Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.01.11, 10:05   #1 (linkki)
pelkopotilas
(Vierailija)

Megaklinikka Hammaslääkäriasema - kokemuksia ?

Pitäisi etsiä hammaslääkäri.
Aiempi luottosuhde päättyi kun hammaslääkäri muutti ulkomaille.
Ja kaiken lisäksi minä PELKÄÄN hammaslääkäriä...

Luin tästä: 10 euron hammaslääkäri ? tästä on kyse — Uusi Suomi
ja toinen linkki samaan Megaklinikka hoitaa hampaat kertakäynnillä Uutiset Uutiset Vantaan Sanomat

...tässä minua kiinostaa tuo "hoitaa hampaat kertakäynnillä"... siis yhdellä jännityskerralla.

Onko kenelläkään kokemuksia?

----------
Tai suosituksia pelkopotilaita ymmärtävistä hammaslääkäreistä pk-seudulla ?

Olisin kiitollinen kommenteista.
  Vastaa viestiin

07.02.11, 22:25   #2 (linkki)
miuru90
(Vierailija)

Suosittelen

Kävin tänään kyseisellä hampiklinikalla perustarkastuksessa ja siinä ohessa paikattiin kolme todella syvää reikää, otettiin joku röntgen koko hampaistosta sekä laadittiin hoitosuunnitelma. Lopuksi suuhygienisti putsasi hampaat.

Siellä tosiaan tehtiin, niin paljon ku pystyttiin kerralla. Alunperin varasin ajan vaan yhden ison reiän paikkausta varten, mutta koska hampaissa riittää korjattavaa, niin päädyttiin tähän ratkaisuun.

Hintaa tolle tuli kelakorvausten jälkeen ~200 euroa. Tuolissa istuin kolmisen tuntia. Hammaslääkärit oli mukavia (ja itselle sattui suomalaisia en tiedä onko kaikki suomalaisia siellä). Sekä asiansa osaavia. Parasta paikkausjälkeä sain tuolta, mitä koskaan olen mistään saanut.

Asioin jatkossakin tuolla :)
  Vastaa viestiin
08.02.11, 10:19   #3 (linkki)
tyytyväinen
(Vierailija)

hyvä oli!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miuru90 Näytä viesti
Kävin tänään kyseisellä hampiklinikalla perustarkastuksessa ja siinä ohessa paikattiin kolme todella syvää reikää, otettiin joku röntgen koko hampaistosta sekä laadittiin hoitosuunnitelma. Lopuksi suuhygienisti putsasi hampaat.

Siellä tosiaan tehtiin, niin paljon ku pystyttiin kerralla. Alunperin varasin ajan vaan yhden ison reiän paikkausta varten, mutta koska hampaissa riittää korjattavaa, niin päädyttiin tähän ratkaisuun.

Hintaa tolle tuli kelakorvausten jälkeen ~200 euroa. Tuolissa istuin kolmisen tuntia. Hammaslääkärit oli mukavia (ja itselle sattui suomalaisia en tiedä onko kaikki suomalaisia siellä). Sekä asiansa osaavia. Parasta paikkausjälkeä sain tuolta, mitä koskaan olen mistään saanut.

Asioin jatkossakin tuolla :)
Minä myös testasin, samalla kertaa nuo röntgenit, tarkastukset ja useampi reikä paikattiin, kun kerran puudutettiin. Sujuvasti meni hommat! Osa henkilökunnasta tuntui olevan virolaisia, mutta ei se ainakaan minua haitannut, ystävällistä ja mukavaa porukkaa ja hommat tuli hoidettua. Ja maksua jäi Kelakorvauksen jälkeen n. 150e.
  Vastaa viestiin
23.03.11, 19:44   #4 (linkki)
virpi
(Vierailija)

ikävä jälkimaku

Olen muutaman kerran käynyt ja parilla viimeisellä käynnillä saanut todella ikävää suhtautumista. Nettivaraukseen ei tullut vahvistusta ja klinikalla sain tänään odottaa yli 40 min vastaanotolle pääsyä. Kun tiedustelin miksi näin, niin vastattiin että minut oli kirjattu saapumattomaksi, vaikka asianmukaisesti ilmoittauduin heti saavuttuani. Todella ylimielisiä. Onneksi hinta sentään on vähän edullisempi.
  Vastaa viestiin
07.04.11, 21:48   #5 (linkki)
Laszlo
(Vierailija)

Megaklinikka

Hei!

Minäkin löysin Megaklinikan netin kautta, ja iloitsin, että nopeasti voin pääsää hoitoon, eikä pitäisi maksaa maltaita. Minun kokemukseni todistaakin, ettei halpa ole aina paras ratkaisu, eikä lopuksi halpakaan!
Maanantaina (4.4.2011) yritin varata aikaa samalle illalle 19-20 aikaikkunaan. Juuri kun olisin klikannut 7,60 maksavaa ilta-aikaa, se menikin pois varattavista aikaikkunoista. No ei se mitään, varataan keskiviikolle 9,60 hinnalla. Se onnistuikin! kun hetken päästä menin katsomaan, niin taas oli maanantainakin ilta-aika (7,60 Euroa). Soitin vastaanotolle, jossa todettiin, että keskiviikon varaukseni voidaan siirtää samaksi illaksi klo 19 - 20 aikaikkunassa. Koska asun noin 40 km matkalla, niin lähdinkin ajamaan ilman SMS vahvistusta ja olin vastaanotolla klo 19. Suostuin odottaa, vaikka aika menekin yli. Noin 20:30 tuli vuoroni ja minulle on tarjottiin röntgenkuvaus, koska se maksaa vain 13 euroa ja risat. Suostuin, koska sillä tavalla ainakin saadaan selville, mikä vika hampaissani on. Tulkitsimme kuvaa, ja sen jälkeen hoitaja lähti katsomaan missä lääkäri viipyy. Hän tuli takaisin ilmoittamaan, että toisella lääkärillä kestää vielä ainakin 20 minuuttia ja toinen lähti jo kotiin. Hän tarjosi sähköhammasharjaa korvaukseksi, ja ilmaisen varausta keskiviikoksi. Tehtiin niin.
Keskiviikkona aika menikin sovitusti, eikä tarvinnut odottaa lisää kun 5-10 minuuttia. Istuin tuolissa, jossa tarjottiin minulle suun perustutkimusta. Tutkimuksen tuloksena sain minun hampaistani viisi poistamiskäskyä, koska niistä kaksi oli viisaudenhampaita, yksi on muuten epäilyttävä, yksi on niin vaurioitunut, että ei kannata korjata ja yhdessä (minkä takia alunperin tulin) on puolitiehen jäänyt juurihoito ja niin vähän omaa hammasta, ettei siinä kuulemma pysy enää mikään paikka. Mutta ennen kaikkea pitäisi poistaa hammaskiveä, koska ientulehdus on niin paha, että kohta hampaat hyppäävät ulos leuasta ja hammaskiven poiston jälkeen voidaan korjata lukuisia ienrajalla olevia reikiä. Aikaisemmin saadut huonot kokemukset estivät minua suostumasta hammaskivipoistourakkaan, enkä suostunut hampaiden poistoon, varsinkaan kun viidestä neljä ei aiheuta tällä hetkellä minkäänlaista ongelmaa. Hoitosuunnitelmana tulikin alustava suullinen kustannusarvio, että KELA korvauksien jälkeen koko hoito maksaisi noin 600 euroa, mikäli muuta ei paljastu hammaskivien alta. Koska osaratkaisuna poistettavan hampaan paikkauksesta lääkäri kieltäytyi, niin sovittiin, että tällä kerta asia jää tähän, koska minun pitäisi harkita koko prosessia. Kun kävi niin, paljastuikin, että laskun lisätään vaativan tarkastuksen lisä, joka ei lue edes hinnastossa. Loppujen lopuksi: Varausmaksu 9,60 + käynnistä laskutettu 50,05 + kaksi kertaa Nummela - Helsinki - Nummela 160 km polttoainekulut noin 15,00 yhteensä 75,- euroa ja 5 tuntia turhaan vietetyn ajan jälkeen asia on samalla tolalla, kuin maanantaina iltapäivällä, kun ensimmäistä kertaa luin netistä Megaklinikasta. Toki, nyt minulla on sähköhammasharja, jota en olisi ikinä ostanut :o), kovakätisen tutkimuksista johtuvaa kipeä haava suussani ja vahvistettu kokemus, että halpa ratkaisu lopuksi on kallis, eikä välttämättä ratkaise ongelmaa!
  Vastaa viestiin
14.04.11, 18:09   #6 (linkki)
marru
(Vierailija)

Järkyttävän huono...

Pelkkää rahan nyhtäämistä, huijausta ja erittäin huonoa palvelua ja ammattitaidotonta porukkaa. Tässä kokemukseni:

Jo ennen hoitohuoneeseen tuloa minua pyydettiin röntgenkuvaan, joka ns. selventäisi suuni tilaa. Kysyin miksi, ja vastauksena oli, että reikien vakavuus ja viisaudenhampaiden kasvu näkyy kuvissa. Minulla on kuitenkin kaikki viisauden hampaat puhjenneet ja vakaasti suussa eikä reikiä ole ikinä ollut, eikä tälläkään hetkellä varmasti olisi. Suuhygienisti kuitenkin tuputti röntgeniä edelleen ja siitä tuli mieleen pelkkä rahastus.

Suuhygienistini hymyili vain kerran koko vastaanoton aikana. Suurin osa vastaanottoajasta meni virolaisen tytön opastamiseen tietokoneen käytössä. Suuhygienisti ei pahoitellut tätä kertaakaan.

Olen lapsuudessani käynyt todella paljon hammaslääkärissä oikomishoitojen takia ja hammaslääkärikäynnit ovat olleet siedettäviä tai jopa mukavia. Tällä kertaa Megaklinikan käynti oli kaameimpia kokemuksia tämän asian saralta. Aivan pelkkä tarkastus sattui niin, että silmät vuotivat. Kaikki toimenpiteet, joita vastaavia olen myös lapsuudessani kokenut, sattuivat todella paljon ja suuhygienisti kopautti usein kipeästä ikeniini laitteillaan. Tämän selitti se hirveä kiire, jolla hän työtään teki. Sain usein aukoa turhaan suutani kun hän aloitti tarkastuksen ja päättikin lopettaa sormet suuhuni saatuaan ja teki tätä uudelleen ja uudellleen. Hän ei kunnioittanut potilastaan ollenkaan.

Kun hampaideni tila lisättiin hammas kerrallaan tietokonenäyttöön, sanojen merkitystä minulle ei kuitenkaan selitetty. Jouduin itse kysymään lopuksi mitä mikäkin tietokoneeseen lisätty "Väri/Tila" tarkoitti. Asiakasta kuitenkin AINA kiinnostaa mitä suustä löytyy ja hygienistin pitäisi se selittää.

Suuhygienisti kysyi minulta, että haluanko että hän poistaa samalla hammaskiven, jota suustani löytyi hivenen. Nyökkäsin.

Vastaanoton aikana sisään pyydetty hammaslääkäri oli mukava ja asiantunteva, mutta viipyi vain noin 3 minuuttia ja poistui lähes juosten. Vastaanoton aikana huoneessa kävi myös 3 eri ihmistä ja osan aikaa ovi oli auki suoraan vastaaottotilaan, joka oli erittäin epämiellyttävää. Virolainen avustaja myös kävi muutaman kerran huoneesta ulkona, joten huoneessa kävi kokoajan aikamoinen ramppaus.

Pyysin vastaanoton jälkeen, että saisin tiedon hampaideni kunnosta paperille printattuna. Suuhygienisti väitti, ettei hampaissani ole mitään vakavaa ongelmaa ja kieltäytyi tulostamasta tietoja. Sanoin, että haluaisin tiedot joka tapauksessa, sillä tietokoneen ruutu oli ollut täynnä merkkejä joistain lievemmistä ongelmista. Suuhygienisti kieltäytyi uudelleen. Tähän syy on selvästi se, etten voisi mennä muuhun hammashoitolaan kyseisen paperin kanssa. Tämä tuntuu pelkältä kiusanteolta eikä asiakkaan hyvinvoinnista olla kiinnostuneita.

Lopuksi menin maksamaan tarkastuskäyntiäni aulaan ja ilmoitin, että puhelinmyyjä oli luvannut alennetun hinnan hammastarkastukselle, n.13,50€. Vastaanottovirkailija ei tiennyt tällaisesta alesta, vaan koko aulan kansiot ja paperit piti käydä läpi ja koko maksusessiossa kului kokonaisuudessaan n.15 minuuttia. Mutta ei tässä vielä kaikki; minulta pyydettiin maksamaan 50€ hammaskiven poistosta, vaikka minun annettiin ymmärtää, että se kuului hammastarkastukseen. En olisi poistattanut hammaskiveä, jos olisin tiennyt sen maksavan erikseen, sillä äitini voi koulutuksensa avulla hyvin tämän tehdä. Heidän onnensa oli, että tililläni oli juuri ja juuri yli 70€, jolloin voin maksaa tämän kaiken. Tämä tarkoittaa sitä, että ennen palkkapäivääni en voi käydä ruokaostoksilla.

Toivottavasti kukaan ei joudu kokemaan samaa.
  Vastaa viestiin
02.05.11, 09:36   #7 (linkki)
kahvihammas
(Vierailija)

Toimivaa minusta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pelkopotilas Näytä viesti

Onko kenelläkään kokemuksia?

----------
Tai suosituksia pelkopotilaita ymmärtävistä hammaslääkäreistä pk-seudulla ?

Olisin kiitollinen kommenteista.

Valitettavasti pelkotiloja kärsivän kannalta en osaa muuta vastata kuin että itse koin etuna sen, että kaikki on ohi kerralla. Eli meni noin 1,5h ja kaikki tehtynä. Ei tarvitse mennä 3 erilliskertaa (ja jännittää jokaista erikseen). Hoito oli asiallista enkä joutunut itse odottamaan 2 min enempää koko käynnin aikana :)

Kokemuksia näky olevan ainaki täällä: Megaklinikka kokemuksia
  Vastaa viestiin
04.07.11, 11:36   #8 (linkki)
Hoitovirheiden uhri
(Vierailija)

Ei kannata mennä Megaklinikalle!!!!!!

Oman kokemukseni perusteella tälle lääkäriasemalle ei todellakaan kannata mennä!

Etuhampaani alakulmasta lähti pois pieni muovipala, joka on paikannut parin millin lohkeamaa. Vastassa oli nuori lääkäri, jolle kerroin, että etuhampaani ovat olleet täysin identtiset, vaikka kulmassa on ollut pieni muovipala, joka nyt siis lähti irti. Sanoin, etten halua omaa hammastani porattavan. Hän sanoi, että sitä on pakko hioa ihan vähän, että muovipaikka saadaan pysymään siinä. Lupasin hioa ihan minimaalisen verran, että muovipala saadaan pysymään lohkeamassa. Toistin vielä sanan minimaalinen. Noh, lopuksi lääkäri esitteli minulle lopputuloksen, jossa koko etuhampaani alaosa oli porattu pois lohkeamaa siloitellessa. Toinen etuhampaani oli nyt HUOMATTAVAN vino ja korkeampi verrattuna toiseen, kun ennen ne ovat olleet identtiset. Olin aivan järkyttynyt.

Pyysin kokenutta lääkäriä korjaamaan virheen, mutta paikalle tuotiin toinen hyvin nuori lääkäri. Hän pidensi hampaani takaisin yhtä pitkäksi kuin toinen hammas, mutta paikka oli auttamattoman huonosti tehty: pinta oli joka puolelta hammasta rosoinen, muoto ei ollut samanlainen kuin toisessa etuhampaassa ja purenta oli mennyt pieleen. Pienestä esteettisestä haitasta olikin tullut nyt huonosti muovitettu etuhammas. Kaiken lisäksi molemmat lääkärit sohivat muovia ja liimaa ympäri hammasta niin paljon, että joutuivat hiomaan etuhampaan takaosan ohuemmaksi, kun yrittivät saada ylimääräistä muovia sieltä pois.

Kysyin toiselta lääkäriltä, kauanko hän on ollut hammaslääkäri, koska nuoren olemuksen perustella minulle heräsi epäilys, että hän on opiskelija. Hän kieltäytyi vastaamasta. Kuulin myöhemmin hammaslääkäriksi opiskelevalta tuttavaltani, että häntä oli opiskeluaikana pyydetty töihin Megaklinikalle provisiopalkalla. Tuli sellainen olo, että itse olen ainakin joutunut opiskelijoiden sähläyksen kohteeksi.

Megaklinikan omistaja suostui korvaamaan minulle korjauskäynnin jollakin muulla hammaslääkäriasemalla, mutta hammasta ei saatu enää entiselleen. Purenta pysyi edelleen virheellisenä, koska alahammasta ei voitu laittaa koskettamaan ylähammasta, etten vahingossa purisi vaikka nukkuessa muovipaikkaa rikki. Hampaan takaosa täytettiin muovilla, koska Megaklinikalla sitä oli ohennettu, kun ylimääräistä muovia oli hiottu pois.

Megaklinikka aiheutti minulle siis PYSYVÄT HAITAT! Muovipaikka kattaa nyt suurimman osan etuhampaan alaosasta, ja joudun koko loppuelämän varomaan hammasta, kun puraisen omenaa, sitkeää leipää tms. Muovi ei ole ikuista, ja se takuulla menee jossakin vaiheessa rikki. Kuka korvaa muovinuusimisrumban tulevaisuudessa?? Aiemmin minulla oli ihan pieni lohkeama kulmassa, jota edes kaverini eivät huomanneet eikä kieleni tunnistanut kunnolla. Nyt etuhammas on ihan täynnä muovia ja joudun kuluttamaan loppuelämäni varoen sen rikkoutumista.

En todellakaan suosittele Megaklinikkaa kenellekään! Muutama tuntemani kokenut hammaslääkärikin on sanonut, ettei ikikuuna päivänä laittaisi ketään menemään sinne. Mielestäni klinikka on hyvä esimerkki "kustannustehokkaasta" hammashoidosta.
  Vastaa viestiin
02.08.11, 19:51   #9 (linkki)
mirkku
(Vierailija)

huijareita

Ostin netistä diilin, jolla sai tutkimuksen ilmaiseksi.
Varaukset ym. sujuivat hienosti, itse operaatiotkin. En suostunut röntgenkuviin, koska hampaat hyvässä kunnossa. Hammaskivi poistettiin ja järkytyksekseni yksi reikä paikattiin. Paikkaajana virolainen töykeä naislääkäri, ei esitellyt itseään. Homma kyllä hoitui eikä valittamista tähän saakka.
Kun tuli rahastuksen aika, kuinka ollakaan,hups, minulta velotettiin tuo tutkimus jonka piti olla ilmainen. Huomasin sen kuitista kotona ja soitin perään. Luvattiin hoitaa. Nyt olen tuon naurettavan summan perään lähettänyt kaksi meiliä ja soittanut kahdesti eikä palautusta ole lupauksista huolimatta näkynyt. Käynnistä on kulunut kuusi viikkoa. Väsytystaktiikkaa? Eli asiakkaat houkutellaan sisään ja raha kelpaa. Se asiakassuhde päättyi siihen.
  Vastaa viestiin
19.08.11, 12:41   #10 (linkki)
ulla
(Vierailija)

Hyvin toimii

"Paha kello kauas kuuluu", eli huono kokemus tulee paljon helpommin jaettua muiden kanssa kuin hyvä. Edelliset kommentit luettuani päätin jakaa omat kokemukseni Megaklinikasta.

Sekä mieheni että minä käymme Megaklinikalla. Palvelu on aina ollut kohteliasta, ja jälki hyvää. Meillä kummallakaan ei tosin ole hampaissamme mitään mikä ei paikkaamalla tai hammaskiven poistolla hoituisi. Kokemustemme perusteella uskallan kyllä suositella Megaklinikkaa perushammashoidon tarpeessa oleville (tämähän itse asiassa on Megaklinikan palvelulupaus). Hintataso on vähintäänkin kohtuullinen, hoitoon pääsee nopeasti ja kaikki hoituu kerralla. Kohdallemme osuneet hammashoitajat ja -lääkärit ovat kaikki olleet ammattilaisia.

Esimerkkinä voin kertoa oman tapaukseni. Kävin ennen Megaklinikkaa muualla hoidattamassa hampaani. Reilu vuosi sitten tarkastuksen ja hammaskiven poiston jälkeen alaposkihammasta alkoi vihlomaan aina kuin söin/join kylmää. Varasin uuden ajan ja valitin asiasta. Hammaslääkäri tutki ja tutki, ei löytänyt mitään vikaa ja neuvoi minua olemaan juomatta niin kylmää vettä! Vuotta myöhemmin otin Megaklinikalla puheeksi edelleen vihlovan hampaani. Hammaslääkäri tutki hampaan ja totesi, että hammas vaikuttaisi olevan kunnossa. Hän kuitenkin jatkoi, että vihlomisen syy saattaa olla hampaassa oleva suurensuuri amalgaamipaikka. Joskus tällainen iso amalgaami kuulemma saattaa painaa hammasta ja aiheuttaa alleen käytännössä näkymättömiä hiushalkeamia, jotka sitten vihlovat. Hän tarjoutui vaihtamaan amalgaamin muoviin, mutta ei luvannut vihlomisen sillä katoavan. Vuoden vihlovasta hampaasta kärsineenä totesin, että antaa mennä. Paikka vaihdettiin - ja vihlominen loppui!
  Vastaa viestiin
19.08.11, 12:55   #11 (linkki)
zorro
(Vierailija)

Muistakaa ettei kaikkea pidä uskoa mitä netissä kerrotaan.

Tulee mieleen että jos on edullisemmat hinnat kuin muilla niin koetaan myös vakavaksi kilpailijaksi ja kirjoittelu voi olla sen mukaista-feikkipotilaat-feikkikokemukset..

Kannattaa uskoa vain tuttujen kokemuksia.Netti on myös katkeruuden ja pahuuden kaatopaikka.

Itse en ole tuolla käynyt kun ei ole olut tarvetta, mutta aion käydä tsekkaamassa.Jos huono, en menetä paljoa, jos hyvä, säästän tulevaisuudessa.
  Vastaa viestiin
26.08.11, 10:21   #12 (linkki)
Tarzan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zorro Näytä viesti
Muistakaa ettei kaikkea pidä uskoa mitä netissä kerrotaan.

Tulee mieleen että jos on edullisemmat hinnat kuin muilla niin koetaan myös vakavaksi kilpailijaksi ja kirjoittelu voi olla sen mukaista-feikkipotilaat-feikkikokemukset..

Kannattaa uskoa vain tuttujen kokemuksia.Netti on myös katkeruuden ja pahuuden kaatopaikka.

Itse en ole tuolla käynyt kun ei ole olut tarvetta, mutta aion käydä tsekkaamassa.Jos huono, en menetä paljoa, jos hyvä, säästän tulevaisuudessa.

En voisi olla enempää samaa mieltä
  Vastaa viestiin
26.08.11, 14:49   #13 (linkki)
reiätön
(Vierailija)

Kävin paikkauttamassa ja puhdistuttamassa hampaani.Halpa ja hyvä.Suosittelen ++++
  Vastaa viestiin
22.12.11, 22:41   #14 (linkki)
Megaklinikalla käynyt
(Vierailija)

Epäilys jäi

Ei todellakaan ole edullinen paikka, ja tuntuu huijaukselta koko lafka. Laskuttavat kaikesta kalleimman mukaan, keksivät tarvittavia toimenpiteitä ja löytävät ylimääräisiä reikiä ja tulehduksia hampaista, laittavat puudutusta niin että pääsevät laskuttamaan lisää. Työn jälki huonointa mitä ikinä ikinä olen nähnyt (paikkaus kyseessä), ja iso osa työntekijöistä virolaisia tms. ulkomaalaisia. Jäi todella huijattu maku, ja mietin pitäisikö käydä jollain osaavalla hammaslääkärillä näytättämässä hampaat, ja kysyä mitä löytyy, ja jättää valitus jonnekin korkeammalle taholle. Itseltäni löydettiin Megaklinikalla mm. paha ientulehdus, paljon reiänalkuja jne. joihin sitten tarvittiin laajat (ja kalleimmat) hoidot. Luulisi pahan ientulehduksen jollain tavalla oireilleen ja näkyneen, mutteipä aikaisemmin ole. Luulen myös itseltäni poratun ja paikatun 'reiän', jota ei todennäköisesti edes ollut olemassa ja jonka paikkauksen jäljiltä hampaassa on iso monttu, siis takaosa puuttuu melkein kokonaan! Reiänalkujen takia tarvittiin hammashygienistin laajat hoidot, hammashygienisti itse tosin totesi ettei täällä nyt kovin paljon hammaskiveä ja muuta olekaan! Tästä kaikesta ihanuudesta laskuttivat yhteensä sitten 280E, kelakorvauksen jälkeenkin jää maksettavaksi 180. Jonkun pitäisi oikeasti mennä seuraamaan millä moraalilla kyseisessä paikassa töitä tehdään, ja millaista on työn jälki. Muita kommentteja lukiessa alkaa tuntua, että usein menee jo hoitovirheen puolelle ja jos paikkaa mainostetaan samanhintaisena kuin julkisen palveluja, on se harhaanjohtavaa ja suoranaista huijausta.
  Vastaa viestiin
02.01.12, 16:41   #15 (linkki)
timppa
(Vierailija)

Suosittelen.Edullinen ja nopea
  Vastaa viestiin
03.01.12, 23:53   #16 (linkki)
mama
(Vierailija)

Aikas erilaisii kokemuksii kaikil. Kuulin radiossa mainoksen ja kiinnostuin. Ei kai auta muu kuin kokeilla :)

Lasten hankkimisen jälkeen hampaat on tosi huonos kunnossa ja nyt ei oikeen ois ylimääräist rahaa. Toivottavasti tarjoukset pitää paikkaansa.
  Vastaa viestiin
04.01.12, 10:51   #17 (linkki)
Jyrki
(Vierailija)

Ei niin halpa - megan juurihoidot yli tuplat mitä muualla maksaa

Jos menet hammaslääkäriin kun hammas särkee, niin sehän tarkoittaa että hampaan hermot, eli juuri valittaa että pöpö päässyt juureen saakka. Megassa poisto ja yhden pinnan paikkaus halpaa ja edullisempaa kun terkkarissa, mutta jos on juurihoidon tarve, niin kaikki hesan muut yksityiset ovat edullisempia. Ja megassa vaativa juurihoito 8 kertaa kalliimpaa kun kunnalla. Mega on kun citymarket, on sisäänheittohinnat joilla " tyhmä" potilas saadaan tulemaan, ja "kas sinulla onkin täällä juurihoidon tarve", katsokaa megan hinnastosta vaativa juurihoito. Taitaa mennä yli 500€.
Harhaanjohtavaa. Mega lupaa hammaslääkärille 7-13.000 € kk palkkaa, ei tuollaisia palkkioita makseta yhden pinnan paikalla. ihmettelen ettei media ota asiaa esiin.
  Vastaa viestiin
29.02.12, 22:12   #18 (linkki)
Milla
(Vierailija)

Kokemuksia kerään itsekin ja mietin lähtemistä. Ajattelin kokeilla tätä samalla Megaklinikka ostohyvitys - Ostohyvitys.fi
  Vastaa viestiin
01.03.12, 23:37   #19 (linkki)
mega
(Vierailija)

Olin hieman ennakkoluuloinen-johtuen halvasta hinnasta-mutta paikka on Helsingin parhaita.Hintalaatusuhde toimii!
  Vastaa viestiin
03.03.12, 20:43   #20 (linkki)
veka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mega Näytä viesti
Olin hieman ennakkoluuloinen-johtuen halvasta hinnasta-mutta paikka on Helsingin parhaita.Hintalaatusuhde toimii!

Hyvin pitkälti samat kokemukset..Suosittelen
  Vastaa viestiin
08.03.12, 21:47   #21 (linkki)
ANKROJ
(Vierailija)

MEGAKLINIKKA - EI KIITOS

KALLIS kunnalliseen verrattuna!!! Meinasin saada hepulit kassalla, kun epäystävällinen nuori neiti sanoi summaksi 202,30 (kelakorvauksesta saan onneksi lähes 40 e tuosta takaisin). Hinta sisälsi perustutkimuksen, kahden pienen reiän paikkauksen puudutuksen kera (materiaalien osuus 80 e) sekä hammaskiven poiston. Puudutuspiikkejä iskivät tolkuttoman määrän (ainakin 6 kpl). Henkilökunta oli kylläkin todella ystävällistä (kassaneitiä lukuunottamatta) ja palvelu tehokasta. En usko, että menen uudestaan.
  Vastaa viestiin
09.03.12, 12:43   #22 (linkki)
Puhtis
(Vierailija)

Minulla on pelkkiä hyviä kokemuksia Megaklinikasta. Ihanaa, kun kaikki voidaan tehdä yhdellä käynnillä, eikä tuhlaudu minun eikä henkilökunnan tai jonkun byrokraatin aikaa siihen, että jokaista toimenpidettä varten täytyisi varata erillinen aika ja vielä odotella kuukausia siinä välissä (kuten kunnalla).

Saamani hoito on ollut hyvää ja henkilökunta ystävällistä.

Ja ehkä vähän off topic, mutta: miten paljon reikiä teillä ihmisillä oikein on?! Tuossa muutamien kommentit kuulostivat kyllä siltä että huh, huh, hampaita ei ole harjattu muutamaan vuoteen. Harjatkaa hampaat aamuin illoin, juokaa vettä joka aterian lopuksi, syökää purkkaa ja käyttäkää hammaslankaa, niin ei tarvitse koskaan kokea tuollaisia kauhujuttuja.
  Vastaa viestiin
15.03.12, 19:57   #23 (linkki)
uhri
(Vierailija)

mega klinikka huijausta koko touhu

todella huono kokemus. ensimmäinen ja viimeinen kerta.
ajat myöhässä puoli tuntia. heräsi epäilys kun netti varauksesta minkä itse teet maksaa 9€
minulla oli hampaasta paikka rikkunut ja hinnastossa oli ilmoitettu hinnat.
lääkäri puhui huono suomi ja katso hammasta ja hinta arvio nousi heti 120€. siis se mitä itse pitäisi maksaa.
sanoin, että ei paikata liian kallista hampaan paikkauksen arviosta perittiin 21€ eli maksoin
turhasta käynnistä 30€
tuli paha huijauksen maku. kassalla oli nuori tyttö joka oli pelokas ja ilme paljasti kyllä että häntäkin tilanne kyllä hävetti. hän oli ihan ystävällinen. ensimmäin ja vika kerta enkä todellakaan suosittele sitä kenellekkään. hinta tulee kalliinmaksi kuin normaali yksityinen hammaslääkäri. maksut kaikki eritelty ja niitä kertyy hinnasto ei pidä paikkaansa.
varaudu maksamaan kovempi hinta kuin muualla , ei tule hinnasta pettymystä

QUOTE=ANKROJ;11151555]KALLIS kunnalliseen verrattuna!!! Meinasin saada hepulit kassalla, kun epäystävällinen nuori neiti sanoi summaksi 202,30 (kelakorvauksesta saan onneksi lähes 40 e tuosta takaisin). Hinta sisälsi perustutkimuksen, kahden pienen reiän paikkauksen puudutuksen kera (materiaalien osuus 80 e) sekä hammaskiven poiston. Puudutuspiikkejä iskivät tolkuttoman määrän (ainakin 6 kpl). Henkilökunta oli kylläkin todella ystävällistä (kassaneitiä lukuunottamatta) ja palvelu tehokasta. En usko, että menen uudestaan.[/QUOTE]
  Vastaa viestiin
24.04.12, 21:35   #24 (linkki)
tuhri
(Vierailija)

Positiivinen käynti

En yöllä saanut säryn takia nukuttua. Varasin ajan, pääsin heti seuraavana päivänä. Otettiin röntgen jotta syy selviää (ja jonka tarvitsin muutenkin viisaudenhampaiden takia). Hetkeä myöhemmin lääkärin luo kuvien kanssa, tutkittiin suu, syytä ei löytynyt joten tehtiin se mitä voi. Särky oli jo tuohon mennessä hävinnyt muutenkin, mutta tarkoitus oli ollut jo useamman vuoden mennä hammaskiven poistoon mutta kunnallisella jonottaminen tai yksityisen hinnat eivät iskeneet. Hammaskivi poistettiin, oli kevyesti paras poisto-operaatio ikinä. Sattui todella vähän, puudutuksia en pyytänyt, halunnut tai saanut.

Vartti odotusta ilmoitettua aikaa pidempään, ripeää mutta ystävällistä ja kiireetöntä palvelua ja koko operaatio alle satasella josta tietysti vielä lopulta pois Kelan systeemit. Itse asiassa laskin että Kelasta saan takaisin niin vähän etten jaksa vaivautua edes hakemaan (kun ei ollut kelakorttia mukana), ei voinut olla siis mitenkään kallis käynti.

Niin, ja maksutapahtuma kesti viitisen minuuttia kun lupasivat röntgenkuvat minullekin. Lähettivät ne jonnekin toisaalle kun puhuttiin siitä että saisin lähetteen viisaudenhampaiden poistoon (vaatii leikkausta, eivät tee itse) ja laittoivat kuvat minullekin kopiona sähköpostiini. Tiskillä minua palveli rento, yli 30-vuotias nainen. Ei siis ainakaan hermostunut pikkutyttö kuten joku toinen valitti.

Suosittelen kaikille lämpimästi. Voi olla, että siellä saa toisinaan myös huonoa palvelua, mutta minulla ei tullut vastaan. Muutenkin osa valituksista kuulosti ihan eri paikalta kuin se jossa itse kävin. En ole kuitenkaan mikään vakiokävijä joten en tunne firmaa niin hyvin. Minusta on kuitenkin turha itkeä jälkeenpäin jos ei osaa katsoa hinnastoja etukäteen, ei tiedä mitä palveluita ei halua tai jos kuvittelee hinnastossa selkeästi kuvatun operaation yhtäkkiä kuuluvan ilmaiseksi hintaan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku