Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.02.11, 14:39   #1 (linkki)
Engel
(Vierailija)

Netistä meikkejä?

Olisko kenelläkään tietoa mistä saisi netistä ostettua meikkejä? Hyvät kokemukset tervetulleita.
  Vastaa viestiin

21.02.11, 14:56   #2 (linkki)
jep
(Vierailija)

Tällänen löytyy MIC Collection, edullista kosmetiikka verkossa. Tästä ei ole omakohtaista kokemusta mutta taidan kokeilla kun ens kerralla tarvii meikkejä ostaa.
  Vastaa viestiin
22.02.11, 08:22   #3 (linkki)
Aisha
(Vierailija)

netistä meikkejä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Engel Näytä viesti
Olisko kenelläkään tietoa mistä saisi netistä ostettua meikkejä? Hyvät kokemukset tervetulleita.

Oriflame - natural swedish cosmetics
  Vastaa viestiin
22.02.11, 09:10   #4 (linkki)
Lookfantastic
(Vierailija)

Lookfantastic

Mä olen tilaillut osoitteesta lookfantastic.com - Home of luxury brands such as ghd, Redken, Aveda, Clarins, Decleor and many more. On siis brittiläinen sivusto jossa laaja valikoima kosmetiikkaa eri merkeiltä. Tilaaminen on sujunut aina hyvin ja toimitus ollut nopeaa eli voin vain suositella.
  Vastaa viestiin
24.02.11, 11:35   #5 (linkki)
daisy
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jep Näytä viesti
Tällänen löytyy MIC Collection, edullista kosmetiikka verkossa. Tästä ei ole omakohtaista kokemusta mutta taidan kokeilla kun ens kerralla tarvii meikkejä ostaa.

Kiitti tästä vinkistä!
  Vastaa viestiin
24.02.11, 14:33   #6 (linkki)
tiedonhaluinen
(Vierailija)

Mistä saisi tilattua laatumerkkejä luotettavasti ja Stockaa edullisemmin? Eli ei näitä marketmerkkejä vaan Lancomea, Dioria, Elizabeth Ardenia ym.

Entä parfyymejä?
  Vastaa viestiin
27.02.11, 10:40   #7 (linkki)
Emilia
(Vierailija)

Parhaat meikit

Yves Rotcherin verkkokaupasta tilaan itse meikkini ja olen ollut palveluun todella tyytyväinen. Sieltä löytyy jatkuvasti hyviä tarjoustuotteita ja perusmeikkejä edullisesti. Tarjolla on toki myös hinnakkaampia tuotteita merkistä riippuen. Yves Rotcher ei testaa tuotteitaan eläimillä, on ekologinen ja meikeissä käytettävät aineosat tulevat luonnosta. Yli 17 euron tilauksista ilmaiset postikulut ja tilaajalahjaksi ilmainen tuote mukavasta valikoimasta (mm. hyviä kasvorasvoja). Ei tule kalliiksi ja voin lämpimästi suositella kaikille naisille! :)
  Vastaa viestiin
01.11.11, 13:56   #8 (linkki)
Meikkitsh
(Vierailija)

Netistä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilia Näytä viesti
Yves Rotcherin verkkokaupasta tilaan itse meikkini ja olen ollut palveluun todella tyytyväinen. Sieltä löytyy jatkuvasti hyviä tarjoustuotteita ja perusmeikkejä edullisesti. Tarjolla on toki myös hinnakkaampia tuotteita merkistä riippuen. Yves Rotcher ei testaa tuotteitaan eläimillä, on ekologinen ja meikeissä käytettävät aineosat tulevat luonnosta. Yli 17 euron tilauksista ilmaiset postikulut ja tilaajalahjaksi ilmainen tuote mukavasta valikoimasta (mm. hyviä kasvorasvoja). Ei tule kalliiksi ja voin lämpimästi suositella kaikille naisille! :)
Kivoja meikkejä löytyy Pretty.fi -verkkokaupasta. On netissä paljon muitakin kivoja paikkoja.

Lue lisää....
  Vastaa viestiin
09.11.11, 22:40   #9 (linkki)
englanti
(Vierailija)

Ebay UK
  Vastaa viestiin
09.12.11, 06:36   #10 (linkki)
säästää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja englanti Näytä viesti
Ebay UK

Suosittelen,postikulutkin pienemmät kuin Suomessa.
  Vastaa viestiin
09.05.12, 00:13   #11 (linkki)
tervakylpy
(Vierailija)

meikkejä netistä

onko ne ulkomaalaiset kaupat muka niin paljon halvempia että kannattaa ottaa riski? meikkejä saa suomestakin tosi edullisesti.
  Vastaa viestiin
10.05.12, 13:12   #12 (linkki)
jupaell
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tervakylpy Näytä viesti
onko ne ulkomaalaiset kaupat muka niin paljon halvempia että kannattaa ottaa riski?

Kyllä. Ne on usein huomattavasti halvempia, eikä luotettavista kaupoista tilatessa ole mitään sen suurempia riskejä. Mikä hassuinta, paketti EU-alueelta tai jopa USA:sta voi tulla nopeammin perille kuin pohjoismaisesta kaupasta tilattu.

En luota yhtään huonolla suomenkielellä käännettyihin "kotimaisiin" kauppoihin, joista suurin osa on esim. ruotsalaisia ym. Jos ei viitsi sitä vertaa nähdä vaivaa, että käännättää niihin kunnon tekstit, saa olla ilman mun rahojani. Joko englanniksi tai hyvällä suomenkielellä kiitos. Ja osa näistä "hoono soomi" nettikaupoista on tosi suosittujakin täällä Suomessa. No, teineille kelpaa ilmeisesti mikä vaan.
  Vastaa viestiin
11.05.12, 14:32   #13 (linkki)
Suomessa tuplahinta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tervakylpy Näytä viesti
onko ne ulkomaalaiset kaupat muka niin paljon halvempia että kannattaa ottaa riski? meikkejä saa suomestakin tosi edullisesti.
Edullisesti?? Vilkaisin linkkiäsi, ja melkein tuplahinnat tuolla näkyy olevan esim. brittiverkkokauppoihin verrattuna (mukaanlukien postikulut). Eli kyllä, ne OVAT niin paljon halvempia. Riskeistä en ymmärrä, sillä en näe esim. brittikaupasta ostamisessa mitään sen isompaa riskiä kuin suomikaupastakaan ostamisessa. Itse käytän esim.

lookfantastic.com
cheapsmells.com
lilylolo.co.uk
jerseybeautycompany.co.uk
  Vastaa viestiin
16.05.12, 08:58   #14 (linkki)
vakio-ostelija
(Vierailija)

Suomessa kaikki maksaa tuplasti.Ulkomaiset nettikaupat jyrää!
  Vastaa viestiin
17.05.12, 16:59   #15 (linkki)
vinkki
(Vierailija)

huuto.netistä löytyy myös uusia
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: