Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janni97 Olen saanut mukavasti rusketusta kesällä ja olen lähdössä ulkomaille lokakuussa. Saisinko pidettyä rusketuksen ensi kesään asti jos kävisin 2 kertaa kuukaudessa solariumissa? Kuinka kauan olisi hyvä olla alussa? (En pala helposti.)
Sitten näistä itse ruskettavista. Jos käytän niitä kesällä niin rusketunko normaalisti? |
en suosittele itseruskettavia jos ottaa muuten aurinkoa/käy solkussa. kun ne itseruskettavat kuluu pois länttejä jättäen ja muutenkin levittyy usein huonosti, niin et rusketu auringossakaan kovin tasaisesti. tasaisin rusketus tulee kun iholla ei ole mitään muita tököttejä ja se on kuorittu sekä hyvin kosteutettu, ja ottaa aurinkoa tarvittaessa suojakertoimen kanssa.
solariumissa alkuun suositellaan n.10min, varsinkin jos palaa helposti niin kannattaa kokeilla lyhyemmällä ajalla. itse olen 30min ja käyn ehkä 10 kertaa vuodessa solkussa, riippuen aiemmasta rusketuksesta.
muista että luonnollinen päivetys on aina kauniimpi kuin tökerö oranssi. näyttää kauhealle kun ihmisillä menee yli tuo rusketuksen ihannoiminen..!