita ulkonäön eteen tullu tehtyä =D

Monet on sanonut että tuo aine vihloo hampaita, mulla ei oo tähän mennessä vihlonut kuin kahdesti ja silloinkin hyvin vähän. Ostin itselleni sensodynen vihloville hampaille tarkoitetun hammastahnan kun aloitin valkaisun, joten ehkä se on auttanut.

Suosittelen kyllä kaikille jotka ei halua maksaa itteensä kipeeks hampaiden valkaisun takia. Todella helppo käyttää, kynä on rakenteeltaan ihan samanlainen ku meikkauksessa käytetyt valokynät eikä tarvii välttämättä laittaa muualle ku etummaisten hampaiden ulkopinnoille.
Itse ostin tuplapakkauksen täälläkin suositeltua IdolWhitea Kauneudeksi.fi -kaupasta, niissä kynissä on 2,5 ml per kynä kun noissa Ideapuodin vain 2 ml ja hinta on sama per kynä ja pitoisuus myös. Tuolta tulee mukaan 2 e postikulut, mutta silti millihinta tulee halvemmaksi kuin ideapuodin kynissä. Tuolta Idolwhite -kaupasta saa myös hyvän suomenkielisen käyttöohjeem mukaan kanssa ja kynä tuli parissa päivässä. Tuo on kans samanlainen valokynämalli eli tosi iisi käyttää.

Ja hampaat valkeni tosi nopeesti.
  Vastaa viestiin
08.04.12, 16:23   #29 (linkki)
NoSeEiOleTarkeata
(Vierailija)

olen itsekkin ajatellut tuota kahdenkympin hammasvalkaisukynää mutta minua mietityttää vaan että jos sitä sivellään vaan hampaiden etuosaan tai näin niin jäävätkö hampaat takaa aivan keltaisiksi?
  Vastaa viestiin
02.05.12, 15:41   #30 (linkki)
hidasta
(Vierailija)

Kotivalkaisu olisi muuten mielekästä mutta ei jaksa pitää niitä muotteja suussa jatkuvasti.
...eli pitäisköhän taas tänä iltana laittaa...
  Vastaa viestiin
15.05.12, 23:50   #31 (linkki)
hoh
(Vierailija)

Olisi aineet muttei jaksa käyttää
  Vastaa viestiin
16.05.12, 22:21   #32 (linkki)
Haloo
(Vierailija)

Noh...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NoSeEiOleTarkeata Näytä viesti
olen itsekkin ajatellut tuota kahdenkympin hammasvalkaisukynää mutta minua mietityttää vaan että jos sitä sivellään vaan hampaiden etuosaan tai näin niin jäävätkö hampaat takaa aivan keltaisiksi?
No jos se häiritsee niin sivele hyvä ihminen sitten sinne taaksekin sitä ainetta ja valkaise nekin, mikä muka estää?
  Vastaa viestiin
21.05.12, 17:12   #33 (linkki)
Tsekkaaja
(Vierailija)

Polttaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hampit Näytä viesti

Osta vaan jostain ebaystä ja sitten kun ostat jotain joka tuhoaa suun kudoksia niin hieno homma!!!

Tyhmä.
  Vastaa viestiin
22.05.12, 14:27   #34 (linkki)
Miitsku
(Vierailija)

No älä...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tsekkaaja Näytä viesti
Osta vaan jostain ebaystä ja sitten kun ostat jotain joka tuhoaa suun kudoksia niin hieno homma!!!

Tyhmä.
Samaa mieltä, koska eBay'n tuotteet voivat tulla vaikkapa Aasiasta, jossa saadaan myydä ties millaisia myrkkyjä. Ja eBayssakin voi lukea että tuotteen sijainti on muka vaikkapa Berlin tai California, mutta se kotiintuleva paketti onkin sitten hups vaan lähetetty jostain Hong Kongista. Eivätkä ne myyjät ole sitten vastuussa mistään mitä paskaa ikinä toimittavatkaan Eurooppaan, koska siellä niitä aineita ei kielletty, joten vastuu vaikkapa suun kudoksen tuhoutumisesta jää kuluttajalle Suomeen. Eikä mikään sairausvakuutuskaan korvaa tuollaisia vahinkoja jos on itse laitettu huvikseen myrkkyä suuhun ja sitten hups vaan taas tapahtuu jotain kivoja juttuja suussa.

Hipheihurraa, vähän järkeä käteen noissa ostoissa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku