| |  | |
06.07.11, 21:46
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | G: Käsivartesi ympärysmitta?
Kärsin jostain syystä ohuista käsivarsistani. Kapoinen kyynärvarsi vielä menettelee, mutta olkavarressa ei ole papua, vaikka ei toisaalta alliakaan. Toisaalta kun olen katsellut naisten käsivarsia, olen huomannut, että siroja ne ovat monella muullakin. Kertokaapa siis oma mittanne, niin päästään vertailemaan. Jotta vertailussa olisi jotain mieltä, niin kertokaa myös pituutenne. :)
Käsivarren ympärys (paksuimmasta kohdasta): 26 cm
Pituus: 172 cm
| |
| | |
06.07.11, 22:54
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veerukka Kärsin jostain syystä ohuista käsivarsistani. Kapoinen kyynärvarsi vielä menettelee, mutta olkavarressa ei ole papua, vaikka ei toisaalta alliakaan. Toisaalta kun olen katsellut naisten käsivarsia, olen huomannut, että siroja ne ovat monella muullakin. Kertokaapa siis oma mittanne, niin päästään vertailemaan. Jotta vertailussa olisi jotain mieltä, niin kertokaa myös pituutenne. :)
Pituus: 172 cm |
28cm
170 cm
| |
| | |
06.07.11, 23:15
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olisikin hoikat käsivarret, niin kuin ennenvanhaan... 170 senttinen olen ja haba on 30cm.
| |
| | |
07.07.11, 00:58
|
#4 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja .., Olisikin hoikat käsivarret, niin kuin ennenvanhaan... 170 senttinen olen ja haba on 30cm. | Kuulostaa kyllä hoikalta. :) Täytyy mitata oma, kun löydän mittanauhan.
| |
| | |
07.07.11, 01:08
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Käsivarren leveys 25 senttiä. Pituuteni on 167 cm. Oishan se kiva, jos ois vähän enemmän haukkaa, mutta pärjäähän sitä tälläki...
| |
| | |
07.07.11, 01:09
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Bolle Käsivarren leveys 25 senttiä. Pituuteni on 167 cm. Oishan se kiva, jos ois vähän enemmän haukkaa, mutta pärjäähän sitä tälläki... | Siis käsivarren ympärysmitta tietenkin, eikä leveys...
| |
| | |
07.07.11, 07:46
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pituus 168, käsivarsi 30 cm. Mielestäni varsin paksu, en juuri hihattomia julkisilla paikoilla pidä..
| |
| | |
07.07.11, 08:40
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pituus 170, käsivarren paksuin kohta kainalon tuntumassa 32 cm. Hauislihaksen kaaren "korkeimmasta" kohdasta mitattuna (ilman jännitystä) 29. Minusta käsivarteni ovat kauniit ja voisivat olla isommatkin, jos isous on lihasta.
Varmaan järkevämpää olisi suhteuttaa käsivarren paksuus esim. hartioiden leveyteen ja rinnan rakenteeseen. Jos rintakehä ja yläselkä on sivuprofiilista katsottuna tissien yläpuolelta kovin litteä ja lihakseton, muhkut käsivarret näyttävät omituiselta. Samoin jos on ns. pullonkaulahartiat, käsivarsien ei kärsi olla kovin paksut.
Onneksi käsivarsia saa tosi helposti ja kauniisti kasvatettua punttikuurilla.
| |
| | |
07.07.11, 16:06
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pituus 164 ja käsivarsi äsken mitattuna 29. Puntteilu aloitettu toukokuussa monen vuoden tauon jälkeen, eli hyvään suuntaan ollaan menossa.
| |
| | |
07.07.11, 17:55
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pituus 177, käsivarsi 27. Kunpa jaksaisikin aloittaa punttijumpan. Innostus on aina hiipunut parin illan jälkeen.
En tosin halua mitään Michelle Obama -käsivarsia.
| |
| | |
07.07.11, 20:39
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ympärys 25 cm eikä tarvitse olla yhtään paksumpi. Paremmalta näyttää kun ei liikaa pullistele. Pituuteni on 175 cm.
| |
| | |
12.07.11, 05:52
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pituus 170cm, olkavarren ympärys 26cm. Minusta ne ovat hyvät, en ole ikinä ajatellut että olisivat jotenkin ohuet.
| |
| | |
05.03.12, 11:01
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei ole muuten koskaan aiemmin tullut mieleen mitata. 22cm oli paksuimmasta kohtaa, ja olen 168 cm pitkä - ei mikään ihme, että kaverit aina kiusaavat narukäsistä. Ehkä jonkinlainen voimaharjoittelu olisi ihan paikallaan. :)
| |
| | |
06.03.12, 22:53
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
pituus 168, ja 35cm, ei näytä pahalta, vaan naiselliselta. Kiinteät ovat.
| |
| | |
09.03.12, 21:42
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veerukka Kärsin jostain syystä ohuista käsivarsistani. Kapoinen kyynärvarsi vielä menettelee, mutta olkavarressa ei ole papua, vaikka ei toisaalta alliakaan. Toisaalta kun olen katsellut naisten käsivarsia, olen huomannut, että siroja ne ovat monella muullakin. Kertokaapa siis oma mittanne, niin päästään vertailemaan. Jotta vertailussa olisi jotain mieltä, niin kertokaa myös pituutenne. :)
Pituus: 172 cm | 166cm ja 22cm
| |
| | | | |