| |  | | |
03.06.11, 13:18
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2011
| Epäonnistunut kestopigmentointi
Mulle laitettiin vappuna huulten kestopigmentointi. Pyysin luonnollisen näköisiä, huomaamattoman värisiä ja ohuita rajoja mutta sain kirkkaan punaiset paksut rajat jotka näyttää siltä että ne olis tehty tussilla. Mä en kehtaa näyttäytyä kenellekään ilman että olisin peittänyt ne paksulla meikillä ja huulipunalla. Normaalisti en juurikaan käytä huulipunaa ja nyt oon pakotettu siihen. Mun ulkonäköni on pilattu kerta kaikkiaan.
Mikä on pigmentoijan vastuu tässä? Onko mulla perusteita vaatia heitä korvaamaan poistosta aiheutuneet kulut? Voivatko nuo pigmentoijat todella tunaroida mitä lystäävät ilman minkäänlaista vastuuta?
Miten nämä nyt sitten voisi poistaa? Tämä tekijä ei ota vastuuta näistä koska vetoaa vain siihen että tämä ei ole pysyvä. Mutta onhan se pysyvä 5 vuotta!!! Mä en voi elää näin viittä vuotta. Musta tuntuu että nämä on kaiken lisäksi tehty tatuointikoneella eikä varsinaisella pigmentointikoneella koska se tuntui paljon järeämmältä kuin se millä eräässä toisessa paikassa tehtiin mun silmän rajaukset. Väri jämähti heti kiinni ja se tehtiin vain kerran. Silmänrajauksia tehtiin kolme kertaa ja vieläkään ei ole tarpeeksi vahva rajaus ylhäällä.
Tekijä kertoo että heillä tehdään myös poistoja. Kuulemma samalla koneella mutta ilman väriä. Se väri ei poistu kuulemma hetkessä mutta vähitellen kun sillä koneella on se pigmentti rikottu, tai jotain... Mikä menetelmä tuo oikein on ja voinko enää luottaa siihen tekijään? Uskallanko vielä mennä sinne? Vai saanko ne kuluttajasuojalautakunnan kautta vastuuseen näistä? Mä olen aivan hätääntynyt ja ahdistunut tästä. Mä en voi elää näin!
| |
| | |
04.06.11, 00:33
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voi sinua pinnallista ressukkaa!!!! :(((((((((
| |
| | |
04.06.11, 10:08
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuinka uskaltauduit huulten kestopigmentoinnin ottamaan, mikäli olit jo toisen paikan tekemiin silmänrajauksiin tyytymätön?
Veikkaisin, että joku yksityinen lääkäriasema voisi tehdä poistoja.
| |
| | |
04.06.11, 10:42
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuluttajaneuvojalta voit saada maksutonta opastusta, miten menetellä, mikäli et pääse ratkaisuun kestopigmentoinnin tekijän kanssa. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot - Kuluttajavirasto
Aika karulta tuo saamasi "palvelu" kuitenkin vaikuttaa. Missä kävit sen ottamassa?
| |
| | |
05.06.11, 16:48
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla on kokemusta samasta asiasta. Huulten kestopigmentoinnin lopputulos oli (tai ON) erittäin epäsymmetrinen (ja liian tumma). Kävin pigmentoijan luona asiasta valittamassa ja vaatimassa rahoja takaisin.
Poisto-operaatiosta pigmentoija kertoi, muttei suositellut sitä - syytä en enää muista. Ja toisaalta en kyllä olisi todellakaan antanut kyseisen tekijän tehdä itselleni enää yhtään minkänlaista operaatiota. No, rahoja hän ei kuitenkaan suostunut palauttamaan, joten otin kuin otinkin yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Jotta asiassa olisi päästy eteenpäin kehotti kuluttujaneuvoja minua ensinnäkin käymään muutaman muun kestopigmentoijan nähtävänä, ja pyytämään heiltä arvion, kuinka pielessä pigmentointini on. Kuluttajaneuvoja totesi, että rahojen palautuksessa tulisi kyseeseen max. 10 % pigmentoinnin hinnasta eli alle 60 €. Noin pienen summan takia en sitten jaksanut lähteä pigmentoijien arvioita haalimaan.
Tässä on nyt sitten eletty epäsymmetristen huulten kanssa 1,5 vuotta, pikku hiljaa huulipunan käytöstä on tullut automaatio. En kuitenkaan suosittele kyseistä operaatiota kellekään, ainakaan mikäli tekijästä ei ole takeita.
| |
| | |
05.06.11, 18:50
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | silmien rajaus Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vega4 Mulle laitettiin vappuna huulten kestopigmentointi. Pyysin luonnollisen näköisiä, huomaamattoman värisiä ja ohuita rajoja mutta sain kirkkaan punaiset paksut rajat jotka näyttää siltä että ne olis tehty tussilla. Mä en kehtaa näyttäytyä kenellekään ilman että olisin peittänyt ne paksulla meikillä ja huulipunalla. Normaalisti en juurikaan käytä huulipunaa ja nyt oon pakotettu siihen. Mun ulkonäköni on pilattu kerta kaikkiaan.
Mikä on pigmentoijan vastuu tässä? Onko mulla perusteita vaatia heitä korvaamaan poistosta aiheutuneet kulut? Voivatko nuo pigmentoijat todella tunaroida mitä lystäävät ilman minkäänlaista vastuuta?
Miten nämä nyt sitten voisi poistaa? Tämä tekijä ei ota vastuuta näistä koska vetoaa vain siihen että tämä ei ole pysyvä. Mutta onhan se pysyvä 5 vuotta!!! Mä en voi elää näin viittä vuotta. Musta tuntuu että nämä on kaiken lisäksi tehty tatuointikoneella eikä varsinaisella pigmentointikoneella koska se tuntui paljon järeämmältä kuin se millä eräässä toisessa paikassa tehtiin mun silmän rajaukset. Väri jämähti heti kiinni ja se tehtiin vain kerran. Silmänrajauksia tehtiin kolme kertaa ja vieläkään ei ole tarpeeksi vahva rajaus ylhäällä.
Tekijä kertoo että heillä tehdään myös poistoja. Kuulemma samalla koneella mutta ilman väriä. Se väri ei poistu kuulemma hetkessä mutta vähitellen kun sillä koneella on se pigmentti rikottu, tai jotain... Mikä menetelmä tuo oikein on ja voinko enää luottaa siihen tekijään? Uskallanko vielä mennä sinne? Vai saanko ne kuluttajasuojalautakunnan kautta vastuuseen näistä? Mä olen aivan hätääntynyt ja ahdistunut tästä. Mä en voi elää näin! |
Mä kävin espoossa ja hyvin onnistu ainakin, sanoi just sitä et huulet kandee tehdä aina ensimmäinen kerta mieluummin liian vaalealla ja sit lisätään väriä tokal kerral jos tulos liian vaalea. otan huulet myöhemmin samas paikassa.
| |
| | |
06.06.11, 11:10
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Hanki elämä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja trolololo Voi sinua pinnallista ressukkaa!!!! :((((((((( | Mitäköhän itse teet tällä forumilla jos me olemme pinnallisia? Eikö sulla ole muuta tekemistä kuin käydä haukkumassa ulkonäöstään välittäviä ihmisiä?
| |
| | |
06.06.11, 12:58
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nannu Mä kävin espoossa ja hyvin onnistu ainakin, sanoi just sitä et huulet kandee tehdä aina ensimmäinen kerta mieluummin liian vaalealla ja sit lisätään väriä tokal kerral jos tulos liian vaalea. otan huulet myöhemmin samas paikassa. | No mitä sitten, jos se ensimmäinenkin pigmentointitulos on liian tumma tai muuten pielessä? Mulla tehtiin pigmentoijan mukaan luonnollisimmalla värillä ja silti tuli liian tummat sekä kummalliset rajat. Ja mikä ton sun viestin informaatioarvo tähän alkuperäiseen pigmentoijan vastuuta koskevaan kysymykseen muutenkaan oikein oli?
| |
| | |
08.06.11, 16:38
|
#9 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kuluttajaneuvontaa Kuluttajaneuvojalta voit saada maksutonta opastusta, miten menetellä, mikäli et pääse ratkaisuun kestopigmentoinnin tekijän kanssa. Kuluttajaneuvonnan yhteystiedot - Kuluttajavirasto
Aika karulta tuo saamasi "palvelu" kuitenkin vaikuttaa. Missä kävit sen ottamassa? | Tämä epäonnen paikka on nimeltään Dimondia ja se löytyy Helsingistä Hämeentieltä. En suosittele sitä paikkaa kenellekään. Pigmentointi tehtiin ahtaassa takahuoneessa ja tekijä oli joku itä-Aasialaistyyppinen nainen joka ei edes puhunut suomea. Liikkeen etuosassa oli toinen joka sitten puhui suomea ja tulkkasi mun puheeni sille toiselle. Sain kyllä tarkkaan kerrottua minkälaiset rajaukset tahdon. Sanoin että hyvin ohuet, huomaamattomat ja luonnollisen väriset. Kun hän ne piirsi ensin tylsällä huultenrajauskynällä niin sitä piirrosta katsoessani sanoin että nimenomaan EI sitten sellaisia paksuja ja räikeän värisiä niin kuin hän oli piirtänyt. Se toinen mulle sitten sanoi että juu ei, lopputulos kuulemma on ohut ja luonnollinen. Kattia kanssa!
Kun soitin sinne kuukausi pigmentoinnin jälkeen valittaakseni lopputuloksesta niin se nainen oli tosi töykeä ja huusi mulle että soita kuluttajavirastoon! Tuli sellainen olo että näin on sattunut aikaisemminkin ja että sitä kautta on kuitenkin turha riitauttaa asiaa. Hän jopa perusteli sen niin että kun kestopigmentointi ei ole pysyvä. Onhan se nyt pahus sentään 5 vuotta pysyvä! Heillä tehdään niitä poistoja myös ja maksua vastaan he sitten sen tekisivät mutta mä en päästä niitä enää lähellekään mun huulia puhumattakaan siitä että maksaisin heille siitä vielä lisää! Olen nyt menossa Cityklinikalle laserpoistoon. Kalliiksi tämä kyllä tulee!
| |
| | |
09.06.11, 00:54
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
^ Hyvä, että aloitit ketjun aiheesta!
Olen joskus harkinnut kestopigmentointeja, kun niidenhän mainostetaan helpottavan meikkaamista ja tuovan aina huolitellun ulkonäön. Muistaakseni Elleissäkin oli joku ketju, joissa noita kilvan kehuttiin. Nyt jätän suosiolla väliin, kun mistäpä tietää, millaisen "kestopigmentoijan" kynsiin joutuu! Eiköhän suunnilleen kaikki mainosta olevansa kokeneita ja osaavia...
Kohtuutonta, että ammattitaidoton yrittäjä voi huonolla työllä pilata ihmisen ulkonäön! Tuota voi ajatella pysyvän ulkonäköhaitan aiheuttamiseksi. Ilmeisesti kauneudenhoitopalvelut on ala, jossa huonoa palvelua saatuaan pitää nuolla itse haavansa ja vieläpä kuulla olevansa pinnallinen, kun on kyseistä palvelua erehtynyt haluamaan. Jos vastaavasti ravintoloitsija aiheuttaisi huonolla hygienialla ruokamyrkytyksen useille, olisi kyse uutisesta ja yrittäjällä olisi helpostikin lappu luukulla.
Hyvä, että olet saamassa avun toisaalta! Tsemppiä!
| |
| | |
13.06.11, 19:58
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kävin myös Citydealin myötä pigmentoimassa kulmakarvani kyseisessä Studio Dimondiassa. Sanoin että en missään nimessä halua liian tummia kulmakarvoja, hiukseni ovat ihan vaaleat joten kontrasti tummilla kulmakarvoilla olisi aikamoinen. Pigmentoija kertoi että vaihtoehtona on musta tai ruskea väri, johon sanoin että ehdottomasti ruskea, eikä siis liian tumma! No, tässähän nämä kulmakarvat ovat, mustat kuin mitkä eivätkä ole kyllä ruskean sävyä nähneetkään. Itseäni rupesi myös epäilyttämään, että kulmat on tehty tatuointikoneella, sen verran järeältä tuntui ja väri tuntuu olevan aika lujassa (olen ottanut pigmentoinnin aikaisemminkin, ja väri on haalistunut huomattavasti enemmän parin viikon aikana, niin kuin pitäisikin). Ennen kuin ostin kyseistä Citydealin tarjousta vieläpä soitin liikkeeseen, ja varmistin että eihän pigmentointeja tehdä tatuointikoneella, johon vastaus oli että ei tietenkään.. Mutta tosiaan hieman epäilyttää. Kaikeksi onneksi kulmien muoto on hyvä, mutta väri ei tosiaan ole sitä mitä tilasin. Nytpä toivon että nämä tästä vielä ajan kanssa vaalenisivat, toisaalta mikäli oikein tulkkasin pigmentoijani puheesta, sanoi hän jossain vaiheessa että itsellään on olleet pigmentoinnit 10 vuotta eivätkä ole haalistuneet mihinkään. Väliaikaisratkaisuna ajattelin laittaa hiuksiini tummia raitoja, jotta mustat kulmakarvat eivät niin erottuisi. Mutta tosiaan, Studio Dimondiaa en kovin äkkiä suosittele! Citydealejä tuohon liikkeeseen oli myyty aika monta, joten toivon että ihmiset googlailisivat paikan ennen tuonne menoaan. Itsekin tein niin, mutta silloin kukaan ei vielä ollut avannut keskustelua aiheesta/ paikasta.
| |
| | |
14.06.11, 13:14
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja a-s-r Kävin myös Citydealin myötä pigmentoimassa kulmakarvani kyseisessä Studio Dimondiassa. Sanoin että en missään nimessä halua liian tummia kulmakarvoja, hiukseni ovat ihan vaaleat joten kontrasti tummilla kulmakarvoilla olisi aikamoinen. Pigmentoija kertoi että vaihtoehtona on musta tai ruskea väri, johon sanoin että ehdottomasti ruskea, eikä siis liian tumma! No, tässähän nämä kulmakarvat ovat, mustat kuin mitkä eivätkä ole kyllä ruskean sävyä nähneetkään. | Kuinkahan paljon näitä epäonnistuneen kestopigmentoinnin saaneita onkaan, mikäli tähänkin ketjuun on jo pari kirjoittanut? Kävitkö tuossa liikkeessä valittamassa kulmistasi?
Eipä ole hyvää mainosta Citydealillekään, joka ei olekaan ollut minulle tuttu ennen tätä ketjua!
| |
| | |
14.06.11, 19:39
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja antimainontaa Kuinkahan paljon näitä epäonnistuneen kestopigmentoinnin saaneita onkaan, mikäli tähänkin ketjuun on jo pari kirjoittanut? Kävitkö tuossa liikkeessä valittamassa kulmistasi?
Eipä ole hyvää mainosta Citydealillekään, joka ei olekaan ollut minulle tuttu ennen tätä ketjua! |
Samaa mietin, veikkaanpa että aika paljon... En ole käynyt valittamassa, en tiedä olisiko siitä hyötyäkään, sillä en ainakaan halua että enää kulmiani sorkkivat!
Olisi ehkä paikallaan, että Citydeal jollain tavoin kontrolloisi minkälaisia paikkoja diileihinsä ottaa. Itsekin olen tainnut hölmönä olettaa, että ei kai heidän listoillaan mitään puoskaripaikkoja voi olla, mutta eivät tosiaan taida juurikaan kontrolloida.
| |
| | |
24.06.11, 09:35
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Reklamointia kehiin Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja a-s-r Samaa mietin, veikkaanpa että aika paljon... En ole käynyt valittamassa, en tiedä olisiko siitä hyötyäkään, sillä en ainakaan halua että enää kulmiani sorkkivat!
Olisi ehkä paikallaan, että Citydeal jollain tavoin kontrolloisi minkälaisia paikkoja diileihinsä ottaa. Itsekin olen tainnut hölmönä olettaa, että ei kai heidän listoillaan mitään puoskaripaikkoja voi olla, mutta eivät tosiaan taida juurikaan kontrolloida. | Minä laitoin palautetta Citydealille, tein reklamaation suoraan Dimondian puoskarille ja soitin myös kuluttajaneuvontaan. Asia etenee. Tuommoiset puoskarit pitää saada kuriin, etteivät pilaa kovin monia kasvoja :( Valittakaa tekin!
| |
| | |
24.06.11, 18:05
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Rekkuli kannatti
CityDeal ainakin kantaa vastuunsa! Sain diilistä maksamani rahat takaisin ja vähän hyvitystä kaupan päälle ja lupasivat olla yhteyksissä Dimondiaan asian tiimoilta. Laittakaahan muutkin palautetta CityDealin kautta, niin eivät ainakaan enempää "hyviä tarjouksiaan" jakele ja pilaa muidenkin kasvoja... Ja eikun mamma laserkorjaukseen :(
| |
| | |
26.06.11, 12:20
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ymmärrän ongelmanne. Kannattaa todella ottaa selvää, kenelle menee pigmentoitavaksi. Itselläni on todella onnistuneet rajaukset, kulmat, sekä kokohuulipigmentointi. Teetin nämä pigmentoijalla, jolla on yli kymmenen vuoden kokemus ja tällä tekniikalla ja näilla väreillä ei koskaan tule luonnoton tulos. Ammattitaitoisella pigmentoijalla tulee olla työkansio, mistä voi katsoa aikaisempia työtuloksia. Älkää menkö halvimmalle, kyllä sana kiertää jos on hyvä pigmentoija, eikä näiden hyvien tarvitse itseään paljoa mainostaa. Heille vaan voi olla vaikeaa saada aikaa, kun ovat niin suosittuja.
| |
| | |
26.06.11, 12:36
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos kulmat ovat liian tummat, niin niitä voi vaalentaa laittamalla vaaleaa värivoidetta päälle. Valitse sopiva sävy, paksumpi tai ohuempi tai kestävämpi laatu, tarpeen mukaan. Voisikohan samaa konstia käyttää huulirajauksiin?
| |
| | |
26.06.11, 21:12
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Liian tummiin huulirajauksiin voi laittaa päälle vaaleampaa rajauskynää ensiavuksi.
| |
| | |
07.07.11, 13:49
|
#19 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Pigmentointeja ja tatuointeja voi poistaa rubiinilaserilla. Minulta on poistettu aikoinaan epäonnistuneet pigmentaatiot kulmista tällä menetelmällä. Vaatii useita kertoja ja maksaa, mutta kannattaa!
Ainakin Helsingissä plastiikkakirurgi Pekka Erkko tekee näitä poistoja. Vastaanottopaikka on Kampissa, Suomen Terveystalo -niminen yksityinen lääkäriasema. Suosittelen!
| |
| | |
16.08.11, 16:49
|
#20 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja a-s-r Kävin myös Citydealin myötä pigmentoimassa kulmakarvani kyseisessä Studio Dimondiassa. Sanoin että en missään nimessä halua liian tummia kulmakarvoja, hiukseni ovat ihan vaaleat joten kontrasti tummilla kulmakarvoilla olisi aikamoinen. Pigmentoija kertoi että vaihtoehtona on musta tai ruskea väri, johon sanoin että ehdottomasti ruskea, eikä siis liian tumma! No, tässähän nämä kulmakarvat ovat, mustat kuin mitkä eivätkä ole kyllä ruskean sävyä nähneetkään. Itseäni rupesi myös epäilyttämään, että kulmat on tehty tatuointikoneella, sen verran järeältä tuntui ja väri tuntuu olevan aika lujassa (olen ottanut pigmentoinnin aikaisemminkin, ja väri on haalistunut huomattavasti enemmän parin viikon aikana, niin kuin pitäisikin). Ennen kuin ostin kyseistä Citydealin tarjousta vieläpä soitin liikkeeseen, ja varmistin että eihän pigmentointeja tehdä tatuointikoneella, johon vastaus oli että ei tietenkään.. Mutta tosiaan hieman epäilyttää. Kaikeksi onneksi kulmien muoto on hyvä, mutta väri ei tosiaan ole sitä mitä tilasin. Nytpä toivon että nämä tästä vielä ajan kanssa vaalenisivat, toisaalta mikäli oikein tulkkasin pigmentoijani puheesta, sanoi hän jossain vaiheessa että itsellään on olleet pigmentoinnit 10 vuotta eivätkä ole haalistuneet mihinkään. Väliaikaisratkaisuna ajattelin laittaa hiuksiini tummia raitoja, jotta mustat kulmakarvat eivät niin erottuisi. Mutta tosiaan, Studio Dimondiaa en kovin äkkiä suosittele! Citydealejä tuohon liikkeeseen oli myyty aika monta, joten toivon että ihmiset googlailisivat paikan ennen tuonne menoaan. Itsekin tein niin, mutta silloin kukaan ei vielä ollut avannut keskustelua aiheesta/ paikasta. | No niin, pitihän se arvata etten tosiaankaan ole ainut jolle on noin käynyt. Sen verran puoskaripaikka se on. Olis itsekin pitänyt kääntyä kannoillani kun astuin sisään ja näin sen paikan ja ne tekijät. Kiva myös tietää etten vain kuvitellut sitä vaan että jonkun muunkin mielestä se kone tuntui järeämmältä kuin tavallinen pigmentointikone. Mun huulenrajaukset ainakin tuli kertaheitolla kirkuvan punaisiksi eivätkä siitä kyllä yhtään haalistuneet vaikka kuulemma piti. Puudutusgeelistä huolimatta se sattui aivan äärettömän paljon ja olin tuskissani silmät vettä vuotaen. Aikaisemmin kun toisessa paikassa Tampereella pigmentointiin silmänrajaukset niin se käsittely suurin piirtein vain kutitti. Eikä väri jämähtänyt siihen samalla tapaa vaan niitä silmänrajauksia piti tehdä kolme kertaa eivätkä vieläkään ole ylärajauksestaan riittävät vaan edelleen ovat haalistuneet liikaa.
Olen miettinyt pitäisikö asiasta tehdä oikein rikosilmoitus jotta sitä joku vihdoin alkaisi tutkimaan että minkälainen vehje niillä sitten siellä Dimondiassa oikein on. Olen vakuuttunut että laite on tatuointilaite ja että tämä kestää paljon paljon pidempään kuin se 2 - 5 vuotta mitä pigmentoinnille yleensä annetaan kestoksi. Tämä pigmentointi ei ole käyttäytynyt yhtään niin kuin normaalin pigmentoinnin pitäisi.
Olen nyt käynyt ennen juhannusta kerran sellaisessa laserhoidossa jolla oli tarkoitus poistaa ne huulten pigmentoinnit. Hoidon tehnyt lääkäri arvioi että saattaa olla että yksikin käynti riittäisi haalistamaan rajaukset lähes olemattomiin. Näin ei kuitenkaan käynyt. Väri haalistui aavistuksen verran mutta on häiritsevä edelleen. Tämäkin asia tukee arveluitani tatuointilaitteen käyttämisestä.
Jos joku muukin haluaa tulla mukaan tekemään yhdessä rikosilmoituksen tai joukkokanteen tästä tai jotain niin kertokaahan.
| |
| | |
16.08.11, 17:01
|
#21 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitin puolesta CityDeal ainakin kantaa vastuunsa! Sain diilistä maksamani rahat takaisin ja vähän hyvitystä kaupan päälle ja lupasivat olla yhteyksissä Dimondiaan asian tiimoilta. Laittakaahan muutkin palautetta CityDealin kautta, niin eivät ainakaan enempää "hyviä tarjouksiaan" jakele ja pilaa muidenkin kasvoja... Ja eikun mamma laserkorjaukseen :( | Hei kiitos tiedosta! Eipä ollut mulle tullut mieleenikään että CityDealille voisi asiasta reklamoida. Teenkin sen heti huomenna kun paikka avautuu. Dimondiaanhan mä soitin ekaa kertaa viikko pigmentoinnista jolloin sieltä sanottiin että odota nyt rauhassa, kyllä se siitä haalistuu. Kahden viikon päästä sama laulu. Odotin vielä pari viikkoa jonka jälkeen tein reklamaatiota puhelimitse ja silloin sieltä karjaistiin mulle heti että he eivät tee asialle mitään ja että soitapa kuluttajasuoja-asiamiehelle. Ilmeisesti en ollut ensimmäinen valittaja ja he olivat kai jo ottaneet selvää asioista. Perusteena sille etteivät he ole korvausvelvollisia oli se ettei tämä ole "pysyvä". Mutta onhan se 5 vuotta pysyvä!!! Ja mitä nyt tätä ketjua lukiessani huomasin että voi olla jopa 10 vuotta pysyvä ilman että edes siihen mennessä haalistuisi. Aika heikko argumentti mun mielestäni.
| |
| | |
16.08.11, 22:38
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
CityDeal tosta hoidosta rahat keräsi eikä toi firma.
| |
| | |
17.08.11, 14:34
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toivottavasti saat vähintäänkin rahasi takaisin CityDealilta. Eikä tuon pigmentointi-firman tarvitsisi tärvellä enää kenenkään kasvoja...
| |
| | |
22.08.11, 10:31
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Äitin puolesta CityDeal ainakin kantaa vastuunsa! Sain diilistä maksamani rahat takaisin ja vähän hyvitystä kaupan päälle ja lupasivat olla yhteyksissä Dimondiaan asian tiimoilta. Laittakaahan muutkin palautetta CityDealin kautta, niin eivät ainakaan enempää "hyviä tarjouksiaan" jakele ja pilaa muidenkin kasvoja... Ja eikun mamma laserkorjaukseen :( | Eilisen tai lauantain Hesarissa huomasin CityDealin mainoksen 100 € maksavasta kestopigmentoinnista. "Säästä 198€ - Silmien, huulten tai kulmien kestopigmentointi vain 100€ (arvo 298€). Lahjakortti on voimassa 13.04.-12.10.2011" Studio Dimondia : Säästä 66% Helsingissä
Googlattuani firman nimeä, tuli bongattua onneksi myös tämä ketju!
| |
| | |
26.08.11, 17:40
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kärsin omista pigmenttikulmistani parisen vuotta, kunnes kävin haalistamassa ne laserilla. Nyt en näytä enään pelleltä jonka kulmat on maalattu kaareksi liian korkealle.
| |
| | | | |