| |  | |
10.07.11, 14:32
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | silikonirinnoista
Kokemuksia olisi hyvä kuulla, vaikka asiasta täällä varmasti jo useampi keskustelu on ollut.
Elikäs itse olen tullut päätökseen, että sellaiset tulisi hankkia. Olen pitkä ja hyvin hoikka ja omia rintoja tuskin nimeksikään, eli A-kuppikin vajaa... Mitään valtavia kelluttimia en todellakaan halua, vaan maksimissaan B-kupit. Ikää minulla on 21-vuotta.
Ensinnäkin haluaisin kuulla kokemuksia erilaisista Helsingin yksityissairaaloiden kirurgeista: missä kannattaisi leikkauttaa ja kenen veitsen alla? Mikä on hintataso koko hoito proteeseineen, n. 7 000 €??? Kauanko tarvitsee lomaa toipumiseen? kauanko arvet näkyvät ja tehtiinkö viillot rinnan alle vai kainaloon? Onko tuttavapiirisi huomannut kohonneen rintavarustuksen?
Onko edellisellä nukutuksilla merkitystä ts. jos on käynyt esim. puoli vuotta sitten leikkauksessa, jossa anestesia on kestänyt muutaman tunnin?
KIIITOS! :)
| |
| | |
10.07.11, 19:26
|
#2 (linkki)
| | Oikeudentuoja!
Rekisteröitynyt: 06/2011 Sijainti: Pääkaupunki seutua
|
Miehenä en osaa oikein antaa vertaistukea :D
Mutta sempähä sanon. Että juu Jos näkökulmia kyselet?? B kuppi on kivan kokoinen
Ja olen itse käynyt yli 12 tuntia kestävässä selkä leikkauksessa, kyselin jälkeen mielenkiinnostani. Lääkäri sanoi että ei haittaa anestesia uuden anestesian päälle =)
| |
| | |
10.07.11, 21:35
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei,
minä en valitettavasti osaa antaa muuta kuin vertaistukea. Olen 28, myöskin pitkä ja hoikka ja kahden vuoden uskollisen imettämisen jälkeen rintani ovat kuihtuneet aivan uskomattoman olemattomiksi! Tämän ikäisenä en ole valmis hyväksymään ryppyrintoja.
Ja minäkin toivon itselleni kohtuullista B-kuppia, ehkä kohotuksen kera.
| |
| | |
11.07.11, 16:49
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | suunnittelen minäkinII Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja suunnittelen minäkin Hei,
minä en valitettavasti osaa antaa muuta kuin vertaistukea. Olen 28, myöskin pitkä ja hoikka ja kahden vuoden uskollisen imettämisen jälkeen rintani ovat kuihtuneet aivan uskomattoman olemattomiksi! Tämän ikäisenä en ole valmis hyväksymään ryppyrintoja.
Ja minäkin toivon itselleni kohtuullista B-kuppia, ehkä kohotuksen kera. |
Moi,
Minullakin on tämä operaatio mielessä. Kahden lapsen jälkeen rinnat ovat myös "hävinneet". Kyselin joskus tästä asiasta täällä, mutta sain paljon lokaa... Pari tuttua tiedän käyneen operaatiossa ja ovat tyytyväisiä.
Hyviä sairaaloita/kirurgeja on Helsingissä varmaan montakin. Olisi kiva kuulla joltain kokemuksia!
| |
| | |
14.07.11, 10:47
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kirurginen sairaala KL hesassa ja jyväskylässä. Erittäin hyvä palvelu ja hinta/laatu suhde. Sairaalan tilat olivat asialliset. Ei pröystäilevät, vaan sellaiset että myös hintataso saadaan pysymään kohtuuden rajoissa.
Kaikki kysymykset kannattaa kysyä em. sairaalan henkilökunnalta. Ei täältä netistä :-).
| |
| | |
23.07.11, 17:28
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Kohta leikkaus edessä!
En valitettavasti osaa sanoa noista Helsingin kirurgeista kun itse olen menossa Tallinnaan leikattavaksi ensi viikolla. Uskon, että sielläkin kyllä ollaan ihan yhtä ammattitaitoisia ja olen kuullut lähinnä vain hyvää tästä virolaisesta kirurgista, joka mut tulee leikkaamaan. :) Hinnaksi tuli n. 4000€.
Lähtötilanne on sama kuin sulla, tuskin edes A ja ikää on myös 21. Ihanne olisi B tai C.
Viillot tullaan tekemään rinnan alle. Ajoitin tän leikkauksen niin, että mulla on vielä vajaa kuukausi kesälomaa eli ehdin sitten varmasti toipua. Olen kyllä kuullut, että yleensä ihmiset ovat joutuneet pitämään noin viikon sairaslomia. Vähän jännittää miten muut suhtautuvat jos/kun huomaavat.
Kannattaa varmaan käydä useammassa eri paikassa konsultaatiossa. Niin saat sitten hinta-arviot ja varmasti enemmän tietoa kirurgeista.
| |
| | |
24.07.11, 02:05
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mä leikkuuttaisin omani ainoastaan Suomessa, Ruotsissa, Brasiliassa tai Jenkeissä. Kuten mallituttuni joilla kaikilla on uskomattoman hienosti onnistuneet!
Parilla tutulla jotka teettäneet halvalla muualla, on aika karsean näköiset, toisen nännit on eri korkeudella ja toisella toinen rinta nyt kulmikkaan ja kovan näköinen.
| |
| | |
24.07.11, 03:04
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen itse laitattanut yllämainitussa KLssä, Asko Salmi leikkasi. Oman kokemuksen perusteella suosittelen, ja hän nimenomaan tajusi, kun itsekin toivoin B-kuppia enkä mitään valtavia.
| |
| | |
08.08.11, 21:15
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos vastauksistanne!
Olen asiaa miettinyt ja lopullisesti nyt päättänyt, että rinnat hankin puolen vuoden kuluttua. Aion paiskia opiskelun ohessa lujasti töitä, jotta saan "rintarahat" kokoon niin, ettei jo kerättyihin säästöihini tarvitsisi tämän takia kajota. Siirsin määräaikaiselle säästötililleni tililleni jo 5 000 euroa, joten muutama tonni pitäisi vielä puolessa vuodessa kerätä... Olen ymmärtänyt, että Suomessa leikkaus olisi keskimäärin 5 000 euroa ja siihen implantit päälle 600-1 000 €/kpl.
Muutama kysmys vielä. Eli ensinnäkin, pääsekö leikkauksen jälkeen samana päivänä kotiin vai joutuuko yöpymään sairaalassa? Tarvitseeko kotiin saattajaa vai pärjääkö yksin? Kuinka kauan varasitte aikaa toipumiseen?
Kaikkea sitä naiset ovat valmiita tekemään! ;)
| |
| | | | |