Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.03.11, 07:48   #1 (linkki)
Tuulispää
(Vierailija)

Hyvä hiustenkuivain

Nyt olisi hakusessa hyvä hiustenkuivain jossa on myös viillennys toiminto.Mun hyvä Braun joka oli 10v. vanha sanoi eilen sopimuksensa irti.Pitäisi olla tehokas,ei matkamalli ja joku kohottava harja tai muu lisäosa.Otan kiitollisuudella vinkkejä vastaan ettei tarvitse ostaa sikaa säkissä.
  Vastaa viestiin

29.03.11, 11:45   #2 (linkki)
Braun
(Vierailija)

Meillä on kotona sekä Philipsin että Braunin kuivaajat, jälkimmäinen on suosikkini: ei liian painava, silti tehokas. Puhallusnopeus ja lämpötila erikseen säädettävät ja vielä kylmäpuhallus. Johto tarpeeksi pitkä, mukana tuli jokin "diffuusori-ilmanhajoitin", jota en näillä hiuksilla ole käyttänyt.
Tuo Philips on turhan painava, siinä myös käyttökytkimet hiukan hankalammin hallittavissa, ovat painikkeita, eivät liukukytkimiä. Siinä on plussaa erillinen infrapunakuivaus, kun meillä oli toisella lapsella niin pitkät ja paksut hiukset että tunnin kesti kuivata tavallisella kuivaajalla.

Tuo Braun on jo muutaman vuoden ikäinen, samanlaista en Braunin sivuilta löytänyt.
  Vastaa viestiin
29.03.11, 12:10   #3 (linkki)
Braun
(Vierailija)

Meillä on kotona sekä Philipsin että Braunin kuivaajat, jälkimmäinen on suosikkini: ei liian painava, silti tehokas. Puhallusnopeus ja lämpötila erikseen säädettävät ja vielä kylmäpuhallus. Johto tarpeeksi pitkä, mukana tuli jokin "diffuusori-ilmanhajoitin", jota en näillä hiuksilla ole käyttänyt.
Tuo Philips on turhan painava, siinä myös käyttökytkimet hiukan hankalammin hallittavissa, ovat painikkeita, eivät liukukytkimiä. Siinä on plussaa erillinen infrapunakuivaus, kun meillä oli toisella lapsella niin pitkät ja paksut hiukset että tunnin kesti kuivata tavallisella kuivaajalla.

Tuo Braun on jo muutaman vuoden ikäinen, samanlaista en Braunin sivuilta löytänyt.
  Vastaa viestiin
31.03.11, 23:07   #4 (linkki)
RIta
(Vierailija)

pro

Moi!

Ei noista marketin fööneistä oikein ole mihinkään.. Tai tietty riippuu millanen tukka on, mutta suosittelen erittäin lämpimästi hairstoren föönejä, jotka on "ammattilaiskäyttöön", mutta ei nyt ihan kuitenkaan. Mutta siis ite oon tykänny tosi paljon ja on viileäpuhallus sekä kaksi eri lämpöpuhallusta. Ja tehot jotain ihan muuta, kun markettien hyllyltä. Hinta nyt tietenkin on hitusen kalliimpi, joku 60-70e, mutta kestääkin ihan eri lailla!
  Vastaa viestiin
29.12.11, 17:52   #5 (linkki)
laura12
(Vierailija)

diffuusori

ostin uuden remingtonin föönin jossa tuli tuo diffuusori mukana,onko diffuusorilla tarkoitus kuivata koko pää vai vaan viimeistellä sillä lopuksi?googlestakaan ei oikeen löydy yhtään mitää aiheesta kun diffuusoreita näköjään on myös autoissa :D
  Vastaa viestiin
29.12.11, 19:09   #6 (linkki)
Braun edelleen.
(Vierailija)

Huomasin että vanha keskustelu, jossa olin mukana, on noussut esille.
Tarkastelin näitä "markettihiustenkuivaajiani":

Philips on nimeltään Salondry Pro AC ceramic, painaa ihan kauheasti, kuivaa hyvin paksutkin hiukset ja maksoi silloin 70 euroa, tehoa kotitarpeiksi 2000 W.
Braun on FuturePro Ion-care, tehoa 1850 - 2300 W, näytti Amazonissa maksavan 54 euroa, vastaava uudempi malli Gigantissa 59 euroa. Taitaa tuo kuivaaja jossain vaiheessa lopettaa sopimuksensa kotona, harmi. Töissä mulla on Braunin matkakuivaaja, aika lelu mutta mahtuu pieneen tilaan, watteja sen verran että kehtaa salikäynnin jälkeen käydä kaupassa kun sillä kuivaa hiukset.

Diffuusorilla olen kuivannut hiukseni kun ne ovat olleet lyhyet, lähes poikatukkamaiset. Olen kuivannut ensiksi hiukan ilman sitä, ettei vettä ole liikaa, ja sen jälkeen diffuusorilla koko pään, jotta hiukset nousevat kunnolla irti päänahasta. Jos mahdollista, niin vielä pää alaspäin.
Nyt kun hiukset ovat vähän pidemmät föönaan hiukset keraamisella harjalla, odottelen ensin puolisen tuntia suikussa käynnin jälkeen (jos vaan aikaa on) ettei märät hiukset liikaa veny ja katkeile kuivatessa.
  Vastaa viestiin
29.12.11, 19:26   #7 (linkki)
eclipse
(Vierailija)

Ostin pari kuukautta sitten Eclipse Ionic -hiustenkuivaajan, jonka tehoksi on ilmoitettu 2200-2400 W. Olen ollut tyytyväinen. Näitä samoja on ollut kuntosalillani. Siellä ihastelin noiden hiustenkuivaajien tehokkuutta. Nyt on oma :) Toivottavasti kestää käyttöä.
  Vastaa viestiin
30.12.11, 10:06   #8 (linkki)
laura12
(Vierailija)

kiitos braun vastauksesta,pelastit minun päivän!jotenki tuntuu et sillä diffuusorilla kestää tuhat vuotta kauemmin kuivata hiukset mutta eiköhän se siitä :D
  Vastaa viestiin
30.12.11, 10:07   #9 (linkki)
saksa
(Vierailija)

Braun on laadukas.Niin ja yleensä hyvännäköinenkin
  Vastaa viestiin
30.12.11, 10:22   #10 (linkki)
diffuusio asiaa
(Vierailija)

Diffuusio-kuivaimet kehitettiin silloin kun oli muodissa permiskiharainen pää.
Sitä ei voinut föönata tavallisella föönillä, koska se venytti kiharan ns. puretulle narulle.
Diffuusiokuivaajalla kuivattiin hiukset latvasta juureen, eli pää oli alaspäin, jolloin hiukset eivät suoristuneet, eivätkä "naruttuneet". Piikit kuivaimessa helpotti nostoa päänahasta.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku