Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Kropan kohentajat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.06.11, 09:29   #1 (linkki)
epätoivoinen
(Vierailija)

seluliitti

Hei kaikille!
Voisiko joku kertoa minulle, millä saisin sisäreisien ja polvien selluliitit pois?
Kävin viime talvena monenlaisissa hoidoissa, joista ei ollut muuta hyötyä, kuin pankkitili kapeni, ei reidet.
On kokeiltu Ultracontour ja VelaShape.
Käyty vielä 20 kertaa lymfassa edellämainittujen hoitojen välissä.
Rahaa palanut noin 4000€.
Älkää vain hyvät ihmiset menkö Klinikka22 Ultracontour hoitoihin, se on pelkkää huijausta.
Hoito on erittäin tehokas oikein tehtynä, mutta on kiinni hoitajasta.
Neuvoa kaipaava.
  Vastaa viestiin

28.06.11, 09:37   #2 (linkki)
mahasellu
(Vierailija)

ultracontour

Joo, tiedän paikan, kävin vatsanalueen Ultracontour hoidoissa, eikä ollut mitään hyötyä!
Ei todellakaan kannata mennä Klinikka22.
Hoitaja oli muistaakseni joku Meri?
En osaa sanoa millä saisit selluliitin pois, se on aika hankalaa.
Kauhea rahasumma jonka olet pistänyt hoitoihin, harmi.
Tsemppiä ja Hyvää Kesää.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen Näytä viesti
Hei kaikille!
Voisiko joku kertoa minulle, millä saisin sisäreisien ja polvien selluliitit pois?
Kävin viime talvena monenlaisissa hoidoissa, joista ei ollut muuta hyötyä, kuin pankkitili kapeni, ei reidet.
On kokeiltu Ultracontour ja VelaShape.
Käyty vielä 20 kertaa lymfassa edellämainittujen hoitojen välissä.
Rahaa palanut noin 4000€.
Älkää vain hyvät ihmiset menkö Klinikka22 Ultracontour hoitoihin, se on pelkkää huijausta.
Hoito on erittäin tehokas oikein tehtynä, mutta on kiinni hoitajasta.
Neuvoa kaipaava.
  Vastaa viestiin
29.06.11, 09:38   #3 (linkki)
läskipolvi
(Vierailija)

Samaa ongelmaa täälläkin. En ole kokeillut mitään kalliita hoitoja, mutta liikunnasta ei ainakaan ole ollut sanottua iloa tässä asiassa. Ei myöskään ihmevoiteista (ylläri :P ).

Olen miettinyt, että auttaisiko omalla kohdalla jos jättäisi rasvan kokonaan pois. Tai muut ravintomuutokset... Ääh.

Oikeita kokemuksia selluliitin poistosta olisi mukava kuulla! Useiden lähteiden mukaan selluliitti on perinnöllistä ja ihanan pysyvää. Itselläni tilanne kirjaimellisesti räjähti päälle e-pillerit aloitettuani. Pillerit ovat nykyisin pannassa, mutta selluliitti jäi :(
  Vastaa viestiin
03.07.11, 18:57   #4 (linkki)
toinen läskipolvi
(Vierailija)

Selluliitti ja rasva polvissa

Kävin Plastikkakirurgilla, hän totesi ettei selluliittia oikein saa muulla kuin rasvaimulla, mutta saattaa jäädä kuitenkin epätasaisuutta ,joka hoidetaan LPG-hoidoilla kaksi viikkoa rasvaimun jälkeen 2-3 kertaa viikossa.
Polvien läskit ei lähde muulla kuin rasvaimulla! Vaikka kuinka laihtuisit ja kävisit kuntosalilla, niin läskipolvet ei häviä, ne on ja pysyy.
Katsoin äitini polvia ja itsekseni mietin, että perintö se on tuokin.
Menen rasvaimuun heti kun rahatilanne paranee. Suosittelen sinullekin, ei se rasvan pois jättämisellä lähde, puhun kokemuksesta.
Niin minä olen hoikka, mutta polvet ja sisäreidet. Mamma Mia!
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja läskipolvi Näytä viesti
Samaa ongelmaa täälläkin. En ole kokeillut mitään kalliita hoitoja, mutta liikunnasta ei ainakaan ole ollut sanottua iloa tässä asiassa. Ei myöskään ihmevoiteista (ylläri :P ).

Olen miettinyt, että auttaisiko omalla kohdalla jos jättäisi rasvan kokonaan pois. Tai muut ravintomuutokset... Ääh.

Oikeita kokemuksia selluliitin poistosta olisi mukava kuulla! Useiden lähteiden mukaan selluliitti on perinnöllistä ja ihanan pysyvää. Itselläni tilanne kirjaimellisesti räjähti päälle e-pillerit aloitettuani. Pillerit ovat nykyisin pannassa, mutta selluliitti jäi :(
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku