Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.01.11, 15:55   #1 (linkki)
SannaMaija
(Vierailija)

Nopeasti rasvoittuvat hiukset

Moi,

Onko jollain hienoja keinoja millä hillitä nopeasti rasvottuvia hiuksia?
Mulla on tosi tummat puolipitkät hiukset, jotka rasvottuu liian nopsaa. Jos käyn aamulla suihkussa on ne illalla viiden kuuden aikaan sen tuntuset, että ahistaa. Roikkuu ja alkaa kiilteleen silleeen rasvasesti. Eli joka päivä saa pestä hiukset.

Joskus jos illalla on käynyt suihkussa niin saan huljutella aamulla shampoolla etuhiukset, että ne olisi ilmavat ja puhtaat.

Mikä neuvoksi?

Nyt olen kuntokuurilla ja käyn salihikoilun päätteeksi pesen myös hiukset joka päivä, mutta sillon kun kuntoilu(hikoilu) ei ole joka päiväistä olisi kiva käydä suihkussa pesemättä hiuksia aina....
  Vastaa viestiin

14.08.11, 16:43   #2 (linkki)
toimii
(Vierailija)

Ei ihme, että rasvoittuvat jos peset joka päivä. Itselläni on pitkät mustaksi värjätyt hiukset ja pesen ne 2-3 kertaa viikossa, eli aina kun alkaa tuntua rasvaisilta. Joskus pesin useammin ja hiukset myös rasvoittuivat nopeammin. Hiukset tottuvat jatkuvaan pesemiseen ja mitä useammin peset niitä, sitä nopeammin ne myös rasvoittuvat. Shampoo pesu pari kertaa viikossa riittää hyvin ja kuluttaa hiuksiasi vähemmän.
  Vastaa viestiin
14.08.11, 23:59   #3 (linkki)
Kuivashampoo
(Vierailija)

Kokeile edellisen neuvon lisäksi myös kuivashampoota, itellä ainakin auttaa asiaan :)
  Vastaa viestiin
16.08.11, 11:38   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2011
Yhdyn muihin kommentteihin, hiusten jokapäivänen pesu ei ole hyväksi, vaan rasvoittaa vielä enemmän. Itse olen yrittänyt vähentää hiusten pesua, nyt pesen kolmen päivän välein ja jopa hiusten laatu on parantunut! Hätätapauksessa myös yllämainittu kuivashampoo toimii hyvin!
  Vastaa viestiin
17.08.11, 09:09   #5 (linkki)
Taitaa olla höpöä
(Vierailija)

Milloin se rasvoittuminen sitten vähenee? Itse en uskalla pestä hiuksia joka päivä (juurikin koska pelkään että ne alkavat rasvoittua vieläkin nopsemmin), vaan joka toinen päivä - ja sen kakkospäivän hiukset on melkein kuin voilla nuoltuja. Eli jos harvempi pesuväli vähentää rasvoittumista, niin kuinkahan monta vuosikymmentä siihen menee? Itse olen siis mennyt tällä jokatoinenpäivä -tahdilla koko aikuisikäni (olen 31) ja vielä ei ole tehonnut...
  Vastaa viestiin
19.08.11, 11:32   #6 (linkki)
..
(Vierailija)

Jos treenaa monta kertaa viikossa hiukset hikisenä, pakkohan ne on pestä, vaikka ei olisi muuten rasvaiset. Pelkkä vesihuuhtelu ei riitä, koska hien mukana erittyy myös rasvaa, eikä tukka tunnu puhtaalta treenin jälkeen ilman shampoopesua.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku