| Kuinka saada vyötärö?
Onko mitään keinoa saada vyötäröä, jos sitä ei luontaisesti ole?
Olen 30-v nainen ja mulla on ns. pökkelökroppa: ei lainkaan vyötäröä, kapea lantio. Mitat 170/62 ja 93-78-89. Itse asiassa tuokin ero vyötärö- ja lantiomittojen välillä tulee siitä, että pakarani ovat ulkonevat; edestä katsottuna olen täysin suora. Rasvaa tämä ei ole, ei ainakaan ihon alla. Pinsettiotteeseen ei jää kuin nahka, six-packi löytyy. Ylävartalo on lähinnä lihaksikas, jalat turhankin oikat.
Olen jo kaikenlaista yrittänyt. Olen urheillut koko ikäni käytännössä, käy jumpissa/kuntosalilla 6 kertaa viikossa. Olen käynyt fysioterapeutilla joka totesi lihaskunnon, myös syvien vatsalihasten olevan kunnossa.
Eli, jos se ei ole rasvaa eikä lihasheikkoutta, mitä sille voi tehdä? Voiko se johtua ruokavaliosta? Olen aika suuriruokainen, mm. viljaa kuluu paljon, vähintään kymmenen palaa leipää päivässä, päälle puurot, riisit pastat ym. Vihanneksia ja hedelmiä olen valitettavan laiska syömään.
Jos se on vain rakenteeni, voiko sitä mitenkään auttaa? Joku korsetti, kirurginen toimenpide? Näin kesällä harmittaa, kun hameissa ja mekoissa näytän aivan drag queeniltä:(
|