Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.07.10, 14:26   #1 (linkki)
Uusi räpsyttelijä
(Vierailija)

Ripsipidennykset Salossa

Kaipaisin neuvoa ja kokemuksia Salon kauneushoitoloissa ripsipidennyksiä ottaneilta. Missä/kenellä olet käynyt? Olitko tyytyväinen lopputulokseen? Mitä maksaa huolto (niiltä joilla on nettisivu, ei kaikilla ole hinnat nähtävänä...)? Minkä merkkiset ripset ovat?

Olen vasta ottanut ripsien pidennyksen ja huolloista ei itsellä ole vielä kokemusta. Asun tällä hetkellä Helsingissä, mutta olen aloittamassa syksyllä opiskelut Salossa, eikä paikallisista palveluista ole vielä mitään tietoa/kokemuksia. Seuraavat paikat olen löytänyt ja valkoinut lähinnä hinnan perusteella: Tangle, Salon Tuisku, Tyylitiimi ja Cecil. Ideaalitilanteessa haluaisin löytää paikan josta saisi sekä ripsien huollon että brassin sokerilla. Edellä mainituista 2:sta ensimmäisestä saa molemmat. Tärkeintä on kuitenkin että löytäisin huolellisen ja hyvän tekijän ripsilleni!

Google on siitä hauska väline, että edes "Salo" tai "Salossa" ei tuo hakutuloksiin salolaisia hoitoloita, vaan kaikki salongit päätyvät myös listalle. Olen niitä ahkerasti käynyt läpi, mutta kokemuksia en ole onnistunut löytämään - ja nehän ne ovat arvokkaimpia! Luulen myös että kaikkia tekijöitä ei Googlekaan löydä, joten kaipaan apuanne :-)
  Vastaa viestiin

28.07.10, 14:46   #2 (linkki)
Free.
(Vierailija)

Tässä ilmainen konsti ripsien pidentäjille. Räpsytelkää voimakkaasti silmiänne,(luomia), mahdollisimman pitkään, jolloin ripsien rotaatioliike saa aikaan keskipakovoiman, jolloin ripset pyrkivät kaikkoamaan keskipakovoiman suuntaan, eli irtaantumaan luomesta, ja koska eivät irtoa luomesta, ripsen massa pakottaa ripsen venymään.
Näin ripset venyvät, luomien lihakset pysyvät kunnossa, eikä tarvi maksaa mitään.
Kannattaa varoa, ettei ripset veny liian pitkiksi.
  Vastaa viestiin
02.08.10, 17:07   #3 (linkki)
Uusi räpsyttelijä
(Vierailija)

Ripsipidennykset Salossa

Eikö kellään ole antaa vinkkiä? Huhuu salolaiset :-)
  Vastaa viestiin
20.08.10, 21:06   #4 (linkki)
qwert
(Vierailija)

ripset

Itse olen käynyt laittamassa ripset headline beautyssa joka on mielestäni oikein kiva paikka. Toinen varmastikin yhtä hyvä mutta hieman hintavampi on salon salonki. Näitä kahta suosittelisin ensimmäisena:)
  Vastaa viestiin
20.08.10, 21:07   #5 (linkki)
qwert
(Vierailija)

ripset vielä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja qwert Näytä viesti
Itse olen käynyt laittamassa ripset headline beautyssa joka on mielestäni oikein kiva paikka. Toinen varmastikin yhtä hyvä mutta hieman hintavampi on salon salonki. Näitä kahta suosittelisin ensimmäisena:)

Ja jälkimmäisestä taitaa saada brassinkin!
  Vastaa viestiin
21.08.10, 07:27   #6 (linkki)
Long räps.
(Vierailija)

Tuokaa ripsenne meille pidennettäväksi. Me pidennetään ripsenne lyhyessä ajassa haluamaanne mitaan. Samalla kestokiharrus, kestovärjäys.
Hinta ainoastaan tälleen loppukesän erikoistarjouksena 573 euroa+alv.
Nyt kannattaa kiirehtiä, sillä olemme saaneet enää muutamia hajapaikkoja.
  Vastaa viestiin
09.12.11, 13:07   #7 (linkki)
??
(Vierailija)

??

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Free. Näytä viesti
Tässä ilmainen konsti ripsien pidentäjille. Räpsytelkää voimakkaasti silmiänne,(luomia), mahdollisimman pitkään, jolloin ripsien rotaatioliike saa aikaan keskipakovoiman, jolloin ripset pyrkivät kaikkoamaan keskipakovoiman suuntaan, eli irtaantumaan luomesta, ja koska eivät irtoa luomesta, ripsen massa pakottaa ripsen venymään.
Näin ripset venyvät, luomien lihakset pysyvät kunnossa, eikä tarvi maksaa mitään.
Kannattaa varoa, ettei ripset veny liian pitkiksi.
oletkos nyt aivan varma???
  Vastaa viestiin
05.01.12, 18:37   #8 (linkki)
Bambuu77
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ?? Näytä viesti
oletkos nyt aivan varma???
Olen käynyt Marjolla. En viitsi sen enempää mainostaa. Sain ripsitimantitkin sieltä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku