| |  | | |
05.09.11, 08:54
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vega4
Jos joku muukin haluaa tulla mukaan tekemään yhdessä rikosilmoituksen tai joukkokanteen tästä tai jotain niin kertokaahan. | Olen kiinnostunut. Saataiskohan me jotenkin yhteystiedot vaihtumaan ilman tätä foorumia? Tuollainen toiminta on saatava loppumaan.
| |
| | |
06.09.11, 23:35
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tyttöystävälläni oli järkyttävät,otsaan pigmentoidut kaarevat kulmat.Sponsoroin muutaman kerran laseriin ja ne saatiin haalistettua niin että inhimillinen määrä meikkiä peittää loput.Nykyään hänellä kauniit omat luonnolliset kulmat. En tajua koko pigmentointivillitystä.Onko meikkaaminen toisiaan niin rasittavaa hommaa että kannattaa ottaa riski?
| |
| | |
10.09.11, 15:29
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) |
Äiti oli tänään käynyt laserhoitoihin erikoistuneen lääkärin vastaanotolla kysymässä, mitä kulmakarvoille voisi tehdä. Tässä tutkimuksessa oli todettu, että nähtävästi Studio Dimondian tekemä "kestopigmentointi" on tatuointi, koska se oli niin syvällä. Väri edelleen pikimusta (reilu 3 kk "kestopigmentoinnin jälkeen.) Lääkäri oli tehnyt koemielessä laserilla pienelle alueelle toimenpiteen, jolla nähdään parin päivän sisällä, lähteekö väriä yhtään. Joka tapauksessa, oli kyseessä kestopigmentointi taikka laser, sen poistaminen vaatii useita kertoja, tulee hyvin kalliiksi, eikä lopputulos ole täydellinen - voi olla, että kulmiin jää vihertävät jäljet vielä muistoksi tästä ihanuudesta. (Pelkkä erikoislääkärillä käynti oli muuten maksanut 250 euroa...)
Siispä: ÄLKÄÄ IKINÄ KOSKAAN MENKÖ STUDIO DIMONDIAAN! Kalliiksi tulee heidän halvat CityDeal-tarjouksensa.
Toivon, että tällaiset "kosmetologit" saadaan pois markkinoilta hyvien palveluntarjoajien tieltä. Joku vastuu pitäisi heilläkin olla. Kyseessä on pahimmillaan ihmisen itsetunnon murskaava juttu.
| |
| | |
13.09.11, 02:41
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | Ikävä
Tosi ikävää kuulla teidän kertomuksianne. Mielestäni laissa on jotain vikaa jos tälläisistä ei saa vahingonkorvauksia. Ei varmaan ihan halpaa käydä jollain laserilla poistattamassa niitä.
Minusta tämä ihmisten ulkonäön pilaaminen on niin vakava asia, että asialle pitäisi oikeasti tehdä jotain. Jos näitä epäonnistuineita pigmentointeja on paljon, niin kuluttajaviranomaiset voivat nostaa joukkokanteen tätä Diamondiaa vastaan. Jos viranomaiset eivät siihen suostu, niin ehkäpä pieni kohu iltapäivälehdissä auttaisi?
Itse tein hiusväristä valituksen kuluttajavirastoon ja sain korvaukseksi kampaamokulut ja hiusvärin hinnan eli en paljon mitään enkä ainakaan mitään korvauksia rumasta ulkonäöstä. Mutta tässä tapauksessa voisitte ainakin saada ne lääkärikulut. Ehkä. Eri asia jos tuollainen hämärä lafka maksaa mitään. Vaihtaa vaan nimeään ja sama toiminta jatkuu. Joten kuluttajaneuvonnan sivuilla on ohjeet miten valitus tehdään. Sen käsittelyyn menee noin vuosi.
| |
| | |
20.09.11, 20:00
|
#30 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2011
|
Mä arvasin sen! Kyllä se on pikemminkin tatuointi kuin pigmentointi kun ne puoskarit siellä Dimondiassa sen tekevät. Kyllä ne olis saatava pois tuolta alalta ihmisten ulkonäköä pilaamasta.
Oon tosi pahoillani sun äitisi puolesta. Onko se laserhoito häivyttänyt sitä yhtään? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitin puolesta Äiti oli tänään käynyt laserhoitoihin erikoistuneen lääkärin vastaanotolla kysymässä, mitä kulmakarvoille voisi tehdä. Tässä tutkimuksessa oli todettu, että nähtävästi Studio Dimondian tekemä "kestopigmentointi" on tatuointi, koska se oli niin syvällä. Väri edelleen pikimusta (reilu 3 kk "kestopigmentoinnin jälkeen.) Lääkäri oli tehnyt koemielessä laserilla pienelle alueelle toimenpiteen, jolla nähdään parin päivän sisällä, lähteekö väriä yhtään. Joka tapauksessa, oli kyseessä kestopigmentointi taikka laser, sen poistaminen vaatii useita kertoja, tulee hyvin kalliiksi, eikä lopputulos ole täydellinen - voi olla, että kulmiin jää vihertävät jäljet vielä muistoksi tästä ihanuudesta. (Pelkkä erikoislääkärillä käynti oli muuten maksanut 250 euroa...)
Siispä: ÄLKÄÄ IKINÄ KOSKAAN MENKÖ STUDIO DIMONDIAAN! Kalliiksi tulee heidän halvat CityDeal-tarjouksensa.
Toivon, että tällaiset "kosmetologit" saadaan pois markkinoilta hyvien palveluntarjoajien tieltä. Joku vastuu pitäisi heilläkin olla. Kyseessä on pahimmillaan ihmisen itsetunnon murskaava juttu. | | |
| | |
22.09.11, 16:13
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Laserhoidosta ei ollut mitään apu, eli tatuointi on :(
| |
| | |
23.09.11, 14:08
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onkohan tuolla niiden nettisivuilla Studio Dimondia joskus ollut maininta kestopigmentaatiosta? Enää ei ainakaan ole...
Itse ostin CityDealista kestopigmentaation 120 eurolla. Tähän sitten täydennyskerta vielä 80 euroa päälle. Hyvän malliset kulmat, sopivan paksuiset ja oikealla kohdalla. Paikka oli M & N Image.
| |
| | |
23.09.11, 21:07
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) |
128 *100 € = 12 800 €. Ihan kivasti jos ammattitaito on ollut sitä kuin tässä ketjussa on kerrottu. Tietty yrittäjällä on ollut kustannuksia palkoista, liiketilan vuokrasta ja kai tämä diidihommelikin on ottanut jotain välistä...
Joka tapauksessa törkeää, että joku "kauneudenhoitoalan yrittäjä" voi tärvellä asiakkaan ulkonäön lähes pysyvästi tuolla tavalla :(
| |
| | |
25.09.11, 15:52
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) |
en löytänyt firmaa netistä..Siis Dimond vai Diamond?
| |
| | |
26.09.11, 10:22
|
#36 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja linkkiä kiitos en löytänyt firmaa netistä..Siis Dimond vai Diamond? | Studio Dimondia
Tekevät vain rakennekynsiä. Onkohan tullut kestopigmentoinnista sanomista ja lopettaneet niiden tekemisen...
| |
| | |
28.09.11, 13:45
|
#37 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Ihan oikeita tatuointejakin voidaan poistaa rubiinilaserilla, eli jos pigmentointiväri on hakattu liian syvälle (jolloin se vastaa oikeaa tatuointia) voidaan silti laserilla saada hyviä tuloksia.
Omat, liian syvälle pigmentoidut kulmani poistettiin laserilla. Käyntikertoja kyllä vaadittiin aika monta, ja rahaa paloi. Mutta mahdollista se siis on!
| |
| | |
28.09.11, 16:57
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mitä teillä ylipäätänsä käy mielessä, kun menette pigmentoimaan noita kulmianne? :0 :0 :0 Itselläni ei kävisi edes koskaan mielessä piirtää kulmakarvoja, koska ne näyttävät niin typerältä. Aika erikoista, että joku tieten tahtoen haluaa saada naamaansa pysyvästi tuollaiset täysin epäluonnolliset pigmentoinnit. Siis tajuatteko ollenkaan, että kulmakarvat nimensä mukaisesti ovat karvoja? Eivät siis pigmentointivärillä tai kynällä töherrettyjä viivoja. Voi hyvänen aika, että sapettaa tämä ihmisten typeryys ja turhamaisuus... Täytyy olla aika pinnallinen, jos tuollaisiin touhuihin lähtee ulkonäkönsä vuoksi.
| |
| | |
03.10.11, 13:34
|
#39 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mitä teillä Mitä teillä ylipäätänsä käy mielessä, kun menette pigmentoimaan noita kulmianne? :0 :0 :0 Itselläni ei kävisi edes koskaan mielessä piirtää kulmakarvoja, koska ne näyttävät niin typerältä. Aika erikoista, että joku tieten tahtoen haluaa saada naamaansa pysyvästi tuollaiset täysin epäluonnolliset pigmentoinnit. Siis tajuatteko ollenkaan, että kulmakarvat nimensä mukaisesti ovat karvoja? Eivät siis pigmentointivärillä tai kynällä töherrettyjä viivoja. Voi hyvänen aika, että sapettaa tämä ihmisten typeryys ja turhamaisuus... Täytyy olla aika pinnallinen, jos tuollaisiin touhuihin lähtee ulkonäkönsä vuoksi. |
Eihän tämän asian pitäisi sinua koskettaa mitenkään. Sinä et pidä kestopigmentoinneista, tämä ok. On ihan jokaisen oma asia mitä kasvoillensa tai vartalollensa tekee.
Mielestäni on parempi, että kulmat pigmentoi jos omia kulmia ei ole.
| |
| | |
11.10.11, 00:13
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | Maarit Leikoskella
Minulle on pigmentoitu kulmat, eye linerit ja huulirajaukset Maarit Leikoskella jo muutama vuosi sitten. Tulos oli erittäin hyvä ja hyvin on myös pysynyt - itseasiassa niin hyvin, että en ole vielä tarve mennä uudelleen, vaikka suunnitelmissa toki on.
Leikoskella tehdään ensin muoto- ja värisuunnitelma yhdessä ennen varsinaista pigmentointia.
Olin itse äärettömän tarkka paikan siisteyden, hygienian ja maineen suhteen. Myös työn tuloksesta halusin ehdottomasti keskustella, ennen kuin ryhdyttiin mihinkään. Olihan kyseessä toimenpide, jolla voi olla pitkäaikaisia haittavaikutuksia väärin tehtynä.
Leikoskea minulle suositteli eräs kilpatanssija, jonka meikin on pysyttävä vauhdissa ja hiessa siistinä. Hänellä tulos näytti hyvältä, joten varasin ajan oitis.
Olen enemmän kuin tyytyväinen tulokseen, ja voin suositella lämpimästi!
| |
| | |
12.10.11, 10:10
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) | lahjakortista
Tuhannet kiitokset kaikille näistä viesteistä!
Ostin keväällä kyseisen lahjakortin pigmentointiin Studio Dimondiaan.
Olin jo sitten varaamassa aikaa, kun eksyin tänne lukemaan teidän kommentteja
ja silloin iski PANIIKKI!
| |
| | |
12.10.11, 10:15
|
#42 (linkki)
| | (Vierailija) | kiitos
[QUOTE=diilaaja;11008497]Tuhannet kiitokset kaikille näistä viesteistä!
Otin yhteyttä Citydealiin ja kerroin mitä olen lukenut ko.paikasta.
Citydealistä vastattiin nopeasti ja ystävällisesti. Lupasivat palauttaa rahat, mikäli niin haluaisin.
Onnekseni sain rahani takaisin, sillä en todellakaan kaiken lukemani jälkeen olisi uskaltanut mennä kyseiseen paikkaan.
ISO KIITOS teille kaikille kun olette avoimesti kertoneet kokemuksenne täällä!
Nyt sitten etsimään paikkaa, jossa saisi luonnollisen ja kauniin kestopigmentoinnin kulmiini.
| |
| | |
12.10.11, 10:19
|
#43 (linkki)
| | (Vierailija) |
[QUOTE=Diilaaja;11008500][QUOTE=diilaaja;11008497]Tuhannet kiitokset kaikille näistä viesteistä!
Otin yhteyttä Citydealiin ja kerroin mitä olen lukenut ko.paikasta.
Citydealistä vastattiin nopeasti ja ystävällisesti. Lupasivat palauttaa rahat, mikäli niin haluaisin.
Onnekseni sain rahani takaisin, sillä en todellakaan kaiken lukemani jälkeen olisi uskaltanut mennä kyseiseen paikkaan.
ISO KIITOS teille kaikille kun olette avoimesti kertoneet kokemuksenne täällä!
Nyt sitten etsimään paikkaa, jossa saisi luonnollisen ja kauniin kestopigmentoinnin kulmiini.
Ja Citydealille kiitos hienosta ja inhimillisestä toiminnasta!! Ymmärrän että he eivät tietenkään pysty ottamaan vastuuta kaikkien asiakasyritystensä tekemisistään. Mutta jatkossa olen viisaampi, ennen kuin ostan mitään diiliä. Kannattaa etukäteen vähän googlettaa mitä näistä putiikeista on kirjoiteltu. Monta diiliä olen jo ostanut, mutta nyt tämän Dimondian kanssa kävi näin. Onnekseni en ehtinyt mennä sinne.
| |
| | |
18.10.11, 10:48
|
#44 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Minäkin suosittelen Maarit Leikoskea. Hän teki minulle uudet, hyvät pigmentoinnit sen jälkeen, kun ne vanhat huonot oli poistettu laserilla.
Olen ollut todella tyytyväinen. Maarit pigmentoi aika kevyesti, eli mitään pysyvää vahinkoa ei todellakaan pääse tapahtumaan. Hän myös käyttää aikaa muodon suunnitteluun ja tekee muutenkin tosi varovaista ja huolellista jälkeä.
| |
| | |
22.11.11, 16:07
|
#45 (linkki)
| | (Vierailija) | Dimondia porhaltaa yhä
Jatketaanpa tätä tarinaa - olisikin liian hyvää ollakseen totta, jos olisivat lopettaneet touhunsa CityDealin kautta tulleisiin valituksiin!
Olen nimittäin ostanut syyskuun lopulla silmien kestopigmentoinnin Dimondiaan OFFERIUMIN kautta. Ovat hitsivie vaihtaneet vain operaattoria, ja sama meno jatkuu! Luojan kiitos tajusin lukea täältä ja Suomi24:stä, mitä on käynyt!!!!
Offeriumin kautta ei rahoja takaisin saa, kun ostosta on mennyt yli kaksi viikkoa. Pelotti aivan järjettömästi soittaa suoraan putiikkiin, mutta onneksi ei tullut huutoa (en kertonut huhuista, sanoin vain että olin tullut ostokseni kanssa toisiin ajatuksiin). Sanoivat, ettei rahoja voi palauttaa, mutta voin käyttää maksamani €100 johonkin toiseen heidän palveluistaan, kuitenkin alkuperäisen lahjakortin erääntymispäivään mennessä. No, sitten vaan ihmettelemään että mitä hel......, kun eihän niiden nettisivuilla tosiaan mainosteta mitään muuta kuin jotain hiton rakennekynsiä!!!
En jaksa tänään enää ajatella asiaa, pääasia että varaamani TATUOINTIaika on peruttu. Huomenna varmaan soittelen heille uudestaan ja kysyn, mistä saan kunnon listan heidän palveluistaan - kuulemma esim. laittavat ripsenpidennyksiä, jne. Totta hitossa ketuttaa, jos joudun sinne yhtään mihinkään käsittelyyn, mutta mieluummin edes yritän antaa heille mahdollisuuden antaa toisen tuotteen kautta hyvää palvelua, kuin menetän rahani kokonaan. Katsotaan nyt löytyykö jotain, vai soitanko sinne Kuluttajaviranomaiselle.
| |
| | |
23.11.11, 07:28
|
#46 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tajuatteko ollenkaan, että tuollaiset pigmentoinnit ym. ovat sairaalloista turhamaisuutta ja suoramaista typertyyttä? Jos olette värittömiksi syntyneet, niin ostakaa niitä meikkejä kaupasta. Paljon todennäköisemmin saa nätin ja luonnollisen lopputuloksen kuin noilla pigmentoinneilla, joista ei koskaan voi tietää, mitä niistä tulee. Ei niillä pigmentointien tekijöillä ole välttämättä ymmärrystä, mikä väri kenellekin sopii ja miten jokin väri näkyy erilaisella iholla. En ole koko elämäni aikana nähnyt kauniita pigmentointeja. Yleensä näyttävät sottaisilta ja täysin kasvojen muuhun väritykseen sopimattomalta. Aina kun näen pigmentoidut kulmat, niin tekee mieli nauraa.
| |
| | |
23.11.11, 18:39
|
#47 (linkki)
| | (Vierailija) |
^ Mitä suosittelet alopeciasta kärsiville?
Kulmakarvattomuus sopii ehkä Saimille mutta minä ainakin näyttäisin ihan olmilta ilman kulmakarvoja.
Ja sitä paitsi, mitä tämä asia edes sinua liikuttaa?
| |
| | |
24.11.11, 10:59
|
#48 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2011
|
Onko mitään uutta tietoa korvauksista, joutuiko paikka maksamaan poiston? Luulisi, että toi firma kannattaisi tarvittaessa vaikka haastaa oikeuteen ja sitä kautta vaatia poistomaksut. Hyvät perusteet ainakin on, jos kerran markkinoivat kestopigmentointia ja oikeasti nakuttavat kunnon tatskan!!
| |
| | |
07.12.11, 11:59
|
#49 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2011
| Peruutuksestasi
Kehottaisin ottamaan yhteyttä siihen Offeriumiin ja kertomaan juurta jaksain miten tuon Dimondian kanssa on käynyt Citydealissa ja vaadi saada rahasi takaisin. Jos palvelun laatu on tuo niin ei mikään Offerium voi pakottaa sinne menemään. Heilläkin pitäisi olla joku vastuu millaisia diilejä tarjoavat. Itse sain Citydealista rahani takaisin mutta laserpoiston jouduin kustantamaan itse. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JenniS Jatketaanpa tätä tarinaa - olisikin liian hyvää ollakseen totta, jos olisivat lopettaneet touhunsa CityDealin kautta tulleisiin valituksiin!
Olen nimittäin ostanut syyskuun lopulla silmien kestopigmentoinnin Dimondiaan OFFERIUMIN kautta. Ovat hitsivie vaihtaneet vain operaattoria, ja sama meno jatkuu! Luojan kiitos tajusin lukea täältä ja Suomi24:stä, mitä on käynyt!!!!
Offeriumin kautta ei rahoja takaisin saa, kun ostosta on mennyt yli kaksi viikkoa. Pelotti aivan järjettömästi soittaa suoraan putiikkiin, mutta onneksi ei tullut huutoa (en kertonut huhuista, sanoin vain että olin tullut ostokseni kanssa toisiin ajatuksiin). Sanoivat, ettei rahoja voi palauttaa, mutta voin käyttää maksamani €100 johonkin toiseen heidän palveluistaan, kuitenkin alkuperäisen lahjakortin erääntymispäivään mennessä. No, sitten vaan ihmettelemään että mitä hel......, kun eihän niiden nettisivuilla tosiaan mainosteta mitään muuta kuin jotain hiton rakennekynsiä!!!
En jaksa tänään enää ajatella asiaa, pääasia että varaamani TATUOINTIaika on peruttu. Huomenna varmaan soittelen heille uudestaan ja kysyn, mistä saan kunnon listan heidän palveluistaan - kuulemma esim. laittavat ripsenpidennyksiä, jne. Totta hitossa ketuttaa, jos joudun sinne yhtään mihinkään käsittelyyn, mutta mieluummin edes yritän antaa heille mahdollisuuden antaa toisen tuotteen kautta hyvää palvelua, kuin menetän rahani kokonaan. Katsotaan nyt löytyykö jotain, vai soitanko sinne Kuluttajaviranomaiselle. | | |
| | |
09.01.12, 19:49
|
#50 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tyytväinen pigmentoitu Ymmärrän ongelmanne. Kannattaa todella ottaa selvää, kenelle menee pigmentoitavaksi. Itselläni on todella onnistuneet rajaukset, kulmat, sekä kokohuulipigmentointi. Teetin nämä pigmentoijalla, jolla on yli kymmenen vuoden kokemus ja tällä tekniikalla ja näilla väreillä ei koskaan tule luonnoton tulos. Ammattitaitoisella pigmentoijalla tulee olla työkansio, mistä voi katsoa aikaisempia työtuloksia. Älkää menkö halvimmalle, kyllä sana kiertää jos on hyvä pigmentoija, eikä näiden hyvien tarvitse itseään paljoa mainostaa. Heille vaan voi olla vaikeaa saada aikaa, kun ovat niin suosittuja. | Muutama neuvoa:
Älkää menkö halpaan paikkaan.
Suosikaa kestopigmentoijia, joilla on vähintään 10-v kokemus.
Valitkaa tekijä, jolla on runsas valikoima värejä.
Ensin meikataan sopivan malliset ja väriset luonnokset ja vasta, jos ne näyttävät hyviltä niin sitten kestopigmentoidaan.
Paikkaan kannattaa tutustua etukäteen. Jos kyseessä on joku epämääräinen takahuone, niin äänestä jaloillasi.
| |
| | | | |