| |  | |
31.10.10, 23:58
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | ellanse kokemuksia?
Onko joku käynyt ottamassa ellansea juonteisiin?Oletko tyytyväinen?Itseäni häiritsevät pari sibeliusryppyä, jotka tulleet varmaan auringossa kurtistelusta ja haluan ne pois ja mahdollisimman pikäksi aikaa.
Myös otsalla näkyy pari vaakaryppyä.Auttaako niihin vain botox?Otsa- ja sibeliusrypyt siis näkyvät, vaikka en kurtista naamaani.Ärsyttää tää rupsahtaminen jo näin nuorena.Ei olisi varmaan kannattanut olla himoauringonpalvoja=(..Nyt rypyt peitetty otsiksella, jota en voi sietää.
| |
| | |
01.11.10, 00:15
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen käynyt. Kävin Royal Beauty Academyssä ja hinta Ellanse-hoidolle oli noin 500 euroa. IHONHOITOPAIKKA, JOHON SUOMALAINEN NAINEN LUOTTAA.
Valitsin 2 vuotta kestävää. Ellansea voi laittaa kuulemma kaikkialle muulla kasvojen iholle, paitsi huuliin. Huuliin aion ottaa myöhemmin Revanesse Ultraa.
| |
| | |
01.11.10, 20:13
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | oletko tyytyväinen?
Oletko toistaiseksi tyytyväinen tulokseen?Juuri tuonne suunnittelin meneväni.
| |
| | |
01.11.10, 21:06
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
samaa stooria, itse vastailee itselleen.
| |
| | |
02.11.10, 02:27
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Katuu kovasti - kovaa muhkuraa, koska tuo on jotain muovia joka ei sula, eikä epäonnistunut tulos poistu kahteen vuoteen jos silloinkaan. Jotkut suupielet näyttää tosi pahalta tällä ihmisellä.
| |
| | |
02.11.10, 03:29
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lapsellisia väitteitä. Selkeästi kateellisen kilpailijan valehtelua. Se on jo moneen kertaan todettu jopa Ellansen valmistajan taholta, ettei aineessa ole yhtään muovia. Asian voi myös tarkistaa EU-viranomaisiltakin, jotka ovat CE-hyväksyneet aineen.
Ellansen edut ovat erinomaisen hyvät ja siksi kilpailijoille jää ainoaksi vaihtoehdoksi valehdella. Potilasvahinkokeskukselle ei ole koskaan tullut yhtäkään valitusta Ellansesta. Ellansellahan on kaikista täyteaineista suurin asiakastyytyväisyys.
Ammattilaiset osaavat tehdä luonnollisia lopputuloksia, eikä kasvoihin tietenkään mitään paakkuja jää.
| |
| | |
02.11.10, 11:39
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta monista Lapsellisia väitteitä. Selkeästi kateellisen kilpailijan valehtelua. | jos kilpailija menestyy paremmin eikä tarvitse nettikeskustelupalstamainostusta, niin miksi se olisi kateellinen ja valehtelisi?
| |
| | |
02.11.10, 13:22
|
#8 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Helsinki
|
Kilpailijoilla on varaa laittaa _maksullisia_ mainoksia lehtiin ja nettiin, eli ei tarvitse köyhänä ja kipeänä kerjätä ja hopottaa keskustelupalstoilla sääntöjenvastaisesti.
| |
| | |
02.11.10, 17:27
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm Kilpailijoilla on varaa laittaa _maksullisia_ mainoksia lehtiin ja nettiin, eli ei tarvitse köyhänä ja kipeänä kerjätä ja hopottaa keskustelupalstoilla sääntöjenvastaisesti. |
Ja asiakas maksaa lopulta jokaisen mainoksen kohonneina hintoina. Minulla ei ole halua maksella muiden mainostamista ja siksi olenkin Ellansen käyttäjä.
| |
| | |
06.11.10, 20:56
|
#10 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Oma kokemus Olen käynyt. Kävin Royal Beauty Academyssä ja hinta Ellanse-hoidolle oli noin 500 euroa. IHONHOITOPAIKKA, JOHON SUOMALAINEN NAINEN LUOTTAA.
Valitsin 2 vuotta kestävää. Ellansea voi laittaa kuulemma kaikkialle muulla kasvojen iholle, paitsi huuliin. Huuliin aion ottaa myöhemmin Revanesse Ultraa. |
NÄIN MAAHANTUOJA TAAS MAINOSTAA OMIA TUOTTEITAAN!!!! LÄPINÄKYVÄÄ
| |
| | |
06.11.10, 20:58
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja just joo samaa stooria, itse vastailee itselleen. |
Itse tehdään kysymykset ja vastataan niihin... ja vielä niin läpinäkyvästi, että sitä ei voi olla huomaamatta naurettavaa!!!
| |
| | |
07.11.10, 19:01
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hahaa NÄIN MAAHANTUOJA TAAS MAINOSTAA OMIA TUOTTEITAAN!!!! LÄPINÄKYVÄÄ |
Siksipä en enää uskokaan näihin Ellanse juttuihin....
| |
| | |
08.11.10, 08:21
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Hahaa NÄIN MAAHANTUOJA TAAS MAINOSTAA OMIA TUOTTEITAAN!!!! LÄPINÄKYVÄÄ | Paitsi etten ole maahantuoja. Se teitä harmittaakin, kun haukutte väärää puuta. Jos ette pidä kansainvälisten lääkärien suorittamia tutkimuksia ja niistä saatavaa tietoa arvossa, niin oma on virheenne. Osa haluaa mieluummin lukea lääkärien tutkimuksia, kuin vain hypätä suin päin kokeilemaan ainetta jonkun nettikirjoittajan suosituksesta. Itse kuulun näihin, jotka ensin etsivät ja lukevat tutkimukset ja vasta sen jälkeen tekevät järkipäätöksen.
| |
| | |
09.11.10, 13:11
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | pistot Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkka rahoistaan Paitsi etten ole maahantuoja. Se teitä harmittaakin, kun haukutte väärää puuta. Jos ette pidä kansainvälisten lääkärien suorittamia tutkimuksia ja niistä saatavaa tietoa arvossa, niin oma on virheenne. Osa haluaa mieluummin lukea lääkärien tutkimuksia, kuin vain hypätä suin päin kokeilemaan ainetta jonkun nettikirjoittajan suosituksesta. Itse kuulun näihin, jotka ensin etsivät ja lukevat tutkimukset ja vasta sen jälkeen tekevät järkipäätöksen. |
on se aine nyt mitä hyvänsä,omasta ´kokemuksesta voin sanoa,että kaikki piikitykset kannattaa ottaa
perjantaisin,saa toipua rauhassa katseilta viikonlopun yli( jos vapaata töistä tms)
kaikki jättää punoitusta tai turvotusta niin on kivempi kun saa olla rauhassa
| |
| | |
06.10.11, 10:45
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Ellansea kokeillut Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda74 Onko joku käynyt ottamassa ellansea juonteisiin?Oletko tyytyväinen?Itseäni häiritsevät pari sibeliusryppyä, jotka tulleet varmaan auringossa kurtistelusta ja haluan ne pois ja mahdollisimman pikäksi aikaa.
Myös otsalla näkyy pari vaakaryppyä.Auttaako niihin vain botox?Otsa- ja sibeliusrypyt siis näkyvät, vaikka en kurtista naamaani.Ärsyttää tää rupsahtaminen jo näin nuorena.Ei olisi varmaan kannattanut olla himoauringonpalvoja=(..Nyt rypyt peitetty otsiksella, jota en voi sietää. |
Minä kävin kesällä laitattamassa ellansea suupieliin ja nenän pielus ryppyihin ja olen kyllä todella tyytyväinen edelleen. Toimenpide ei sattunut lainkaan niin paljon kuin ennalta pelkäsin eikä turvotus kestänyt montaakaan päivää hoidon jälkeen. En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia käsittelyn jälkeen ja monet tutut ovat ihmetelleet raikkaampaa ilmettäni. Kokemuksena miellyttävä.
| |
| | |
23.11.11, 14:33
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minäkin menin ottamaan Ellansea silmän alapuolella oleviin juonteisiin.
No, juonteet kyllä katosivat, mutta tilalle tuli sellaiset nestekertymät, kuin isot silmäpussit.
Pistokset otin viime toukokuussa. Tekijä sanoi vain, että olen ehkä allerginen kun soittelin ja valitin asiaa.
Kyllä vi.....ttaaa!!!! Kasvot on paljon kauheamman näköiset, kuin mitä ennen pistosta.
| |
| | |
01.12.11, 20:32
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Ellanse uusi tuote Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytymätön Minäkin menin ottamaan Ellansea silmän alapuolella oleviin juonteisiin.
No, juonteet kyllä katosivat, mutta tilalle tuli sellaiset nestekertymät, kuin isot silmäpussit.
Pistokset otin viime toukokuussa. Tekijä sanoi vain, että olen ehkä allerginen kun soittelin ja valitin asiaa.
Kyllä vi.....ttaaa!!!! Kasvot on paljon kauheamman näköiset, kuin mitä ennen pistosta. |
Ellansen maahantuoja ei mielelään vastaile näihin kysymykseen. Hän haluaa vain mainostaa tuotetta.
| |
| | |
01.12.11, 20:40
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Kerrotiinko sinulle Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiitsu Ellansen maahantuoja ei mielelään vastaile näihin kysymykseen. Hän haluaa vain mainostaa tuotetta. | Ellanse ei sovellu yhteen kortisonilääkityksen kanssa eikä henkilöille, joille muodostuu helposti arpien liikakasvua!
| |
| | |
18.12.11, 21:08
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | Tämä palsta...
Tämän palstan voi taas unohtaa..... Ei jaksa lukee mainoksia, kunptäs saaada lukea faktoja.
| |
| | |
18.12.11, 21:34
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Huh Hu Tämän palstan voi taas unohtaa..... Ei jaksa lukee mainoksia, kunptäs saaada lukea faktoja. |
Mainospelle teki jo comebackin suomi24:ään.... Nyt saadaan taas kuulla miten mentorit ja ellanset ovat maailman parhaita ja kilpailijoiden merkit maailman huonoimpia.
| |
| | | | |