Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
31.01.11, 14:34   #1 (linkki)
ellu
(Vierailija)

kauneushoitola Amelie

Hei onko kokemuksia Kivistö/Kannisto alueella olevasta kauneushoitolasta? Se olis aika lähellä ja etsin uutta hyvää paikkaa muuton jälkeen. Kynsihuollosta ja erilaisista hoidoista oon kiinnostunut. Jos on kokemusta kuulisin mielelläni, kiitos etukäteen!
  Vastaa viestiin

08.01.12, 23:28   #2 (linkki)
suvi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ellu Näytä viesti
Hei onko kokemuksia Kivistö/Kannisto alueella olevasta kauneushoitolasta? Se olis aika lähellä ja etsin uutta hyvää paikkaa muuton jälkeen. Kynsihuollosta ja erilaisista hoidoista oon kiinnostunut. Jos on kokemusta kuulisin mielelläni, kiitos etukäteen!
Mukavan kotoisa paikka, joka on rakennettu vanhaan autotalliin. Rento ilmapiiri ja työntekijät. Hinnat mielestäni hieman normihintoja edullisemmat. Suosittelen!
  Vastaa viestiin
22.02.12, 21:25   #3 (linkki)
amelie
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ellu Näytä viesti

Tosi hyvä paikka, kotoisa ja rento. Paikan ripsientekijä on yksi Suomen parhaista!
  Vastaa viestiin
29.02.12, 19:13   #4 (linkki)
che tee
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja suvi Näytä viesti
Mukavan kotoisa paikka, joka on rakennettu vanhaan autotalliin. Rento ilmapiiri ja työntekijät. Hinnat mielestäni hieman normihintoja edullisemmat. Suosittelen!

Autotalliin !?! Yhtä ranskalaisen boheemi ote kuin nimeä kantavassa elokuvassa?
  Vastaa viestiin
03.03.12, 20:35   #5 (linkki)
mutu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja amelie Näytä viesti
Tosi hyvä paikka, kotoisa ja rento. Paikan ripsientekijä on yksi Suomen parhaista!

Mihinkäs tuo arvio perustuu?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku