Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.04.11, 21:23   #1 (linkki)
Mari
(Vierailija)

Kuka suunnittelisi tatuoinnin?

Tietääkö kukaan,kuka voisi suunnitella tatuoinnin minulle? Maksua vastaan tietenkin.

Olen selaillut tatuointiliikkeiden sivuja, ja sain sen käsityksen että joka paikassa varmaankin suunnitellaan myös tatuointeja asiakkaan toiveiden mukaan, mutta se edellyttää myös tatuoinnin ottamista kyseisessä paikassa.

Ongelmani on se että asun ulkomailla ja haluaisin saada kuvan valmiiksi ennen kuin menen sen täällä sitten ottamaan jossakin.
  Vastaa viestiin
19.03.12, 16:25   #2 (linkki)
Tom-mi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari Näytä viesti
Tietääkö kukaan,kuka voisi suunnitella tatuoinnin minulle? Maksua vastaan tietenkin.

Olen selaillut tatuointiliikkeiden sivuja, ja sain sen käsityksen että joka paikassa varmaankin suunnitellaan myös tatuointeja asiakkaan toiveiden mukaan, mutta se edellyttää myös tatuoinnin ottamista kyseisessä paikassa.

Ongelmani on se että asun ulkomailla ja haluaisin saada kuvan valmiiksi ennen kuin menen sen täällä sitten ottamaan jossakin.
Moi,

Voisin suunnitella sulle tatuoinnin.. Minkälaisen haluat??
Kerro ideoistasi :)
  Vastaa viestiin
19.03.12, 16:30   #3 (linkki)
Tom-mi
(Vierailija)

tazka

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari Näytä viesti

Moi,

Voisin suunnitella sulle tatuoinnin.. Minkälaisen haluat??
Kerro ideoistasi :)
  Vastaa viestiin
03.04.12, 16:32   #4 (linkki)
naurettavaa
(Vierailija)

Tatskat on niin laast season.Älkää pilatko kroppaanne
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>