Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.06.11, 10:50   #51 (linkki)
meri
(Vierailija)

Minulle laitettiin eilen 0,8 ml Juvederm Ultraa ylähuuleen. Nyt on aikamoinen turvotus ja pistokohdissa tuntuvat pallukat ja näkyvät jäljet. Lääkäri sanoi turvotuksen kestävän pari päivää, mutta kaipaisin silti vakuutusta, että se häviää pian? Eihän tällaisena voi ulos mennä...

Ja onko tuo määrä paljon pelkkään ylähuuleen? Toivoin nimenomaan todella luonnollista tulosta, jota ei muut edes tajua käsitellyksi.
  Vastaa viestiin
24.06.11, 15:01   #52 (linkki)
kyseljä
(Vierailija)

Missä kävit laittamassa? Ja kuinka paljon maksoi?

Tietääkö joku hyvää (ja mielellään edullista, monessa paikkassa kun kiskotaan törkeitä hintoja!) paikkaa PK-seudulla?
  Vastaa viestiin
05.07.11, 21:01   #53 (linkki)
Minna
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja EIKÖ TÄTÄ SAA LOPPUMAAN?? Näytä viesti
LOPTEA! Ihan tosi, tämä on säälittävää... täällä muut käyttäjät eivät ole kiinnostuneita mainostuksesta, vaan oikeasta keskustelusta. Mutta ei, sinä se saan laitat joka toiseen viestiin aina jotain Elähtänut-mainosta... Kuvitteletko tosissasi, että mainostamisesi (mikä on muuten sääntöjen vastaista) jotenkin edesauttaa markkinointiasi, kun jokainen, jolla on silmät päässä, näkee suoraan pelin hengen. Kun argumentoidaan, väittelet takaisin, aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... Ei se ole käyttäjän kokemusta - se on yrittäjän ja markkinoijan sääntöjen vastaista yksittäisen tuotteen mainostusta.

P.S. Jokin seuraava vastaus mainostajalta luultavasti taas viiittaa johonkin "erinomaiseen" yoursuperhomedoctor.com -"tutkimukseen" kyseisestä E-alkuisesta tuotteesta...
Jokainen, jolla järkeä on päässä, osaa onneksi tällaista sontaa välttää kuin ruttoa.

JUURI NÄIN, samaa mieltä!
  Vastaa viestiin
10.07.11, 14:02   #54 (linkki)
Juvederm3
(Vierailija)

Juvederm 3

Olen itse käynyt ottamassa Juvederm kolmosta Laser Tilkassa Helsingissä ja olen ollut oikein tyytyväinen tulokseen. Olen ottanut ainoastaan yhden 0,55 ampullin kerralla, sillä en kaipaa huomiota herättävää efektiä. Pistäjänä minulla on ollut oikein arvostettu kirurgi, sillä mielestäni on eri asia pistääkö minua kasvoihin vuosia erikoistunut ja äärimmilleen koulutettu erikoislääkäri vai kosmetologi. Hinta on kuitenkin aivan sama;) Vajaa 300 eur oli viime kerralla alennuksen kanssa (n.kerran vuodessa alennuksia).Hinnat löytyy sivuilta hinnastosta jos aihe kiinnostaa.
  Vastaa viestiin
19.07.11, 23:40   #55 (linkki)
Kokenut
(Vierailija)

Plastiikkakirugia suosittelen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja meri Näytä viesti
Minulle laitettiin eilen 0,8 ml Juvederm Ultraa ylähuuleen. Nyt on aikamoinen turvotus ja pistokohdissa tuntuvat pallukat ja näkyvät jäljet. Lääkäri sanoi turvotuksen kestävän pari päivää, mutta kaipaisin silti vakuutusta, että se häviää pian? Eihän tällaisena voi ulos mennä...

Ja onko tuo määrä paljon pelkkään ylähuuleen? Toivoin nimenomaan todella luonnollista tulosta, jota ei muut edes tajua käsitellyksi.
Olen itse ottanut jo muutaman vuoden ajan noita täyteaineita ja kyseistäkin täytettä on tultu kokeiltua.
Lopullisen lopputuloksen näkymiseen voi mennä toistakin viikkoa. Itselläni on yleensä kahden viikon jälkeen huulet näyttänyt vasta kunnolla luonnolliselta, "pallukat" ovat sulautuneet huuliin yms.
Riippuu tietenkin, missä olet käynyt (Trend Studiossa näköjään?).
Itse suosin vahvasti plastiikkakirurgien vastaanottoa, jossa itse lääkäri laittaa huulet.
Edes plastiikkakirurgin hoitajan vastaanotolle en menisi enää.
Tietysti lääkärin vastaanotolla käyminen maksaa paljon enemmän, kun hintaan sisältyy myös lääkärinpalkkiot (siellä missä itse käyn, lääkärinpalkkio on 200 euroa).

Mutta voin taata, että lopputulos on parempi!
Kannattaa olla tarkka missä käy, sillä osaamaton henkilö voi pistää piikin väärään kohtaan ja siten lopputuloskin näyttää muulta kuin oli tarkoitus. Ettei vain tulisi mitään 'ankan huulia', epäsymmetrisiä tai sitten se täyteaine liikkuu huulten rajan ulkopuolelle.
Jos on osaava henkilö, huulista tulee erittäin kauniit ja luonnollisen näköiset!

Itselläni ei ole ikinä tullut edes mustelmia tai vertakaan, kun on piikitetty. Se tosin voi olla myös yksilöllistä. Eikä se muuten satu ollenkaan, vaikken ole puudutuspiikkiä eläessäni käyttänyt!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku